abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 februari 2005 @ 11:28:43 #51
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_25230001
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:56 schreef rubbereend het volgende:

[..]

dat is een enkele keer voorbij gekomen ja, maar om nou te zeggen dat in het begin alle spreekkoren over Ajax gingen is wel heel overdreven.
Klopt, ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt. Ten eerste werd het maar af en toe gezongen en ten tweede hebben Ajacieden daar net zo goed een handje van.

"Groeten uit de Champions League"
"Wij zijn de beste van Eindhoven, Rotterdam en Amsterdam"

Moet je nu niet gaan huilen.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_25230038
Dat je het in een wedstrijd tegen Ajax zingt kan ik me nog indenken (al vind ik het sowieso een belachelijk liedje, net zo goed van Ajax kant), maar om zowat tijdens elke wedstrijd dit te gaan zingen is toch wel aardig infantiel hoor.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_25230078
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 00:18 schreef Denni5 het volgende:

[..]

Het overbekende "wie niet springt...." is een aantal keer langsgekomen, ook "helemaal niets in Amsterdam" heb ik een paar keer gehoord.
Het blijven heerlijke calimero´s zodat ze nooit serieus worden genomen. Een club zonder uitstraling en inhoud dus geen moeite aan verspillen graag.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 11:41:39 #54
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25230164
even een vraag uit pure interesse, nu is de tijd aangebroken om naar spelers te zoeken voor volgend seizoen en aan het team voor volgend jaar te bouwen. Wie is daar bij Ajax nou voor verantwoordelijk, je zit met een trainer die er volgend seizoen waarschijnlijk niet meer is en er is nog geen TD
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25230455
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:03 schreef zjroentje het volgende:

[..]

Och, dat is al niet voor het eerst hoor ...
I know, maar niet minder triest natuurlijk.......
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_25230491
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:21 schreef MrDoegewoon het volgende:
Echt zeker ben ik niet over vanavond... En ik vind het wel raar dat Harry nu al afgeschreven word, oke echt veel scoort ie niet maar wie doet dat wel op dit moment in de huidige selectie?? Ook Babel maakt ze niet, het probleem ligt toch echt aan de aanvoer naar de spitsen toe..
Vanavond komt wel goed
Over Harry heb je gelijk, die kerel heeft tijd nodig. Ik weet nog dat zlatan in zijn eerste seizoen door bijna iedereen hier werd afgebrand.......
  donderdag 24 februari 2005 @ 12:33:47 #57
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_25231042
Over dat zingen van "Helemaal niets in Amsterdam". Ik weet niet hoe jullie dat in het stadion hebben gehoord hoor, PSV'ers, maar op TV was het gewoon bijna de hele eerste helft te horen.
pi_25231649
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:33 schreef twi het volgende:
Over dat zingen van "Helemaal niets in Amsterdam". Ik weet niet hoe jullie dat in het stadion hebben gehoord hoor, PSV'ers, maar op TV was het gewoon bijna de hele eerste helft te horen.
Daar ga je toch niet elke PSV'er op afrekenen he? Dat zou wel erg zielig zijn.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25233977
Net zo zielig als het liedje zelf?
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:00:56 #60
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25234188
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 15:43 schreef methodmich het volgende:
Net zo zielig als het liedje zelf?
Zieliger. Net zoals het zielig is dat een bepaald deel van het publiek Joden, Joden roept en de eigen spelers uitfluit.
The Most Incredible, Baby
pi_25234349
Ik vraag me altijd af hoe het komt dat 3 kwart van de ajaxfans altijd van te voren aangeeft niet naar de saaie wedstrijden van dat boerenclubje uit eindhoven te gaan kijken, terwijl ze achteraf allemaal precies weten wat er op de tribune gezongen werd en hoe matig de wedstrijd wel niet was.

Boeien die wedstrijden stiekem toch ietjes meer dan men durft toe te geven?!
pi_25234575
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:13 schreef DIJK het volgende:
Ik vraag me altijd af hoe het komt dat 3 kwart van de ajaxfans altijd van te voren aangeeft niet naar de saaie wedstrijden van dat boerenclubje uit eindhoven te gaan kijken, terwijl ze achteraf allemaal precies weten wat er op de tribune gezongen werd en hoe matig de wedstrijd wel niet was.

Boeien die wedstrijden stiekem toch ietjes meer dan men durft toe te geven?!
Waar haal je die geweldige info vandaan?
pi_25234691
Ik mis geen wedstrijd van PSV, al is het alleen maar om ze te zien verliezen. Gebeurt helaas te weinig dit seizoen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25234743
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:48 schreef VoreG het volgende:

[..]

Waar haal je die geweldige info vandaan?
Geweldige info?
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:07:53 #65
82589 S-Two
barba macacu
pi_25234818
Ik ben er ook niet helemaal zeker over voor vanavond, maar denk wel dat we uiteindelijk doorgaan.

En dat over PSV, ik heb nog nooit gezegt dat ik een oersaaie wedstrijd niet zal kijken....
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
  donderdag 24 februari 2005 @ 17:08:29 #66
62687 Ajaxfan
Look out for me
pi_25234825
Mwah ik vind het altijd wel leuk om de nederlandse teams in europa te volgen. Hoe meer er ver komen hoe beter het is voor NL.
* Ajax * Arsenal * Barca * Fiorentina * Napoli * Leeds *
pi_25234879
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Ik mis geen wedstrijd van PSV, al is het alleen maar om ze te zien verliezen. Gebeurt helaas te weinig dit seizoen.
Deze Champions League ronde overleven ze nog wel, maar ik denk dat het Europese avontuur hierna over is voor onze Eindhovense vrienden.
pi_25235141
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:11 schreef ThomasBerge het volgende:

[..]

Deze Champions League ronde overleven ze nog wel, maar ik denk dat het Europese avontuur hierna over is voor onze Eindhovense vrienden.
Dat riepen ze in 87' / 88' na elke ronde
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25235185
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:57 schreef methodmich het volgende:
Ik probeer het echt, maar ik hou het gewoon niet langer dan een helft vol.........
pi_25235279
Nee? Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoor. De tegenpartij maakt er vaak wel wat van!
www.thuisuiteten.nl
pi_25235302
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:37 schreef methodmich het volgende:
Nee? Ik vind het altijd wel leuk om te zien hoor. De tegenpartij maakt er vaak wel wat van!
Ik kijk uit naar Ajax - PSV. Dat wordt de wedstrijd van Koeman's ontslag, wanneer PSV met 0-3 zegeviert
pi_25235309
1-2 vanavond en we winnen gewoon die Europese troostprijs
pi_25235521
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:39 schreef devv05 het volgende:
1-2 vanavond en we winnen gewoon die Europese troostprijs
Zie jij Ajax al langs Lille, AZ, Valencia, Stuttgart, Athletic de Bilbao, Zaragoza, Olympiakos Piraeus, Newcastle, Middlesbrough, CSKA Moskou, Vilarreal of Sevilla komen?
pi_25235579
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:52 schreef cultheld het volgende:

[..]

Zie jij Ajax al langs Lille, AZ, Valencia, Stuttgart, Athletic de Bilbao, Zaragoza, Olympiakos Piraeus, Newcastle, Middlesbrough, CSKA Moskou, Vilarreal of Sevilla komen?
Ja. Na Monaco is het avontuur van PSV ook afgelopen, en wij moeten hierna tegen Basel of Lille. Dus dat redden we makkelijk .
pi_25235654
Basel of Lille moet makkelijk kunnen inderdaad. Maar een paar van de ploegen die cultheld noemt zouden op zijn minst favoriet zijn als ze tegen ajax zouden uitkomen. Je bent dan zeker niet kansloos, maar wel de underdog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')