abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 11:24:00 #181
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25229928
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 11:22 schreef RedGuy het volgende:

[..]

Schut komt uit de jeugd van Feyenoord, dus hij zal vast wel naar Rotterdam Zuid willen. .
kan ie aanschuiven bij het 11tal verdedigers
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25230815
In Gelderland lopen ze altijd een paar maanden achter

Robinho heeft immers allang getekend bij Real
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25231622
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 12:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Gelderland lopen ze altijd een paar maanden achter

Robinho heeft immers allang getekend bij Real
Inderdaad, die komt never naar PSV, want Real Madrid heeft hem al vastgelegd en hij wordt de nieuwe "bomba" van 2005.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_25233820
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 09:20 schreef PyTh het volgende:
Uit: De Gelderlander 24-02-2005
[..]
Raar bericht, waarom hebben ze anders Robert al gehaald
pi_25234302
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 21:29 schreef PyTh het volgende:

[..]

Hij is beter dan Chivu in zijn eerst seizoen destijds bij ajax.
Die werd ook door iedereen als topper betiteld dus zo raar is dat niet.

Maar we zullen zien mm

Feit is gewoon dat als jij het in den beginne niet in een speler ziet zitten je er niet op terug zal komen als die speler keer op keer bewijst goed te zijn.
Dat zal wel met je trots te maken hebben ofzo
Als hij dat keer op keer bewijst ja, maar één CL-duel noem ik geen keer op keer. Ik zie Alex nog steeds niet bij een echte Europese topclub terecht komen en al helemaal niet als basisspeler.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_25234369
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Als hij dat keer op keer bewijst ja, maar één CL-duel noem ik geen keer op keer. Ik zie Alex nog steeds niet bij een echte Europese topclub terecht komen en al helemaal niet als basisspeler.
Ben ik met je eens. Waarom zou AC Milan Alex kopen als Heitinga te koop is ?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 24 februari 2005 @ 16:20:27 #187
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25234451
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:

[..]

Komop mm!

Alleen tegen Pana uit heeft ie echt niet goed gespeeld.
De overige wedstrijden in de CL heeft ie toch echt wel goed staan ballen en weinig tot niks weggeven.

Ben met je eens dat ie opbouwend nog niet is wat hij moet worden maar verdedigend valt er weinig tot niks op hem aan te merken.

Uit tegen arse heeft Henry geen enkele kans gekregen en dat was toch echt wel de verdienste van Alex.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
pi_25234636
Nou, ik zie het toch echt anders. Misschien moet ik ook eens een PSV-bril opzetten. Ik zie die jongen niks doen wat Ooijer en Hofland niet kunnen.
www.thuisuiteten.nl
pi_25234666
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:

[..]

Dat laatste zou ik serieus humor vinden
Ik zag trouwens dat Robert wel op de bank zat tegen AS.... en Sibon helemaal niet.. .of zag ik dat niet goed?
Ik denk dat ik em heb zien warmlopen, dat doen ze sowieso al voor onze vakken
Heb Robert nog gezien
Jammer dat hij niet mocht invallen
pi_25235030
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik zie het toch echt anders. Misschien moet ik ook eens een PSV-bril opzetten. Ik zie die jongen niks doen wat Ooijer en Hofland niet kunnen.
Nog nooit heeft PSV zo weinig tegentreffers gehad als dit seizoen. Hoe denk jij dat dit komt?
pi_25235118
PSV kreeg altijd al weinig tegentreffers, dat ligt echt niet aan Alex. Ze spelen tegenwoordig met 3 verdedigende middenvelders...
www.thuisuiteten.nl
pi_25235188
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
PSV kreeg altijd al weinig tegentreffers, dat ligt echt niet aan Alex. Ze spelen tegenwoordig met 3 verdedigende middenvelders...
Van Bommel was vroeger noodgedwongen een verdedigende middenvelder, dit seizoen is hij louter een offensieve middenvelder. Dus PSV speelt met twee controlerende middenvelders en Lee is meer een veredelde linkshalf. Dus zo verdedigend is het nou ook weer niet
pi_25235193
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
Van Bommel vind ik anders meer aanvallender dan verdedigender
pi_25235341
Van Bommel kan ik met de beste wil van de wereld geen aanvallende middenvelder noemen. Mark is geen 10, Mark is een pure 6, een controleur met aanvallende impulsen. John de Jong zou een 10 zijn.
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:19:48 #195
95275 Djekko
Wat nou ondertitel
pi_25237000
Wordt dit niet een beetje zorgewekkend?
quote:
24/2/2005 - NRC: Schuld PSV stijgt met 13 miljoen euro
(Van onze verslaggever RvN)

Het NRC Handelsblad analyseerde in een artikel vandaag het jaarverslag van PSV. Daaruit blijkt dat de schuld met 13 miljoen euro is opgelopen tot 124 miljoen euro. Naast het eerder gecommuniceerde verlies over vorige seizoen van 5 miljoen euro is het uitkopen van de externe financiers mede verantwoordelijk voor het oplopen van de schuld, zo wist het NRC te melden. "De investeringen die in het spelersfonds zijn gedaan heeft PSV nu omgezet in leningen, waarbij de aflossing afhankelijk is van de verkoopopbrengst van enkele spelers. De waarde van het spelersfonds werd bij de afwikkeling vorig jaar geschat op 17,4 miljoen euro." aldus het NRC.

De schuld op het stadion zou zo'n 90 miljoen euro betreffen. Andere clubs zijn in tegenstelling tot PSV geen eigenaar en hebben daar dus ook de voordelen, maar ook de nadelen niet van. Een ander ander is dus ook niet te vergelijken met andere clubs. Tegenover de leningen staan min of meer gegarandeerde inkomsten in de toekomst. Het eigen vermogen bedroeg vorig jaar 8,7 miljoen euro negatief. PSV zou overigens kunnen rekenen op een garantievermogen (van achtergestelde leningen) van 33 miljoen euro.
Amsterdam had het, Eindhoven heeft het en Rotterdam heeft geen flauw benul waar het over gaat
  donderdag 24 februari 2005 @ 19:24:04 #196
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25237080
Ojee, straks zijn we failliet!
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25237088
Ik vraag me af of dat ook echt zo is.........
pi_25237244
Hmm, 2 x -3 en Ajax staat bijna weer gelijk.
www.thuisuiteten.nl
pi_25237721
CL is nog niet binnen zeker
weet niet wat ik hier van moet geloven
pi_25238433
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 00:50 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik vind het niet erg dat ik eerst werd uitgelachen Ik ben blij dat Alex nu voor velen een openbaring blijkt te zijn en hoop dat hij nog een paar jaartjes op de Nederlandse velden mag schitteren
Ik heb je niet uitgelachen, maar je kunt wel wat tegengas gebruiken. Te koop lopen met je (bijna) uitgekomen voorspellingen, terwijl je af en toe klinkklare onzin hebt gepost met de grootste stelligheid.
Het gaat slecht, maar verder gaat het goed.
  donderdag 24 februari 2005 @ 21:27:19 #201
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25239336
Het helpt wel tegen mijn chagrijnige buien hoor, zijn aanwezigheid
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25239392
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 20:40 schreef FritsVanEgters het volgende:

[..]

Ik heb je niet uitgelachen, maar je kunt wel wat tegengas gebruiken. Te koop lopen met je (bijna) uitgekomen voorspellingen, terwijl je af en toe klinkklare onzin hebt gepost met de grootste stelligheid.
Ok
pi_25240717
Damn wat is PSV toch goed vergeleken bij de andere Nederlandse top ploegen....
Nothing to see here, carry on
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 23:28:29 #204
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25241304
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 19:19 schreef Djekko het volgende:
Wordt dit niet een beetje zorgewekkend?
[..]
even hier doorheen prikken, de lenig die is voortgekomen uit het spelersfonds is dus mede afhankelijk can de inkomsten uit transfers..... dus die soep is al neit zo heet en de lening op het stadion heet een hypotheek die jaarlijks gewoon wordt afgelost.

edit

nu weten we dus ook wat dat verlies was waar over gesproken werd, van rond de 10 miljoen, dat was dus gewoon het spelersfonds en niet een structureel tekort op de begroting zoals gesuggereerd werd het der. De begroting is dus gewoon sluitend en dit jaar hoduen we over door de CL.

[ Bericht 22% gewijzigd door rubbereend op 24-02-2005 23:34:52 ]
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 23:29:59 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25241326
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
en dat na wat je altijd over Hofland hebt gezegd je maakt je echt een beetje belachelijk
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25241350
Ik had juist verwacht dat Ajax en Feijenoord ook door zouden gaan, is op zich wel leuk dat er meer Nederlandse clubs Europees verder spelen.
Maarjah...

Wij wat meer uitgeput door Europees voetbal, zou Ajax kunnen profiteren?
pi_25241380
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

en dat na wat je altijd over Hofland hebt gezegd je maakt je echt een beetje belachelijk
Ik dacht dat hij Bouma altijd de slechtere vond
Kan aan mij liggen
pi_25241422
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Ik had juist verwacht dat Ajax en Feijenoord ook door zouden gaan, is op zich wel leuk dat er meer Nederlandse clubs Europees verder spelen.
Maarjah...

Profiteren?
Als je de wedstrijd van vanavond een beetje gevolgd hebt, zou ik me niet al te veel zorgen maken.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 23:36:09 #209
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25241456
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Maarjah...

neuh, om nou te zeggen dat de spelers uitgeput waren na PSV- Monaco, nee. Als we doorgaan gaat t om 2 extra wedstrijdjes....... dat moet kunnen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25243108
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

MM is ook een beetje gek een heeft Ajax bril
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')