Dat kan geregeld worden.quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:00 schreef Sounddragon het volgende:
Doe mij maar een ban for life op NWS.
Nee niet echt. Het is 'Maatschappij'quote:Op donderdag 24 februari 2005 19:41 schreef op_dreef het volgende:
Nederland alleen multicultureel als het hun uitkomt
Hoort volgens mij helemaal niet in nieuws thuis.
Dan kijk je niet goed.quote:Op donderdag 24 februari 2005 08:41 schreef Dr.Nikita het volgende:
Heej NorthernStar.
Als je modereert moet je het wel goed doen, dan zal je ook de valse aantijgingen van moslimbroeder krekker moeten editten.
maximum van 300 replies. Open een deel 2 als je nog wat kwijt wilquote:Op vrijdag 25 februari 2005 06:04 schreef BasOne het volgende:
Waarom is 'Plasma Scherm - Uitkering Kwijt' Locked?
Is dit waar je met je ondertitel op doelt? Want dan vind ik het eigenlijk nog best meevallen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:23 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Dan mankeert er wat aan jouw interpretatievermogen.
Wat heeft dat ermee te maken?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:32 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Is dit waar je met je ondertitel op doelt? Want dan vind ik het eigenlijk nog best meevallen.
We zullen het mee naar achteren nemenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
dan wordt het eens tijd dat je serieus overweegt om de pijp aan Maarten te geven.
Ben niet anders gewend van jullie.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 12:30 schreef Loedertje het volgende:
[..]
We zullen het mee naar achteren nemen
Vertel eens, heb je ook nog een punt of ben je alleen maar boos omdat je post is weggehaald?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:43 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Wat heeft dat ermee te maken?
En zoals ik al eerder opmerkte, het staat er nog steeds.
Doe eens je werk zoals van je wordt verwacht en leuter er niet omheen, ken je dat niet, dan wordt het eens tijd dat je serieus overweegt om de pijp aan Maarten te geven.
Boos? Nee hoor. Maar ik ben niet tevreden over jouw interpretatie van moderatie, dat is heel wat anders. Mag toch? En een serieus antwoord? Nee, daar reken ik al helemaal niet op als ik loop te stangen.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 07:08 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Vertel eens, heb je ook nog een punt of ben je alleen maar boos omdat je post is weggehaald?
Dat laatste mag best maar verwacht dan geen serieus antwoord. Hoogstens eentje op hetzelfde kinderlijke niveau.
In jouw post was helemaal niks meer ontopics te vinden. Daarom is hij weggehaald. Als je dat niet snapt zou je daar eens over na kunnen denken voordat je anderen gaat commanderen wat ze wel en niet moeten doen.
jouw interpretatiequote:Op zaterdag 26 februari 2005 08:37 schreef Dr.Nikita het volgende:
[..]
Boos? Nee hoor. Maar ik ben niet tevreden over jouw interpretatie van moderatie, dat is heel wat anders. Mag toch? En een serieus antwoord? Nee, daar reken ik al helemaal niet op als ik loop te stangen.
En als je gaat zeiken over "ontopic" zijn kan je wel de meeste postings weghalen uit iedere topic, Bovendien, als jij mijn klacht aan jouw adres opvat als commanderen zegt dat meer over jou lange tenen dan over mij.
Ondanks je bijzonder geweldige bijdrage in deze, Chapeau NS
tnx. ik had niet eens zin om deze ultracorrecte mod, als het uitkomt, te bekritiseren.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:31 schreef Lemmeb het volgende:
NorthernStar, had je nieuwe aanslag ondanks verdrag niet even kunnen mergen met [Centraal] Conflict Palestina & Israel #53 ? In plaats van het topic zomaar op slot te gooien. Er staan al voldoende relevante reacties in.
Heb ik vannacht m'n uiterste best lopen doen om exact duidelijk te maken waarom Israël hier volledig in zijn recht zou staan als zij het vredesproces definitief in de prullenmand laat verdwijnen, omdat die Palestijnen immers toch niet te vertrouwen zijn, besluit zo'n moderator er simpelweg een slotje op te doenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:34 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
tnx. ik had niet eens zin om deze ultracorrecte mod, als het uitkomt, te bekritiseren.
tsja. alles schijnt schijnbaar op een grote hoop geveegd te kunnen worden. weet je wel, is lekker handig als je ooit nog een keer iets wil terugvinden.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 10:20 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Heb ik vannacht m'n uiterste best lopen doen om exact duidelijk te maken waarom Israël hier volledig in zijn recht zou staan als zij het vredesproces definitief in de prullenmand laat verdwijnen, omdat die Palestijnen immers toch niet te vertrouwen zijn, besluit zo'n moderator er simpelweg een slotje op te doen.
Niet om vervelend te doen ofzo, maar krijg ik hier nog een keer antwoord op?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 09:31 schreef Lemmeb het volgende:
NorthernStar, had je nieuwe aanslag ondanks verdrag niet even kunnen mergen met [Centraal] Conflict Palestina & Israel #53 ? In plaats van het topic zomaar op slot te gooien. Er staan al voldoende relevante reacties in.
Jawel hoor. Mods kunnen niet mergen, dat moeten wij ook aan een FA vragen om te doen. Dus even geduld.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:35 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Niet om vervelend te doen ofzo, maar krijg ik hier nog een keer antwoord op?
* Loedertje zet msn ff aanquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:19 schreef Dagonet het volgende:
Kusje voor NS en een lik voor Loeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |