Het topic is juist voor trotse verhalenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 13:00 schreef clauwheee het volgende:
Ow och en ik heb nog wel zoveel meer trotse verhalen..maar dan wordt deze post wel erg lang. Hoest met de andere neefjes, nichtjes, ooms en tantes????
Haar heup is niet goed, dus normaal bevallen kan niet. Dus het was vanaf het begin al duidelijk dat het keizersnee zou worden!quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:36 schreef clauwheee het volgende:
Spannend Inkie! Waarom krijgt ze een geplande keizernee?
Hé Beaker, bij Esmee zijn drie weken geleden ook haar amandelen weggehaald. Ik vond het toen ook sneu hoor, maar vaak helpt het echt! Hou je ons op de hoogte? Verwen hem daarna maar lekkerquote:Op dinsdag 15 maart 2005 15:08 schreef Beaker het volgende:Rom is vandaag bij de dokter geweest omdat hij voor de zoveelste keer oorontsteking had
Nou worden maandag (!!) zijn amandelen (neus en keel) weg gehaald en hij krijgt buisjes in zijn oren!
Vind het wel pittig, maar hoop dat hij na deze ingreep geen last meer heeft van die kwaaltjesRomseldebomsel
Alles gaat prima met Lars en mijn zus! hij is trouwens 3400 gram en 52cmquote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:52 schreef clauwheee het volgende:
Ow wat leuk, gefeliciteerd Inkie!!!!! Alles goed?
Ik moet nog even vragen of me zus het oke vind als ik een foto hier plaats!quote:Op zaterdag 19 maart 2005 12:59 schreef clauwheee het volgende:
Nou hartstikke mooi! Gaan we nog foto's zien?Veel plezier straks!!!
Ik zie nu pas dat je ook uit groningen komt
Is goed hoorquote:Op maandag 21 maart 2005 14:01 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Ik moet nog even vragen of me zus het oke vind als ik een foto hier plaats!
Oe das heel spannend! Hou je ons op de hoogte?quote:Op maandag 28 maart 2005 11:54 schreef alwaysthebest het volgende:
Wat spannend, mijn zus is op het moment an het bevallen
zal ik doen.quote:Op maandag 28 maart 2005 12:46 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Oe das heel spannend! Hou je ons op de hoogte?
quote:Op dinsdag 29 maart 2005 10:00 schreef clauwheee het volgende:Gefeliciteerd alwaysthebest!!!
Wat leuk!
Beaker leuke collage
bedankt allemaal!quote:Op dinsdag 29 maart 2005 11:25 schreef Koningin het volgende:
Gefeliciteerd alwaysthebest!!!
Hoe is het nu met je zus en de kleine??
quote:Op zondag 10 april 2005 17:56 schreef snakelady het volgende:
Hier weer wat foto's van Chayenna mijn nichtje, nu 7 weken.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 15 april 2005 22:10 schreef tong80 het volgende:
'Niet bang zijn Herman, ik ben ook niet bang'
Ja, ze zijn broer en zusquote:Op vrijdag 15 april 2005 21:48 schreef rena het volgende:
Mirteen Tijmen, wat is hij nog klein!! Zijn het trouwens broer en zus? Want dat is me niet helemaal duidelijk
Wat kijkt ie lief de camera in.quote:Op vrijdag 15 april 2005 20:40 schreef miss_sly het volgende:
Het is even geleden, maar hier is een verse van mijn liefste petekind Jens die intussen al aan de fruithapjes zit
[afbeelding]
Leuk issie hèquote:Op maandag 25 april 2005 20:28 schreef E.T. het volgende:
Ook al dat schattige groene jasje dat ik voor Saskia wilde kopen
Vandaag over een week hoop ik je meer te kunnen vertellenquote:Op woensdag 4 mei 2005 10:23 schreef clauwheee het volgende:
Wat is het de laatste tijd rustig met de ooms en tantes..Niemand trotse verhalen?
Spannend joh!!! Vorig jaar rond deze tijd had ik hetzelfdequote:Op woensdag 4 mei 2005 10:59 schreef Koningin het volgende:
[..]
Vandaag over een week hoop ik je meer te kunnen vertellen
Gister mijn schoonzusje aan de lijn gehad, nog alles rustig.
Mooi zo!quote:Op woensdag 11 mei 2005 09:54 schreef Koningin het volgende:
Ze doet het prima
Huilen - eten - slapen - poepen - plassen
misschien dat ik vanavond een foto heb
leuk!!! Wie weet komt die baby ook wel deze week... mijn schoonzus was pas volgende week uitgerekend!quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:12 schreef Spuuglokje het volgende:
'Koffie....koffie.....tijijijijijijijd!'
Gefeliciteerd Daniman!
Mijn zus bevalt als alles goed gaat volgende week dinsdag van een baby!
Het is een geplande keizersnee, maar als de weeën eerder beginnen moet ze naar het ziekenhuis om eerder de keizersnee te krijgen.quote:Op dinsdag 28 juni 2005 23:15 schreef daniman het volgende:
[..]
leuk!!! Wie weet komt die baby ook wel deze week... mijn schoonzus was pas volgende week uitgerekend!
quote:Op woensdag 29 juni 2005 16:22 schreef Nonneke het volgende:
Ik wacht op de 3e 'Tante Ballon' roeper
![]()
Wordt een dezer dagen verwacht, tenzij de Ooievaar nog op vakantie is
spannenddddddddddddddddd
![]()
Ik gok op een meisje, weer![]()
Ik had gisteren een uitgeprinte foto bij me die ik rond heb laten gaan, alleen was jij er toen nog niet, anders had je hem gisteren kunnen zienquote:Op maandag 11 juli 2005 11:49 schreef lady-wrb het volgende:
daniman, waar blijven de foto's?
dat lijkt mij wel een goed ideequote:Op maandag 15 augustus 2005 09:09 schreef inkie1010 het volgende:
Is het trouwens niet leuk / handig om in dit topic ook zo'n eerste post met de namen en gb.datum van de neefjes & nichtjes te zetten?
Oe dies echt precies 1 weekje jonger dan Larsquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 18:47 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik ook even trots zijn op mijn neefjeKian 25 maart 2005
![]()
quote:Op woensdag 17 augustus 2005 23:07 schreef inkie1010 het volgende:
[..]
Oe dies echt precies 1 weekje jonger dan Lars
hier staan de foto's die je bedoelt.quote:Op woensdag 2 november 2005 22:25 schreef smurfinnetje het volgende:
Trotse tante van Emma!!! de dochter van Jelief en Mikeair...Kan niet genoeg krijgen van die kleinge meid. Ben nu al vier keer wezen kijken! Wat is het toch een droppie!
moet nog ff uitvogelen hoe ik een foto plaats.....beetje newbie hier...sorry...maar als je haar wil zien kan je kijken bij zwangerschap en geboorte!
![]()
vind je zus dat wel leuk?quote:Op donderdag 3 november 2005 11:49 schreef sararaats het volgende:
de kindjes van mijn zus zijn 5 en bijna 2
het zijn echte schatten
tuurlijk wel.quote:Op donderdag 3 november 2005 12:54 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vind je zus dat wel leuk?
Huh, voor iemand van 5 maanden?quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:27 schreef Beaker het volgende:
Bij de Hema heb je van die knutsel pakketten die vallen meestal wel in de smaak
Ritselboekje? Iets dat rammelt (knuffeltje met rammeltje erin)? Iets om lekker op te kluiven (voor de tandjes)?quote:Op dinsdag 8 november 2005 13:10 schreef Koningin het volgende:
De 19e gaan we weer eens naar ons nichtje toe.
We willen wat leuks meenemen, maar wat neem je mee voor een meisje van 5,5 maand?
Dat heeft ze al.quote:Op dinsdag 8 november 2005 19:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ritselboekje? Iets dat rammelt (knuffeltje met rammeltje erin)? Iets om lekker op te kluiven (voor de tandjes)?
Gefeliciteerd.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef draculettetje het volgende:
Hallo allemaal!
Ooit heb ik hier al wel eens trotst mijn nichtje en 2 neefjes rond gestrooid
maar ik mag het nu eindelijk ook vertellen dat er een volgend nichtje of neefje wordt verwacht!
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd! Wanneer moet het gaan gebeuren?quote:Op woensdag 30 november 2005 10:51 schreef draculettetje het volgende:
Hallo allemaal!
Ooit heb ik hier al wel eens trotst mijn nichtje en 2 neefjes rond gestrooid
maar ik mag het nu eindelijk ook vertellen dat er een volgend nichtje of neefje wordt verwacht!
![]()
![]()
![]()
Naar Speeltuinbankje rentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef Lois het volgende:
Gefeliciteerd clauwhee en Beaker
clauwtje wat "zien" we je weinig lately, kom je weer eens vertellen hoe het met je gaat?
Nee...had meer te maken met het feit dat er maar een beperkt aantal mensen meemocht of zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Leah het volgende:
Ik las het toevallig in het andere topicGefeliciteerd! Het is vrij normaal hoor, dat je er even niet bij mag op een couveuseafdeling. Ziektekiemen enzo
. Niet alleen voor je neefje, maar er liggen vaak ook kindjes die echt geen virusje oid kunnen gebruiken.
Die beperkte hoeveelheid mensen is oa voor de ziektekiemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee...had meer te maken met het feit dat er maar een beperkt aantal mensen meemocht of zoEn mijn zwager was vrij enthousiast met iedereen meenemen
Dus ik ga morgen om een uurtje of 5 mijn slag slaan
met camera natuurlijk
edit: en dank je natuurlijk![]()
Ik geloof je gelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef Leah het volgende:
[..]
Die beperkte hoeveelheid mensen is oa voor de ziektekiemen.
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
he P!! profiact hooris dat van je zus die toen getrouwd is
?
Stalkert!!!!quote:
Oeh, spannend!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:55 schreef johnplayer het volgende:
Nou, Schoonzus vanmorgen naar het ziekenhuis, de vliezen waren gebroken......
Eensquote:Op donderdag 30 maart 2006 21:56 schreef bixister het volgende:
wat een mooi nichtje c_c!
quote:Op donderdag 30 maart 2006 22:52 schreef PdeHoog het volgende:
Het duurde even, maar als FOT-ter heb ik dan eindelijk afgelopen zaterdag foto's van mijn neefje gemaakt
[afbeelding]
inmiddels een week of 8 geloof ik en lekker aan het groeien en zo![]()
![]()
Echt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |