Nou ik was om 07:45 uur wakker enzow....maar op 1 of andere manier heb ik dan niet de neiging meteen naar mijn pc te rennen en "goeiemorgen" in het heaumeau topic te roepen....tja ligt geheel aan mij hoor.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:50 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Het wordt steeds later, voordat er hier een paar uit bed komen rollen![]()
Hey halloquote:Op maandag 21 februari 2005 12:23 schreef Semisane het volgende:
[..]
Nou ik was om 07:45 uur wakker enzow....maar op 1 of andere manier heb ik dan niet de neiging meteen naar mijn pc te rennen en "goeiemorgen" in het heaumeau topic te roepen....tja ligt geheel aan mij hoor.
Wat is het forum weer ruk vandaag....maar goed mensen die wakker worden en dan meteen op het forum gaan posten moeten maar eens een leven gaan kopen.....of gewoon eerst ff douchen...want ranzig is het wel.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:19 schreef Ryan_R het volgende:
[..]
Hey hallo
Hij doet het weer.
Zou inderdaad wel heel triest zijn jaDe wekker gaat en boom, post op het forum
![]()
Dan denk ik dat ze maar eens een leven moeten gaan zoeken, want dat douchen doe ik ook niet, dan doe ik voor het slapen gaan, want met een vette kop naar bed is ook ranzig.quote:Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef Semisane het volgende:
[..]
Wat is het forum weer ruk vandaag....maar goed mensen die wakker worden en dan meteen op het forum gaan posten moeten maar eens een leven gaan kopen.....of gewoon eerst ff douchen...want ranzig is het wel.![]()
Hoe lang zal die het dit keer blijven doen?quote:Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef tech het volgende:
*zucht*
suikerstroop door een theezeefje...
Ik noem het altijd dikke stront door een rietje, maar suikerstroop klinkt idd een stuk smakelijkerquote:Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef tech het volgende:
*zucht*
suikerstroop door een theezeefje...
quote:Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef Semisane het volgende:
maar goed mensen die wakker worden en dan meteen op het forum gaan posten moeten maar eens een leven gaan kopen.....of gewoon eerst ff douchen...want ranzig is het wel.![]()
Ik was het niet.quote:Op maandag 21 februari 2005 18:38 schreef Ang3l het volgende:
Pup: "Die ene flippo zat in de bus, in eindhoven. je weet wel, die ene. Die in eindhoven woont. Die. Ja, van fok"
Ik denk dat ie Jerre bedoelt, maar ik tast nog een beetje miss marplig in het duister.
Nee..quote:Op maandag 21 februari 2005 21:07 schreef creno het volgende:
en doet fok het weer een beetje normaal ?
quote:Op maandag 21 februari 2005 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Nee jij was het niet nee, dan had ie gezegd: het was *** (insert real name), je weet wel G_E-tje!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |