abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25216752
quote:
Maar als je alle positieve dingen zou opnoemen ben je morgen nog niet klaar hoor
Leef je uit

Ik kan overigens vandaag weer een stuk of 10 redenen toevoegen waarom Nederland naar de klote gaat
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  FOK!fossiel woensdag 23 februari 2005 @ 17:22:50 #52
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_25217017
Nou, verras me met je onuitputtelijke wijsheid.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_25218681
Je hebt het wel zwaar hoor.
Als dit nu allemaal in 1 week tijd zou gebeuren, dan heb je wel recht om te klagen. Maar de dingen die je beschrijft zijn in een enorme tijdsspande gebeurd en dus valt het eigenlijk best wel mee.
pi_25218708
Het is een patroon
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25218843
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is een patroon
Ja, duh!
Als je een keer per jaar hoofdpijn hebt, dan is het ook regelmatig!
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:22:52 #56
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25218887
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:19 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja, duh!
Als je een keer per jaar hoofdpijn hebt, dan is het ook regelmatig!
Opkomend internationaal fascisme vergelijken met hoofdpijn, Right!
pi_25219315
quote:
34: 383 uitkeringtrekkers werden bereid gevonden in de kassen te gaan werken, voor de overige 799.617 had dit geen gevolgen voor hun uitkering
quote:
103 Teletekst wo 23 feb
Seizoenswerker behoudt uitkering

DEN HAAG Het wordt voor mensen met een
uitkering makkelijker om seizoenswerk
te doen in de land- en tuinbouw.Tot nu
toe liepen zij het risico om door het
tijdelijke werk gekort te worden op hun
uitkering.

Staatssecretaris Van Hoof van Sociale
Zaken heeft met de uitkeringsinstanties
en gemeenten afspraken gemaakt waardoor
mensen met een uitkering er niet op
achteruitgaan als het seizoenswerk is
afgelopen.

De land- en tuinbouw komt jaarlijks
zo'n 20.000 mensen tekort tijdens het
oogstseizoen.Tot nu toe werden vooral
Oost-Europeanen ingezet.
pi_25219413
Dit is wel echt het ultieme klaagbaaktopic Je zou je ook eens kunnen focussen op de dnigen die wél goedgaan en proberen constructieve oplossingen te bedenken voor de dingen die minder goed gaan... ik kan ook wel zo'n lijstje maken, maar wat heb je eraan?
pi_25219571
jaeger is lekker
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
pi_25219888
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik kan overigens vandaag weer een stuk of 10 redenen toevoegen waarom Nederland naar de klote gaat
klopt helemaal. jij bent er 1 van.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:47:53 #61
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_25220354
Het enige wat me in Nederland houdt zijn de islam-bashes, me vrienden en familie en mijn opleiding
Connection reset by toffe peer
pi_25222672
quote:
Je zou je ook eens kunnen focussen op de dnigen die wél goedgaan en proberen constructieve oplossingen te bedenken voor de dingen die minder goed gaan... ik kan ook wel zo'n lijstje maken, maar wat heb je eraan?
Op welke van de 92 punten kan ik invloed uit oefenen?
pi_25227998
Ach, de maatschappij, dat ben jij.
Was natuurlijk wel een suf postbus 51 spotje, maar uiteindelijk zijn het de bewoners die een land maken of breken. En daar zitten excessen tussen. Die vind je overal. Ook in die landen waar het op het eerste gezicht zoveel beter lijkt.
Maar om nou alle ellende van de afgelopen 30 jaar op 1 hoop te schuiven, te roepen dat er een patroon in zit en dat dingen structureeel zijn (eens per jaar hoofdpijn is ook een patroon immers) daar word een land niet beter van.

Als je vindt dat het niet goed gaat, verbeter dan de wereld en begin bij jezelf. Doe iets constructiefs in plaats van gaan zitten gillen dat het allemaal kut is in Nederland en dat je hier zo snel mogelijk wel wilt. Make the world a better place of rot gewoon op eigenlijk.
En dat geldt natuurlijk voor iedereen.
Van roepen dat het slecht gaat worden we niet wijzer, doe er iets aan. Zorg dat jij iets positiefs bijdraagt in je omgeving, spreek mensen aan als ze iets doen wat niet door de beugel kan. Doe iets, maar ga niet zitten gillen dat het allemaal zo kut is.
pi_25230671
Doe ik niet ik wil namelijk blijven leven, dat wilde Manuel Fetter ook namelijk
pi_25231191
TS heeft op veel punten gewoon gelijk, al zullen de (ultra)linksen onder ons het er uiteraard niet mee eens zijn (die zullen het sowieso ergens mee eens zijn....). Nederland is een goed land om te wonen maar verpaupert op alle terreinen erg snel helaas..
Touch my tralalaaa
pi_25231497
quote:
Zorg dat jij iets positiefs bijdraagt in je omgeving, spreek mensen aan als ze iets doen wat niet door de beugel kan.
Kansloos...

Als je dat soort dingen doet tegenwoordig, lig je morgen onder de groene zoden. ....
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_25231597
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:41 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
TS heeft op veel punten gewoon gelijk, al zullen de (ultra)linksen onder ons het er uiteraard niet mee eens zijn (die zullen het sowieso ergens mee eens zijn....). Nederland is een goed land om te wonen maar verpaupert op alle terreinen erg snel helaas..
Het is allemaal de schuld van links!
pi_25231829
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doe ik niet ik wil namelijk blijven leven, dat wilde Manuel Fetter ook namelijk
Owja, want jezelf inzetten om er iets moois van dit land te maken staat gelijk aan vermoord worden!

Het waren en zijn immers ook alleen Fortuyn, Van Gogh, Hirsi Ali en Wilders die zichzelf inzetten voor het land!
Krekker is de bom!
pi_25232076
1 positief puntje dan, als tegenwicht ...

Calimero is al jarenlang niet op de nederlandse televisie te zien geweest, echter dit kinderprogramma uit de tweede helft van de 70'er jaren heeft zich dusdanig diep ingenesteld in de Nederlandse Psyche, dat zelfs de huidige generatie 16-jarige VMBO-scholieren erdoor beinvloed is ... blijkt maar weer uit de postings door de topicstarter

Caaa-li-mero Caaa-li-meero en op zijn kop een eierdop Caaa-li-mero Caaa-li-mero a-hiep-a-hoi
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_25234275
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:03 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

Als je dat soort dingen doet tegenwoordig, lig je morgen onder de groene zoden. ....
Ow, ik leef nog steeds hoor.
En ik zeg er ook wel iets van als ik iets zie wat niet echt "normaal" is.
Misschien komt het door de manier waarop ik het zeg???
pi_25235773
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:09 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Het is allemaal de schuld van links!
That goes without saying Die linkse hippies betekenen nog eens het einde van de westerse beschaving
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_25237185
Ik zou graag willen toevoegen;

93. Moet Ad Melkert het land uitvluchten, omdat hij bedreigd wordt. Ondermeer door het opgestuurd krijgen van een geladen pistool.
94. Zegt Paul Rosenmöller de politiek vaarwel, met name vanwege de niet aflatende bedreigingen aan hem en zijn gezin.

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2005 19:32:22 ]
pi_25237539
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 08:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ondertussen in Nederland:

6: Wordt het huis van Aad Costo, de oud minister van vreemdelingenzaken opgeblazen
Hij was staatsecretaris, geen minister. En zijn huis werd niet opgeblazen, 'alleen' de achtergevel was eruit geblazen.
quote:
14: In de grote steden is meer dan de helft van buitenlandse afkomst
Ja, dus?
quote:
18: Is een rechter nog nooit ontslagen
19: Kan een rechter niet verantwoordelijk gehouden worden voor falen.
Hoe kom je hierbij?
quote:
20: Worden onwenselijke invloeden zoals het afslaan van vrouwen omdat een geloof dat zegt toegestaan
Ow?
quote:
22: Wordt inteelt door de allochtone bevolking toegestaan.
En door de autochtone niet? Ga voor de grap eens op Urk kijken ofzo.
quote:
23: Komen analfabeten(ander woord voor kanslozen) zo het land in
Moeten vluchtelingen dan teruggestuurd worden alleen omdat ze geen scholing hebben genoten?
quote:
24: Zijn er in 2004 meer dan 100.000 kansvolle autochtonen vertrokken
25: daarvoor in de plaats kwamen voornamelijk 100.000 kanslozen allochten
Dit kun je vast onderbouwen. Waarom waren die autochtonen kansvol en die allochtonen kansarm?
quote:
30: Mag je zonder problemen een Plestijnse vlag dragen
Ja en ook een Israelische. Zelfs allebei tegelijk als je zin hebt. What's the point?
quote:
45: behoren de Nederlandse universiteiten niet tot de beste van de wereld.
Maar wel tot de besten van Europa. De TUE is recent nog in een onderzoek als de top van Europa uit een onderzoek gekomen.
quote:
60: De wachttijd voor een huurhuis is minimaal 4 jaar
Als je wilt kan je morgen een huis huren. Alleen niet in de sociale sector.
quote:
62: Is een koophuis voor een starter bijna onbetaalbaar
Alsof vroeger elke twintiger een koophuis kon aanschaffen.
quote:
66: Worden potentiele terroristen niet vastgezet, teruggestuurd of veroordeeld.
Gelukkig maar.
quote:
68: Wordt het hoogste gebouw van Rotterdam een moskee
Je reinste bullshit.

En dat zijn nog maar een paar onzinpunten uit je rijtje.
pi_25237606
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:30 schreef k_man het volgende:
Ik zou graag willen toevoegen;

93. Moet Ad Melkert het land uitvluchten, omdat hij bedreigd wordt. Ondermeer door het opgestuurd krijgen van een geladen pistool.
94. Zegt Paul Rosenmöller de politiek vaarwel, met name vanwege de niet aflatende bedreigingen aan hem en zijn gezin.
Die tellen niet mee want die zijn niet rechts.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25242776
quote:
24: Zijn er in 2004 meer dan 100.000 kansvolle autochtonen vertrokken
En als dat zo doorgaat ben ik zo ook weg! Nederland gaat inderdaad lekker naar de klote door onze allochtone vrienden en het fantastische politieke en rechtelijke gestel hiero!...

Weet iemand hier nog wat Je maintiendrai betekend...?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Save a mouse, eat a pussy.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')