Zuurpruim, wat doe je zelf nu?quote:Op zondag 13 maart 2005 10:48 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk dat dit een feedbacktopic is, en geen slowchat![]()
quote:Op zondag 13 maart 2005 10:00 schreef ..-._---_-.- het volgende:
feedback !
quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:46 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Maar je krijgt niet zoals de NPS gratis zendtijd om elke dag maar weer de linkse boodschap te verkondigen ook al heb je nul komma nul leden.
Als ik een rechtse oproep zou willen beginnen heb ik eerst duizenden betalende leden nodig. Wat een vrijheid.
Komt SCH al weer aan met:quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:53 schreef Tikorev het volgende:
NOVA - voor en door progressieven
Premtime - zet aan tot haat tegen autochtonen door ze structureel in de daderhoek neer te zetten
Rayman is laat - multiculturele propaganda
Verkleurde Tijden - programma enkel over allochtonen (had je andersom eens moeten proberen)
Dokwerk, Gewest, Zembla - links getinte deskundigen vertellen hun visie over een maatschappelijk onderwerp
Zo wordt echt elk topic verziekt en is normaal discussiëren onmogelijk. Alvast bedankt.quote:Op donderdag 17 maart 2005 13:57 schreef SCH het volgende:
[...] als je zo diep racistisch en vol haat bent [...] Jij bent het niet eens waard om programma's voor te maken [...] je bent een anti-Nederlander [...] mensen van zijn eigen kleur opkomt [...] Doodeng ventje [...] doe maar snel een strop om je nek [...] Wie zo vol lafheid en haat
altijd lachen met die SCHquote:Op donderdag 17 maart 2005 14:20 schreef Tikorev het volgende:
Zou een mod aub SCH eens kunnen wijzen op de policy en uitleggen hoe je fatsoenlijk moet discussiëren?
Hier weer bijvoorbeeld:
vanavond weer erg "objectieve" journalistiek in NOVA
Ik heb nog maar twee berichten in dat topic getypt:
[..]
[..]
Komt SCH al weer aan met:
[..]
Zo wordt echt elk topic verziekt en is normaal discussiëren onmogelijk. Alvast bedankt.
Graag een quote dan.quote:Op donderdag 17 maart 2005 17:52 schreef du_ke het volgende:
Nou volgens mij ben je zelf topics aan het verkloten met je vuilspuiterij Tikorev
quote:Maar je krijgt niet zoals de NPS gratis zendtijd om elke dag maar weer de linkse boodschap te verkondigen ook al heb je nul komma nul leden.
Schokkend wat een vuilspuiterij. Nu ik het zo teruglees vraag ik mij echt af wat er door mij heengegaan moet zijn toen ik dat opschreef.quote:
quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:02 schreef du_ke het volgende:
Erg vermoeiend
Als dat zo was geweest had je je eerste opmerking niet gemaakt. Blijkbaar lees je mijn posts altijd aandachtig. Begrijp ik best hoor.quote:Op donderdag 17 maart 2005 18:16 schreef du_ke het volgende:
Daarom lees ik er meestal met veel plezier overheen. je wil toch niet beter weten
jammer, dat maakt het leuk hier op FOKquote:Op donderdag 17 maart 2005 18:34 schreef Sidekick het volgende:
Reactie van SCH is verwijderd, en ik zal nog wat van de vervolg"discusie" saneren.
Elkaar gaan afkraken is zeker niet de bedoeling in POL. Dan zou elke discussie na een paar posts al niet verder komen dan wat heen en weer gescheld. Daarom moeten we gewoon een grens trekken.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 09:08 schreef Landmass het volgende:
[..]
jammer, dat maakt het leuk hier op FOK
dit is geen afkraken, dit is kunst:quote:Op vrijdag 18 maart 2005 11:53 schreef sizzler het volgende:
[..]
Elkaar gaan afkraken is zeker niet de bedoeling in POL. Dan zou elke discussie na een paar posts al niet verder komen dan wat heen en weer gescheld. Daarom moeten we gewoon een grens trekken.
quote:[...] als je zo diep racistisch en vol haat bent [...] Jij bent het niet eens waard om programma's voor te maken [...] je bent een anti-Nederlander [...] mensen van zijn eigen kleur opkomt [...] Doodeng ventje [...] doe maar snel een strop om je nek [...] Wie zo vol lafheid en haat
ik zou me vereerd voelen als ik zo afgekraakt werd door SCHquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:31 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Ach, SCH. Het zijn de laatste stuiptrekkingen.
Jammer, dan zijn jullie twee slaafjes zonder meester.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:33 schreef Landmass het volgende:
[..]
ik zou me vereerd voelen als ik zo afgekraakt werd door SCH.
inlijsten en boven mijn bed hangen, of in mijn sign. GENIAAL
Ging het over het werklozenproject?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:50 schreef FritsVanEgters het volgende:
Welke rechtse moderator heeft Weer schoolvoorbeeld werklozen project gecensureerd?
ah, sizzler dus. De eerste post was echt niet off-topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |