abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25713374
Zojuist zat ik te kijken op http://www.groepwilders.nl/ en ik vind de layout (vooral de kleurstelling) erg geslaagd. Ik denk dat het topicje misschien ookwel ergens in de computer/internet sectie thuishoort. Effin, zijn slogan in zijn banner "Wie niet wil kiezen tussen links of rechts moet bij de VVD zijn" vind ik wel een beetje jammer. Persoonlijk geloof ik niet zo in dat links/rechts aangezien dat naar mijns inziens kortzichtig denken is.

Toch kan hij die stelling wel doen, maar waarom dan een 'aanval' op de VVD ? ach, het blijft politiek toch?

Opzich wel grappig dat in zijn onafhankelijksverklaring iets stond over overheidscommunicatie alleen in het nederlands. Ik was verwonderd aangezien engels tochwel een pre is gezien de communicatie met vele landen. En wonder boven wonder zie ik http://www.geertwilders.nl/index.php?option=com_content&task=view&id=33&Itemid=98 nu is natuurlijk twijfelachtig of dit onder 'overheids communicatie' valt, maar toch

Wat vind u van de site?
pi_25713589
ik vind het 1 van de betere sites, je zou voor de grap eens naar de sites van andere politieke partijen moeten kijken. Die partijen bulken overigens ook nog eens van het geld.
pi_25714005
Die citaten rechtsboven zijn wel grappig
..///
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:23:32 #4
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_25714034
Heeft verdacht veel weg qua kleurstelling, links-rechts gebruik etc. van http://www.libertarian.nl

De site ziet er imho goed uit.
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:27:18 #5
52589 sjun
uit solidariteit
pi_25714111
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:04 schreef Brammetje het volgende:
ik vind het 1 van de betere sites, je zou voor de grap eens naar de sites van andere politieke partijen moeten kijken. Die partijen bulken overigens ook nog eens van het geld.

Inderdaad valt de site van Wilders positief op.
Niets is dommer te censureren dan hetgeen men niet begrijpt.
pi_25714140
"word donateur": vul ook zijn zakken ?
Niks vragen, gewoon doen (maar ik ken je niet als het mis gaat!)
pi_25714342
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:28 schreef jvcs het volgende:
"word donateur": vul ook zijn zakken ?
Waarmee je dus feitenlijk zegt dat 'de anderen' hun zakken vullen met donaties, ik weet het niet, denk dat geertje daar nog niet de kans voor heeft gehad met al dat ge-verhuis van m. Hij gaat ook nog webloggen las ik op geenstijl
pi_25714354
Ziet er netjes uit zo op het eerste gezicht.

Eens kijken of er nog interessante dingen op staan
pi_25714382
Ziet er inderdaad mooi uit. Jammer van die verrotte boodschap
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_25714388
Aangezien hier geen POLitieke discussie uit volgt schopje naar DIG. De DIG-modjes moeten maar kijken of dit topic daar bestaansrecht heeft.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_25714407
quote:
Op donderdag 24 maart 2005 19:38 schreef sizzler het volgende:
Aangezien hier geen POLitieke discussie uit volgt schopje naar DIG. De DIG-modjes moeten maar kijken of dit topic daar bestaansrecht heeft.
Ik ben dat met je oneens.
Het bespreken van de websites van politieke partijen heeft best vrij veel van doen met politiek, vooral bij onderling vergelijk en dergelijke.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
  donderdag 24 maart 2005 @ 19:40:03 #12
17137 Sander
Nerds do it rarely
pi_25714414
Which it has not .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: