Leef je uitquote:Maar als je alle positieve dingen zou opnoemen ben je morgen nog niet klaar hoor
Ja, duh!quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is een patroon
Opkomend internationaal fascisme vergelijken met hoofdpijn, Right!quote:Op woensdag 23 februari 2005 19:19 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Ja, duh!
Als je een keer per jaar hoofdpijn hebt, dan is het ook regelmatig!
quote:34: 383 uitkeringtrekkers werden bereid gevonden in de kassen te gaan werken, voor de overige 799.617 had dit geen gevolgen voor hun uitkering
quote:103 Teletekst wo 23 feb
Seizoenswerker behoudt uitkering
DEN HAAG Het wordt voor mensen met een
uitkering makkelijker om seizoenswerk
te doen in de land- en tuinbouw.Tot nu
toe liepen zij het risico om door het
tijdelijke werk gekort te worden op hun
uitkering.
Staatssecretaris Van Hoof van Sociale
Zaken heeft met de uitkeringsinstanties
en gemeenten afspraken gemaakt waardoor
mensen met een uitkering er niet op
achteruitgaan als het seizoenswerk is
afgelopen.
De land- en tuinbouw komt jaarlijks
zo'n 20.000 mensen tekort tijdens het
oogstseizoen.Tot nu toe werden vooral
Oost-Europeanen ingezet.
klopt helemaal. jij bent er 1 van.quote:Op woensdag 23 februari 2005 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik kan overigens vandaag weer een stuk of 10 redenen toevoegen waarom Nederland naar de klote gaat
Op welke van de 92 punten kan ik invloed uit oefenen?quote:Je zou je ook eens kunnen focussen op de dnigen die wél goedgaan en proberen constructieve oplossingen te bedenken voor de dingen die minder goed gaan... ik kan ook wel zo'n lijstje maken, maar wat heb je eraan?
Kansloos...quote:Zorg dat jij iets positiefs bijdraagt in je omgeving, spreek mensen aan als ze iets doen wat niet door de beugel kan.
Het is allemaal de schuld van links!quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:41 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
TS heeft op veel punten gewoon gelijk, al zullen de (ultra)linksen onder ons het er uiteraard niet mee eens zijn (die zullen het sowieso ergens mee eens zijn....). Nederland is een goed land om te wonen maar verpaupert op alle terreinen erg snel helaas..![]()
Owja, want jezelf inzetten om er iets moois van dit land te maken staat gelijk aan vermoord worden!quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doe ik niet ik wil namelijk blijven leven, dat wilde Manuel Fetter ook namelijk
Ow, ik leef nog steeds hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:03 schreef Classic-PC het volgende:
[..]
Als je dat soort dingen doet tegenwoordig, lig je morgen onder de groene zoden. ....
That goes without sayingquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:09 schreef Frank-NL het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van links!![]()
Hij was staatsecretaris, geen minister. En zijn huis werd niet opgeblazen, 'alleen' de achtergevel was eruit geblazen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 08:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ondertussen in Nederland:
6: Wordt het huis van Aad Costo, de oud minister van vreemdelingenzaken opgeblazen
Ja, dus?quote:14: In de grote steden is meer dan de helft van buitenlandse afkomst
Hoe kom je hierbij?quote:18: Is een rechter nog nooit ontslagen
19: Kan een rechter niet verantwoordelijk gehouden worden voor falen.
Ow?quote:20: Worden onwenselijke invloeden zoals het afslaan van vrouwen omdat een geloof dat zegt toegestaan
En door de autochtone niet? Ga voor de grap eens op Urk kijken ofzo.quote:22: Wordt inteelt door de allochtone bevolking toegestaan.
Moeten vluchtelingen dan teruggestuurd worden alleen omdat ze geen scholing hebben genoten?quote:23: Komen analfabeten(ander woord voor kanslozen) zo het land in
Dit kun je vast onderbouwen. Waarom waren die autochtonen kansvol en die allochtonen kansarm?quote:24: Zijn er in 2004 meer dan 100.000 kansvolle autochtonen vertrokken
25: daarvoor in de plaats kwamen voornamelijk 100.000 kanslozen allochten
Ja en ook een Israelische. Zelfs allebei tegelijk als je zin hebt. What's the point?quote:30: Mag je zonder problemen een Plestijnse vlag dragen
Maar wel tot de besten van Europa. De TUE is recent nog in een onderzoek als de top van Europa uit een onderzoek gekomen.quote:45: behoren de Nederlandse universiteiten niet tot de beste van de wereld.
Als je wilt kan je morgen een huis huren. Alleen niet in de sociale sector.quote:60: De wachttijd voor een huurhuis is minimaal 4 jaar
Alsof vroeger elke twintiger een koophuis kon aanschaffen.quote:62: Is een koophuis voor een starter bijna onbetaalbaar
Gelukkig maar.quote:66: Worden potentiele terroristen niet vastgezet, teruggestuurd of veroordeeld.
Je reinste bullshit.quote:68: Wordt het hoogste gebouw van Rotterdam een moskee
Die tellen niet mee want die zijn niet rechts.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:30 schreef k_man het volgende:
Ik zou graag willen toevoegen;
93. Moet Ad Melkert het land uitvluchten, omdat hij bedreigd wordt. Ondermeer door het opgestuurd krijgen van een geladen pistool.
94. Zegt Paul Rosenmöller de politiek vaarwel, met name vanwege de niet aflatende bedreigingen aan hem en zijn gezin.
En als dat zo doorgaat ben ik zo ook weg! Nederland gaat inderdaad lekker naar de klote door onze allochtone vrienden en het fantastische politieke en rechtelijke gestel hiero!...quote:24: Zijn er in 2004 meer dan 100.000 kansvolle autochtonen vertrokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Save a mouse, eat a pussy.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |