Truste, ik ga ookquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:07 schreef -Vaduz- het volgende:
* -Vaduz- -->hol-->hopelijk slapen--> welterusten allemaal!
Idem hier en dan na morgen en alweer 2 weken werken een weekje vakantie.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:12 schreef Againzender het volgende:
* Againzender drinkt nog even zijn whisky op
Dat is een mooi rustig beginquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier en dan na morgen en alweer 2 weken werken een weekje vakantie.
hoe bevalt t om weer aan de gang te zijn?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Idem hier en dan na morgen en alweer 2 weken werken een weekje vakantie.
Dat zat ik mij nou ook net af te vragenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hoe bevalt t om weer aan de gang te zijn?
dat voelde ik, dus k dacht k vraag t ffquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:19 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat zat ik mij nou ook net af te vragen
opmerkelijk hoe die telepathie zich ontwikkelt onder de hools!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat voelde ik, dus k dacht k vraag t ff
eng bijnaquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:22 schreef Againzender het volgende:
[..]
opmerkelijk hoe die telepathie zich ontwikkelt onder de hools!
Wat wou je SMS'en?quote:
Huh?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
Wat wou je SMS'en?
- Aansteker = @hools, mzzl -
Dan voelde je vast nu zo'n lome dronken moeheid opkoemne?quote:
Zal ik daarom nooit antwoord op me smsjes krijgen?quote:
Ik ben er bang voorquote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:33 schreef Againzender het volgende:
Zal ik daarom nooit antwoord op me smsjes krijgen?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
Zal ik daarom nooit antwoord op me smsjes krijgen?
Heel eerlijk?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:18 schreef rubbereend het volgende:
hoe bevalt t om weer aan de gang te zijn?
is er eventueel wel uitzicht op je oorspronkelijke positie als je weer volledig aan de slag kan?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Heel eerlijk?
Valt best tegen. Vroege opstaan en file-rijden ontwend.
Verder niet meer in mijn ouwe leidinggevende functie werkzaam, dus het gevoel dat ik soort arbeidstherapeutisch en zwaar onder mijn niveau bezig ben.
Zit mijn uurtjes voor mijn gevoel 'te vullen' zonder het idee te hebben echt nuttig een bijdrage aan het bedrijf te kunnen leveren.
Van 'spin-in-het-web' terug naar (best nog steeds leuke) aanwezigheidpremie opstrijken.
Denk het niet. Zit een van buitenaf aangenomen 'nitwit' intussen op.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:42 schreef rubbereend het volgende:
is er eventueel wel uitzicht op je oorspronkelijke positie als je weer volledig aan de slag kan?
oke beetje balen. Hopen dat je een beetje geluk hebt, misschien dat hij strax weer ergens anders heen gaat of dat er ergens anders een "gaatje" valt wat leuk is.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 00:49 schreef golfer het volgende:
[..]
Denk het niet. Zit een van buitenaf aangenomen 'nitwit' intussen op.
Als ik dus weer volledig aan de slag kan rest mij niets anders dan via mijn netwerk en kruiwagens te proberen elders aan de slag te gaan of te kiezen en te berusten in huidige status quo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |