Wat zonde van mijn naslagwerk. Misschien moet ik maar een weblog gaan beginnen voor dat doelquote:Op dinsdag 22 maart 2005 23:52 schreef Sidekick het volgende:
Je kan alleen de topics terugvinden via je MyAT van dit jaar. Sommige hebben in meer topics gereageerd dan anderen in dit jaar waardoor de lijst voor iedereen een verschillende lengte heeft.
Als pinksteren en pasen op een dag samenvallen?quote:Op woensdag 23 maart 2005 06:57 schreef Sidekick het volgende:
Op termijn komt de zoekfunctie en de volledige MyAT wel weer terug.
We zijn er mee bezig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:05 schreef k_man het volgende:
Bijstand in Nederland: Een EU vergelijking
Niks mis met een scherpe discussie, maar dit is alleen nog maar schelden.
Los van de vraag wat uberhaupt het nut nog is van dat topic.
Sizzler heeft het bericht weggeedit, staat nu alleen nog, net als bij mij in de reply.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:05 schreef k_man het volgende:
Bijstand in Nederland: Een EU vergelijking
Niks mis met een scherpe discussie, maar dit is alleen nog maar schelden.
Los van de vraag wat uberhaupt het nut nog is van dat topic.
quote:
Ik zie dat het al verwijderd is.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Sizzler heeft het bericht weggeedit, staat nu alleen nog, net als bij mij in de reply.
Ik heb hem zelf maar verwijderd, misschien dat jij dat ook kan doen, kan daar in ieder geval geen reactie meer op komen.
Waarom mag iemand dat niet een koosnaampje geven?quote:
Nee, dat heb ik vandaag niet gelezen - staat het daar ook op?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:39 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Een persbericht.
Je bedoelt, je leest ook geenstijl.
quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee, dat heb ik vandaag niet gelezen - staat het daar ook op?
Omdat die iemand al vaker is gevraagd op te houden met fascisme-vergelijkingen.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:47 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Waarom mag iemand dat niet een koosnaampje geven?
Het is ook nog steeds niet weg...quote:
Idd. Zie sig.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:37 schreef SCH het volgende:
Wat vinden we van groepwilders.nl ?
Dus het zal nog wel eens vaker voorkomen.
Het topic is dicht, nuff said!quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:48 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk je boodschap? Ik kan van je tekst geen chocola maken.
Ah.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:49 schreef sizzler het volgende:
[..]
Omdat die iemand al vaker is gevraagd op te houden met fascisme-vergelijkingen.
Oh, dat was je doel, maar dat zal niet zijn omdat jij dat wilt, wel?quote:
Volstrekt onbelangrijk. Het is dicht en ik gaf aan dat nog wel meer mensen de orders van wilders zullen volgen om dit soort spam te plaatsen. Maar misschien houd je niet van chocola?quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:50 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Oh, dat was je doel, maar dat zal niet zijn omdat jij dat wilt, wel?
Hoog NSB-gehalte, verder hou ik van puur en hazelnoten.quote:Op donderdag 24 maart 2005 19:52 schreef SCH het volgende:
[..]
Volstrekt onbelangrijk. Het is dicht en ik gaf aan dat nog wel meer mensen de orders van wilders zullen volgen om dit soort spam te plaatsen. Maar misschien houd je niet van chocola?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |