abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 22 februari 2005 @ 09:19:10 #32
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25201247
Casque D`Or
Hele mooie Franse film over Georges Manda (Serge Reggiani) die verliefd wordt op Marie (Simone Signoret). Dat vindt de man van Marie uiteraard niet zo leuk en tot overmaat van ramp wordt de leider van een groepje mannen ook nog verliefd op haar.
Het verhaal is erg mooi, heeft een heel mooi script en leuke/goede personages. Vooral de vrouwelijke karakters in de film zijn (verassend genoeg) erg progressief en vooruitstrevend. De regie is strak, zoals we dat wel vaker zien bij oude films. Het acteerwerk is erg sterk en de film wordt ondersteund door een mooie soundtrack.
De manier waarop deze film door Criterion op dvd is gezet is werkelijk verbluffend: in de hele film (die toch al ruim 50 jaar oud is) is alleen maar heel af en toe een vuiltje te zien. Verder is deze transfer mooi en scherp van kleur. Heel knap gedaan en dat verdiende toch even een aparte vermelding
Zeker een aanrader, zeker qua film maar ook wat betreft de dvd zelf.

IMDB Cijfer: 8,0/10
Mijn Cijfer: 8,3/10
pi_25201511
Harold & Kumar Go to White Castle
Twee luie donders hebben honger en willen burgers van White Castle fastfoodketen. Die tent is alleen verhuisd en ze weten niet waar 'ie nu zit, maar gaan toch op zoek want ze wilen persé een WhiteCastle burger De reis gaat gepaard met hilarische gebeurtenissen.

Ik heb echt hard gelachen, het is echt een ontzettend grappige film. Zeker een aanrader als je wil lachen en helemaal leuk om met wat vrienden te bekijken.
Cijfer 7,5.
Whatever I want.
  dinsdag 22 februari 2005 @ 10:58:20 #34
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25202347
Marilyn Monroe: The Final Days / Something's Got to Give

Wat een prachtig mooie docu. Erg indrukwekkend en saddening. De docu bekijkt de laatste dagen van Marilyn Monroe en begint bij hoe de film Something's Got to Give tot stand kwam, en hoe Marilyn erbij werd gehaald. Wat volgt is een tragisch verslag van de laatste film waar Monroe in speelde, maar die door de vele problemen in haar leven, het vaak ziek melden of niet komen opdagen niet kon worden afgemaakt. Helemaal niet nadat ze een overdosis had genomen
Er zitten veel interviews in met mensen die met de film te maken hadden, maar ook haar maid en psycholoog komen aan het woord. Zo krijg je heel goed een idee wat er precies allemaal aan de hand was in de laatste 2 maanden.
Daarnaast krijgen we de laatste beelden van Marilyn on screen te zien, wat mij iig toch wel raakte. Want een grootse ster was het toch wel, en wat is ze ontzettend mooi!

Hetgeen van wat wel geschoten is is samengevoegd door middel van script en qua beeld helemaal opgeknapt en zo hebben ze nog 35 minuten van de film kunnen laten zien, het is bij lange na niet compleet, maar het geeft iig een indruk. En het had naar mijn idee een erg leuke film geworden, maar daarnaast nog meer een film met het meeste bloot voor die tijd. Vraag me echt af of het wel goed zou zijn gekeurd voor release als Cukor het zo zou hebben uit willen geven.

The Choices we make, not the chances we take, determine our destiny.
pi_25202684
nog ff enkele films aftikken

Battle Royale

weer een keer gekeken. eigenlijk vond ik m nu beter dan de vorige keer. het verhaal zit gewoon goed in elkaar.
het klopt van alle kanten. de eerste keer ben je vooral overbluft door de opzet en het geweld. deze keer viel het me meer op dat er ook kracht van vriendschappen uit ging.
en dat niet alleen. ook dat het op verschillende manieren reageren op deze vreemde situatie heel goed is uitgewerkt.

O Homem que Copiava

een jongen die in een kopieerwinkel werkt, komt er achter dat hij met de nieuwe copier een goede kopie van een briefje van 50 kan maken.
nou kan hij misschien indruk gaan maken op het meisje dat hij elke avond begluurt met zijn verrekijker. zij woont in een flatgebouw aan de overkant, samen met haar vader.
hij achtervolgt haar en het blijkt dat ze in een kledingwinkel werkt. hij wil een nachtjapon voor zijn moeder kopen, maar komt daarvoor enkele keren terug.
een vrouwelijke collega van hem wil alleen maar een rijke kerel hebben. de jongen met wie ze nou omgaat heeft te weinig.
dan blijkt dat het geluk hen toe gaat lachen.

leuke en zeer onderhoudende film, die soms heel aardige wendingen heeft. misschien dat het einde net te ver gaat, ik vond het juist wel geinig om zo'n einde te hebben.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
on the waterfront

marlon brando speelt terry malloy, een jongen die betrokken raakt bij de moord op een verklikker door leden van de vakbond, die de dokwerkers in de tang houden.

hij wordt verliefd op diens zus en besluit de waarheid tegen de politie te gaan vertellen.

ook nu vond ik de film niet heel sterk, vooral omdat ik MB gewoon niet goed vind.

Sanjuro

Toshiro Mifune speelt een samurai die een groep van 9 jonge kerels gaat helpen bij de ondersteuning van de regent.
de schout is de kwaaie pier in dit verhaal.
amusante en onderhoudende film, die het echter niet haalt bij de beste Kurosawa-films.

SpongeBob Squarepants: the movie

gewoon leuke film. spongebob en zijn vriend patrick gaan op zoek naar de kroon van koning neptunus die zich in ShellCity zou bevinden.
Plankton heeft echter Dennis ingehuurd om hen de vernietigen.

de film is grappig en gaat verder waar de serie is gebleven zo ongeveer. alleen jammer dat in de gastrollen de nodige bekende mensen hun stem mogen gebruiken.
stemmetjesvolk .
  dinsdag 22 februari 2005 @ 11:59:52 #36
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25203212
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:22 schreef dolle_hond het volgende:
SpongeBob Squarepants: the movie

gewoon leuke film. spongebob en zijn vriend patrick gaan op zoek naar de kroon van koning neptunus die zich in ShellCity zou bevinden.
Plankton heeft echter Dennis ingehuurd om hen de vernietigen.

de film is grappig en gaat verder waar de serie is gebleven zo ongeveer. alleen jammer dat in de gastrollen de nodige bekende mensen hun stem mogen gebruiken.
stemmetjesvolk .
En die heb je uit vrije wil gezien? Ik bedoel, zonder dwang en bij volle bewustzijn
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_25203387
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

En die heb je uit vrije wil gezien? Ik bedoel, zonder dwang en bij volle bewustzijn
mijn kinderen zijn jonger dan de jouwen
redelijke ja.
zolang er maar geen Totally Spies - movie komt.
pi_25203572
À bout de souffle
http://www.imdb.com/title/tt0053472/

Intrigerende film, waarin meteen duidelijk wordt dat Tarantino erg door Godard is geinspireerd.
De film begint in lekker hoog tempo en is erg boeiend. Halverwege daalt het tempo, zonder dat de film echt inzakt. Het einde is onverwacht, maar ook ietwat onbevredigend.
Thematisch behoorlijk gewaagd gezien het tijdsbeeld.
Snel eens herkijken, heb het gevoel dat deze film moet groeien.

In ieder geval een positieve eerste kennismaking met Godard.
pi_25204602
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 91% gewijzigd door Sander op 17-05-2011 11:05:36 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_25205252
Shark Tale
Ontzettend grappige film, vooral erg gelachen om de kwallen met hun rastaharen en Surinaams accent Gaat lekker snel en is bevat mooie animaties

Super Size Me
Leuke en interessante docu Wat een ,maandje McDonalds al niet kan aanrichten
  dinsdag 22 februari 2005 @ 17:27:53 #41
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25205377
The Conversation (1974)
Een goede actie thriller, maar op imdb wel een beetje overschat imo.
cijfer: 7
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:50:12 #42
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25206729
Casque d'or

Zeer goed in elkaar zittende film. Goede opbouw, verhaal met liefde, spanning en drama, mooi gefilmd. Dan kan het toch eigenlijk niet mis gaan?
En hoewel deze film dat op zich ook niet doet, mist de film de emotie om echt goed te worden. Ik vond de karakters te kil en te emotieloos. Vooral de mannelijke hoofdpersoon heeft volgens mij in heel de film dezelfde uitdrukking op z'n gezicht gehad.
Dat zorgt er toch voor dat de afstand tussen de kijker en de hoofdpersonen te groot blijft en kun je minder meeleven met de film. Hoe tragisch het einde eigenlijk ook is. (erg goede laatste 20 minuten trouwens!).
Mooi vrouwtje trouwens ook
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:53:06 #43
41286 Price
The Abominable Dr. Phibes
pi_25206783
quote:
Op dinsdag 22 februari 2005 23:50 schreef Hare het volgende:

Mooi vrouwtje trouwens ook
Wie? Simone Signoret?

You Should Have Seen Them Kicking Edgar Allan Poe
  dinsdag 22 februari 2005 @ 23:56:58 #44
3527 Wepeel2
zoals het is
pi_25206848
Choking Hazard

Tsjechische zombie flick. Een gevarieerd genootschap van mensen komt bij elkaar om de zin van de leven te leren via de wijze(?) levenslessen van een erudiete professor. Helaas hebben dat weekend ook de lokale jagerzombies hun mensenjacht georganiseerd.
De film bevat wel wat aardige en grappige scenes, maar weet niet heel erg te overtuigen. Met name eerste half uur is gewoon erg rommelig. Daarna wordt het iets leuker, maar je kunt beter Shaun Of The Dead nog een keer opzetten.
Pluspunten:
- De professor is een leuk karakter
- De zombie danscene
- De erg coole muzikale soundtrack
- Geen irritante karakters (in tegenstelling tot bijv. Undead)

5

xenofoob, misantroop, antiloop, limonadesiroop.
  woensdag 23 februari 2005 @ 00:00:29 #45
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_25206916
quote:
Op maandag 21 februari 2005 23:32 schreef Hare het volgende:
Of is A. Rublev vanuit een ander uitgangspunt geschreven? Minder complex en meer echt verhaal?
Eerder complexer en minder verhaal
  woensdag 23 februari 2005 @ 01:37:03 #46
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_25208633
Drifting Clouds: fijne tragi-komische schets van een groepje mensen. De inhoud van de film is verschrikkelijk neerslachtig en de personages verwerken tegenslag na tegenslag, maar toch is dit eigenlijk een heel lieve en fijne film. Dat komt denk ik ten eerste door de enorme liefde die Kaurismaki voor zijn personages koestert, en ten tweede door het erg minimalistische acteerwerk en dialogen, die er voor zorgen dat de absurde en komische kant van het verhaal wat meer naar voren komt. Dat laatste zorgt er ook voor dat het drama ietsjes minder werkt, maar dit blijft gewoon een uiterst fijne film, met ook nog eens een toffe soundtrack erbij. 8+.
La Meglio Gioventù: ik was van te voren nogal bang dat dit om een artificieel groepje personages zou gaan dat van de ene grote gebeurtenis in de Italiaanse geschiedenis naar de ander zou reizen en dat het geheel niet meer zou zijn dan een vaardig in beeld gebrachte geschiedenisles. Gelukkig blijft het drama op de voorgrond, en komt de Italiaanse geschiedenis vooral op de achtergrond terecht om het verhaal meer structuur te geven en samen te binden. Verder is dit erg mooi, meeslepend, goed geacteerd en aangrijpend. Af en toe komt het soap-sentiment wel tamelijk nadrukkelijk om het hoekje kijken, maar het blijven natuurlijk Italianen, en dan mag het. Tof dus, en ik hoop dat de film die langs mijn ogen flitst als ik de pijp uitga even onderhoudend is als dit. Fijne dood lijkt me dat. 9.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sai op 23-02-2005 01:46:08 ]
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  woensdag 23 februari 2005 @ 02:17:50 #47
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25208998
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 00:00 schreef Gorro het volgende:

[..]

Eerder complexer en minder verhaal
Dan wachten we daar ook nog maar even mee

Nog ff een vraagje aan je, of aan de andere bezitters van de Fanny Och Alexander Box: Heeft een van jullie de theatrical cut al gezien? En hoe is deze?

Net gezien:

Viskningar och rop (Cries and Whispers)

Zwaar mooie film. Bergman zet de mens gewoon ze menselijk en echt neer, dat alles zo veel beter overkomt. Op zo'n manier dat het stervensbed van Agnes gewoon door merg en been gaat. En zo zitten er een aantal zeer krachtige scenes in, sommige heel confronterend. Jammer genoeg vond ik de scenes veelal los van elkaar staan, allemaal even sterk, maar samen toch niet helemaal een geheel vormend voor mij. Ik dacht eerst ook dat ik de grote lijn niet helemaal pakte, maar nu ik wat reviews lees blijfkt dat wel het geval te zijn De art-department moet ik ook nog even vermelden, zeer mooi gedaan, vooral al dat rood in het huis.

[ Bericht 14% gewijzigd door Hare op 23-02-2005 02:23:28 ]
  woensdag 23 februari 2005 @ 02:24:56 #48
69957 Lonewolf2003
Cool. Cool, cool, cool
pi_25209054
Friday Night Lights (2004)
De film gaat over een football team in een dorpje ergens in Texas. Het hele dorp verwacht van ze dat ze kampioen worden. Dat klinkt dus als een tienerkomedie tot nu toe. Maar dat is fout, het gaat hier om een goed volwassen drama over hoe de spelers en de coach omgaan met de druk.
De film is vooral erg goed geëdit. Je voelt door de snelheid en manier van montage echt de spanning tijdens de wedstrijden, de opgeluchtheid en vreugde als ze winnen en het verdriet en neergeslagenheid bij verlies. Het acteerwerk van Billy Bob Thorton is solide en prima in orde . Ook de rest van de cast speelt goed en het zou me niet verbazen als enkele uit deze film het nog wel gaan maken in Hollywood.
cijfer: 7
  woensdag 23 februari 2005 @ 02:39:26 #49
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_25209161
afgelopen paar dagen:
ik zal kort zijn gezien de bier en beerenburg

Girl With A Pearl Earing
mooi

Lolita
Remake en ja ook erg intrigerend en tragisch.

Audition
slinks en uiteindelijk nogal beangstigend

Dead Or alive 2: Birds
subtiel, boeiend, keihard en gevoelig

Conan The Barbarian
episch, spannend, en altijd stoerder dan LOTR
The Light Is Leaving Us All
  woensdag 23 februari 2005 @ 03:14:40 #50
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_25209456
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 02:17 schreef Hare het volgende:

[..]

Dan wachten we daar ook nog maar even mee

Nog ff een vraagje aan je, of aan de andere bezitters van de Fanny Och Alexander Box: Heeft een van jullie de theatrical cut al gezien? En hoe is deze?
Er zijn een paar dingen ingekort die ook wel ingekort mogen zijn, maar er zijn vooral veel erg mooie scènes uitgeknipt die gewoon zonde zijn om te missen. Het verhaal in de woestijn bijvoorbeeld, en de confrontatie van de twee broers met de priester. Gewoon de lange versie kijken dus, hoewel de korte ook de moeite waard is (maar Criterion is zo slim geweest om daar het audiocommentaar overheen te zetten, zodat ook de niet die-die-die-diehard fans nog een reden hebben te kortere versie eens te bekijken).
  woensdag 23 februari 2005 @ 10:47:35 #51
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25211864
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 03:14 schreef Sai het volgende:

[..]

Er zijn een paar dingen ingekort die ook wel ingekort mogen zijn, maar er zijn vooral veel erg mooie scènes uitgeknipt die gewoon zonde zijn om te missen. Het verhaal in de woestijn bijvoorbeeld, en de confrontatie van de twee broers met de priester. Gewoon de lange versie kijken dus, hoewel de korte ook de moeite waard is (maar Criterion is zo slim geweest om daar het audiocommentaar overheen te zetten, zodat ook de niet die-die-die-diehard fans nog een reden hebben te kortere versie eens te bekijken).
Maar 5 uur is zoooooooo lang.
Doe ik toch gewoon lekker alsof ik de lange nooit heb gezien, weet ik niet eens wat ik mis
  woensdag 23 februari 2005 @ 12:46:02 #52
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_25213360
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 10:47 schreef Hare het volgende:

[..]

Maar 5 uur is zoooooooo lang.
Doe ik toch gewoon lekker alsof ik de lange nooit heb gezien, weet ik niet eens wat ik mis
De 5 uur versie is opgedeeld in vier afleveringen. Ik heb hem ook in twee dagen gekeken. Dat mag.
  woensdag 23 februari 2005 @ 14:18:05 #53
52543 Timo20
RODA JC FOREVER!!
pi_25214583
Fear And Loathing In Las Vegas
Een journalist (Johnny Depp) en z`n advocaat (Benicio Del Toro) gaan samen op weg naar Las Vegas om daar verslag te doen van een motorrace, en onder invloed van bijna alle drugs die je maar kan bedenken wordt de trip (letterlijk ) naar Las Vegas net even anders dan ze vantevoren hadden gedacht...
Over trip gesproken: deze hele film is echt net 1 grote trip! Als je m nuchter bekijkt is ie al vaag, volgens als je onder invloed bent is dat alleen nog maar erger . Het lijkt echt net alsof je zelf een bad trip ervaart. De film is visueel werkelijk een plaatje, met een heel gevarieerd kleurenpallet. De regie is erg goed, de montage is super. Het acteerwerk van met name Depp is geweldig, Del Toro is ook goed op dreef en ze worden bijgestaan door leuke bijrolletjes van onder andere Cameron Diaz en Tobey Maguire. De soundtrack is met z`n jaren `70 ook heel aanstekelijk en is dus een goede toevoeging op de film.
Een heel goede film die het kijken zeker waard was en die ik ook zeker nog vaker zal gaan kijken

IMDB Cijfer: 7,1/10
Mijn Cijfer: 8,5/10
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:11:36 #54
25301 Gorro
Reject False Icons
pi_25216902
Team America: World Police (Trey Parker, 2004)
Leuke film van de makers van South Park die de wereldsituatie van dit moment flinkt op de hak neemt. De tweede helft vond ik leuker dan de eerste, die nog een beetje braafjes is en de grappen minder sterk zijn in mijn ogen. De liedjes zijn ook weer geinig. Het was ook opmerkelijk dat ze opname fouten expres in de film hebben laten zitten, zoals wanneer Gary op z'n motor tegen de camera rijdt. ***½
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:23:19 #55
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_25217027
Boxcar Bertha: en ook Scorsese mag zich scharen in het rijtje van goede regisseurs die een kutfilm hebben gemaakt, vlak naast Bogdanovich en Nichols. Al de typische Scorsese-elementen ontbreken (hippe soundtrack, ingenieuze trackingshots, goed acteerwerk) en worden vervangen door wat country-riedeltjes, redelijke shots en matig acteerwerk. Het plot is dunner dan een waffle-thin mint, maar net zoals een waffle-thin mint is het genoeg om heel wat kots op te wekken. Scorsese probeert er nog iets van een Robin Hood/Bonnie & Clyde boodschap in te gooien, maar die is slecht uitgewerkt en doet verouderd aan. Wel zijn er tieten, seks en veel geweld, dus ach, dat maakt dit al wat beter dan What Planet Are You From en Voyage To the Planet of Prehistoric Women. En als je een beetje behendig omgaat met je pauzeknop kun je een glimp van de penis van David Carradine opvangen, dus dat is ook nog een pluspuntje. Voor sommigen. 5.
  woensdag 23 februari 2005 @ 17:26:26 #56
94218 Zeitgeist
Es lebe die Freiheit!
pi_25217066
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 14:18 schreef Timo20 het volgende:
Fear And Loathing In Las Vegas
leuke bijrolletjes van onder andere Cameron Diaz en Tobey Maguire.
en cameo van Christina Ricci
The Light Is Leaving Us All
pi_25217311
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 17:11 schreef Gorro het volgende:
Team America: World Police (Trey Parker, 2004)
Leuke film van de makers van South Park die de wereldsituatie van dit moment flinkt op de hak neemt. De tweede helft vond ik leuker dan de eerste, die nog een beetje braafjes is en de grappen minder sterk zijn in mijn ogen. De liedjes zijn ook weer geinig. Het was ook opmerkelijk dat ze opname fouten expres in de film hebben laten zitten, zoals wanneer Gary op z'n motor tegen de camera rijdt. ***½
Deze draaide gisteravond bij ons in de sneak en aldus zag ik hem voor een tweede keer. Alleen viel me op dat het publiek soms wel erg lauw reageerde. Echt gelachen werd er eigenlijk alleen bij de kots- en de sexscene, bij al het andere werd soms gegrinnikt, maar meer ook niet. Er waren nog wel een paar dingen die me nu wel opvielen en de eerste keer niet; zoals wanneer Sarah (?) aan Gary probeert duidelijk te maken waar zijn hart zit, maar niet bij zijn hart kan komen en kijkt alsof ze niet lijkt te snappen hoe dat kan.

Dit las ik zonet nog bij de IMDB-trivia :
quote:
The "panthers" that attack two of the team in Kim Jong-il's palace are really just domestic cats.
Goh!
..what evil lurks in the hearts of man? The shadow knows.
pi_25218326
Tadpole

Wel leuk,niet echt super maar goed
pi_25218903
Million Dollar Baby.
Film over een vrouw die wil boksen. Ik zal nooit een groot fan worden van Hilary Swank. Een Oscar zou ik ook behoorlijk overdreven vinden, aangezien ze veel moet boksen en een stuk minder hoeft te praten. Nou is dat met het accent in de film ook geen straf, maar toch. De film is wel vermakelijk.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_25219026
Ik heb gisteren Constantine zitten kijken. Valt wel mee. Is een leuke fim om de tijd mee te doden.

Constantine
  woensdag 23 februari 2005 @ 19:59:52 #61
4180 Hare
Come fly with me!
pi_25219514
quote:
Op woensdag 23 februari 2005 12:46 schreef Sai het volgende:

[..]

De 5 uur versie is opgedeeld in vier afleveringen. Ik heb hem ook in twee dagen gekeken. Dat mag.
Misschien moet ik dat de volgende keer dan maar doen ja, ik heb hem in 1 ruk gekeken, dat was toch wel een beetje teveel van het goede
pi_25222027
ik heb er redelijk wat gezien in minder dan 2 weken tijd.

Gezien:
Donnie Darko: goede film, vooral raaaar
Garden State: ook goede film, ook wel beetje raar
Wicker Park: redelijk
The Incredibles: ook redelijk
Off Screen: vond hem wel goed eigenlijk, maar schoot die persoon zich in't echt ook dood in die toren?
A Bridge Too Far: Goed
National Treasure: Goed, erg grappig, erg fantastisch maar dat mag wel vind ik
Meet The Fockers: ook wel grappig
Shark Tale: flauw, buitend die restaurant scéne
The Sweetest Thing: saai
Cellular: ook wel goed

zo te zien heb ik me dus niet verveeld afgelope 10 dagen
** Uw tekst hier voor slechts 5 euro per maand **
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: