Ja idd lijkt mij erg sterk, zeker een of ander vage spaanse bron.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:55 schreef Spideyman het volgende:
Ja hoe zit dat nou met die Maxi?
Klopt het dat Ajax hem kon krijgen en dat Koeman dat tegenhield oid?
Iemand die het hele verhaal weet?
Ja, Koeman weet dat.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:55 schreef Spideyman het volgende:
Ja hoe zit dat nou met die Maxi?
Klopt het dat Ajax hem kon krijgen en dat Koeman dat tegenhield oid?
Iemand die het hele verhaal weet?
Dus hoe officieel het nou daadwerkelijk is. Geen idee.quote:'Koeman hield de komst van Maxi Lopez tegen'
ferry | 07-02-2005 16:00:22
Ajax hield de overgang van de Argentijn Maxi Lopez tegen, zo meldt Diario Sport. Inmiddels heeft de Argentijn zijn handtekening gezet onder een contract van Barcelona, dat hem tot medio 2009 aan de club verbindt.
De Amsterdammers hadden de beste papieren om de 20-jarige vast te leggen, nadat de zaakwaarnemer van Lopez, Herman Rijkaard, de Argentijn aanbod aan de huidige landskampioen. Ajax ging in de persoon van Ronald Koeman niet in op dat aanbod, omdat hij niet warm werd van de kwaliteiten van de jonge Argentijn.
O hell, die nachtelijke busritten, ik krijg spontaan weer last van mijn kniequote:Op woensdag 23 februari 2005 22:31 schreef Bananenman het volgende:
Ga zo weg richting Arena. 0.00 vertrekken de bussen van 410 als ik het goed heb (of 0.15, whatever). Heb er zin in
heb je met Rosales gebeld?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:18 schreef cultheld het volgende:
Hij wilde naar Ajax komen omdat Rosales hem goed kent. Rosales had 'm ook aanbevolen bij de technische staf, maar Koeman vond hem niet in het Ajax-systeem passen![]()
![]()
Yeah Rightquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:18 schreef cultheld het volgende:
Hij wilde naar Ajax komen omdat Rosales hem goed kent. Rosales had 'm ook aanbevolen bij de technische staf, maar Koeman vond hem niet in het Ajax-systeem passen![]()
![]()
op dit moment lijkt er niemand in het 'systeem' te passen, dus dat kan wel kloppenquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:18 schreef cultheld het volgende:
![]()
Nee met z'n zaakwaarnemerquote:
Het overbekende "wie niet springt...." is een aantal keer langsgekomen, ook "helemaal niets in Amsterdam" heb ik een paar keer gehoord.quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:56 schreef rubbereend het volgende:
[..]
heb je meer gehoord dan ik heb gehoord
De Rotterdamse neigingen zijn dus ook al in Eindhoven doorgedrongenquote:Op donderdag 24 februari 2005 00:18 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Het overbekende "wie niet springt...." is een aantal keer langsgekomen, ook "helemaal niets in Amsterdam" heb ik een paar keer gehoord.
dat is een enkele keer voorbij gekomen ja, maar om nou te zeggen dat in het begin alle spreekkoren over Ajax gingen is wel heel overdreven.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:18 schreef Denni5 het volgende:
[..]
Het overbekende "wie niet springt...." is een aantal keer langsgekomen, ook "helemaal niets in Amsterdam" heb ik een paar keer gehoord.
Och, dat is al niet voor het eerst hoor ...quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:33 schreef aldostuta het volgende:
[..]
De Rotterdamse neigingen zijn dus ook al in Eindhoven doorgedrongen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |