Nee doe ik ook dagelijks en als ik de kans kreeg tot 14:00quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:05 schreef Doffy het volgende:
KOFFFFIEEEEEEEEEE! In Amsterdam!![]()
![]()
Is het erg als je tot half 9 in je bed blijft liggen?
Hmm, nee, zo lang lukt me niet. Maar ik lag er pas om kwart over 2 vannacht inquote:Op woensdag 23 februari 2005 10:08 schreef livEliveD het volgende:
Nee doe ik ook dagelijks en als ik de kans kreeg tot 14:00![]()
Ik was het ook niet van plan, dus dat scheelt.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:36 schreef Haushofer het volgende:
Maar met kleine vlokjes bouw je toch geen sneeuwpop...
Euj? Wat moet je anders met sneeuw? Behalve met weemoed terug denken aan die witte kersten heel lang geleden?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:51 schreef Alicey het volgende:
[..]
Ik was het ook niet van plan, dus dat scheelt.
Nouja, voorlopig sneeuwt het buiten en niet binnen.. En natte sneeuw.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:21 schreef Haushofer het volgende:
[..]
Euj? Wat moet je anders met sneeuw? Behalve met weemoed terug denken aan die witte kersten heel lang geleden?
En het sneeuwt hier alweer in Grunn!quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:01 schreef Haushofer het volgende:
SNEEEEEEEEEEEEEEEUUUUUUUWWWWWWWW! In Grunn !
Mjah honden.quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:49 schreef Doffy het volgende:
Ik paste gisteren op een hond. Als je die uitlaat in de sneeuw, dan ruikt na afloop het hele huis naar... hond.![]()
En daarom heb ik een hoogslaper.quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Logeert nu een hond bij me. Die hond heeft een nieuw spelletje : Als ik wakker ben even bovenop me springen als ik er niet snel uitkom om hem te begroeten.
Daar is over nagedacht!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:00 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
En daarom heb ik een hoogslaper.![]()
Ja, je kan er alleen niet op neuken, want er zit maar een centimeter of vijfenzeventig tussen matras en plafond.quote:
Was gister bij mijnquote:Op donderdag 24 februari 2005 09:58 schreef Alicey het volgende:
Logeert nu een hond bij me. Die hond heeft een nieuw spelletje : Als ik wakker ben even bovenop me springen als ik er niet snel uitkom om hem te begroeten.
* situatie herken *quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Ja, je kan er alleen niet op neuken, want er zit maar een centimeter of vijfenzeventig tussen matras en plafond.Moet nodig een stuk van de poten afzagen.
Toen ik nog geen hoogslaper had en wel een vriend, probeerde één van de honden altijd tussen ons in te gaan liggen. Pure jaloezie!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:17 schreef Doffy het volgende:
Was gister bij mijnen de bijpassende hond. Geef ik
op de bank een zoen, springt de hond er bij en begint
's gezicht te likken. "Ik ook, ik ook!"
Op zich toch wel erg schattigWare het niet dat ik niet van hondentong houd
Wind ontstaat door druk- en/of temperatuur-verschillen. De temperatuur en druk boven zee past zich maar langzaam aan, waardoor er aan de kust langer temperatuur- en drukverschillen zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:03 schreef ReCreative het volgende:
Heej! Ben ik ook weer eens.
Weet iemand waarom het òòk met oostenwind aan de kust harder waait dan in het binnenland?
Ik hoop dat je een beetje handig bent dan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:09 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Ja, je kan er alleen niet op neuken, want er zit maar een centimeter of vijfenzeventig tussen matras en plafond.Moet nodig een stuk van de poten afzagen.
Zoiets heb ik ook.. Op zich is het erg schattig dat een hond je meteen 's ochtends begroet, maar dat bovenop mij springen is het deel wat van mij dan weer niet hoeft.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:17 schreef Doffy het volgende:
[..]
Was gister bij mijnen de bijpassende hond. Geef ik
op de bank een zoen, springt de hond er bij en begint
's gezicht te likken. "Ik ook, ik ook!"
Op zich toch wel erg schattigWare het niet dat ik niet van hondentong houd
Hm. Dat kan. Thanks.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:20 schreef Alicey het volgende:
Wind ontstaat door druk- en/of temperatuur-verschillen. De temperatuur en druk boven zee past zich maar langzaam aan, waardoor er aan de kust langer temperatuur- en drukverschillen zijn.
M'n pa moet dat even doen, want het is een stalen bed. De Tromsö van Ikea.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:22 schreef Alicey het volgende:
Ik hoop dat je een beetje handig bent dan.
Had ik maar zo'n pa.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:48 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
M'n pa moet dat even doen, want het is een stalen bed. De Tromsö van Ikea.
Omdat er bover zee amper voorwerpen in de weg van de wind staan waardoor de wind voorbij de landgrens minder "tegenstand" ondervindt en er een onderdruk boven zee ontstaat waardoor de wind nog gemakkelijker lekker door kan waaien?quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:03 schreef ReCreative het volgende:
Heej! Ben ik ook weer eens.
Weet iemand waarom het òòk met oostenwind aan de kust harder waait dan in het binnenland?
"Hé, pa, je moet even een stuk van mijn bed afzagen, want dan kan ik er tenminste op neuken."quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:24 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
"Hé, pa, je moet even een stuk van mijn bed afzagen, want dan kan ik er tenminste op neuken."
En dat voor een Friese papaquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:47 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Mijn vader zou niet eens echt raar opkijken van zo'n opmerking.
Je wilt niet weten met wat voor vunzige grapjes hij zelf af en toe aankomt. Het begon al vroeg... In het boekje Nijntje vliegt komt de volgende zinsnede voor:quote:
quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:53 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
[..]
Je wilt niet weten met wat voor vunzige grapjes hij zelf af en toe aankomt. Het begon al vroeg... In het boekje Nijntje vliegt komt de volgende zinsnede voor:
...en daar midden in dat bos
daar stond een groot kasteel
Hij had daarvan gemaakt:
en daar midden in dat bos
daar stond een groot bordeel
Natuurlijk liet hij mij altijd de zinnen afmaken, bij voorkeur in gezelschap.
Dat is dan nog één van zijn onschuldige grapjes. De rest is gewoon niet voor herhaling vatbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |