Naar Speeltuinbankje rentquote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:29 schreef Lois het volgende:
Gefeliciteerd clauwhee en Beaker
clauwtje wat "zien" we je weinig lately, kom je weer eens vertellen hoe het met je gaat?
Nee...had meer te maken met het feit dat er maar een beperkt aantal mensen meemocht of zoquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:51 schreef Leah het volgende:
Ik las het toevallig in het andere topicGefeliciteerd! Het is vrij normaal hoor, dat je er even niet bij mag op een couveuseafdeling. Ziektekiemen enzo
. Niet alleen voor je neefje, maar er liggen vaak ook kindjes die echt geen virusje oid kunnen gebruiken.
Die beperkte hoeveelheid mensen is oa voor de ziektekiemenquote:Op dinsdag 31 januari 2006 22:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nee...had meer te maken met het feit dat er maar een beperkt aantal mensen meemocht of zoEn mijn zwager was vrij enthousiast met iedereen meenemen
Dus ik ga morgen om een uurtje of 5 mijn slag slaan
met camera natuurlijk
edit: en dank je natuurlijk![]()
Ik geloof je gelijkquote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:03 schreef Leah het volgende:
[..]
Die beperkte hoeveelheid mensen is oa voor de ziektekiemen.
quote:
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 23:12 schreef _evenstar_ het volgende:
he P!! profiact hooris dat van je zus die toen getrouwd is
?
Stalkert!!!!quote:
Oeh, spannend!quote:Op zaterdag 4 februari 2006 11:55 schreef johnplayer het volgende:
Nou, Schoonzus vanmorgen naar het ziekenhuis, de vliezen waren gebroken......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |