abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25200889
Ondertussen in Nederland:

1: Wordt Pim een kandidaat volksvertegenwoordiger vermoord om zijn mening
2: Wordt Theo Van Gogh om zijn mening vermoord
3: Moet kamerlid Ali haar leven doorbrengen op een legerbasis
4: Moet kamerlid Geert Wilders zijn leven doorbrengen in een cel
5: Wordt de vrouw van Hans Janmaat tot invalide gebombardeerd
6: Wordt het huis van Aad Costo, de oud minister van vreemdelingenzaken opgeblazen
7: Heeft Rita Verdonk permanent politiebewaking nodig
8: Mogen Barend en Van Dorp niet zeggen dat de Hells Angels een criminele organisatie zijn
9: Mogen ze ook niet zeggen dat een bepaalde supporters groep tuig is.
10: Mogen cameramensen van AT5 bedreigd en gemolesteerd worden omdat ze filmden bij een wedstrijd van Ajax 2
11: Mogen tot 2 keer toe bij de zelfde wedstrijd spelers van Feyenoord worden gemolesteerd
12: Is 1% van de straatrovers in Rotterdam autochtoon
13: Wordt de molesteerder van de inbreker vastgezet en gaat de inbreker vrijuit
14: In de grote steden is meer dan de helft van buitenlandse afkomst
15: Mag een Imam een vrouw geen hand geven
16: Mag een Marokkaanse man een doktor slaan omdat hij zijn vrouw een hand geeft
17: Mag 80% van de Marokkaanse en Turkse bevolking hun trouwpartner uit Turkije of Marokko halen
18: Is een rechter nog nooit ontslagen
19: Kan een rechter niet verantwoordelijk gehouden worden voor falen.
20: Worden onwenselijke invloeden zoals het afslaan van vrouwen omdat een geloof dat zegt toegestaan
21: Wordt uithuwelijking toegestaan
22: Wordt inteelt door de allochtone bevolking toegestaan.
23: Komen analfabeten(ander woord voor kanslozen) zo het land in
24: Zijn er in 2004 meer dan 100.000 kansvolle autochtonen vertrokken
25: daarvoor in de plaats kwamen voornamelijk 100.000 kanslozen allochten
26: Het emigratiecijfer is sterk aan het stijgen en wordt zeker nog versterkt in 2005 door de moord op Van Gogh
27: Worden 7000 veelplegers die verantwoordelijk voor de helft van de criminaliteit niet op water en brood gezet
28: Mag een dief kijken of hij kan insluipen zonder gevolgen
29: Wordt meer dan de helft van de criminaliteit gepleegd door allochtonen
30: Mag je zonder problemen een Plestijnse vlag dragen
31: Kan je geen levenslang stadionverbod krijgen zoals in Engeland.
32: Kan een bestuurder die veroordeeld is voor fraude gewoon weer bestuurder worden van een beursgenoteerde onderneming(zie Van der Eijden)
33: Zijn 250.000 illegalen omdat 800.000 uitkeringtrekkers niet willen werken.
34: 383 uitkeringtrekkers werden bereid gevonden in de kassen te gaan werken, voor de overige 799.617 had dit geen gevolgen voor hun uitkering
35: Wordt lacherig gedaan over iemand die met een mes op zoek is naar het huis van Balkende
36: Wordt Balkende door hele volksstammen toegewenst dat hij zijn been verliest.
37: Komen alleen mensen op de been voor een demonstratie als je ze een gratis treinkaartje aanbiedt.
38: In een grote stad(Utrecht) wordt 80% van de criminaliteit gepleegd door allochtonen
39: wonen er 1.000.000 moslims
40: wonen er 1.600.000 niet westerse allochtonen
41: In 2020 zal dit opgelopen zijn tot 2.000.000 moslims
42: In 2020 zal dit opgelopen zijn tot ongeveer 1.500.000 niet westerse allochtonen
43: Door emigratie en vergrijzing zal het aantal autochtonen kleiner zijn geworden in 2020.
44: zijn scholen maar 4 dagen in de week open
45: behoren de Nederlandse universiteiten niet tot de beste van de wereld.
46: Worden criminelen vertroeteld
47: En bejaarden vastgebonden en maar een keer in de week gewassen
48: Worden intensive Care afdelingen gesloten vanwege mismanagement
49: Heb je wachtlijsten van hier tot Tokyo
50: Is hard drugs gedoogd
51: heeft de politie als speerpunt bonnen uit te schrijven en niet criminaliteit op te lossen
52: Is de toevoerhaven van harddrugs voor Europa
53: worden asielzoekers die hun mond en ogen dichtnaaien als vorm van protest niet linea-recta teruggestuurd naar de rots waar ze onder vandaan kwamen
54: Worden criminelen asielzoekers niet direct teruggestuurd
55: Worden criminele mensen met een verblijfsvergunning niet terug gestuurd als de wet overtreden
56: wordt kinderbijslag uitgekeerd aan kinderen die niet in Nederland wonen
57: Worden uitkeringen uitgekeerd aan mensen die niet in Nederland wonen
58: Worden uitkeringen niet uitbetaalt op het niveau van het desbetreffende land
59: Wordt kinderbijslag gegeven aan niet bestaande kinderen
60: De wachttijd voor een huurhuis is minimaal 4 jaar
61: Ontslagregelingen zijn veel te inflexibel
62: Is een koophuis voor een starter bijna onbetaalbaar
63: betaal je in je leven ongeveer 70% directe belastingen(BTW, BPM, OZB en dergelijke tellen nog geen eens mee)
64: Betaal je 50% belasting op een nieuwe auto
65: Betaal je 400% belasting op brandstof.
66: Worden potentiele terroristen niet vastgezet, teruggestuurd of veroordeeld.
67: Een imam mag zeggen dat homo´s met hun kop naar beneden van een flatgebouw gegooid mogen worden
68: Wordt het hoogste gebouw van Rotterdam een moskee
69: Krijg je voor de meest nutteloze clubjes subsidie.
70: Betalen hele volkstammen 2% belasting door middel van bedreiging en intimidatie
71: Moet de ME regelmatig ingrijpen op kinderfeestjes
72: Als je je vriendin met een mes bewerkt en in de fik steekt, krijg je een paar jaar gevangenisstraf, ook al is het zeker dat het meisje in kwestie haar leven niet zeker is
73: Worden niet behandelbare TBS´ers toch weer de straat opgestuurd(onder het mom van, iedereen verdient een 2e kans, 3e kans, 4e kans etc)
74: TBS´ers mogen op proefverlof zonder begleiding
75: Niet teruggekomen TBS´ers worden niet actief opgespoord
76: Je mag geen foto ophangen van een veelpleger in je winkel
77: Veel supermarkten en winkels betalen een vermogen aan beveiliging
78: De criminaliteit is de laatste 45 jaar met 800% gestegen
79: Nederland is na Engeland het onveiligste Westerse land
80: Nederland moet altijd vooraan staan als er hulp gegeven moet worden ook al verdwijnt dit in de zakken van corupte regimes
81: Worden asielzoekers zonder (geldige)papieren niet linea recta teruggestuurd
82: Kan je in 3 jaar tijd 774 met de politie in aanmerking komen zonder dat je op water en brood wordt gezet.
83: kunnen hele wijken niet onderzocht worden zonder inzet van de ME
84: Worden door allochtonen criminelen verheerlijkt
85: Mag je feest vieren op straat als in NY en Washinghton 2800 mensen sterven.
86: Mag je tijdens een dodenherdenking met kranzen gaan voetballen
87: Als je verjaagd woordt door allochtonen buurtbewoners komt de burgermeester bij je op de koffie
88: Als iemand van je moskee een filmmaker ritueel slacht krijg je de premier op de koffie
89: Als je het niet eens bent met beleid van de overheid sluit je maar heel de A2 af in Maastricht
90: Als de overheid niet akkoord gaat met een belastingschijf van 2% klaag je de overheid aan.
91: Als een agent een verdachte doodschiet omdat diegene met een mes op de agent af komt wordt de agent gearresteerd en heb je vier dagen rellen in je stad
92: Als een agent een Marokkaan in Amsterdam doodschiet is het standaard de schuld van de agent.

Ik hoop niet dat deze topic dicht gaat, maar ik vermoed het wel onder het mom van vrijheid van meningsuiting
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25200985
En maar zeiken over allochtonen, maar zelf fatsoenlijk Nederlands typen, ho maar.....
Boo-fucking-hoo
pi_25201116
Als je niet tevreden bent over Nederland, ga dan maar in Argentinie wonen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_25201157
15. http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=103442

30. ?

37. Diezelfde mentaliteit zorgt ervoor dat veel van de 92 punten mogelijk zijn.

14, 25, 39 t/m 43. http://www.talendomein.nl/cdrom/9198.php

47. En gaat iedereen maar 1x per week (of minder) op bezoek bij oma / opa in het bejaardentehuis.

53. Iemand die de wanhoop nabij is dus, ik hoop voor jou dat je nooit in zo'n situatie terecht komt.

79.

81. Dus als die verbrand of gestolen of wat dan ook zijn, dan bekijk je het maar?

46 & 84. Sam Klepper, Klaas Bruinsma.. nuff said

85. Die jongens in Ede waren aan het feesten die dag en dat had niks met die aanslagen te maken. Dit heeft ook in de kranten gestaan (welliswaar op pagina 28, tussen de horoscopen en het weerbericht)

Ik wil eigenlijk al je punten wel beantwoorden, maar anders kom ik te laat voor mn werk. Wat ga jij doen vandaag?

[ Bericht 40% gewijzigd door kraskop op 22-02-2005 09:35:46 ]
pi_25201199
En in welke andere landen zal het veel beter zijn denk je?
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:16:47 #6
46468 corr
je moet lief zijn voor geiten
pi_25201233
LOL, het 'afslaan' van vrouwen (nr20). Wat moet ik me daarbij voorstellen? Dat het motortje ermee ophoudt ofzo?
Verder niet zo zeuren.
pi_25201241
Slechts 92 punten om over te zeuren, Maradona? Ik had je hoger ingeschat.
Eenen pyl vlieght snelder dan een clootken even swaer
pi_25201248
Maar wat is je boodschap TS? Je noemt immers voornamelijk excessen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2005 09:19:53 ]
pi_25201598
en zo is het maar net
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:20:23 #10
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_25201906
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 09:04 schreef Mutant01 het volgende:
Die hou ik ff in file, Mutant, voor jouw en een paar anderen..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_25202029
Schopje naar KLB.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_25202043
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 10:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Die hou ik ff in file, Mutant, voor jouw en een paar anderen..
Hoezo voor mij?
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:43:40 #13
45206 Pietverdriet
pi_25202179
Ter meerdere eer en glorie van jouw..
pi_25202818
quote:
Zeker weten, ben ik ook meteen van die calvinistische kutmenaliteit af die in Nederland heerst. Jammer genoeg moeten mijn inkomsten voor het grootste gedeelte wel in Nederland verdient worden want het investering en ondernemingsklimaat zal in Nederland veel verder af glijden.
quote:
15. http://www.refdag.nl/website/artikel.php?id=103442Het verschil is dat Joden ons land mee hebben opgebouwd terwijl dat niet Westerse allochtonen alleen maar afbreken. We hebben dan ook een Joods-Christelijke cultuur in Nederland.
Joden hebben een toegevoegde waarde en leveren geen problemen op.

30. ? Palestina is geen land en een verzet en anti-Zionistisch symbool. Meer dan voldoende redenen om het te verbieden.

37. Diezelfde mentaliteit zorgt ervoor dat veel van de 92 punten mogelijk zijn.Bij arbeidsconflicten is het inderdaad postief, maar doordat iedereen ingedut is komen er nooit geen demonstraties meer zoals in andere landen

14, 25, 39 t/m 43. http://www.talendomein.nl/cdrom/9198.phpDe meerderheid moet zich aanpassen aan de minderheid?

47. En gaat iedereen maar 1x per week (of minder) op bezoek bij oma / opa in het bejaardentehuis.Je punt is?

53. Iemand die de wanhoop nabij is dus, ik hoop voor jou dat je nooit in zo'n situatie terecht komt.Protesteren mag, chanteren mag niet in een volwassen democratie. Zo iemand heeft het gewoon niet begrepen wat er in Nederland gevraagd wordt

79. 8)9 Is zo al zou jij het graag ridculiseren

81. Dus als die verbrand of gestolen of wat dan ook zijn, dan bekijk je het maar?Ik kom een land ook niet binnen zonder geldige papieren

46 & 84. Sam Klepper, Klaas Bruinsma.. nuff said Door wie werd Bruinsma en Klepper verheerlijkt? 46 ging over het feit dat als een gevangenis een hotel zou zijn, het minimaal 100 euro per nacht zou kosten.

85. Die jongens in Ede waren aan het feesten die dag en dat had niks met die aanslagen te maken. Dit heeft ook in de kranten gestaan (welliswaar op pagina 28, tussen de horoscopen en het weerbericht)Ga je het ontkennen?
quote:
Ik wil eigenlijk al je punten wel beantwoorden, maar anders kom ik te laat voor mn werk. Wat ga jij doen vandaag?
Ik ben vandaag naar het ziekenhuis geweest in Eindhoven(en zelfs een paar autochtone patienten gezien, dat is al redelijk bijzonder) naar school geweest en ik moet vandaag naar de bank. Verder ga ik een filmpje kijken, wat internetten, FM spelen en naar PSV toe

Ik hoop dat je ook op de andere punten reageert

[ Bericht 1% gewijzigd door DiegoArmandoMaradona op 22-02-2005 11:38:47 ]
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25203359
ik ben het eens met ts tis gewoon kut hier en ik vertik het om te vertrekken
pi_25203567
Eensch. Nederland is in een rap tempo aan het verpauperen. Een werk-mentaliteit is nauwelijks te bespeuren onder de bevolking. En als JP zegt dat men meer moet gaan werken, worden ze boos. Ondertussen is een groot deel van de jeugd totaal kansloos en het spoor bijster, dit hebben wij voornamelijk te danken aan hun ouders, maar die geven uiteraard niet thuis.

De reputatie van Nederland als hardwerkend land met een kenniseconomie is al lang ten grabbel gegooid... De mensen zijn te lui om maar een vinger uit te steken tegenwoordig, maar ondertussen wel vooraan staan als er hypocriet een stille tocht gehouden moet worden, om het geweten te sussen, of, als we de nog meer hypocriete FNV weer eens in een kansloos punt moeten steunen. Bah! Maar ga vooral zo door, mensen.

Fuck y'all in Nederland, ik ben hier weg zodra ik kan!
"Cry 'havoc,' and let slip the dogs of war."
pi_25203959
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 12:24 schreef Reflex het volgende:

Fuck y'all in Nederland, ik ben hier weg zodra ik kan!
En waar ga je heen dan? In welk land is het zoveel beter dan in Nederland?

Ik ben voor (mijn werk) regelmatig in andere Europese landen geweest en ik zie nergens dat het in die landen zoveel beter is dan in Nederland.
Dus als jij ergens het utopia weet te vinden, dan hoor ik het graag.

[ Bericht 1% gewijzigd door calvobbes op 22-02-2005 13:04:58 ]
pi_25204074
quote:
Waarom zou ik hier weg moeten gaan, het is nog steeds het land van de nederlanders.
pi_25204251
92 redenen waarom ik zodra ik klaar ben met mijn school niet meer in Nederland woon.
pi_25204268
Gelukkig kunnen we nog altijd goed klagen, want daarmee helpen we nederland immers vooruit!
I'm just a Soul whose Intentions are Good
pi_25204280
Je kan het ook de vinger op de gevoelige snaar leggen noemen.

Maar welke van de 92 punten heb ik concreet invloed op?
pi_25204322
Ik geloof dat we in nederland eigenlijk maar weinig recht op klagen hebben, eerlijk gezegd. Als er nu eens wat positiefs gezegd werd, misschien dat de mensen daar dan eens naar kijken ipv alleen maar te zeiken...
pi_25204338
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 13:48 schreef SC8fan het volgende:
92 redenen waarom ik zodra ik klaar ben met mijn school niet meer in Nederland woon.
En naar welk land dat zoveel beter is, ga je dan heen?

Wel lekker roepen dat Nederland zo kut is en je weg wilt, maar geen idee hebben hoe het er in andere landen aan toe gaat....
pi_25204371
quote:
Ik geloof dat we in nederland eigenlijk maar weinig recht op klagen hebben, eerlijk gezegd. Als er nu eens wat positiefs gezegd werd, misschien dat de mensen daar dan eens naar kijken ipv alleen maar te zeiken...
Zo positief is het allemaal niet. Nederland is behoorlijk ziek namelijk. Een democratie en veiligheid van meningsuiting en persvrijheid is er niet meer in iedergeval.
pi_25204495
En dan nog geldt dat het niet zo is dat omdat het in andere landen wellicht slechter zou zijn, wij niet zouden mogen klagen. Je mag altijd streven naar iets beters, ook als jouw buurman (of verre vriend) dit niet doet.

En Amerika is voor mij vooralsnog het einddoel. Hoewel veel mensen het daar waarsch. niet mee eens zijn, maar dat is niet het punt van de discussie.
pi_25205055
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 12:58 schreef calvobbes het volgende:

En waar ga je heen dan? In welk land is het zoveel beter dan in Nederland?

Ik ben voor (mijn werk) regelmatig in andere Europese landen geweest en ik zie nergens dat het in die landen zoveel beter is dan in Nederland.
Dus als jij ergens het utopia weet te vinden, dan hoor ik het graag.
als dat er al was, hoeft zo'n idioot als jij dat niet te weten
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_25205111
[quote]85. Die jongens in Ede waren aan het feesten die dag en dat had niks met die aanslagen te maken. Dit heeft ook in de kranten gestaan (welliswaar op pagina 28, tussen de horoscopen en het weerbericht[/'quote]

wat waren ze dan aan het doen?

[ Bericht 0% gewijzigd door flyin-hawk op 22-02-2005 15:45:06 ]
"Nada es acaso más difícil para el hombre que el vivir con la plena conciencia de ser hombre."
- Michele Sciacca
pi_25205141
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:03 schreef flyin-hawk het volgende:

als dat er al was, hoeft zo'n idioot als jij dat niet te weten
lekkere volwassen reacties weer

Wat erg he dat mensen anders denken dan jij
pi_25205469
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Zo positief is het allemaal niet. Nederland is behoorlijk ziek namelijk. Een democratie en veiligheid van meningsuiting en persvrijheid is er niet meer in iedergeval.
We hebben anders toch een echte democratie. Ik voel en ben hier veilig. Gevoel van onveiligheid word je alleen maar aangepraat, trap er gewoon niet in zou ik zeggen! En ik hoor tegenwoordig echt alles in de pers hoor.... dus: stel je gewoon niet zo aan....
pi_25205552
quote:

Gaan ze de euromast ombouwen ofzo?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25205610
quote:
We hebben anders toch een echte democratie. Ik voel en ben hier veilig. Gevoel van onveiligheid word je alleen maar aangepraat, trap er gewoon niet in zou ik zeggen! En ik hoor tegenwoordig echt alles in de pers hoor.... dus: stel je gewoon niet zo aan....
Daar denken Pim, Aad Kosto, Rita Verdonk, Ali, Wilders, Hans Janmaat over en Theo van Gogh andersover
Barend en Van Dorp mogen niet zeggen dat de Hells Angels een criminele organisatie zijn of dat Feyenoord supporters tuig is. En zo zijn er nog legio voorbeelden.
Bekende figuren krijgen bombrieven, mensen worden met de dood bedreigt en Submission mag niet meer worden vertoont op een filmfestival.

En jij denkt dat de Nederlandse democratie gewoon gezond is?
pi_25205808
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 17:52 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Daar denken Pim, Aad Kosto, Rita Verdonk, Ali, Wilders, Hans Janmaat over en Theo van Gogh andersover
Barend en Van Dorp mogen niet zeggen dat de Hells Angels een criminele organisatie zijn of dat Feyenoord supporters tuig is. En zo zijn er nog legio voorbeelden.
Bekende figuren krijgen bombrieven, mensen worden met de dood bedreigt en Submission mag niet meer worden vertoont op een filmfestival.

En jij denkt dat de Nederlandse democratie gewoon gezond is?
En dat zijn allemaal acties van of individuen of kleine groepjes indiviuen. En zolang wij ons allemaal daardoor laten intimideren, gaat het inderdaad de verkeerde kant uit. Als Ali en Wilders niet bedreigd werden, dan deden ze wel alsof ze dat werden, want ze hebben daar nogal wat belangen bij. Je mag alles zeggen over hells angels en supporters, maar zolang je je maar laat intimideren door die lui, ja dan niet. DUS...
  dinsdag 22 februari 2005 @ 18:18:01 #33
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25205839
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 18:11 schreef djenneke het volgende:

[..]

En dat zijn allemaal acties van of individuen of kleine groepjes indiviuen. En zolang wij ons allemaal daardoor laten intimideren, gaat het inderdaad de verkeerde kant uit. Als Ali en Wilders niet bedreigd werden, dan deden ze wel alsof ze dat werden, want ze hebben daar nogal wat belangen bij. Je mag alles zeggen over hells angels en supporters, maar zolang je je maar laat intimideren door die lui, ja dan niet. DUS...
Ga toch weg!
Dat "groepje" individuen minacht ons land onder de gemeenschappelijke norm van de Islam die voorschrijft dat Westerlingen ongelovige varkens zijn. En nogmaals: de term "groepje" gaat in dit geval op voor de kleine Marokkaanse minderheid die er wel normaal gedrag op nahouden. Het overgrote deel kun je denk ik als rotte appel bestempelen.
pi_25206630
quote:
Je mag alles zeggen over hells angels en supporters, maar zolang je je maar laat intimideren door die lui, ja dan niet. DUS...
Wat verwacht je nu dat Barend en Van Dorp niet hun excuses moeten aanbieden om zo het leven van hunzelf en familie te beschermen?

Paul Cliteur is zeker een jankerd?

Echt wat een enorme trieste opmerkingen en je hebt duidelijk de bel nog niet horen luiden, laat staan dat je weet waar de klepel hangt
pi_25210537
Het is zo gemakkelijk om excessen te presenteren als zouden ze representatief zijn voor een hele groep. Daar is een woord voor: populisme.

En daarbij: Nederland is een van de meest welvarende landen ter wereld. Niet alleen materieel, maar ook wat betreft veiligheidsgevoel en geestelijk welzijn. Dus waar TS zo over loopt te klagen begrijp ik eigenlijk niet goed.
pi_25210931
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:04 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Het is zo gemakkelijk om excessen te presenteren als zouden ze representatief zijn voor een hele groep. Daar is een woord voor: populisme.

En daarbij: Nederland is een van de meest welvarende landen ter wereld. Niet alleen materieel, maar ook wat betreft veiligheidsgevoel en geestelijk welzijn. Dus waar TS zo over loopt te klagen begrijp ik eigenlijk niet goed.
Wij(Nederland) hoeven ons, wat dit soort dingen betreft, niets aan te trekken van de staat waarin andere landen verkeren. Wanneer wij vinden dat het hier onveilig is, moet het veiliger, ongeacht of er in kaapstad dagelijks 10 mensen vermoord worden of niet.

Maw. of het hier relatief onveilig is doet niet ter zake. Idem aan het welvaarts niveau.
pi_25211276
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 09:37 schreef Reflex het volgende:

[..]

Wij(Nederland) hoeven ons, wat dit soort dingen betreft, niets aan te trekken van de staat waarin andere landen verkeren. Wanneer wij vinden dat het hier onveilig is, moet het veiliger, ongeacht of er in kaapstad dagelijks 10 mensen vermoord worden of niet.

Maw. of het hier relatief onveilig is doet niet ter zake. Idem aan het welvaarts niveau.
Wat het meest zorgelijk is in Nederland, in mijn ogen, is niet het welvaartsniveau of het welzijn of de veiligheid, maar het populisme en de manier waarop mensen elkaar angst inpraten. De onbeholpen manier waarop politici omgaan met maatschappelijke thema's. De manier waarop problemen groter worden gemaakt dan ze werkelijk zijn. Het onvermogen om zelf kritisch na te denken. Het geknabbel aan de wortels van de democratie, zoals Maxime Verhagen dat bijvoorbeeld laatst weer eens deed door te verkondigen dat het mogelijk moet zijn partijen op grond van hun politieke standpunten te verbieden. Daar zou je je zorgen over moeten maken.

Wat niet weg neemt dat extremisme aangepakt moet worden, maar wat ook aangepakt moet worden is de onterechte beeldvorming dat iedere moslim een extremist is. Dat is gewoon niet waar. Dat er (zie lijstje TS) een imam is die vrouwen geen hand geeft wordt breed uitgelicht, maar dat daar tientallen imams tegenover staan die Verdonk/vrouwen wel een hand geven hoor je niemand over. Toch wel belangrijk als je wil weten hoe groot het probleem nou echt is (niet zo groot als Wilders en consorten je willen doen geloven).
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:05:00 #38
54997 Posdnous
Moslima-knuffelaar
pi_25211309
Goh verrassend, weer zo'n jankertje die denkt dat het beter kan, alleen geen flauw benul heeft van hoe dat zou moeten .
When it comes to being Plug 1, it's just me, myself and I
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:10:43 #39
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_25211379
Is dit multiple choice?
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:56:05 #40
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_25211983
Ik denk dat mensen die wonen in regio's met echte problemen vaak geschokt zijn door het gehuil/gemiep/gezeur/geblaat van de inwoners van welvarende landen die "alles" hebben en zich toch nog overal over liggen op te winden en doen alsof ze in een hel op aarde wonen.

Uiteraard zijn er enkele problemen en zijn er dingen die beter kunnen, maar dat pseudo-martelaarsgedoe is ronduit triest. We bevinden ons hier in een positie waarop het grootste deel van de wereldbevolking jaloers is en toch krijgen velen het voor mekaar om hele dagen te klagen over de arme ik en het ondraaglijke lijden van de doorsnee westerling.

Nieuwe generaties kunnen dingen echt niet meer in het juiste perspectief plaatsen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:08:11 #41
76143 Forumschorem
Het schorem van Fok!forum
pi_25212144
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 14:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Ga dan verhuizen, zeiksnor.
weg
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:14:41 #42
62129 De-oneven-2
Wir sind so leicht...
pi_25212228
Ach, we hebben pessimisten en optimisten.
Da's altijd al zo geweest, en dat zal ook altijd zo blijven.

Een optimist kan natuurlijk met net zoveel gemak 92 redenen voor zichzelf bedenken.
...dass wir fliegen.
  Eindredactie Games woensdag 23 februari 2005 @ 11:15:52 #43
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_25212249
ik neem DiegoArmandoMaradona allang niet meer serieus meer....
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:16:12 #44
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_25212253
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 17:45 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Gaan ze de euromast ombouwen ofzo?
Nee, het Nationale Nederlanden gebouw, blijkbaar
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 23 februari 2005 @ 11:17:59 #45
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_25212282
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:10 schreef ShaoliN het volgende:
Is dit multiple choice?

TS: koop een goed boek en ga lekker lezen op de donkere winteravonden...
Veel beter voor je hart ook enzo....
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_25212378
TS ga emigreren
Lurf is the message and the message is Lurf
pi_25213226
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 08:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

lijstje

Ik hoop niet dat deze topic dicht gaat, maar ik vermoed het wel onder het mom van vrijheid van meningsuiting
Maar als je alle positieve dingen zou opnoemen ben je morgen nog niet klaar hoor

Pessimist!
  woensdag 23 februari 2005 @ 16:28:23 #48
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25216425
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 15:15 schreef calvobbes het volgende:

[..]

lekkere volwassen reacties weer

Wat erg he dat mensen anders denken dan jij
  FOK!fossiel woensdag 23 februari 2005 @ 16:41:12 #49
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_25216585
En je mening boeit want?
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_25216691
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:10 schreef ShaoliN het volgende:
Is dit multiple choice?
pi_25216752
quote:
Maar als je alle positieve dingen zou opnoemen ben je morgen nog niet klaar hoor
Leef je uit

Ik kan overigens vandaag weer een stuk of 10 redenen toevoegen waarom Nederland naar de klote gaat
  FOK!fossiel woensdag 23 februari 2005 @ 17:22:50 #52
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_25217017
Nou, verras me met je onuitputtelijke wijsheid.
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_25218681
Je hebt het wel zwaar hoor.
Als dit nu allemaal in 1 week tijd zou gebeuren, dan heb je wel recht om te klagen. Maar de dingen die je beschrijft zijn in een enorme tijdsspande gebeurd en dus valt het eigenlijk best wel mee.
pi_25218708
Het is een patroon
pi_25218843
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:10 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is een patroon
Ja, duh!
Als je een keer per jaar hoofdpijn hebt, dan is het ook regelmatig!
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:22:52 #56
114059 op_dreef
Gedegen gierigaard
pi_25218887
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 19:19 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ja, duh!
Als je een keer per jaar hoofdpijn hebt, dan is het ook regelmatig!
Opkomend internationaal fascisme vergelijken met hoofdpijn, Right!
pi_25219315
quote:
34: 383 uitkeringtrekkers werden bereid gevonden in de kassen te gaan werken, voor de overige 799.617 had dit geen gevolgen voor hun uitkering
quote:
103 Teletekst wo 23 feb
Seizoenswerker behoudt uitkering

DEN HAAG Het wordt voor mensen met een
uitkering makkelijker om seizoenswerk
te doen in de land- en tuinbouw.Tot nu
toe liepen zij het risico om door het
tijdelijke werk gekort te worden op hun
uitkering.

Staatssecretaris Van Hoof van Sociale
Zaken heeft met de uitkeringsinstanties
en gemeenten afspraken gemaakt waardoor
mensen met een uitkering er niet op
achteruitgaan als het seizoenswerk is
afgelopen.

De land- en tuinbouw komt jaarlijks
zo'n 20.000 mensen tekort tijdens het
oogstseizoen.Tot nu toe werden vooral
Oost-Europeanen ingezet.
pi_25219413
Dit is wel echt het ultieme klaagbaaktopic Je zou je ook eens kunnen focussen op de dnigen die wél goedgaan en proberen constructieve oplossingen te bedenken voor de dingen die minder goed gaan... ik kan ook wel zo'n lijstje maken, maar wat heb je eraan?
pi_25219571
jaeger is lekker
Drie vrouwtjes bakken samen een dikke vette pannekoek.
Wat ruikt dat heerlijk!
Ineens springt de pannekoek de pan uit en verdwijnt rollerdebol het bos in.
Allerlei dieren willen de pannekoek graag tegenhouden, maar of dat lukt...?
pi_25219888
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 16:55 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

Ik kan overigens vandaag weer een stuk of 10 redenen toevoegen waarom Nederland naar de klote gaat
klopt helemaal. jij bent er 1 van.
Extremistisch gematigd.
  woensdag 23 februari 2005 @ 20:47:53 #61
62249 PuR3_D4RkN355
Is Links Maar Rechts
pi_25220354
Het enige wat me in Nederland houdt zijn de islam-bashes, me vrienden en familie en mijn opleiding
Connection reset by toffe peer
pi_25222672
quote:
Je zou je ook eens kunnen focussen op de dnigen die wél goedgaan en proberen constructieve oplossingen te bedenken voor de dingen die minder goed gaan... ik kan ook wel zo'n lijstje maken, maar wat heb je eraan?
Op welke van de 92 punten kan ik invloed uit oefenen?
pi_25227998
Ach, de maatschappij, dat ben jij.
Was natuurlijk wel een suf postbus 51 spotje, maar uiteindelijk zijn het de bewoners die een land maken of breken. En daar zitten excessen tussen. Die vind je overal. Ook in die landen waar het op het eerste gezicht zoveel beter lijkt.
Maar om nou alle ellende van de afgelopen 30 jaar op 1 hoop te schuiven, te roepen dat er een patroon in zit en dat dingen structureeel zijn (eens per jaar hoofdpijn is ook een patroon immers) daar word een land niet beter van.

Als je vindt dat het niet goed gaat, verbeter dan de wereld en begin bij jezelf. Doe iets constructiefs in plaats van gaan zitten gillen dat het allemaal kut is in Nederland en dat je hier zo snel mogelijk wel wilt. Make the world a better place of rot gewoon op eigenlijk.
En dat geldt natuurlijk voor iedereen.
Van roepen dat het slecht gaat worden we niet wijzer, doe er iets aan. Zorg dat jij iets positiefs bijdraagt in je omgeving, spreek mensen aan als ze iets doen wat niet door de beugel kan. Doe iets, maar ga niet zitten gillen dat het allemaal zo kut is.
pi_25230671
Doe ik niet ik wil namelijk blijven leven, dat wilde Manuel Fetter ook namelijk
pi_25231191
TS heeft op veel punten gewoon gelijk, al zullen de (ultra)linksen onder ons het er uiteraard niet mee eens zijn (die zullen het sowieso ergens mee eens zijn....). Nederland is een goed land om te wonen maar verpaupert op alle terreinen erg snel helaas..
Touch my tralalaaa
pi_25231497
quote:
Zorg dat jij iets positiefs bijdraagt in je omgeving, spreek mensen aan als ze iets doen wat niet door de beugel kan.
Kansloos...

Als je dat soort dingen doet tegenwoordig, lig je morgen onder de groene zoden. ....
In certain extreme situations, the law is inadequate.
In order to shame it's inadequacy,it is necessary to act outside the law to pursue natural justice.
pi_25231597
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:41 schreef ShutTheFuckUpDonny het volgende:
TS heeft op veel punten gewoon gelijk, al zullen de (ultra)linksen onder ons het er uiteraard niet mee eens zijn (die zullen het sowieso ergens mee eens zijn....). Nederland is een goed land om te wonen maar verpaupert op alle terreinen erg snel helaas..
Het is allemaal de schuld van links!
pi_25231829
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:13 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Doe ik niet ik wil namelijk blijven leven, dat wilde Manuel Fetter ook namelijk
Owja, want jezelf inzetten om er iets moois van dit land te maken staat gelijk aan vermoord worden!

Het waren en zijn immers ook alleen Fortuyn, Van Gogh, Hirsi Ali en Wilders die zichzelf inzetten voor het land!
Krekker is de bom!
pi_25232076
1 positief puntje dan, als tegenwicht ...

Calimero is al jarenlang niet op de nederlandse televisie te zien geweest, echter dit kinderprogramma uit de tweede helft van de 70'er jaren heeft zich dusdanig diep ingenesteld in de Nederlandse Psyche, dat zelfs de huidige generatie 16-jarige VMBO-scholieren erdoor beinvloed is ... blijkt maar weer uit de postings door de topicstarter

Caaa-li-mero Caaa-li-meero en op zijn kop een eierdop Caaa-li-mero Caaa-li-mero a-hiep-a-hoi
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_25234275
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:03 schreef Classic-PC het volgende:

[..]

Als je dat soort dingen doet tegenwoordig, lig je morgen onder de groene zoden. ....
Ow, ik leef nog steeds hoor.
En ik zeg er ook wel iets van als ik iets zie wat niet echt "normaal" is.
Misschien komt het door de manier waarop ik het zeg???
pi_25235773
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 13:09 schreef Frank-NL het volgende:

[..]

Het is allemaal de schuld van links!
That goes without saying Die linkse hippies betekenen nog eens het einde van de westerse beschaving
pi_25237185
Ik zou graag willen toevoegen;

93. Moet Ad Melkert het land uitvluchten, omdat hij bedreigd wordt. Ondermeer door het opgestuurd krijgen van een geladen pistool.
94. Zegt Paul Rosenmöller de politiek vaarwel, met name vanwege de niet aflatende bedreigingen aan hem en zijn gezin.

[ Bericht 46% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2005 19:32:22 ]
pi_25237539
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 08:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

6: Wordt het huis van Aad Costo, de oud minister van vreemdelingenzaken opgeblazen
Hij was staatsecretaris, geen minister. En zijn huis werd niet opgeblazen, 'alleen' de achtergevel was eruit geblazen.
quote:
14: In de grote steden is meer dan de helft van buitenlandse afkomst
Ja, dus?
quote:
18: Is een rechter nog nooit ontslagen
Hoe kom je hierbij?
quote:
20: Worden onwenselijke invloeden zoals het afslaan van vrouwen omdat een geloof dat zegt toegestaan
Ow?
quote:
22: Wordt inteelt door de allochtone bevolking toegestaan.
En door de autochtone niet? Ga voor de grap eens op Urk kijken ofzo.
quote:
23: Komen analfabeten(ander woord voor kanslozen) zo het land in
Moeten vluchtelingen dan teruggestuurd worden alleen omdat ze geen scholing hebben genoten?
quote:
Dit kun je vast onderbouwen. Waarom waren die autochtonen kansvol en die allochtonen kansarm?
quote:
30: Mag je zonder problemen een Plestijnse vlag dragen
Ja en ook een Israelische. Zelfs allebei tegelijk als je zin hebt. What's the point?
quote:
45: behoren de Nederlandse universiteiten niet tot de beste van de wereld.
Maar wel tot de besten van Europa. De TUE is recent nog in een onderzoek als de top van Europa uit een onderzoek gekomen.
quote:
60: De wachttijd voor een huurhuis is minimaal 4 jaar
Als je wilt kan je morgen een huis huren. Alleen niet in de sociale sector.
quote:
62: Is een koophuis voor een starter bijna onbetaalbaar
Alsof vroeger elke twintiger een koophuis kon aanschaffen.
quote:
66: Worden potentiele terroristen niet vastgezet, teruggestuurd of veroordeeld.
Gelukkig maar.
quote:
Je reinste bullshit.

En dat zijn nog maar een paar onzinpunten uit je rijtje.
pi_25237606
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:30 schreef k_man het volgende:
Ik zou graag willen toevoegen;

93. Moet Ad Melkert het land uitvluchten, omdat hij bedreigd wordt. Ondermeer door het opgestuurd krijgen van een geladen pistool.
94. Zegt Paul Rosenmöller de politiek vaarwel, met name vanwege de niet aflatende bedreigingen aan hem en zijn gezin.
Die tellen niet mee want die zijn niet rechts.
pi_25242776
quote:
En als dat zo doorgaat ben ik zo ook weg! Nederland gaat inderdaad lekker naar de klote door onze allochtone vrienden en het fantastische politieke en rechtelijke gestel hiero!...

Weet iemand hier nog wat Je maintiendrai betekend...?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Save a mouse, eat a pussy.
pi_25243148
He wat een narigheid weer .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25243288
quote:
  vrijdag 25 februari 2005 @ 01:14:20 #78
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25243333
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:56 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik denk dat mensen die wonen in regio's met echte problemen vaak geschokt zijn door het gehuil/gemiep/gezeur/geblaat van de inwoners van welvarende landen die "alles" hebben en zich toch nog overal over liggen op te winden en doen alsof ze in een hel op aarde wonen.

Uiteraard zijn er enkele problemen en zijn er dingen die beter kunnen, maar dat pseudo-martelaarsgedoe is ronduit triest. We bevinden ons hier in een positie waarop het grootste deel van de wereldbevolking jaloers is en toch krijgen velen het voor mekaar om hele dagen te klagen over de arme ik en het ondraaglijke lijden van de doorsnee westerling.

Nieuwe generaties kunnen dingen echt niet meer in het juiste perspectief plaatsen.

Al die mensen die klagen dat het in Nederland slecht is
Let the beat control your body!
pi_25243339
Echt grappig
pi_25243358
Nederland is ook slecht !

* naar buitenland gaat over paar jaar
pi_25247090
93. ondertussen verdien ik nog steeds geen 5 miljoen per jaar. Schandalig.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
pi_25247347
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 01:15 schreef the_legend_killer het volgende:
Nederland is ook slecht !

* naar buitenland gaat over paar jaar
Dan wel je scholingskosten per direct aan onze staat terugbetalen he? Lijkt me toch wel het minste wat je kan doen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_25247493
Ik hoor zoveel mensen maar klagen dat Nederland zo kut is en dat ze zsm mogelijk uit Nederland weg willen gaan. Maar blijkbaar weet niemand een land waar het allemaal beter zou zijn allemaal

Ja Amerika zegt er eentje
pi_25247516
Hij was staatsecretaris, geen minister. En zijn huis werd niet opgeblazen, 'alleen' de achtergevel was eruit geblazen. ----Hij was de voorganger van Verdonk en gelukkig werd slechts zijn achtergevel eruit geblazen, waar praten we over
quote:14: In de grote steden is meer dan de helft van buitenlandse afkomst
Ja, dus? --------Ik dacht dat we in NEDERLAND wonen?
quote:18: Is een rechter nog nooit ontslagen
Hoe kom je hierbij? ----------- De realiteit. Zelfs Fokke uit Maastricht die met een berg kinderporno wordt gevonden wordt niet ontslagen en de rechter die de 2 van Putten veroordeelde zit ook nog op zijn stoel.
quote:20: Worden onwenselijke invloeden zoals het afslaan van vrouwen omdat een geloof dat zegt toegestaan
Ow? -----Ja
quote:22: Wordt inteelt door de allochtone bevolking toegestaan.
En door de autochtone niet?------Nee------ Ga voor de grap eens op Urk kijken ofzo.
quote:23: Komen analfabeten(ander woord voor kanslozen) zo het land in
Moeten vluchtelingen dan teruggestuurd worden alleen omdat ze geen scholing hebben genoten?------Ja
quote:24: Zijn er in 2004 meer dan 100.000 kansvolle autochtonen vertrokken
Dit kun je vast onderbouwen. Waarom waren die autochtonen kansvol en die allochtonen kansarm?-----Kijk naar de herkomst
quote:30: Mag je zonder problemen een Plestijnse vlag dragen
Ja en ook een Israelische. Zelfs allebei tegelijk als je zin hebt. What's the point?----Lezen, is al behandeld
quote:45: behoren de Nederlandse universiteiten niet tot de beste van de wereld.
Maar wel tot de besten van Europa. De TUE is recent nog in een onderzoek als de top van Europa uit een onderzoek gekomen.------En de anderen?
quote:60: De wachttijd voor een huurhuis is minimaal 4 jaar
Als je wilt kan je morgen een huis huren. Alleen niet in de sociale sector.-------Iedereen kan effe 800 euro minimaal af tikken?
quote:62: Is een koophuis voor een starter bijna onbetaalbaar
Alsof vroeger elke twintiger een koophuis kon aanschaffen.----Dit klopt
quote:66: Worden potentiele terroristen niet vastgezet, teruggestuurd of veroordeeld.
Gelukkig maar. ----Jammer genoeg
quote:68: Wordt het hoogste gebouw van Rotterdam een moskee
Je reinste bullshit.----Wederom ijl je

En dat zijn nog maar een paar onzinpunten uit je rijtje.
pi_25247530

Goede punten
pi_25247655
quote:
quote:68: Wordt het hoogste gebouw van Rotterdam een moskee
Je reinste bullshit.----Wederom ijl je
Dus ze gaan echt de euromast ombouwen?
pi_25247904
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:27 schreef calvobbes het volgende:
Ik hoor zoveel mensen maar klagen dat Nederland zo kut is en dat ze zsm mogelijk uit Nederland weg willen gaan. Maar blijkbaar weet niemand een land waar het allemaal beter zou zijn allemaal

Ik denk dat deze langdurige 'nederland heeft het zo slecht'-hype gewoon een complot is van Henk Westbroek, erop gericht om deze zomer, ruim 20 jaar na dato een tweede re-release van de Het Goede Doel Single 'Belgieeee' uit te brengen
quote:
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Duitsland
Ik kan niet naar Duitsland, daar zijn ze zo streng
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Chili
Ik wil niet naar Chili, daar doen ze zo eng
Ik wil niet wonen in Koeweit
Want Koeweit dat is me te heet
En wat Amerika betreft
Dat land bestaat niet echt

Waar kan ik heen, ik kan niet naar Noord-Ierland
Niet naar Noord-Ierland, daar gaat alles stuk
Waar kan ik heen, ik kan niet naar China
Ik ga niet naar China, dat wordt me te druk
Ik wil niet wonen in Schotland
Want Schotland dat is me te nat
En de U.S.S.S.R.
Dat gaat me net te ver

refr.:
Is er leven op Pluto
Kun je dansen op de maan
Is er een plaats tussen de sterren
Waar ik heen kan gaan

Waar kan ik heen, ik kan niet naar Cuba
Ik wil niet naar Cuba, dat is me te zoet
Waar kan ik heen, ik kan niet naar Polen
Ik ga niet naar Polen, daar gaat het te goed
Ik wil niet wonen in Lapland
Want Lapland dat is me te koud
En ik wil weg uit Nederland
Want hier krijg ik het benauwd

refr.

Ik heb getwijfeld over België
Omdat iedereen daar lacht
Ik heb getwijfeld over België
Want dat taaltje is zo zacht
Ik stond zelfs in dubio
Maar ik nam geen enkel risico
Ik heb getwijfeld over Belgie

België, België, België, België
Hen Westbroek schreef het al in 1982 ... en het laatste couplet was natuurlijk het meest tekend voor 'Dun Hollander' ..
want 20 jaar erna zat hij nog steeds in nederland, en haalde zelfs deheer Pim Fortuyn over om aan het hoofd van zijn partij nederland te komen redden ... waarschijnlijk om er een soort 'Utopisch Belgie' van te maken, wat hem wonderwel gelukt is ...
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_25248035
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:29 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
...
Hoe kom je hierbij? ----------- De realiteit. Zelfs Fokke uit Maastricht die met een berg kinderporno wordt gevonden wordt niet ontslagen en de rechter die de 2 van Putten veroordeelde zit ook nog op zijn stoel.
...
Wat kan jij uit je nek kletsen. F. is nadat bij hem videobanden en ander materiaal waren gevonden door een elektricien zelf opgestapt. Hij was vice-president van de Maastrichtse rechtbank. Je kan iemand die zelf al ontslag genomen heeft moeilijk nog een keer ontslaan.
pi_25248088
Nee, hij zou niet ontslagen worden.

Er is immers nog NOOIT een rechter ontslagen
pi_25248116
93. Gaan banken hypotheken gebaseerd op shaira-wetgeving invoeren.

http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/003586.html

"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_25248331
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:06 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, hij zou niet ontslagen worden.

Er is immers nog NOOIT een rechter ontslagen
Omdat iedere rechter die veroordeeld wordt, voorheen al de eer aan zichzelf zal houden...
Het is dus onzin, als die rechter veroordeeld zou worden, zou hij op basis van artikel 111 van de wet op de rechterlijke organisatie ontslag aangezegd hebben gekregen door de Hoge Raad.

een rechter wordt voor zijn leven benoemd (dat is tot zijn 70e) welk in de grondwet staat.
Echter volgens art. 111 Wet op de rechterlijke organisatie is het wel mogelijk een rechter te ontslaan als hij veroordeeld wordt voor een misdrijf, of lichamelijk of geestelijk niet in staat is zijn functie te voldoen ...
http://www.rechtspraak.nl(...)ontslag+rechters.htm

De grond hiervoor is het garanderen dat rechters onafhankelijk zijn van de politiek, dat men de functies van rechters niet op eenzelfde wijze ter discussie gaat stellen, zoals dat nu gebruikelijk is bij politici ...
daar is m.i. best wat voor te zeggen, immers, al die politici die weer eens terugtreden wegens fraude-schandalen betekenen heus niet dat de politiek daardoor minder corrupt wordt
  vrijdag 25 februari 2005 @ 12:53:10 #92
36461 Joppy
geen colaboy
pi_25248719
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:39 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dus ze gaan echt de euromast ombouwen?
Hadden ze er ook niet zo iets als een Nationale Nederlanden gebouw Ik kom niet zo vaak in Rotterdam, maar zoiets meen ik me te herinneren.
Let the beat control your body!
pi_25248731
Je gaat toch ook niet scheiden als het een beetje tegen zit??

Nee, figuren die steen en been klagen over hoe slecht Nederland wel niet is en willen vertrekken naar een oord waar het beter schijnt te zijn moeten dat vooral doen.

En niet met hangende pootjes terugkomen als het daar toch slechter blijkt te zijn .
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:07:58 #94
45206 Pietverdriet
pi_25248950
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 12:53 schreef schatje het volgende:
Je gaat toch ook niet scheiden als het een beetje tegen zit??

Nee, figuren die steen en been klagen over hoe slecht Nederland wel niet is en willen vertrekken naar een oord waar het beter schijnt te zijn moeten dat vooral doen.

En niet met hangende pootjes terugkomen als het daar toch slechter blijkt te zijn .
Ga zelf eens een tijdje je vleugels uitslaan in het buitenland voor je zo bekrompen oordeeld. Mensen die een paar jaar of voorgoed naar een buitenland vertrekken zijn in mijn ervaring mensen die door afstandelijker naar zaken te kunnen kijken wat beter doorhebben wat er gebeurt.
Maar goed je opmerking is tekenend voor iemand die denkt dat NL het middelpunt van het universum is.
pi_25249099
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:07 schreef Pietverdriet het volgende:

Ga zelf eens een tijdje je vleugels uitslaan in het buitenland voor je zo bekrompen oordeeld. Mensen die een paar jaar of voorgoed naar een buitenland vertrekken zijn in mijn ervaring mensen die door afstandelijker naar zaken te kunnen kijken wat beter doorhebben wat er gebeurt.
Maar goed je opmerking is tekenend voor iemand die denkt dat NL het middelpunt van het universum is.
leuk, maar er een 'niet-ik-maar-jij'-argumentatie van?
Waarom zouden mensen weg moeten gaan, die tevreden zijn in nederland?
En beweer je dat iemand die vind dat nederland het nu niet eens zo gek doet, dat er wel problemen zijn, maar dat nederland nog altijd een sterke economie heeft, cultureel ook wel degelijk op bepaalde punten voorloper is, en bv met zijn internationalistische orientatie een goede standplaats is voor internationale dienstverleners, verzekerings- en bankingfirma's, handelsbedrijven.

Volgens mij is het heel zinnig om gewoon op te merken dat mensen die zitten te calimero-en dat het met nederland zo slecht gaat, en dat het ergens anders véél beter is, gewoon een keuze doen, en het land verlaten ..

Sommigen doen dat, en worden ook heel gelukkig in een ander land ... sommigen keren met hangende pootjes terug, maar hebben het in ieder geval geprobeerd.
Mensen die wel tevreden zijn, kunnen wmb gewoon blijven, en moeten dan waarschijnlijk wat extra de schouders eronder zetten, om te voorkomen dat de nederlandse gemeenschap verder wegzakt in polemisering en doemdenken ...
Misschien dat er over een paar jaar wel weer gastarbeiders geworven moeten worden, omdat nu de bevolkinsgroei te sterk afneemt, en het gevaar van vergrijzing zeer groot opdoemt ... maar dat is in de 60'er jaren toch ook zo'n groot succes geweest?
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:19:58 #96
45206 Pietverdriet
pi_25249134
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:17 schreef RM-rf het volgende:

[..]

leuk, maar er een 'niet-ik-maar-jij'-argumentatie van?
Je mist het punt, het ging mij om de bekrompen reactie van dees persoon, als mensen lekker om één of andere reden naar het buitenland willen is dat hun zaak.
pi_25251590
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:27 schreef calvobbes het volgende:

Amerika? Nooit!!

Lekker naar Australië of Nieuw Zeeland

doeiii allemaal
Save a mouse, eat a pussy.
pi_25253054
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 13:19 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je mist het punt, het ging mij om de bekrompen reactie van dees persoon, als mensen lekker om één of andere reden naar het buitenland willen is dat hun zaak.
Wie zou hier nu het punt missen?
het is toe te juichen dat mensen die niet tevreden zijn in nederland lekker gaan verhuizen, maar dat gemiezemuis over dat 'het in nederland steeds slechter gaat' en dan hardop steen-en-been klagen, maar toch blijven zitten, dat ergert een beetje ..

laten we wel zijn, in duitsland heersde die 'ons lukt niets'-stemming ook enorm, twee jaar terug en om eerlijk te zijn, economisch gezien met veel meer recht, toen ging het ook enorm slecht, de economie kromp, grote bedrijven gingen dicht en overheidprojecten, als het Dosenpfand (statiegeld op blik en wegwerp-verpakkingen) en de LKW-maut (vrachtwagentolsysteem) waren miljarden vretende missers ...
Nu zie dat die 'miezen-stemming' daar eigenlijk behoorlijk aan het omslaan is, niet dat het per direkt beter gaat (de werkloosheid is op nooit eerder getoonde dieptepunt, met 5 miljoen werklozen), maar je merkt juist dat op het dieptepunt mensen meer moed hebben om zelf ook de problemen aan te pakken, en daardoor is de stemming eigenlijk flink beter geworden ...

Zolang de Hollander klaagt, heeft hij het nog goed.
pi_25257486
Het is nog erger het wordt de grootste moskee van Europa.

Nederland is ook het 3e grootste Europese moslimland, terwijl we qua inwonertal pas op de 7e plaats staan. En binnen 15 jaar zal het aantal moslims verdubbeld zijn en de autochtone bevolking kleiner zijn geworden.
pi_25257508
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 22:38 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het is nog erger het wordt de grootste moskee van Europa.

Nederland is ook het 3e grootste Europese moslimland, terwijl we qua inwonertal pas op de 7e plaats staan. En binnen 15 jaar zal het aantal moslims verdubbeld zijn en de autochtone bevolking kleiner zijn geworden.
En dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')