kan ie aanschuiven bij het 11tal verdedigersquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:22 schreef RedGuy het volgende:
[..]
Schut komt uit de jeugd van Feyenoord, dus hij zal vast wel naar Rotterdam Zuid willen..
Inderdaad, die komt never naar PSV, want Real Madrid heeft hem al vastgelegd en hij wordt de nieuwe "bomba" van 2005.quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
In Gelderland lopen ze altijd een paar maanden achter
Robinho heeft immers allang getekend bij Real
Als hij dat keer op keer bewijst ja, maar één CL-duel noem ik geen keer op keer. Ik zie Alex nog steeds niet bij een echte Europese topclub terecht komen en al helemaal niet als basisspeler.quote:Op woensdag 23 februari 2005 21:29 schreef PyTh het volgende:
[..]
Hij is beter dan Chivu in zijn eerst seizoen destijds bij ajax.
Die werd ook door iedereen als topper betiteld dus zo raar is dat niet.
Maar we zullen zien mm
Feit is gewoon dat als jij het in den beginne niet in een speler ziet zitten je er niet op terug zal komen als die speler keer op keer bewijst goed te zijn.
Dat zal wel met je trots te maken hebben ofzo![]()
Ben ik met je eens. Waarom zou AC Milan Alex kopen als Heitinga te koop isquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als hij dat keer op keer bewijst ja, maar één CL-duel noem ik geen keer op keer. Ik zie Alex nog steeds niet bij een echte Europese topclub terecht komen en al helemaal niet als basisspeler.
Komop mm!quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef methodmich het volgende:
[..]
Als hij dat keer op keer bewijst ja, maar één CL-duel noem ik geen keer op keer. Ik zie Alex nog steeds niet bij een echte Europese topclub terecht komen en al helemaal niet als basisspeler.
Ik denk dat ik em heb zien warmlopen, dat doen ze sowieso al voor onze vakkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 10:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dat laatste zou ik serieus humor vinden![]()
Ik zag trouwens dat Robert wel op de bank zat tegen AS.... en Sibon helemaal niet.. .of zag ik dat niet goed?
Nog nooit heeft PSV zo weinig tegentreffers gehad als dit seizoen. Hoe denk jij dat dit komt?quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik zie het toch echt anders. Misschien moet ik ook eens een PSV-bril opzetten. Ik zie die jongen niks doen wat Ooijer en Hofland niet kunnen.
Van Bommel was vroeger noodgedwongen een verdedigende middenvelder, dit seizoen is hij louter een offensieve middenvelder. Dus PSV speelt met twee controlerende middenvelders en Lee is meer een veredelde linkshalf. Dus zo verdedigend is het nou ook weer nietquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
PSV kreeg altijd al weinig tegentreffers, dat ligt echt niet aan Alex. Ze spelen tegenwoordig met 3 verdedigende middenvelders...
Van Bommel vind ik anders meer aanvallender dan verdedigenderquote:Op donderdag 24 februari 2005 17:26 schreef methodmich het volgende:
PSV kreeg altijd al weinig tegentreffers, dat ligt echt niet aan Alex. Ze spelen tegenwoordig met 3 verdedigende middenvelders...
quote:24/2/2005 - NRC: Schuld PSV stijgt met 13 miljoen euro
(Van onze verslaggever RvN)
Het NRC Handelsblad analyseerde in een artikel vandaag het jaarverslag van PSV. Daaruit blijkt dat de schuld met 13 miljoen euro is opgelopen tot 124 miljoen euro. Naast het eerder gecommuniceerde verlies over vorige seizoen van 5 miljoen euro is het uitkopen van de externe financiers mede verantwoordelijk voor het oplopen van de schuld, zo wist het NRC te melden. "De investeringen die in het spelersfonds zijn gedaan heeft PSV nu omgezet in leningen, waarbij de aflossing afhankelijk is van de verkoopopbrengst van enkele spelers. De waarde van het spelersfonds werd bij de afwikkeling vorig jaar geschat op 17,4 miljoen euro." aldus het NRC.
De schuld op het stadion zou zo'n 90 miljoen euro betreffen. Andere clubs zijn in tegenstelling tot PSV geen eigenaar en hebben daar dus ook de voordelen, maar ook de nadelen niet van. Een ander ander is dus ook niet te vergelijken met andere clubs. Tegenover de leningen staan min of meer gegarandeerde inkomsten in de toekomst. Het eigen vermogen bedroeg vorig jaar 8,7 miljoen euro negatief. PSV zou overigens kunnen rekenen op een garantievermogen (van achtergestelde leningen) van 33 miljoen euro.
Ik heb je niet uitgelachen, maar je kunt wel wat tegengas gebruiken. Te koop lopen met je (bijna) uitgekomen voorspellingen, terwijl je af en toe klinkklare onzin hebt gepost met de grootste stelligheid.quote:Op donderdag 24 februari 2005 00:50 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ik vind het niet erg dat ik eerst werd uitgelachenIk ben blij dat Alex nu voor velen een openbaring blijkt te zijn en hoop dat hij nog een paar jaartjes op de Nederlandse velden mag schitteren
![]()
Okquote:Op donderdag 24 februari 2005 20:40 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Ik heb je niet uitgelachen, maar je kunt wel wat tegengas gebruiken. Te koop lopen met je (bijna) uitgekomen voorspellingen, terwijl je af en toe klinkklare onzin hebt gepost met de grootste stelligheid.
even hier doorheen prikken, de lenig die is voortgekomen uit het spelersfonds is dus mede afhankelijk can de inkomsten uit transfers..... dus die soep is al neit zo heet en de lening op het stadion heet een hypotheek die jaarlijks gewoon wordt afgelost.quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:19 schreef Djekko het volgende:
Wordt dit niet een beetje zorgewekkend?
[..]
en dat na wat je altijd over Hofland hebt gezegdquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:52 schreef methodmich het volgende:
Nou, ik zie het toch echt anders. Misschien moet ik ook eens een PSV-bril opzetten. Ik zie die jongen niks doen wat Ooijer en Hofland niet kunnen.
Ik dacht dat hij Bouma altijd de slechtere vondquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat na wat je altijd over Hofland hebt gezegd![]()
je maakt je echt een beetje belachelijk
Profiteren?quote:Op donderdag 24 februari 2005 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Ik had juist verwacht dat Ajax en Feijenoord ook door zouden gaan, is op zich wel leuk dat er meer Nederlandse clubs Europees verder spelen.
Maarjah...
Wij wat meer uitgeput door Europees voetbal, zou Ajax kunnen profiteren?
neuh, om nou te zeggen dat de spelers uitgeput waren na PSV- Monaco, nee. Als we doorgaan gaat t om 2 extra wedstrijdjes....... dat moet kunnenquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:30 schreef ASSpirine het volgende:
Ik had juist verwacht dat Ajax en Feijenoord ook door zouden gaan, is op zich wel leuk dat er meer Nederlandse clubs Europees verder spelen.
Maarjah...
Wij wat meer uitgeput door Europees voetbal, zou Ajax kunnen profiteren?
MM is ook een beetje gek een heeft Ajax brilquote:Op donderdag 24 februari 2005 23:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
en dat na wat je altijd over Hofland hebt gezegd![]()
je maakt je echt een beetje belachelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |