nee gewoon met een opener en toen brak er een stukje van de rand waar de dop omheen zit af....quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:35 schreef Againzender het volgende:
[..]
maak jij die dingen met een hamer open ofzo
quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:42 schreef Doc het volgende:
En ook hopen dat LFC er drie verliepartijen op een rij van kan maken voor CFC - en en passant ook de eerste cup voor dieMourinho
weg te halen ...
Wat een kneus.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:35 schreef VoreG het volgende:
Mijn god wat is die Mourinho zielig bezig
Koop dan ook kwaliteits bierquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee gewoon met een opener en toen brak er een stukje van de rand waar de dop omheen zit af....
Heineken, dusquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:47 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Koop dan ook kwaliteits bier
Heinekenquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Heineken, dusmorgen even een klachtenbrief schrijven kijken of ze nog wat terugsturen om t goed te maken.
Heb je nog die line up van DV vorig jaar bekeken die k gepost heb?
tis wel een echte UDC line up, dat zijn djs die veel op HQ ziet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:52 schreef MrDoegewoon het volgende:
[..]
Heinekentoch nog Brabo's die het snappen
En jah mooie Line-Up wou nog wat posten maar toen moest ik even wat dingen gaan doen op stage. En bij die HQ staan zeker leuke namen, niet de standaard die je de laatste tijd veel ziet
. Ik hoop dat Q-dance dit jaar wat moois op Mysteryland weet te plaatsen en dat ook TTM er weer staat
Een warm donker lekker zacht holletjequote:Op donderdag 24 februari 2005 00:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb jij ook al een holletje?
Ahum.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:30 schreef Bluezz het volgende:
Een warm donker lekker zacht holletje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |