SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.on the waterfront
marlon brando speelt terry malloy, een jongen die betrokken raakt bij de moord op een verklikker door leden van de vakbond, die de dokwerkers in de tang houden.
hij wordt verliefd op diens zus en besluit de waarheid tegen de politie te gaan vertellen.
ook nu vond ik de film niet heel sterk, vooral omdat ik MB gewoon niet goed vind.
Sanjuro
Toshiro Mifune speelt een samurai die een groep van 9 jonge kerels gaat helpen bij de ondersteuning van de regent.
de schout is de kwaaie pier in dit verhaal.
amusante en onderhoudende film, die het echter niet haalt bij de beste Kurosawa-films.
SpongeBob Squarepants: the movie
gewoon leuke film. spongebob en zijn vriend patrick gaan op zoek naar de kroon van koning neptunus die zich in ShellCity zou bevinden.
Plankton heeft echter Dennis ingehuurd om hen de vernietigen.
de film is grappig en gaat verder waar de serie is gebleven zo ongeveer. alleen jammer dat in de gastrollen de nodige bekende mensen hun stem mogen gebruiken.
stemmetjesvolk.
En die heb je uit vrije wil gezien? Ik bedoel, zonder dwang en bij volle bewustzijnquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:22 schreef dolle_hond het volgende:
SpongeBob Squarepants: the movie
gewoon leuke film. spongebob en zijn vriend patrick gaan op zoek naar de kroon van koning neptunus die zich in ShellCity zou bevinden.
Plankton heeft echter Dennis ingehuurd om hen de vernietigen.
de film is grappig en gaat verder waar de serie is gebleven zo ongeveer. alleen jammer dat in de gastrollen de nodige bekende mensen hun stem mogen gebruiken.
stemmetjesvolk.
mijn kinderen zijn jonger dan de jouwenquote:Op dinsdag 22 februari 2005 11:59 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En die heb je uit vrije wil gezien? Ik bedoel, zonder dwang en bij volle bewustzijn
Eerder complexer en minder verhaalquote:Op maandag 21 februari 2005 23:32 schreef Hare het volgende:
Of is A. Rublev vanuit een ander uitgangspunt geschreven? Minder complex en meer echt verhaal?
Dan wachten we daar ook nog maar even meequote:Op woensdag 23 februari 2005 00:00 schreef Gorro het volgende:
[..]
Eerder complexer en minder verhaal
Er zijn een paar dingen ingekort die ook wel ingekort mogen zijn, maar er zijn vooral veel erg mooie scènes uitgeknipt die gewoon zonde zijn om te missen. Het verhaal in de woestijn bijvoorbeeld, en de confrontatie van de twee broers met de priester. Gewoon de lange versie kijken dus, hoewel de korte ook de moeite waard is (maar Criterion is zo slim geweest om daar het audiocommentaar overheen te zetten, zodat ook de niet die-die-die-diehard fans nog een reden hebben te kortere versie eens te bekijken).quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:17 schreef Hare het volgende:
[..]
Dan wachten we daar ook nog maar even mee
Nog ff een vraagje aan je, of aan de andere bezitters van de Fanny Och Alexander Box: Heeft een van jullie de theatrical cut al gezien? En hoe is deze?
Maar 5 uur is zoooooooo lang.quote:Op woensdag 23 februari 2005 03:14 schreef Sai het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen ingekort die ook wel ingekort mogen zijn, maar er zijn vooral veel erg mooie scènes uitgeknipt die gewoon zonde zijn om te missen. Het verhaal in de woestijn bijvoorbeeld, en de confrontatie van de twee broers met de priester. Gewoon de lange versie kijken dus, hoewel de korte ook de moeite waard is (maar Criterion is zo slim geweest om daar het audiocommentaar overheen te zetten, zodat ook de niet die-die-die-diehard fans nog een reden hebben te kortere versie eens te bekijken).
De 5 uur versie is opgedeeld in vier afleveringen. Ik heb hem ook in twee dagen gekeken. Dat mag.quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:47 schreef Hare het volgende:
[..]
Maar 5 uur is zoooooooo lang.
Doe ik toch gewoon lekker alsof ik de lange nooit heb gezien, weet ik niet eens wat ik mis
en cameo van Christina Ricciquote:Op woensdag 23 februari 2005 14:18 schreef Timo20 het volgende:
Fear And Loathing In Las Vegas
leuke bijrolletjes van onder andere Cameron Diaz en Tobey Maguire.
Deze draaide gisteravond bij ons in de sneak en aldus zag ik hem voor een tweede keer. Alleen viel me op dat het publiek soms wel erg lauw reageerde. Echt gelachen werd er eigenlijk alleen bij de kots- en de sexscene, bij al het andere werd soms gegrinnikt, maar meer ook niet. Er waren nog wel een paar dingen die me nu wel opvielen en de eerste keer niet; zoals wanneer Sarah (?) aan Gary probeert duidelijk te maken waar zijn hart zit, maar niet bij zijn hart kan komen en kijkt alsof ze niet lijkt te snappen hoe dat kan.quote:Op woensdag 23 februari 2005 17:11 schreef Gorro het volgende:
Team America: World Police (Trey Parker, 2004)
Leuke film van de makers van South Park die de wereldsituatie van dit moment flinkt op de hak neemt. De tweede helft vond ik leuker dan de eerste, die nog een beetje braafjes is en de grappen minder sterk zijn in mijn ogen. De liedjes zijn ook weer geinig. Het was ook opmerkelijk dat ze opname fouten expres in de film hebben laten zitten, zoals wanneer Gary op z'n motor tegen de camera rijdt. ***½
Goh!quote:The "panthers" that attack two of the team in Kim Jong-il's palace are really just domestic cats.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien moet ik dat de volgende keer dan maar doen ja, ik heb hem in 1 ruk gekeken, dat was toch wel een beetje teveel van het goedequote:Op woensdag 23 februari 2005 12:46 schreef Sai het volgende:
[..]
De 5 uur versie is opgedeeld in vier afleveringen. Ik heb hem ook in twee dagen gekeken. Dat mag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |