quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 16:48 schreef DIJK het volgende:Nehhh de originele prijs voor nederland was 240 duizend euro ongeveer incluis belastingen. Als je op tijd op de bestellijst stond. Nu is het gewoon vrije markt werking he. Wat de gek dr voor geeft.
Zoet heeft er gewoon in amerika 2 op de kop getikt (wel meer betaald dan de standaard prijs hoogstwaarschijnlijk, in amerika is de prijs ook al fiks opgedreven), en probeert nu een dikke winst te pakken.
Voor mij is het een geweldige auto, dankzij zijn looks en prestaties én niet te vergeten de schappelijke prijs die op 1,5 ton zou komen te liggen incl BPM, en BTW.
Dat was nu juist het mooie van de auto.
Nu is het ook een model dat velen aanspreekt, zij het uit originaliteit of uit nostalgie en zodoende is het inderdaad een verzamelaarsobject geworden omdat ie gelimiteerd op de markt is gebracht.
Erg jammer van de Ford.
Maar voor 3,5 ton kan ik wel een snellere en betere auto kopen dan een ford GT eerlijk gezegd en ik hoop voor de prijsopdrijvers dat ze niet in de situatie terechtkomen als destijds met de Ferrari F40 en de Jaguar XJ220.