dat is dus ongeveer 70 euro belasting en 15 euro reserveringskosten die er bij komen.quote:Op donderdag 30 juni 2005 15:19 schreef -Petor- het volgende:
Daar kom ik dus niet achter. Er staat 107 met een ster. Deze ster betekent volgens de informatie dat dit bedrag exclusief 'eventuele' kosten is. Wat dat dan inhoudt is niet te ontdekken...voorlopig althans niet.

Wellicht is het handig als je ons vertelt waarvandaan ze wil vertrekken, wanneer en waar ze naar toe moet.quote:Op vrijdag 1 juli 2005 14:22 schreef Omkron het volgende:
Ze gaat namelijk naar U2.. haar zusje heeft een kaartje voor haar geregeld..![]()
En nu is het de bedoeling dat ik een vliegtuig voor haar ga zoeken.. echter ben ik hier niet zo erg handig in.. aangezien ik niet zo vaak vlieg..
Ze gaat van schiphol naar polen.. geen idee welk vliegveld..![]()
Maandag of dinsdag vertrekken.. en weer terug op woensdag..
Iemand enig idee..?![]()

Goedkoper word het niet, sorryquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef Martuh het volgende:
Weet iemand of ik goedkoop van Amsterdam naar Maastricht kan vliegen? Want ik wil wel eens weten hoe het is om een kwartier in het vliegtuig te zitten ipv 3 uur in de trein. En om nou 120 euro voor een enkeltje en 150 voor een retourtje te betalen via KLM vind ik wel wat overdreven. Alvast bedankt!![]()

Waarom boek je er niet een vakantie/dagje aan vast, Berlijn, Parijs of London ofzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef Martuh het volgende:
Weet iemand of ik goedkoop van Amsterdam naar Maastricht kan vliegen? Want ik wil wel eens weten hoe het is om een kwartier in het vliegtuig te zitten ipv 3 uur in de trein. En om nou 120 euro voor een enkeltje en 150 voor een retourtje te betalen via KLM vind ik wel wat overdreven. Alvast bedankt!![]()

Een hele goeie vriend van me woont in Maastricht en ik wilde hem binnenkort een bezoekje gaan brengenquote:Op zondag 3 juli 2005 15:35 schreef PeRi het volgende:
[..]
Waarom boek je er niet een vakantie/dagje aan vast, Berlijn, Parijs of London ofzo?

Een heli huren zal wel nog duurder zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2005 23:39 schreef Martuh het volgende:

Probeer eens een combinatie met AirBaltic via Riga of Estonian via Tallinn naar St.P. Evenuteel nog Air Lithuania vanaf Keulen via Palanga naar Moskou.quote:Op woensdag 13 juli 2005 13:57 schreef guidodo het volgende:
Ik ben op zoek naar een goedkope mogelijkheid om vanuit St. Petersburg of Moskou (of ergens anders in west-rusland) naar Nederland (Schiphol/Brussel/Dusseldorf/Keulen/etc) te vliegen. Dit dient te geschieden rond 10 september heen en rond 25 september terug (iig voor oktober). Ik heb niets goedkoper dan zo'n 280 euro kunnen vinden. Diegene die iets goedkopers kan vinden krijgt mijn eeuwige dankbaarheid! (ja das wat waard...!)

$ is toch het dollarteken?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 23:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Mijn broers zijn er tot donderdag. Maar 420 peso vind ik zeker niet te veel
Of zijn het dollars?

Via http://www.jetonly.com/nl/start.php betaal je 170 euro inclusief tax voor een enkele reis Brussel - Lesbos op 21 juli.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 12:03 schreef PeRi het volgende:
Vriendin van mij wil rond de 20e en niet later dan 25e juli naar Lesbos - Mytilini vliegen. (En daarna naar de plaats Molivos). Het enige wat ik kan vinden is via http://www.lastminute.nl/1_2_seatonly.php en dan is het ¤ 339,- excl. Ik kan zelf niet echt een chartervluch vinden of iets. Kan dit goedkoper?

Volgens mij krijg je met LAN ook nog airmiles bij KLM. Of vloog ik nou met een andere maatschappij?quote:Op vrijdag 15 juli 2005 22:50 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Buenos Aires - Lima
Vertrek: Deze zondag of maandag terugkeer zondag of maandag volgende week(eventueel donderdag of vrijdag)
Ik weet er niet veel van maar volgens mij vliegen in elk geval Aerolineas Argentinas en LAN op Lima.
Iemand die me kan helpen, met ervaringen eventueel?

Voor de Eurostar moet je apart inchecken, althans in Paris Nord wel. Je hebt dan een balie waar je je paspoort moet laten zien en reisdocumenten. Daarna kan je naar de trein. Het Eurostar-perron is, in Paris Nord iig, een compleet, afgeschermd perron waar je alleen kan komen als je ook daadwerkelijk naar de UK gaat. De tijd dient waarschijnlijk om de rij door te komen voor de balie.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:59 schreef k_man het volgende:
Is er wel eens iemand hier op Brussel Zuid overgestapt op de Eurostar richting Lille?
Waarom is daar 24 minuten transfer tijd nodig?Het is toch hetzelfde station?

quote:Op zondag 17 juli 2005 21:59 schreef k_man het volgende:
Is er wel eens iemand hier op Brussel Zuid overgestapt op de Eurostar richting Lille?
Ja, wel eens gedaan... je moet inchecken, door de paspoortcontrole en door de X-ray. Overigens sluit de Beneluxtrein ook nog eens beroerd aan op de Eurostar. Het is leuk om eens gedaan te hebben, maar daarna ga ik toch liever met www.londonexpress.nl naar London.quote:Op zondag 17 juli 2005 21:58 schreef k_man het volgende:
Is er trouwens wel eens iemand hier op Brussel Zuid overgestapt op de Eurostar?

Oh ja, dat zie ik nu in die ene post staanquote:Op zondag 17 juli 2005 22:23 schreef k_man het volgende:
Ehm ja, maar het gaat hier niet om Londen he?

Wel station wil je heen dan in Lille? Flandres, Eurostar of Europe?quote:Op zondag 17 juli 2005 22:37 schreef k_man het volgende:
Niet echt, denk ik. Dit is simpel. Van Amersfoort naar Rotterdam, Rotterdam naar Brussel, Brussel naar Lille. Anders moet je over Kortrijk ofzo.

kijk hiervoor op www.bahn.dequote:Halt Ankunft Abfahrt Fahrt
Antwerpen Centraal 12:06 IC 712
Antwerpen-Berchem 12:09 12:10
Sint-Niklaas 12:25 12:27
Lokeren 12:35 12:36
Gent-Dampoort 12:47 12:48
Gent St Pieters 12:55 12:57
Kortrijk 13:17 13:22
Mouscron 13:30 13:30
Tourcoing(fr)
Tourcoing 13:35 13:36 19722
Roubaix 13:39 13:39
Croix-l'Allumette 13:41 13:42
Croix-Wasquehal 13:43 13:44
Lille Flandres

Dat is 2,5 keer zo lang als de TGV.quote:Op zondag 17 juli 2005 22:42 schreef DutchTrain het volgende:
Vanaf Antwerpen in 1u40 naar Lille:
[..]
kijk hiervoor op www.bahn.de

Nee het is vanaf Antwerpen 3 minuten langer als met IC + TGV via Brussel en 16 minuten sneller als met IC en Eurostar (maar daar rekenen ze dan weer 10 minuten looptijd van Lille EST naar Lille Europe mee)quote:Op zondag 17 juli 2005 22:43 schreef k_man het volgende:
Dat is 2,5 keer zo lang als de TGV.
Kost dat?

Ik was eerstquote:Op zondag 17 juli 2005 22:50 schreef Jaguarized het volgende:
Tering ik kom er ook niet tussen.

LAN is geen partner van de KLM.quote:Op zaterdag 16 juli 2005 19:55 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je met LAN ook nog airmiles bij KLM. Of vloog ik nou met een andere maatschappij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |