steunenquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:57 schreef tong80 het volgende:
Ja even een defensieve ploeg steunen.
Biertje graag en laten we hopen dat ze hetzelfde doen over 13 dagen.quote:
Whiskietje op kosten van Ten Cate neemt.quote:
Ik heb precies hetzelfde, maar je hebt in ieder geval allemaal al één gedeelde interesse.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:45 schreef Noca het volgende:
Gaan er trouwens veel Hools naar de meeting?
Ik twijfel een beetje...nog nooit naar FOK!meeting geweest en vind het toch wel een beetje raar om mensen te ontmoeten die je alleen van een forum kent![]()
Gewoon gezellig komen.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:45 schreef Noca het volgende:
Ik twijfel een beetje...nog nooit naar FOK!meeting geweest en vind het toch wel een beetje raar om mensen te ontmoeten die je alleen van een forum kent![]()
gewoon gaan, altijd gezelligquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:45 schreef Noca het volgende:
Met mij erbij zijn het 3 mensen met hetzelfde gevoel. Ik sta wel al op de misschien lijst.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ik heb precies hetzelfde, maar je hebt in ieder geval allemaal al één gedeelde interesse.
Je mag allesd zeggen.Maar ik heb nu eenmaal een godsgruwelijke hekel aan zulke verdedigende clubs en Chelsea in het bijzonderquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:34 schreef pascalheister het volgende:
[..]
steunenik zeg alleen dat het goed is uitgespeelt of mag ik dat niet zeggen?
Giet jezelf gewoon vol joh.Doet Golfert ook, die durft eigenlijk ook niet.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:45 schreef Noca het volgende:
Dat scheelt iddquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met mij erbij zijn het 3 mensen met hetzelfde gevoel. Ik sta wel al op de misschien lijst.
Het lijkt me wel leuk .. en het is in een pub en er is voetbal op. Maar het is wel nog steeds raar.
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Giet jezelf gewoon vol joh.Doet Golfert ook, die durft eigenlijk ook niet.
Goed idee!
Idd.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Met mij erbij zijn het 3 mensen met hetzelfde gevoel. Ik sta wel al op de misschien lijst.
Het lijkt me wel leuk .. en het is in een pub en er is voetbal op. Maar het is wel nog steeds raar.
je wilt niet weten wat PSV'ers met die ajacieden doenquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd.
En over het algemeen kan ik met iedere voetballiefhebber goed door één deur. Dat lijkt me bij meetings van bijvoorbeeld het Linux forum ofzo een stuk moeilijker.
Das waar...ach komt vast wel goed dan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:53 schreef Suijk het volgende:
[..]
Idd.
En over het algemeen kan ik met iedere voetballiefhebber goed door één deur. Dat lijkt me bij meetings van bijvoorbeeld het Linux forum ofzo een stuk moeilijker.
ik ben ook nog nooit naar een meet geweestquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:58 schreef Noca het volgende:
[..]
Das waar...ach komt vast wel goed dan.![]()
Veel 'maagden' dus de komende meetingquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:59 schreef Blumchen het volgende:
[..]
ik ben ook nog nooit naar een meet geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |