Geweldige site, veel vette shirts en erg goedkoop.quote:Op zondag 20 februari 2005 13:09 schreef Sark het volgende:
www.80stees.com is wel een betrouwbare website
Dan moet je er eentje aanvragen. Visa doet niet zo moeilijk wat betreft acceptatie.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:03 schreef amokjeeh het volgende:
Ik heb geen cc, iemand die toevallig gaat bestellen?
heb je ook wel gelijk in, is dat duur?quote:Op zondag 20 februari 2005 15:07 schreef schatje het volgende:
[..]
Dan moet je er eentje aanvragen. Visa doet niet zo moeilijk wat betreft acceptatie.
¤ 36,50 per jaar.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:08 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
heb je ook wel gelijk in, is dat duur?
quote:Op zondag 20 februari 2005 14:32 schreef inkie1010 het volgende:
Jammer dat er geen girly t-shirts bij zijn.....
Ik ga van de week een cc aanvragen. Dan wil ik best voor wat mensen bestellen.quote:Op zondag 20 februari 2005 17:21 schreef Bananenman het volgende:
Ik lees dat er meer mensen interesse hebben...iemand met een CC die interesse heeft zodat we een lading kunnen bestellen bij 80stees.com?
En ja ik weet het de titel is heel nerdie maar de shirts zijn allesbehalve dat...vind ik dan
Ik hou me aanbevolenquote:Op zondag 20 februari 2005 17:29 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik ga van de week een cc aanvragen. Dan wil ik best voor wat mensen bestellen.
ik ook, al is het wat nerdiequote:Op zondag 20 februari 2005 17:29 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Ik ga van de week een cc aanvragen. Dan wil ik best voor wat mensen bestellen.
Ik hou jullie op de hoogte, ben volgende week nog thuis en daarna een week weg. Dus als de bank meewerkt, kunnen we misschien deze week wat ondernemenquote:
Dat kan natuurlijk ookquote:Op zondag 20 februari 2005 17:43 schreef Bananenman het volgende:
Overigens heeft mijn vader wel een creditcard, ik heb tot op heden elke keer als ik iets besteld heb via internet gewoon van die van hem gebruik gemaakt, dat vond hij geen enkel probleem. Ik zal hem vragen of hij het ook goed vind als ik nu voor wat meer mensen betaal. Als hij dat ok vindt wil ik het initiatief wel nemen
Als het een man of 6 á 10 betreft die allemaal een of twee shirts bestellen moet het wel mogen denk ik. Moet iedereen wel voor het bestellen het geld overmaken uiteraard. Anyho, ik vraag het vanavond, als hij het okay vindt kunnen jullie meteen deze week doorgeven wie wat wilt.
Heb je nog meer van deze sites?quote:Op zondag 20 februari 2005 13:09 schreef Sark het volgende:
www.80stees.com is wel een betrouwbare website
Thanks. Houd er wel rekening mee dat het Amerikaanse maten zijnquote:Op maandag 21 februari 2005 18:35 schreef MissyMirjaM het volgende:
leuke site die gamers inc
wel vreemd dat de shirts maar tot l gaan?
Welke t-shirts mis je nog? Wellicht dat we daarmee ons assortiment kunnen uitbreiden.quote:Op maandag 21 februari 2005 21:56 schreef Zep_Leddelin het volgende:
cool.
Jammer dat ze bij gamers inc. net de wat mindere shirts hebben naar mijn smaak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |