klünen heet dat voor Friezenquote:Op woensdag 23 februari 2005 18:50 schreef VoreG het volgende:
De Noordzee is bevroren, dat wordt lopen!
Na het eten kom ik wel even.quote:
lijkt me leukquote:
Ik heb daar in ieder geval wel zin inquote:
Zou eigenlijk de finale moeten zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:25 schreef tong80 het volgende:
Vanavond Barca-Chelsea. Heb er zin an.
Gefeliciteerd, Popo!quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef popolon het volgende:
Eindelijk m'n visum binnen
Vanaf de 2e week van april post ik op wat andere tijden dan jullie
Dat is goed nieuws voor jequote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef popolon het volgende:
Wees gerust tong, ik zet zondagochtend om 08.00 uur de wekker voor Langs de Lijn natuurlijk
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef popolon het volgende:
Wees gerust tong, ik zet zondagochtend om 08.00 uur de wekker voor Langs de Lijn natuurlijk
Cool voor je! Wekker zetten voor LDL isquote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef popolon het volgende:
mooi hequote:
Toch wel weer een klasse hoorquote:
Nee hoor, ik niet in ieder gevalquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
Jezus zijn al die PSV-ers ook nog eens voor Chelsea?!
ja waar anders voor? Toch niet voor die opgeblazen club uit barcelona die zich altijd tekort voelt gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
nee hoor ben neutraal, maar chelsea speelt het goed uitquote:Op woensdag 23 februari 2005 21:46 schreef VoreG het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |