Waarom geen maat S?quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 10:38 schreef GamersInc het volgende:
Trouwens eindelijk weer een nieuwe leverancier gevonden. Eind deze maand krijgen we waarschijlijk weer een pakket leuke shirts
Het probleem is dat deze shirts uit de VS komen. Op een of andere manier hebben ze de maat S heel weinig. Persoonlijk denk ik dat het door hun overtollige lichaamsgewicht komt.quote:
ik weet het wel zekerquote:Op dinsdag 16 augustus 2005 16:38 schreef GamersInc het volgende:
[..]
Het probleem is dat deze shirts uit de VS komen. Op een of andere manier hebben ze de maat S heel weinig. Persoonlijk denk ik dat het door hun overtollige lichaamsgewicht komt.
Persoonlijk vind ik dat één van de tofste shirts die onder licensie van Nintendo is uitgebracht. Hij is alleen nergens voor een normale prijs te krijgen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:57 schreef _oscar het volgende:
[afbeelding]
Deze is wel heel tof... Kan 'm alleen niet meer vinden op 80stees. Gamersinc, weet je of die naar jullie komt?
Kijk eens naar de gemiddelde Amerikaanquote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef xman het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen een M en een L. In de VS vallen de kledingmaten dan wat groter of juist kleiner?
De shirts vallen inderdaad groter dan de shirts hier in Nederland. Ze zijn vooral eigenlijk wat langer dan hier. Ik zelf ben 1.86 en heb een redelijk normaal postuur. M past mij prima. L is eigenlijk net iets te groot.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 11:05 schreef xman het volgende:
Ik zit te twijfelen tussen een M en een L. In de VS vallen de kledingmaten dan wat groter of juist kleiner?
Misschien dat het al gezegd is, maar wist je dat er ook riembuckles zijn met deze gamepad?quote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:15 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Gaaf!
Ik heb deze zojuist besteld.
[afbeelding]![]()
Die heeft mijn vriend, maar ik vind 'm niet mooi. Ik bedoel dan het t-shirtquote:
Ja Commandeer Keen!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:33 schreef MaLo het volgende:
Ik vind het ook jammer dat er geen damesshirtjes zijn van computerspelletjes.
Ik zou wel een haltertopje met Commander Keen willen
Of inderdaad Kirby!
Nee weet ikquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:40 schreef Gerja het volgende:
[..]
Ja Commandeer Keen!
Alleen... euh, die is toch niet van Nintendo?
Koel!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:00 schreef littledrummergirl het volgende:
c square![]()
[afbeelding]
Van Coothplein nr. 13 in Breda
lolquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:38 schreef C2000 het volgende:
[..]
Nintendo wil van het kiddy imago af.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:38 schreef C2000 het volgende:
[..]
Nintendo wil van het kiddy imago af.![]()
Helaas nog niet, ik heb echt een enorme waslijst aan onze nieuwe leverancier gegeven, maar we wachten nog steeds op antwoord over wat er wel en niet geleverd kan worden. Zodra ik meer weet krijgen jullie het gelijk te horen!quote:Op woensdag 24 augustus 2005 22:54 schreef _oscar het volgende:
[..]
![]()
GamersInc, weet je al welke T-shirts je binnen krijgt? Zit daar Usual Suspects bij?![]()
Heeft iemand enig idee hoe dat met de sizing zit op deze site?quote:Op zaterdag 16 april 2005 10:26 schreef Nuek het volgende:
Deze is nu in de aanbieding voor de liefhebbers:
[afbeelding]
http://www.80stees.com/products/Dr_Mario_t-shirt.asp
Dat is wel vreemd, want het zijn de zelfde shirts. Ze moeten dus de zelfde maten hebben. Ik heb ze zelf op het langste punt gemeten in de lengte.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:21 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dan loopt dat dus scheef met 80stees: daar is een L 30-31 inch lang. Duat is dus ongeveer 75 centimeter. Dat is nog een stuk groter dan jullie shirts, die voor een L al flink groot zijn
Eindelijk wat nieuwe shirtsquote:Op donderdag 25 augustus 2005 15:13 schreef GamersInc het volgende:
[..]
Helaas nog niet, ik heb echt een enorme waslijst aan onze nieuwe leverancier gegeven, maar we wachten nog steeds op antwoord over wat er wel en niet geleverd kan worden. Zodra ik meer weet krijgen jullie het gelijk te horen!![]()
Die laatste is vet!quote:Op woensdag 14 september 2005 11:58 schreef GamersInc het volgende:
[..]
Eindelijk wat nieuwe shirts
[afbeelding]
[afbeelding]
En nog enkele anderen.
Veel plezier met het shirt! We hebben op onze faq de shirts opgemeten zodat je het best kan vergelijken met je eigen shirts.quote:Op zaterdag 17 september 2005 14:37 schreef _Supreme het volgende:
Ik heb mijn [afbeelding] binnen van GamersInc.
mooi shirt, alleen wat witter dan op het plaatje, en wat groot voor een M.
maarja, die stoute amerikanen ook.
Heb je geen foto van iemand met dat shirt in maat M aan (een persoon die normaal ook M draagt, natuurlijkquote:Op maandag 19 september 2005 18:45 schreef GamersInc het volgende:
[..]
Veel plezier met het shirt! We hebben op onze faq de shirts opgemeten zodat je het best kan vergelijken met je eigen shirts.
Maar het blijft vage shit met die amerikaanse maten. Maatjes S zijn bijna niet te krijgen, maar XXL en groter wel. Moet je nagaan hoe "groot" de gemiddelde persoon is in de VS die zo'n shirt koopt.![]()
Als je hem bij ons besteld en hij zit echt voor geen meter, dan mag hem ook terug sturen en krijg je je geld terug. (zolang je de labels e.d. er maar aan laat zitten)quote:Op maandag 19 september 2005 23:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Heb je geen foto van iemand met dat shirt in maat M aan (een persoon die normaal ook M draagt, natuurlijk)? Wil hem wel kopen, maar twijfel
Oeh, die wil ik ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2005 21:57 schreef _oscar het volgende:
[afbeelding]
Deze is wel heel tof... Kan 'm alleen niet meer vinden op 80stees. Gamersinc, weet je of die naar jullie komt?
http://www.80stees.com/pr(...)er-Zelda-t-shirt.aspquote:Op vrijdag 23 september 2005 08:36 schreef GamersInc het volgende:
[..]
Wij zitten in de Randstad.(Voorschoten, dat is tussen Leiden en Den Haag).
We zijn in onderhandeling met nog nieuwe leveranciers over bepaalde shirts. (die van the usual suspects en nog andere)
Het zelfde psycadelicshirt maar dan met zelda heb ik nog niet eerder gezien. Heb je daar een plaatje van?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |