abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25225536
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:13 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

weet het niet zeker maar heb volgens mij ergens gelezen dat Schalke nog grotere schulden heeft dan het Dortmund van Van Marwijk..dus die zal dan wel afvallen..
Schalke speelt, mits het kampioen wordt en nog een ronde doorbekert, quitte dit jaar. Dan zou een transfervrije Van Bommel meister Schalke aan successen in de CL kunnen helpen. Maar ik denk dat als bijvoorbeeld AC Milan hem wil halen, dat Schalke kansloos is
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 01:19:52 #152
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25225612
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:13 schreef Onderbroek het volgende:

[..]

weet het niet zeker maar heb volgens mij ergens gelezen dat Schalke nog grotere schulden heeft dan het Dortmund van Van Marwijk..dus die zal dan wel afvallen..
ze hebben schulden ja, maar ze ontkennen de hoogte die genoemd wordt daarbij komt dat de begroting sluitend is. K denk dat de schulden van Schalke gewoon de hypotheek op het stadion is.

dat heeft PSV ook en we lossen netjes af.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25225693
Er zit trouwens weer een aantal fantastische aankopen aan te komen in de zomer van 2005 volgens Chris van Nijnatten
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 01:29:55 #154
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25225731
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:26 schreef cultheld het volgende:
Er zit trouwens weer een aantal fantastische aankopen aan te komen in de zomer van 2005 volgens Chris van Nijnatten
heb je ergens t complete stuk?
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_25225801
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:29 schreef rubbereend het volgende:

[..]

heb je ergens t complete stuk?
http://psv.netwerk.to
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 01:36:00 #156
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25225830
ja da's maar een klein stukje. Nou weet k nog niet wat hij geschreven heeft. Maar k heb wel vertrouwen in Hiddink wat betreft nieuwe aankopen
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25226123
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:36 schreef rubbereend het volgende:
ja da's maar een klein stukje. Nou weet k nog niet wat hij geschreven heeft. Maar k heb wel vertrouwen in Hiddink wat betreft nieuwe aankopen
Ik hoop dat Hiddink onze "relatief slechte" breedtespelers weet te dumpen en er betere breedtespelers voor terug haalt Dan hebben we het niet over Lucius, De Jong (semi-basisspeler), Beasley, Vonlanthen en Robert, maar over Lamey, Colin, Leandro (helaas), Addo, Van der Schaaf, Fehér, Smit en Deisler ahum.. Hoogstrate Als Hiddink dat presteert, dan dumpt ie toch acht spelers (+ bijbehorend salaris). Haal daar dan bijvoorbeeld Bodde, Elshot, Braafheid, Kruiswijk, Pa Modou Kah en Cziommer voor terug, dan heeft PSV pas echt de bank van een topclub met ook nog klusjesman Lucius, Vonlanthen, Robert/VOH, Bogelund, Afellay, Bakkal en De Jong/Takak op de bank
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 01:58:38 #158
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25226159
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:55 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ik hoop dat Hiddink onze "relatief slechte" breedtespelers weet te dumpen en er betere breedtespelers voor terug haalt Dan hebben we het niet over Lucius, De Jong (semi-basisspeler), Beasley, Vonlanthen en Robert, maar over Lamey, Colin, Leandro (helaas), Addo, Van der Schaaf, Fehér, Smit en Deisler ahum.. Hoogstrate
Colin is al weg. Leandro zijn ze trouwens nu over in gesprek met Proto. Smit kost niet veel en heeft weinig gekost (gelukkig).
quote:
Als Hiddink dat presteert, dan dumpt ie toch acht spelers (+ bijbehorend salaris). Haal daar dan bijvoorbeeld Bodde, Elshot, Braafheid, Kruiswijk, Pa Modou Kah en Cziommer voor teru
Wil je de volgende rij b spelers binnen halen?
quote:
dan heeft PSV pas echt de bank van een topclub met ook nog klusjesman Lucius, Vonlanthen, Robert/VOH, Bogelund, Afellay, Bakkal en De Jong/Takak op de bank
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25226220
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 01:58 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Colin is al weg. Leandro zijn ze trouwens nu over in gesprek met Proto. Smit kost niet veel en heeft weinig gekost (gelukkig).
[..]

Wil je de volgende rij b spelers binnen halen?
[..]

Oh ik dacht dat Colin is verhuurd aan NAC
Die rij zou ik zeker leuk vinden. Ik dacht zelf ook eerst aan Theo Janssen, maar die zal vast niet bankzitter willen zijn en ook nog het nodige salaris willen hebben, dus die valt af Maar Elshot kan in principe transfervrij komen, Bodde kost maar een paar ton en zal niet veel salaris eisen en Braafheid is nog jong en zal ook niet heel veel kosten. En wat ik van die Po Modou Kah heb gezien is alleen maar goed Cziommer laat iedere week zien bij Twente dat hij van Schalke afkomstig is. Kruiswijk is weliswaar Feyenoord-supporter, maar tevens kandidaat om een Oranje-klant te worden in de toekomst en tenslotte is Huntelaar ook Ajax-supporter Lijkt me toch een beste bank
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 02:05:50 #160
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25226258
Cziommer is ook nog eigendom van Schalke.

dan kunnen we ook wel Schut halen bij Utrecht die is ook niet duur meer. Maar k vind je rijtje echt niet goed genoeg voor de top.

En Theo Jansen wil ik echt niet zien in een PSV shirt
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25226268
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 02:05 schreef rubbereend het volgende:
Nike shirts zijn 'm ook wat te strak vrees ik.
The gum you like, is coming back in style.
pi_25226387
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 02:05 schreef rubbereend het volgende:
Cziommer is ook nog eigendom van Schalke.

dan kunnen we ook wel Schut halen bij Utrecht die is ook niet duur meer. Maar k vind je rijtje echt niet goed genoeg voor de top.

Maar Schut is zo'n jongen die niet op de bank wil zitten. Het leuke aan dat rijtje is dat de meeste mensen in eerste instantie denken: Maar als je ze eens nadrukkelijk bekijkt, hoe ze renderen met veel mindere spelers om zich heen... Ze zijn én goedkoper én beter dan de huidige mindere bankzitters van PSV Zo'n Ferrie Bodde is toch ideaal om Takak/De Jong af te lossen tegen schopploegen in de competitie? Zo'n jongen vraagt misschien 30.000 euro per jaar aan salaris Elshot is transfervrij en beter dan Lamey, Fehér en Colin (en wellicht zelfs beter dan Bogelund). Kah heeft behoorlijke voetballende kwaliteiten, Braafheid zou de ideale vervanger van Lee zijn wanneer Lee is geblesseerd. Kruiswijk is een grote belofte en kan heel geconcentreerd verdedigen
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 februari 2005 @ 02:24:47 #163
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_25226505
je haalt toch geen spelers voor de bank. Je haalt spelers met ambitie die zich in het eerste willen spelen. En als ze op de bank komen blijven knokken en neit meteen mekkeren.
DeLuna vindt me dik ;(
pi_25226623
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 02:24 schreef rubbereend het volgende:
je haalt toch geen spelers voor de bank. Je haalt spelers met ambitie die zich in het eerste willen spelen. En als ze op de bank komen blijven knokken en neit meteen mekkeren.
Een sterk Europees elftal begint met een sterke bank. Als 't in totaal misschien 1,5 miljoen kost, dan valt dat toch best mee voor een superbank? Voor de basis zou ik naar spelers van het kaliber Zenden, Barreto, Väyrynen, Svensson (goedkoop), Vanden Borre, Gonzales gaan kijken
pi_25227376
De helft van die spelers moet betalen om te mogen voetballen bij PSV

De enige spelers die interessant voor PSV uit de Nederlandse competitie(-Ajax en Feyenoord) zijn Koné, Majastorovic, Kruiswijk, Huntelaar, Mathijsen, Landzaat, Perez, Kromkamp, Vayrinen.

De rest heeft geen toegoevde waarde.
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25227388
Daar doe je Barreto toch ernstig tekort hoor
pi_25227392
Baretto kan ook inderdaad maar die heeft nog erg weinig laten zien
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25227418
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 04:42 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Baretto kan ook inderdaad maar die heeft nog erg weinig laten zien
En die Kah heeft ook zeker potentie. Hij speelt erg sterk sinds z'n komst bij Roda, al moet ie die vorm nog maar voor langere termijn zien vast te houden
  donderdag 24 februari 2005 @ 08:26:35 #169
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_25228115
Kruiswijk gaat toch wel naar Feyenoord, en Schut wil ook alleen naar Feyenoord wanneer hij Utrecht verlaat voor een andere Nederlandse club.
The Most Incredible, Baby
  donderdag 24 februari 2005 @ 08:50:33 #170
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25228213
quote:
Op donderdag 24 februari 2005 08:26 schreef RedGuy het volgende:
Kruiswijk gaat toch wel naar Feyenoord, en Schut wil ook alleen naar Feyenoord wanneer hij Utrecht verlaat voor een andere Nederlandse club.
feyenoord koopt kruiswijk toch niet, want die kopen liever een middelmatige oost europeaan.
En wat betreft Schut klets je natuurlijk ook gewoon wat in de rondte, er zijn naar zijn eigen zeggen (interviewtje met hem ff goed lezen) 2 clubs in Nederland waar hij nog naar toe kan als hij bij utrecht vertrekt en ajax zit er niet bij.

En als beide clubs hem wil hebben zal hij eerder naar PSV gaan dan naar feyenoord, CL voetballen is wat aantrekkelijker dan UEFA-Cup

feyenoord heeft trouwens het niet zo op nederlanders en shoppen liever ergens anders in europa.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 24 februari 2005 @ 08:56:03 #171
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25228244
quote:
cultheld - donderdag 24 februari 2005 @ 04:45
Gasten ga eens slapen
Maar om ff in te haken in de discussie, ik ben benieuwd met wat voor een team Guus komt volgend jaar... ik denk dat er wel weet wat leuks tussen zit
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 24 februari 2005 @ 09:20:35 #172
17103 PyTh
The Few, The Proud
pi_25228476
Uit: De Gelderlander 24-02-2005
quote:
Topspits kan van PSV een topteam maken

EINDHOVEN - PSV heeft altijd een traditie gehad in het aantrekken en groot maken van veelscorende spitsen. De reeks namen is oneindig lang en loopt van Dillen en Fransen via Edström en Van der Kuijlen naar de moderne helden: Romario, Ronaldo, Nilis, Van Nistelrooij, Kezman. Robinho zou keurig in dat rijtje passen.

Op de topscorerslijst van de Champions League komt de naam van PSV niet meer voor. Hoewel succesvoller dan in jaren het geval was, ontbeert de ploeg een schutter van formaat. Vennegoor of Hesselink is een prima spits voor de eredivisie en met hem kun je beslist kampioen worden, maar dinsdag tegen Monaco (1-0) bleek andermaal dat hij op internationaal topniveau te eenzijdig is om in grote wedstrijden het verschil te maken.

Topduels als PSV-Monaco worden beslist door momenten. De ene keer, zoals deze week, door een hoekschop, de volgende keer door een vrije trap. De grootste teams van Europa beschikken dan nog over een extra wapen: de individuele kwaliteiten van een topspits. Hij is de parel in de kroon.

PSV heeft zo'n topaanvaller voor het grijpen. Het grootste talent van Brazilië, Robinho, heeft via zijn zaakwaarnemer laten weten dat hij graag naar Eindhoven komt om daar, net als Romario en Ronaldo, de basis voor een internationale carrière te leggen. Sterke signalen uit het PSV-kamp wijzen er op dat technisch directeur Guus Hiddink enkele maanden geleden tot overeenstemming kwam met Robinho. De deal mislukte uiteindelijk doordat de Raad van Commissarissen van PSV de vraagprijs van vijftien miljoen euro te hoog vond. Vervolgens werd Robert voor drie miljoen op de kop getikt. Een koopje. Of een miskoopje, dat zal moeten blijken.

Is vijftien miljoen euro veel geld? Niet als het wordt gezien als een investering, die meer geld (en prestige en resultaten) moet opleveren. Feit is dat Robson da Souza, zoals hij officieel heet, een van de meest begeerde spelers ter wereld is. De aanvaller van Santos (21) wordt vergeleken met Pele en Garrincha. Hij is een dribbelaar pur sang, een sensationeel mooie voetballer. Dit jaar werd hij landskampioen met Santos en drong hij door tot de nationale ploeg, waarvoor hij - tegen Hongkong - vorige week debuteerde en scoorde.

Het moment om Robinho aan te trekken lijkt gunstiger dan ooit. Het WK van 2006 komt er aan. Daar kan Robinho een sensatie worden. Chelsea zou mee willen werken aan een gezamenlijke transfer. Financiers rond PSV zijn bereid het risico over zo veel mogelijk partijen te spreiden. Ook kan PSV misschien goed geld verdienen aan Vennegoor of Hesselink, die als mogelijke topscorer van Nederland ongetwijfeld de aandacht zal trekken van clubs in Duitsland en Engeland.

In dat perspectief bezien is vijftien miljoen euro niet meer zo heel erg veel geld. De contacten tussen Hiddink en Robinho kunnen PSV andermaal een wereldster opleveren. Een speler die in grote wedstrijden in zijn eentje het verschil kan maken. Een speler die er voor kan zorgen dat het Europees succes van PSV dit jaar geen incidenteel karakter heeft. Robinho kan van PSV een topploeg maken.
For those involved, No explanation is necessary
For those who are not, No explanation is possible
  donderdag 24 februari 2005 @ 10:04:54 #173
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_25228894
Hmm zit er goed uit opzich, alleen dan hebben we VoH, Robert, en Robinho....... dan zie ik niet zoveel kans meer voor VoH.... toch jammer ....
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
  donderdag 24 februari 2005 @ 10:11:36 #174
10197 Zapper
Zapperdeflap
pi_25228974
Robert is weer terug naar Brasil, zit niet bij de selectie voor het duel tegen SC Heerenveen aankomende zondag.

En Sibon maakt de winnende
Damn dude that sucks goat balls. I wonder if you'll ever be able to look at your mom in the face again, lol
pi_25229032
Had Robert het koud?
That's all folks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')