abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 21 februari 2005 @ 12:23:32 #101
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_25192449
quote:
Op maandag 21 februari 2005 10:50 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Het wordt steeds later, voordat er hier een paar uit bed komen rollen
Nou ik was om 07:45 uur wakker enzow....maar op 1 of andere manier heb ik dan niet de neiging meteen naar mijn pc te rennen en "goeiemorgen" in het heaumeau topic te roepen....tja ligt geheel aan mij hoor.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
  maandag 21 februari 2005 @ 13:00:25 #102
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25192726
ik haat fietsers

en rpesentatie ging goed!

ghallo!
put
your
clothes
on!
pi_25193536
quote:
Op maandag 21 februari 2005 12:23 schreef Semisane het volgende:

[..]

Nou ik was om 07:45 uur wakker enzow....maar op 1 of andere manier heb ik dan niet de neiging meteen naar mijn pc te rennen en "goeiemorgen" in het heaumeau topic te roepen....tja ligt geheel aan mij hoor.
Hey hallo
Hij doet het weer.

Zou inderdaad wel heel triest zijn ja De wekker gaat en boom, post op het forum
Nothing is what it seems
  maandag 21 februari 2005 @ 15:42:49 #104
36858 Semisane
Iemand nog een koekje?
pi_25193616
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:19 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Hey hallo
Hij doet het weer.

Zou inderdaad wel heel triest zijn ja De wekker gaat en boom, post op het forum
Wat is het forum weer ruk vandaag....maar goed mensen die wakker worden en dan meteen op het forum gaan posten moeten maar eens een leven gaan kopen.....of gewoon eerst ff douchen...want ranzig is het wel.
Putting the Fun back into Fundamentally Wrong since 1975.
"Yes, of course, I knew you would volunteer, Mr. Feynman, but I was wondering if there would be anybody else."
pi_25193711
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef Semisane het volgende:

[..]

Wat is het forum weer ruk vandaag....maar goed mensen die wakker worden en dan meteen op het forum gaan posten moeten maar eens een leven gaan kopen.....of gewoon eerst ff douchen...want ranzig is het wel.
Dan denk ik dat ze maar eens een leven moeten gaan zoeken, want dat douchen doe ik ook niet, dan doe ik voor het slapen gaan, want met een vette kop naar bed is ook ranzig.

Doet ie het, is ie supertraag
Nothing is what it seems
  maandag 21 februari 2005 @ 17:38:42 #106
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25194119
*zucht*
suikerstroop door een theezeefje...
pi_25194162
quote:
Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef tech het volgende:
*zucht*
suikerstroop door een theezeefje...
Hoe lang zal die het dit keer blijven doen?
Nothing is what it seems
  maandag 21 februari 2005 @ 18:21:51 #108
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25194544
quote:
Op maandag 21 februari 2005 17:38 schreef tech het volgende:
*zucht*
suikerstroop door een theezeefje...
Ik noem het altijd dikke stront door een rietje, maar suikerstroop klinkt idd een stuk smakelijker
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25194568
quote:
Op maandag 21 februari 2005 15:42 schreef Semisane het volgende:

maar goed mensen die wakker worden en dan meteen op het forum gaan posten moeten maar eens een leven gaan kopen.....of gewoon eerst ff douchen...want ranzig is het wel.
.
  maandag 21 februari 2005 @ 18:30:27 #110
16874 creno
born this way
pi_25194593
goedemorgen
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 21 februari 2005 @ 18:38:58 #111
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25194698
Pup: "Die ene flippo zat in de bus, in eindhoven. je weet wel, die ene. Die in eindhoven woont. Die. Ja, van fok"



Ik denk dat ie Jerre bedoelt, maar ik tast nog een beetje miss marplig in het duister.

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 21 februari 2005 @ 18:39:34 #112
73998 tech
-nisch ja; -no nee.
pi_25194703
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:28 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

.
Met betreffende user eensch is.
pi_25194826
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:38 schreef Ang3l het volgende:
Pup: "Die ene flippo zat in de bus, in eindhoven. je weet wel, die ene. Die in eindhoven woont. Die. Ja, van fok"



Ik denk dat ie Jerre bedoelt, maar ik tast nog een beetje miss marplig in het duister.

Ik was het niet. . (Ik ga of lopen of met mijn kei kewle te grote lease auto.)
  maandag 21 februari 2005 @ 20:12:25 #114
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25195097
Nee jij was het niet nee, dan had ie gezegd: het was *** (insert real name), je weet wel G_E-tje!
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25195109


Hallo lieve homotjes!
Huh!?
  maandag 21 februari 2005 @ 20:52:39 #116
101883 Stuart.Alan.Jones
The man behind the reputation
pi_25195375
quote:
Op maandag 21 februari 2005 18:38 schreef Ang3l het volgende:
"
"Die ene flippo
Idd, het is Jerre.
God created gays so fat chicks could have friends.
pi_25195407
* Vlarp playing: Uniting Nations - Out Of Touch - (Club Mix Radio Edit)

Zo'n gaaf nummer
Huh!?
  maandag 21 februari 2005 @ 21:07:59 #118
16874 creno
born this way
pi_25195547
en doet fok het weer een beetje normaal ?
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25195588
The Killers waren cool
terug ben!
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_25195622
quote:
Op maandag 21 februari 2005 21:07 schreef creno het volgende:
en doet fok het weer een beetje normaal ?
Nee..
Huh!?
  maandag 21 februari 2005 @ 21:18:40 #121
16874 creno
born this way
pi_25195660
grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr @ fok!
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25195833
quote:
Op maandag 21 februari 2005 20:12 schreef Ang3l het volgende:
Nee jij was het niet nee, dan had ie gezegd: het was *** (insert real name), je weet wel G_E-tje!
.
pi_25196007
het lijkt nu toch wel weer redelijk te werken...
pi_25196195
Alleen is er nou niemand meer om iets te posten. .
pi_25196278
quote:
Op maandag 21 februari 2005 20:52 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:

[..]

Idd, het is Jerre.
Mjah, het is vrij duidelijk ja. .
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
  maandag 21 februari 2005 @ 22:20:59 #126
16874 creno
born this way
pi_25196328
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25196337
Als verder niemand iets post, dan ga ik wel blote meneren spemmen. /

pi_25196467
quote:
Op maandag 21 februari 2005 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Als verder niemand iets post, dan ga ik wel blote meneren spemmen. /

[afbeelding]
Die heb je al eens gespemd
pi_25196482


.
pi_25196552
Ik ga nog lekker in bed tv kijken en dan slapen
Huh!?
  maandag 21 februari 2005 @ 22:41:37 #131
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_25196603
ik ga ook es slapen .
fijne avond iedereen!
put
your
clothes
on!
pi_25196605
quote:
Op maandag 21 februari 2005 22:21 schreef Great_Expectations het volgende:
Als verder niemand iets post, dan ga ik wel blote meneren spemmen. /

[afbeelding]
Volgens mij heeft ie nog een broekkie aan hoor. Maar ja anders mag ik hier ook niet volgens mij
EN fok doet het weer
Nothing is what it seems
pi_25196720
quote:
Op maandag 21 februari 2005 22:41 schreef Ryan_R het volgende:

[..]

Volgens mij heeft ie nog een broekkie aan hoor. Maar ja anders mag ik hier ook niet volgens mij
EN fok doet het weer
Ach, als het niet echt opvalt, dan valt niemand erover. Het is tenslotte een [homo]-topic. En desnoods laten we ons naar B&H schoppen. .
  maandag 21 februari 2005 @ 22:56:08 #134
16874 creno
born this way
pi_25196875
ik doe mee
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25196952
Ik dacht al, wat blijft het stil! .
  maandag 21 februari 2005 @ 23:03:44 #136
16874 creno
born this way
pi_25197003
ik wilde eigenlijk mijn bureaublad hier posten maar ik weet niet meer van welke site ik die heb geplukt

en ik heb sterk het vermoeden dat het bradley is uit "herken de homo"...naakt !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  maandag 21 februari 2005 @ 23:10:20 #137
16874 creno
born this way
pi_25197132
ik geloof dat het gelukt is met wat knip en plak gedoe !

komt ie dan he !



<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25197166
Das een Abercrombie & Fitch meneer. .

.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_25197315
Dat kan ik ook, alleen deze is volgens mij niet zo knap
Nothing is what it seems
  maandag 21 februari 2005 @ 23:19:05 #140
16874 creno
born this way
pi_25197316
hahaha beav weet het weer hoorrrr
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25197332
Zeg Beav, waarom begin je samen met ajuu niet een kledinglijn? "Beaverhausen & Ajuu". Het heeft wel wat, denk ik. .
pi_25197405
Ach, wat is knap. .



.
pi_25197428
En deze zullen jullie vast al wel kennen, maar ik zie hem nu pas en hij is leuk!
Nothing is what it seems
pi_25197434
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:20 schreef Great_Expectations het volgende:
Zeg Beav, waarom begin je samen met ajuu niet een kledinglijn? "Beaverhausen & Ajuu". Het heeft wel wat, denk ik. .
  maandag 21 februari 2005 @ 23:25:58 #145
16874 creno
born this way
pi_25197455
hij mag mijn nieuwe tril-apparaat wel lenen

<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_25197490
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:25 schreef creno het volgende:
hij mag mijn nieuwe tril-apparaat wel lenen

[afbeelding]
Is dat nog wat? .
  maandag 21 februari 2005 @ 23:30:50 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25197552
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:24 schreef Ryan_R het volgende:
En deze zullen jullie vast al wel kennen, maar ik zie hem nu pas en hij is leuk!
[afbeelding]
Hey die heb ik vandaag nog bewonderd in z'n blote kont
Seizoen 6 op dvd
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 21 februari 2005 @ 23:31:58 #148
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_25197574
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:10 schreef creno het volgende:
ik geloof dat het gelukt is met wat knip en plak gedoe !

komt ie dan he !

[afbeelding]

Nee da's niet bradley, da's dinges. Die eerst porno-model was (en redelijk goe dbedeeld door god).
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_25197579
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:24 schreef Cazman het volgende:

[..]

Wat Caz zegt.
Anastasia like Russian royalty, Beaverhausen like... where the beaver live.
So you can make me cum, that doesn't make you Jesus.
"I'm single, I'm free on Saturday night and I can arch my back until my head touches my heels."
pi_25197594
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:30 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Hey die heb ik vandaag nog bewonderd in z'n blote kont
Seizoen 6 op dvd
En dan zelf z'n zwembroekje aan willen houden in bad. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')