Ik had eerder een avatar met een bikini-top..quote:Op zondag 27 februari 2005 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
En wat is nou koken met bollen Oblivion? Bossche bollen?
Ah, dan maar dat alle vrouwen slecht koken, laat me mooi niet chanteren...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als jij een Cullinesse-meeting regelt, je huis beschikbaar stelt en ingrediënten gaat halen...
Zal ik er over nadenken..
De echte Bossche bollen die kun je alleen bij bakkerij de Groot halen in Den Bosch de rest is gewoon immitatie!!!quote:Op zondag 27 februari 2005 22:23 schreef krakkemieke het volgende:
En wat is nou koken met bollen Oblivion? Bossche bollen?
Oh, maar lekker eten kan ook zeer geil zijn...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:28 schreef krakkemieke het volgende:
Een dirty mind is wat anders dan een CUL mind, hahaaha
Dan maak ik je gek...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Maak me niet gek Martijn, ik woon boven de rivieren, ik ben niet gek op gebak, maar ik droom weleens van de Groot!
Sorry Krakje kom regelmatig in Den Bosch (Is hier maar 20 Km vandaan) en er gaat niks boven een Bossche Bol van de Groot.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:31 schreef krakkemieke het volgende:
Maak me niet gek Martijn, ik woon boven de rivieren, ik ben niet gek op gebak, maar ik droom weleens van de Groot!
Nah, beetje Hertog-ijs met 3 verschillende chocolade soorten heeft menige dame doen zwichten..quote:Op zondag 27 februari 2005 22:27 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ah, dan maar dat alle vrouwen slecht koken, laat me mooi niet chanteren...![]()
Sorry, ben geen toetjes mens...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:36 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nah, beetje Hertog-ijs met 3 verschillende chocolade soorten heeft menige dame doen zwichten..
Echt! je weet niet wat je mistquote:
Van uit het station loop je er zo langs.....quote:Op zondag 27 februari 2005 22:36 schreef krakkemieke het volgende:
Is wel lachen, je moet echt weten waar het zit, anders zie je het niet.
Echt...quote:
Heb vanmiddag om 5 uur een glas wijn ingeschonken en die is nu net pas leegquote:
quote:Op zondag 27 februari 2005 22:39 schreef krakkemieke het volgende:
@ Oblivion: Barbaar!
Dat wel maar iedere bosschenaar kan je vertellen waar de Groot zit. Is net zo bekend als de Kerststal van de Sint Janquote:Op zondag 27 februari 2005 22:40 schreef krakkemieke het volgende:
Weet ik Martijn, maar het ziet er niet echt uit als een bakker, je moet het wel weten.
WOEI! PARTY ANIMAL!quote:Op zondag 27 februari 2005 22:41 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Heb vanmiddag om 5 uur een glas wijn ingeschonken en die is nu net pas leegIk ben ook zo'n feestbeest
Ow...quote:Op zondag 27 februari 2005 22:42 schreef krakkemieke het volgende:
lol, nee ik bedoelde de brie-korstjes
Hmm, dat is die grote kerk toch?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:42 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dat wel maar iedere bosschenaar kan je vertellen waar de Groot zit. Is net zo bekend als de Kertststal van de Sint Jan
Ja, dat is die katedraal ja.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:45 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Hmm, dat is die grote kerk toch?
Waar ik mijn eerste parkeerbon heb gehad...![]()
Wel een hele gezellige stad, Den Bosch.
Moet je dan van ver komen eigenlijk Oblivion?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:49 schreef Oblivion het volgende:
Gebakken sprinkhanen?![]()
Zijn die lekker? Oh, wacht, ik wil het niet weten.![]()
Lang niet meer geweest in Den Bosch, moet maar weer eens gaan.![]()
Tussen de ING bank en het postkantoor?quote:Op zondag 27 februari 2005 22:50 schreef krakkemieke het volgende:
In het straatje met veel restaurants zit een zuid-amerikaans restaurant waar ze dat serveren.
Ja, nu wel, heb mijn hele jeugd in de betuwe gewoond, nu in Soest.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:50 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Moet je dan van ver komen eigenlijk Oblivion?
Ja, dat wel vanaf hier zit ik binnen een goed uur in Duitsland en binnen een half uur in Belgie.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:52 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Ja, nu wel, heb mijn hele jeugd in de betuwe gewoond, nu in Soest.![]()
Maar ach, wat is nou ver in Nederland? Een paar uur in de auto en je zit in het buitenland...![]()
Had ik al gezien Oblivion. Maar toch bedanktquote:Op zondag 27 februari 2005 23:00 schreef Oblivion het volgende:
Zelf Sushi maken
Zo ziet roze gember eruit.![]()
Ben wat betreft straatnamen ook niet zo goed in Den Bosch we hebben er meestal over tussen die en die winkel of om de hoek bij de Parade enzoquote:Op zondag 27 februari 2005 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet in welke straat Martijn, staat me iets bij van putstraat...
Wat je zegt, krakkemieke, wat je zegt..quote:Op zondag 27 februari 2005 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
Ik weet niet in welke straat Martijn, staat me iets bij van putstraat...
Hehehe Oblivion...... Soest zuigt!
*zegt de Baarnaar*
Heb je dat niet gekregen bij je sushi? Toen jullie bij de Japaner zaten?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:04 schreef Martijn_77 het volgende:
Had ik al gezien Oblivion. Maar toch bedankt
Hey, wat is dat? Vaqueyras?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:05 schreef krakkemieke het volgende:
*Krakje trekt een zuinig bewaard flesje Vaqueyras open en schenkt in*
quote:Op zondag 27 februari 2005 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Ik woon in Baarn Oblivion, het heerlijk rustige 'groene graf'. Behalve dat ik donderdag werd geevacueerd, wegens benzine in het riool.... lol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |