Juist slim. Want ook Maxi López had het niet gered bij Ajax en was dan veel te duur geweest.quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:42 schreef tong80 het volgende:
Koeman kon Maxi Lopez kopen voor een schamele 8 miljoen van River Plate.Vond hem Ajax onwaardig.
Vanavond redt ie Barcelona met een doelpunt en een assist.
Weer eens bedankt Koeman.
dat is geen PSV voetbal, bij PSV voetbal hou je boel wel dicht achterin en creeer je nog een kansquote:Op donderdag 24 februari 2005 22:50 schreef Shreyas het volgende:
Meestal zijn reacties na zo een wedstrijd wat impulsief, maar ik denk dat het toch nu maar het beste is als Ronald Koeman vertrekt. Natuurlijk niet nu op dit moment, want dat is zinloos, maar gewoon aan het einde van dit seizoen. Ik ben zijn manier van voetbal zat.
De wedstrijd van vandaag gaf dat goed aan. In de Arena was Ajax nog heer een meester, maar nu leek Auxerre veel sterker. Was dat ook zo? Nee, natuurlijk niet. Auxerre was helemaal niet beter dan vorige week. Ze speelde nogsteeds rommelig en ongecontroleerd. Maar Ajax speelde zoals altijd (onder Koeman) laf voetbal. Echt PSV-voetbal, zoals PSV speelde tegen AS Monaco. Dat wil zeggen dat hij na de 1-1 van Babel laf ging verdedigen als belgen en italianen en maar hopen dat er in de tweede helft niet gescoord zou worden door Auxerre. En dat doet Koeman veel vaker, ook tegen MIlan, Valencia en Olympique Lyon 2 seizoenen geleden. Dat laffe verdedigende belgische spel, verschrikkelijk gewoon. Bij een 1-1 stand moet je gewoon vol op de aanval blijven spelen, zeker tegen een club als Auxerre. Maar Koeman durft dat niet, hij durft niet aanvallend met de punt naar voren (met een nr.10 dus) te spelen. On-Ajax dus en laf. Tiijd voor Koeman om te gaan.
hij vond het ook zonde dat zijn spelers het hebben weg gegeven.. verdomme HIJ heeft het weg gegeven door niet in te grijpen wat zijn taak is.quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:22 schreef keijz het volgende:
[..]
ik heb het niet gezien, wat zei die allemaal?
Voor deze wedstrijd was het niet aan de orde, en nu twijfelt hij. Dus in de voetbalwereld weet je dat het voorbij is...quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:25 schreef JeroenV het volgende:
Koeman begint te twijfelen volgens mij. En op RTL5 zeiden ze dat het bestuur zich gaat beraden over zijn positie.
En hij speelde niet eens 90 minuten, ik raak de weg kwijt door de blonde kwibus.quote:Op donderdag 24 februari 2005 22:46 schreef popolon het volgende:
En Obodai speelt gewoon 90 minuten
't Wordt bijna lachwekkend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |