Het resultaat van Haarlem doet daar dit FY nog niet in mee... maar wees vooral ook blij met "ons", in percentage van het budget scoren wij tot nu toe het bestquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:10 schreef Adelante het volgende:
ach, gelukkig is een groot deel van de bonus dit jaar ook afhankelijk van landelijke resultaten, dus da's mooi meegenomen
Na een week natuurlijk al uitverkochtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:17 schreef Adelante het volgende:
ohjah, de libelles zijn er weer, dit jaar in geel
[afbeelding]
SKÄR klender?quote:Op zaterdag 19 maart 2005 13:28 schreef WebForce het volgende:
Woensdag ga ik op de foto voor de kalender![]()
Ik mag voor jullie omzet hopen dat ze die NIET gratis weggeven bij de kassaquote:
Ja leuk zijn ze, vanmiddag er drie gekocht.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:17 schreef Adelante het volgende:
ohjah, de libelles zijn er weer, dit jaar in geel
[afbeelding]
kan hem geen ongelijk gevenquote:Op zondag 20 maart 2005 16:45 schreef nectarientje het volgende:
Ik vind die stoel echt heel gaaf!! Maar die mag ik nevernooitniet in huis zetten van vriendjelief![]()
Dat zou kunnen natuurlijk............quote:Op zondag 20 maart 2005 17:28 schreef Adelante het volgende:
koop er meteen een IKEA dekbed bij en probleem opgelost
Als je woensdag of donderdag nou als Paashaas rond zou lopen in Heerlen, dan zou ik wel even langskomen!quote:Op zondag 20 maart 2005 17:35 schreef Adelante het volgende:
ohjah, a.s. zaterdag is er in Heerlen de paashaas aanwezig! die deelt cadeautjes uit aan grote en kleine kinderen
[afbeelding]
drie maal raden waarom ik dit weet![]()
Dat plaatje heb ik ook! Alleen dan met "echt" snuffende neusjesquote:Op zondag 20 maart 2005 17:35 schreef Adelante het volgende:
ohjah, a.s. zaterdag is er in Heerlen de paashaas aanwezig! die deelt cadeautjes uit aan grote en kleine kinderen
[afbeelding]
drie maal raden waarom ik dit weet![]()
Sommar is de serie van het tuinasortiment, dit komt allemaal éénmalig binnen. Daarna never nooit niet meer. Meestal is het ook nog eens zo dat waar het minst van binnenkomt het gewilt is bij de klanten, raar maar waar...quote:Op vrijdag 25 maart 2005 19:40 schreef Anitra het volgende:
Vandaag naar IKEA Utrecht geweest en die heeft echt bijna niks op voorraad
Wou Ditte stof hebben, hebben ze in Utrecht alleen in blauw, rood en naturel en ik wil groen!!!
Ook hadden ze de sommar theelichtenhouders niet en de stompkaarshouders niet meer in het blauw en in het groen, de onderzettertjes ook niet.
Amsterdam heeft de stof ook niet en op internet kan je nog niet kijken of Haarlem het op voorraad heeft
In principe kun je zoveel planken toevoegen als je zelf wil, dat is geen probleem, er zitten zat gaatjes voorgeboord dus moet kunnen. Ik weet zo niet of extra planken in die kleur beschikbaar zijn, zal morgen eens kijkenquote:Op zondag 27 maart 2005 19:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik wil graag 6 Billy boekenkasten aanschaffen in grijs metallic, maar nu zie ik op de site bij de extra planken die kleur niet staan. Klopt het dat die planken er niet zijn in grijs ? Komen ze eventueel nog ? En kun je ook meer dan 1 extra plank toevoegen ?
We willen trouwens 6 kasten, een Norsund bed met een Sultan Lovene bodem en waarschijnlijk een Fageras matras. Weet iemand hoeveel thuisbezorgen kost ? (moet nog steeds eens bellen)
Thanks voor de info!!quote:Op zaterdag 26 maart 2005 01:00 schreef WebForce het volgende:
[..]
Sommar is de serie van het tuinasortiment, dit komt allemaal éénmalig binnen. Daarna never nooit niet meer. Meestal is het ook nog eens zo dat waar het minst van binnenkomt het gewilt is bij de klanten, raar maar waar...
Daar komt nog een bij dat producten met verschillende kleuren (like teh stompkaarshouders) gemixt binnenkomen. De kleuren zijn verdeeld in percentages. Ook daar geld helaas meestal: waar het minst van is loopt het hardst... Bij de basisartikelen (catalogusartikelen oa.) kan dit op ten duur veranderd worden (de percentages dan), maar hier gaat een tijd overheen (overleg, prdouctie, restvoorraad etc.).
Dus! Bij deze even toegelicht waarom er van sommige producten alleen nog maar de stomme kleuren zijn
. Wij als IKEA medewerkers balen hier ook van, maar er wordt altijd wel aan gewerkt, dat wel
Uch.
Fijnen avond nog
Je had ook naar Duiven moeten gaan, daar hebben we de tuinmeubels etc. ook in een tent staan, toch veel meer sfeer?![]()
tsjee zo'n oproep hier werkt wel zeg!quote:Op maandag 28 maart 2005 00:02 schreef Adelante het volgende:28 maart: (2e Paasdag) alle vestigingen zijn open van 10-17 uur.
Werd erop gewezen door een collega van mequote:Op maandag 28 maart 2005 19:13 schreef longinus het volgende:
Vanavond 23.30 BBC 2 IKEA drives me crazy.
Lekker kut voor het personeelquote:Op maandag 28 maart 2005 22:24 schreef fowa het volgende:
Pasen is voorbij. IKEA Haarlem ook op 30 april open, speciaal voor de republiek !!!
Wat vinden we daarvan ???![]()
Geldt dat ook voor dekbedden in andere maten?quote:Op maandag 28 maart 2005 19:11 schreef Adelante het volgende:
nu één dagje rust en dan weer: Woonsdag
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Das jammer...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 12:35 schreef braunie het volgende:
nope, alleen die van 150x200
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |