Wat wil ik er mee zeggen? Jij hebt het toch ook gelezen.quote:Op maandag 21 februari 2005 07:44 schreef Rietvaerder het volgende:
Ik had gisteren ook "De eerste Fok! Motormeet " t/m "De Tweede Fok! Motormeet deel 10 geredenlezen"
Maar wat wil je er mee zeggen?
Als je zo terug kijkt merk je toch in sommige posts van jezelf dat je weer een jaartje jonger was, zeg maar
Toen had ik nog van die ''kijk mij'' posts![]()
Hier niet.quote:Op maandag 21 februari 2005 08:14 schreef Rietvaerder het volgende:
Maar het sneeuwt hier... alles is wit
Ik weet ook nog een R1 in de aanbieding, met speciaal ram air systeem.quote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 08:48 schreef Patrick281 het volgende:
Ik weet ook nog een R1 in de aanbieding, met speciaal ram air systeem.![]()
Klik!
quote:Absoluut de Bandit 600S !!!!!!!!!!! Heb je veel meer plezier van, serieus, geloof me nou maar
Lol, echt goed, een K1100LT met een FJR vergelijkenquote:Ik dacht hier een clubje te vinden waar elkaars motorkeuze werd gerespecteerd... maar kennelijk telt hier alleen sport en supersport...
En hoe dan ook, die Yamaha FJR1300 blijft een toermotor...
Ketting heb ik hersteld in het verhaaltje, alhoewel ik primaire overbrenging nog steeds een beetje vaag vind, maar ja... BMW K1100LT heeft een dwarsgeplaatste 4 in lijn blok waardoor de krukas bijna direct op de cardan kan worden aangesloten... (primaire overbrenging door assen/tandwielen) net wat handiger en krijg je minder snel ellende mee dan ketting (maar dat is pas na een kilometertje of 100.000)
En ervaren jongens? Waar...? De enige ervaren persoon die hier rond huppelt is Patrick281 (vandaar dat ik zijn mening vele malen zwaarder doe laten wegen dan die van jou..., jij komt zelf tenslotte ook pas net kijken )
Maar ik vrees dat jullie mij op deze manier niet meer zien op een meet...
Die heb ik op mn eigen PC staan, ik zal ze vanmiddig uploaden, zit nu op de laptop benedenquote:Op maandag 21 februari 2005 09:18 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Riet, als je toevallig pics tegenkomt van onze meet met Michiel (toen luc pech had) geef dan ff een seintje?
Onderuit op de bank, heeerlijk.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die heb ik op mn eigen PC staan, ik zal ze vanmiddig uploaden, zit nu op de laptop beneden
Jij hebt echt met een verslaving te kampenquote:Op maandag 21 februari 2005 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Laatste week dat ik zo vaak kan fokkenvanaf maandag krijg ik een nieuwe werkplek waarbij iedereen altijd zicht heeft op beeldscherm
ik ben aan het uitvogelen op welke plek op het buro mijn scherm het 'beste' staat
En dat heeft dan nu zelf een SVquote:Leer oud-hollandse gezegdes goed te gebruiken...
'De pot verwijt de ketel dat ie zwart ziet...'
Zou het hier niet andersom zijn???
stelletje kneuzen... ach... ik kan me weldra begeven onder een stuk meer geciviliseerde en sophisticated mensen, welke geen puberale meningen er op nahouden... Links naar Van Dale toegevoegd zodat jullie weten wat het betekend, aangezien ik me niet aan de indruk kan ontrekken dat ik met een stelletje simpele zielen te maken heb...
ff serieus... eenBandit 600S
vs een
K1100LT
een lelijk eendje tegen een luxe bakbeest.... stelletje simpele zielen...
Maar goed.... nogmaals, veel plezier met elkaar en ik rij jullie nog wel eens voorbij op de snelweg...
stelletje kutkneuzen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Een BMW blijft een motor met het imago van een zak stront, bereden door mensen die de 50 ruimschoots voorbij zijn, en die stiekum leiver de auto pakken.
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:36 schreef Rietvaerder het volgende:
Jij hebt echt met een verslaving te kampen
Dus binnenkort moeten we jou missen overdagquote:
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:20 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Die heb ik op mn eigen PC staan, ik zal ze vanmiddig uploaden, zit nu op de laptop beneden
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:33 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Laatste week dat ik zo vaak kan fokkenvanaf maandag krijg ik een nieuwe werkplek waarbij iedereen altijd zicht heeft op beeldscherm
ik ben aan het uitvogelen op welke plek op het buro mijn scherm het 'beste' staat
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
[..]
Wel op motor-meet.nl zetten he.
![]()
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus binnenkort moeten we jou missen overdag
Doe ik nu alquote:Er zijn wel oplossingen voor hoor.... je post in Word bijv typen, en dan snel hier plakken en weer minimaliseren
In dec had ik niet in de gaten dat mijn leiddinggevende zowat naast me zat…en opeens had hij een paar seconden zicht op ons topicquote:Op maandag 21 februari 2005 09:49 schreef Patrick281 het volgende:
Ik kreeg net ook een blik van de chef, wtf ben je aan het doen.
Ben gewoon hard aan het werk, en af en toe werp ik een blik hier, naarmate het werk even saai iszo tussendoor..
quote:Op maandag 21 februari 2005 09:49 schreef Rietvaerder het volgende:
Dus binnenkort moeten we jou missen overdag
Er zijn wel oplossingen voor hoor.... je post in Word bijv typen, en dan snel hier plakken en weer minimaliseren
Zo doe ik het:quote:Op maandag 21 februari 2005 10:07 schreef Patrick281 het volgende:Alleen lastig met quoten, je blijft switchen.
Gewoon meer met sneltoetsen werken
Eigenlijk zou je het gewoon in je CV moeten zetten he, dat je ernstig Fok! verslaafd bent maar dat je wel in therapie zit er voorquote:Op maandag 21 februari 2005 09:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
In dec had ik niet in de gaten dat mijn leiddinggevende zowat naast me zat…en opeens had hij een paar seconden zicht op ons topicik balen, maar dacht ik ga hem nu niet snel wegklikken. Dus nog even doorgelezen en daarna nonchalant weer verder gegaan met mijn werk
nooit wat van gehoord maar hij weet het wel...
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:13 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zo doe ik het:
Quote knop aanklikken, Ctrl-A, Ctrl-X, in Word Ctrl-V, tekst typen, Ctrl-A, op Fok weer Ctrl-V, invoeren.
Tis onderhand een automatisme geworden
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:13 schreef Rietvaerder het volgende:
Eigenlijk zou je het gewoon in je CV moeten zetten he, dat je ernstig Fok! verslaafd bent maar dat je wel in therapie zit er voor
Moest ik van pa zeggenquote:Op maandag 21 februari 2005 08:55 schreef Rietvaerder het volgende:
De uil zit in de oven maar nu in de kuip
Soms schiet ik wel eens in de lach (zachtjes, dat wel)quote:Op maandag 21 februari 2005 10:17 schreef Patrick281 het volgende:
![]()
En vooral serieus blijven kijken ...![]()
![]()
Is dat zo vreemdquote:
Het klinkt jullie misschien gek in de oren, maar ook ik was ooit jong en naiefquote:Op maandag 21 februari 2005 09:43 schreef Rietvaerder het volgende:
Wow Plo was daar nog niet ontspoord, heel serieus enzo
De tweede Fok!MotorMeet [deel 12]
Toen was je nog geen neger natuurlijkquote:Op maandag 21 februari 2005 10:41 schreef ploderus het volgende:
[..]
Het klinkt jullie misschien gek in de oren, maar ook ik was ooit jong en naief
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:37 schreef Rietvaerder het volgende:
Dat is een liedje... ik had verwacht dat jullie die wel kendeJullie lopen al een tijdje mee natuurlijk..
Ik probeer nog steeds af te kickenquote:Op maandag 21 februari 2005 10:49 schreef Rietvaerder het volgende:
[..]
Toen was je nog geen neger natuurlijk
quote:Op maandag 21 februari 2005 10:41 schreef ploderus het volgende:
Het klinkt jullie misschien gek in de oren, maar ook ik was ooit jong en naief
Ach je doet het beter dan ik, mijn eerste les ging ik onderuit met de instructeur achterop.quote:Op maandag 21 februari 2005 10:50 schreef Beaker het volgende:goedemorgen
Ik heb vorige jaar moterrijlessen genomen, maar kwam er achter het nogal eng te vinden! Ik ben niet zo groot (1.62) en stond dus te wiebelen op mijn tenen en hield dit motorfiets iederen keer maar net, omdat deze zo groot was (zwaar) en omdat die rijinstructeur achterop zat
erg jammer omdat ik wel erg leuk vondmaar werd eerlijk gezegt wel bank van het feit dat ik die motorfiets qua gewicht niet onder controle had!
Iemand tips, want eigenlijk wil ik graag afmaken waar ik aan begonnen ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |