Vergelijkingen met RB gaan sowieso mank omdat zijn doodschop op NK een buitencategorie was en zijn 12 wedstrijden het maximum is wat de KNVB kan opleggen. 7 wedstrijden voor Majstorovic vergelijken met de 12 van RB is dan ook onzin, omdat 12 het maximum is in de regelementen, was 20 het maximum, dan had RB er 20 verdient.
Maar in die zaak leek de opinie te zijn dat het NIET uitmaakt of RB het express deed of niet, hij verdient sowieso een flinke schorsing.
En in de zaak van Majstorovic maakt het opeens WEL uit of het express was of niet. Volgens mij raakt Majstorovic Drent met z'n elleboog misschien niet met als doel zijn hoofd tot bloedens toe te raken, maar geheel per ongeluk gaat er bij mij niet in. 4 wedstrijden schorsing is standaard voor een elleboog en dat zou bestraft moeten worden.
Dat Majstorovic nu door een vormfout vrijuit gaat is belachelijk. En de acties van de Twente-supporters doen ook mijn hoofd schudden. Alsof het de schuld van Studio Voetbal is dat Drent 2x neerging door een elleboog. Don't shoot the messenger! Heel vervelend dat Twente de slachtofferrol ging spelen en net doet alsof Drent tegen de elleboog van Majstorovic kopte. Minister Verdonk zou hebben gesproken van een laag incasseringsvermogen.
[ Bericht 7% gewijzigd door Stpan op 17-03-2005 17:20:50 ]