nee, dan zit k weer met al dat groen hier, k wil alleen verkopenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:45 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ruilen tegen een hectare groen en sneeuwvrij park ?
Viel mij ook al op iddquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:31 schreef Spideyman het volgende:
ehmm heel vaag
heb net een post gemaakt in het Ajax-topic, ik zie m'n naam dan ook in m'n MAT list staan achter het Ajax topic, maar in het topic zelf is mijn post niet te zien
*verwarring alom*
ach de nukken van Fok!, komt wel vaker voorquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:31 schreef Spideyman het volgende:
ehmm heel vaag
heb net een post gemaakt in het Ajax-topic, ik zie m'n naam dan ook in m'n MAT list staan achter het Ajax topic, maar in het topic zelf is mijn post niet te zien
*verwarring alom*
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:48 schreef MrDoegewoon het volgende:
Morgenavond ga ik voor het eerst sinds jaren weer is een cafe'tje in Gorinchem bezoeken, kijken of het nu wel gezellig kan zijn hiero
Gehe zal wel weer mensen tegen komen waar ik vroeger mee omging, maar doordat ik op een andere school zat in een klas met mensen buiten Gorinchem zag ik ze ineens veel minder tot nooit.quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:52 schreef rubbereend het volgende:
[..]durf je wel die drempel over?
Oe das lekkerquote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat willen we hier niet horen Vom.
Jij ook alquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:58 schreef Blumchen het volgende:
Succes Bliksem!!
hoi hoi,
NOg 1 dag en dan lekker een week vakantie
Ik zie er ook geen. Voor de eerste wedstrijd was er ook pas op de dag van de wedstrijd een topic geopend, blijkbaar leeft het hier niet zo.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:43 schreef Bjoro het volgende:
en trouwens is er nog geen feyenoord-sporting topic, of kijk ik gewoon niet goed ?
Zucht hopelijk gaan ze echt niet moeilijk doen in Spijk en anders een bom eropquote:Dat er mogelijk een evenement komt in het Lingebos klopt. Het gaat hierbij om het evenement Decibel Outdoor op zaterdag 20 augustus 2005, van 11.00 - 23.00 uur.
Aanstande dinsdag 1 maart zal daarover een presentatie plaatsvinden in het dorpshuis te Spijk om 19.30 uur zullen daar de organisatie, gemeente, brandweer, politie, ghor en het recreatieschap aanwezig zijn om het een en ander te vertellen.
Bij deze bent u van harte welkom en voo rmeer vragen hierover kunt u gerust contact opnemen.
ga erheen zou k zeggenquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:04 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Zucht hopelijk gaan ze echt niet moeilijk doen in Spijk en anders een bom erop
tis toch te triest voor woorden dat je als ajacied zo'n topic moet openenquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:00 schreef Bos81 het volgende:
Ik zie er ook geen. Voor de eerste wedstrijd was er ook pas op de dag van de wedstrijd een topic geopend, blijkbaar leeft het hier niet zo.
We hebben er blijkbaar alletwee naast gekeken, want er was er wel al een geopendquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:12 schreef Bjoro het volgende:
[..]
tis toch te triest voor woorden dat je als ajacied zo'n topic moet openen
namaaksupporters![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |