klopt. das niet eens zo duur geloof ik en je krijgt goede kwaliteit t-shirts (Hanes) en goeie kwaliteit opdruk. een vriend van mij heeft daar 2 shirts laten maken, die zien er erg goed uit!quote:Op zondag 19 juni 2005 10:15 schreef mordradead het volgende:
Als je een leuk plaatje hebt kun je bij www.shirtshop.nl ook zelf een shirt ontwerpen geloof ik
Of een redneck met een lege fles whisky en daaronder de tekst stichting Breinloos (kan natuurlijk ook met een plaatje van iemand die platgereden is, maar dan wordt het een ranzig plaatje).quote:Op zondag 19 juni 2005 10:17 schreef mordradead het volgende:
Ik heb daar anderhalf jaar terug een standaard shirt gekocht, die is nog steeds perfect na al die keren wassen
Ikzelf zou er wel eentje willen met die big van big en dan brand illegale games en software eronder ofzo
dan moet je gewoon XL bestellen. en dan zou ik een normaal t-shirt nemen en geen fit-tee.quote:Op zondag 19 juni 2005 10:28 schreef boempa het volgende:
Wat voor maar moet je bij de shirtshop bestellen als je normaal gesproken XL draagt?
Zeg maar de XL die je standaard koopt bij een Bristol of Scapino als je witte shirts koopt om een opdruk op te zetten.
Ik ben 1,83M en een beetje dik.
ik ben iets langer en ook niet dunquote:Op zondag 19 juni 2005 10:28 schreef boempa het volgende:
Wat voor maar moet je bij de shirtshop bestellen als je normaal gesproken XL draagt?
Zeg maar de XL die je standaard koopt bij een Bristol of Scapino als je witte shirts koopt om een opdruk op te zetten.
Ik ben 1,83M en een beetje dik.
Idd, alleen die mannendingen. Daar ga ik niet in lopenquote:Op dinsdag 21 juni 2005 12:40 schreef inkie1010 het volgende:
Ik vind het zo jammer dat er zo weinig girly nintendo t-shirts zijn.... ik wil er 1 met kirby
Zwembroeken worden bij mijn weten helaas niet gemaakt, alleen boxers, tshirts, mutsen en zweetbandjes.quote:Op zondag 19 juni 2005 09:41 schreef boempa het volgende:
Edit:
GamersInc kan je ook aan zwembroeken komen?
Ik heb nu een gewone Nike zwembroek, maar eentje met Megaman lijkt me wel grappig, of zoals die onderbroeken die in dit topic gepost zijn.
En dan de tekst Mega... Man zeker op je kruis hequote:Op zondag 19 juni 2005 09:41 schreef boempa het volgende:
Een shirt met alle bekende figuren van Nintendospellen op 1 shirt zou wel leuk zijn, maar misschien ook te druk.
Bijvoorbeeld allemaal pixelated characters als Megaman, Link, natuurlijk Mario.
Dan zou je 2 versies kunnen hebben, een met de good guys en een met de bad guys.
Of een reeks met losse characters zoals die met Goomba die al in dit topic is langsgekomen.
Nu ik de usericon zie van mordradead zou een t-shirt met een testbeeld ook wel grappig zijn, maar dat is dus offtopic.
Vwb. shirts met meerdere characters zou het leuk zijn als ze in aanvallende of verdedigende pose staan.
Edit:
GamersInc kan je ook aan zwembroeken komen?
Ik heb nu een gewone Nike zwembroek, maar eentje met Megaman lijkt me wel grappig, of zoals die onderbroeken die in dit topic gepost zijn.
Mja, kon t niet laten stond tussen de andere revival shirts zoals de Nintendo's.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |