abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25186047
tvp en welterusten
pi_25186051
ik kan hem niet vinden
  zondag 20 februari 2005 @ 23:10:35 #53
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25186068
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:09 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25186093
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:09 schreef Waxxer het volgende:
ik kan hem niet vinden
Jammer.. misschien had ie wel interessante mensen in z'n lijstje
  zondag 20 februari 2005 @ 23:12:34 #55
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25186109
[quote]Op zondag 20 februari 2005 23:09 schreef creno het volgende:

[..]

hahaha zelfspot

@ jerruh: en wat houdt dat dan precies in ?
[/quote
engelse woord voor recenseren, dus recensies schrijven over events, CD's en parties (dance valley, electro en techno, etc) .
put
your
clothes
on!
pi_25186117
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:10 schreef Ang3l het volgende:

[..]

  zondag 20 februari 2005 @ 23:15:34 #57
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25186176
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:12 schreef wizarddragon het volgende:

[..]


? !
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25186184
Nou homo's prettige avond nog, postze en slaapse voor later

Ik ga lekker
Nothing is what it seems
pi_25186195
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]


? !
Gaan we dat volgende week allemaal doen??
  zondag 20 februari 2005 @ 23:19:30 #60
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25186250
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:16 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Gaan we dat volgende week allemaal doen??

+ =
+ ?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25186311
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:19 schreef Ang3l het volgende:

[..]

quote:
+ =
en misschien
quote:
+ ?
  zondag 20 februari 2005 @ 23:22:51 #62
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_25186323
thialf was inderdaad leuk
(voornamenlijk vanwege de 1500 meter die we WEL konden zien, het gratis eten en drinken, en Remco )

en staphorst was lachen
  zondag 20 februari 2005 @ 23:24:33 #63
16874 creno
born this way
pi_25186377
truste aan de mensen die al zijn gaan slapen

ik blijf nog effe, want ik ga toch niet op stap vanavond
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 20 februari 2005 @ 23:32:41 #64
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25186580
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:22 schreef wizarddragon het volgende:

[..]


[..]

en misschien
[..]

Oooooeeeehhh, het wordt:
Leuk
Schandalig
Geweldig
Trendy
Sexy
Hip
Chocoladig
Naughty
Nasty
Happening
Cool
Gezellig

... maar bovenal:

STOUT!!!!!!!

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 20 februari 2005 @ 23:33:49 #65
16874 creno
born this way
pi_25186602
hahahaha volgens mij is in de laatste zoveel topics elke keer al wel het woordje "stout" gevallen
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25186604
Shizzly?
Skanky Shizzle #1
  zondag 20 februari 2005 @ 23:37:26 #67
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25186685
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:33 schreef Manias het volgende:
Shizzly?
O ja, dat ook
Al is het team niet compleet
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 20 februari 2005 @ 23:38:11 #68
16874 creno
born this way
pi_25186700
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  zondag 20 februari 2005 @ 23:40:21 #69
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25186750
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:38 schreef creno het volgende:
Er bestaat zoiets als een crime fighting hip 'n happening totally spies achtig superhelden teampje genaamd The Skanky Shizzles: Biejonsee, Sjaneenee en Latoojaa
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25186776
I..... must..... hug..... fuzz.....
  zondag 20 februari 2005 @ 23:42:19 #71
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25186799
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:41 schreef Waxxer het volgende:
I..... must..... hug..... fuzz.....
Hij hupst hier ergens rond. Ben 'm ff kwijt
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25186807
collega:


llallalalaaaaa

oh nee, kut-google he.....

[ Bericht 92% gewijzigd door Waxxer op 20-02-2005 23:43:28 (denk naaaaa Waxxer!!!!) ]
pi_25186858
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:42 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hij hupst hier ergens rond. Ben 'm ff kwijt


Ik heb echt zo'n knuffel-een-dier-moment....

Maar dat doe jij straks dan wel even voor mij he?
  zondag 20 februari 2005 @ 23:47:36 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25186917
Ja 's goed.
Doe'k pup ook wel ff d'rbij
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25187002
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:47 schreef Ang3l het volgende:
Ja 's goed.
Doe'k pup ook wel ff d'rbij
hahahah daar had ik nog niet eens aan gedacht, die benaming! Maar das goed hoor zolang hij maar geen kabeltjes doorkauwt
pi_25187011
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:32 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Oooooeeeehhh, het wordt:
Leuk
Schandalig
Geweldig
Trendy
Sexy
Hip
Chocoladig
Naughty
Nasty
Happening
Cool
Gezellig

... maar bovenal:

STOUT!!!!!!!

Woei.. kheb zin.. enne website van de cockring al gevonden?
  zondag 20 februari 2005 @ 23:53:45 #77
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25187061
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:51 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Woei.. kheb zin.. enne website van de cockring al gevonden?
*LOL* Nee, wel die van het Vagevuur
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  zondag 20 februari 2005 @ 23:58:25 #78
59608 Blubberzwijn
appelboomwijngaarden
pi_25187159
gewonnen met bowlen en nu slapen
you are too late to save the child, now you will join him.. in hell
pi_25187167
Slaap lekker
Huh!?
pi_25187216
fipo! .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  maandag 21 februari 2005 @ 00:01:13 #81
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25187225
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:58 schreef Vlarp het volgende:
Slaap lekker
Wizarddragon heeft live sexshows gevonden voor de 26e
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25187235
quote:
Op zondag 20 februari 2005 23:22 schreef Cybart het volgende:
thialf was inderdaad leuk
(voornamenlijk vanwege de 1500 meter die we WEL konden zien, het gratis eten en drinken, en Remco )

en staphorst was lachen
ben je daar geweest?? Wat gaaf!! En Staphorst!! Heeeerrrlijk dorp he??

En dan ben je heeeelllll dicht bij mij in de buurt geweest heeeeellll dicht.... Of ja niet Staphorst dan he, maar het is twee keer afslaan en ik zit op de snelweg

Heeeeellllll dicht in de buurt........



pi_25187333
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:01 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Wizarddragon heeft live sexshows gevonden voor de 26e
Tis iig geen peepshow in zo'n carrousel op de wallen
  maandag 21 februari 2005 @ 00:07:42 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25187390
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:05 schreef wizarddragon het volgende:

[..]

Tis iig geen peepshow in zo'n carrousel op de wallen
Oeh, shizzly!
Voor 't geval we de treinkaartjes kwijtraken!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 21 februari 2005 @ 00:12:09 #85
16874 creno
born this way
pi_25187479
dat was grappig, ik zat op de webcam van een discotheek te kijken en daar zijn nu vrienden van me.... net big brother
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 21 februari 2005 @ 00:12:49 #86
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25187489
Hou ze in de gaten he

Niet meer naar de Red & Blue geweest?
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25187545
mja, ik zal dus niet komen zaterdag
  maandag 21 februari 2005 @ 00:31:33 #88
16874 creno
born this way
pi_25187857
ja ik ben nog naar de red&blue geweest, dat is ook de reden dat ik vanavond niet meer wegga
en dat ik nu dus mijn bedje ga opzoeken, want mijn ogen vallen alweer bijna dicht

truste allemaal
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 21 februari 2005 @ 00:32:21 #89
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25187874
Truste!

Ik wil ook weer naar de R&B.
Laatste keer was met Kug en De Australische Boys
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 21 februari 2005 @ 00:44:39 #90
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25188113
Truste mensen! (en wiz )
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25188181
quote:
Op maandag 21 februari 2005 00:44 schreef Ang3l het volgende:
Truste mensen! (en wiz )
Night night Ang3l
pi_25189784
'morge

Werken
Huh!?
pi_25189805
'morge , .

Werken .
pi_25189852
Wordt vanuit hier de propaganda verspreidt voor de reltopiques?
  maandag 21 februari 2005 @ 08:02:19 #95
16874 creno
born this way
pi_25189900
gooodmorning

kwam vanacht moeilijk in slaap, er zat een liedje in mijn hoofd te spoken. Ik zal het effe zingen:

hands up, baby, hands up
gimme your heart beating, gimme your heart beating
hands up, baby, hands up
gimme you heart beating....etc

maar uiteindelijk viel ik toch in slaap, om vervolgens midden in de nacht wakker te worden van geblaf van een hond, het bleek onze hond. Dus ik ging uit bed om te kijken,het klonk alsof ie buiten was maar buiten was ie niet, hij zat dus binnen om een of andere vage reden te blaffen.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 21 februari 2005 @ 08:06:24 #96
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25189911
Goedemorgen allemaal!
Net binnen op mijn werk... Tjonge!
pi_25191044
Goede morgen allemaal

Vandaag maar eens een klein beginnentje maken met m'n eindscriptie, werd wel tijd
Nothing is what it seems
  maandag 21 februari 2005 @ 10:35:55 #98
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_25191237
Goeiemorgen
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_25191411
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:35 schreef Semisane het volgende:
Goeiemorgen
Het wordt steeds later, voordat er hier een paar uit bed komen rollen
Nothing is what it seems
pi_25192029
Yo mogguh.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')