Volgens mij wel, maar ik ben vergeten wat het wasquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:02 schreef blieblie het volgende:
Komt er nog iets zinnigs op tv vanavond?
Geen pilletjes meer?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:33 schreef Inu het volgende:
tee vee pee
Ik hang vandaag in Helmond ergens aan een flesje bier
Die pilletjes komen uit de plaatselijke "apotheek"???quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:43 schreef Inu het volgende:
Kheb vanochtend mn laatste pilletje gehad, anders zit ik zo suf op die verjaardag idd... En normaal komen van zijn verjaardagen niemand nuchter ervanaf... 90 liter bier en het moest opEn van die pilletjes word ik stoned
Met het te doen gebruikelijke overschattingsgevaarquote:
Ik ga er alleen op als het wegdek echt droog is en als het niet al te druk is (lees: als we er vroeg in de ochtend zijn).quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:58 schreef blieblie het volgende:
Jullie gaan allemaal de ring op?
Wordt spannend.
Ik wil ook wel mee.
Ik rijd ieder jaar naar Zwisterland of Oostenrijk en terug over de Autobahn, dat is minstens net zo gevaarlijk tegenwoordig. Moet je ook continu goed opletten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met het te doen gebruikelijke overschattingsgevaar
Wordt zeker vet, maar kijk gvd uit op de ring
+ Dat de baan wel eens rare dingen "doet".quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik rijd ieder jaar naar Zwisterland of Oostenrijk en terug over de Autobahn, dat is minstens net zo gevaarlijk tegenwoordig. Moet je ook continu goed opletten.
Het verneukeratieve is dat je helemaal focused op die baan zit te letten om goede lijnen te rijden en dat je dan automatisch zou kunnen vergeten dat je weleens ingehaald kan worden. Dus wel goed in je spiegels blijven kijken.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:09 schreef nexesenzyme het volgende:
Hoi,
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen..
Heb/Had 7 maanden met mijn vriendin.. ik ben zelf 17 zei heeft al die tijd gezegd dat ze 14 was..
Kom er nu achter dat ze 12 is![]()
Wat moet ik in godsnaam doen.. ik hou veel van haar![]()
Als je haar ziet, schat je haar 15/16 ik heb vrienden die haar 17 schatten.
Kleed zich als 15 etc jarige..
Gedraagt zich al helemaal als een 15 jarige .. ik kan het gewoon niet geloven dat ze 12 is.
Als je andere 12 jarige ziet zou je echt nooit geloven dat zij ook 12 is.
Ze gaat ook gewoon naar feesten ec..iets wat een 12 jarige normaal nooit zal doen.
Praat als 15 jarige.. begrijpt alles hetzelfde als mij etc.
Kan gewoon niet.. maar toch is het zo, en ik hou heel veel van haar..
Maar ik vind zelf de leeftijd errrgggggg jong
Als je haar ziet geloof je echt nooit dat ze 12 is..
Ik moest gewoon lachen toen ik het te horen kreeg omdat het zo onwaarschijnlijk was..
Maar toch is het zo.
Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden..ze is het eerste meisje wat ik echt leuk vind, dus van de ene kant denk ik fuck die leeftijd.. age is just a number..
Maar van de andere kant.. ik ga echt niet tegen iemand zeggen dat ze 12 is.. denken ze straks dat ik pedo ben.. Zou het zelf ook niet normaal vinden van iemand anders.
Ohja sex natuurlijk nog niet gedaan, ook toen ik dacht dat ze "14" was. Nu al helemaal niet, maar daar gaat het bij mij ook niet om, In tegenstelling tot bij andere kerels..
Maar echt.. als je haar ziet en hoort etc en ze zou zeggen dat ze 12 is..geloof je dat echt nooit.
Haar ouders hebben het er niet moeilijk mee.. die vinden me een leuke jongen.. ik mag er ook blijven slapen etc, natuurlijk niet bij haar in bed maar dat begrijp ik nu heel goed.
Haar zus is 15 zou je ookal van zeggen dat ze 17/18 is.. gedraagt zich ook heel volwassen en ziet er oud uit..
Ik kan het gewoon niet geloven![]()
Wat moet ik doen en ga niet dom zitten doen, heb het er al moeilijk genoeg mee![]()
Braaktopicquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:12 schreef blieblie het volgende:
Waarom hebben jullie me nooit op dit topic gewezen??? vriendin loog over leeftijd..![]()
![]()
die openingspost
[..]
Ik drink m'n bier liever gewoon zo en hang m'n snikkel wel ergens anders inquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:25 schreef Molluck het volgende:
gaat er nog iemand met zijn snikkel in het bier hangen op Stratums Eind vanavond?
Dasnie sneu... das grappigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Braaktopic![]()
Nee, ik kijk bijna nooit in R&P, dat sneue gedoe daar word ik misselijk van.
Ik stem voorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik drink m'n bier liever gewoon zo en hang m'n snikkel wel ergens anders in
Ech waor?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:55 schreef febster het volgende:
Voor de duidelijkheid, het halve topic hangt er meestal semi zat op zaterdagavond rond
Slaap zequote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:00 schreef Partygurl het volgende:
Goodevening,
Koppijn, moe, mannengezeur, tijd om te gaan slapen dus
have fun iedereen vanavond
dat zou wel een verklaring zijn waarom het hier zo rustig is...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:55 schreef febster het volgende:
Voor de duidelijkheid, het halve topic hangt er meestal semi zat op zaterdagavond rond
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:00 schreef Partygurl het volgende:
Goodevening,
Koppijn, moe, mannengezeur, tijd om te gaan slapen dus
have fun iedereen vanavond
Miller, Stunt, Bar to Alex, Boston pub... En dan heb je 80% wel gehad gok ik zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
dat zou wel een verklaring zijn waarom het hier zo rustig is...
welk café?
Aria? (zie url) Giovanni?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:18 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Hmmmm... die rechter wil ik wel mee chillen in het bubbelbad
Neej een vrouwtje welke op Fok zitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Aria? (zie url) Giovanni?
ok, Stunt en de Miller zijn wel ok...
Zoek en u zult vinden.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:45 schreef Molluck het volgende:
jaaa, blieblie isser nog
maar wie is dat vrouwtje dan? misschien kan je wel vragen of ze in je bubbelbad wil?
Die rechter; is dat niet rockchick ofzo? Zo'n soort nickname iig.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:18 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Hmmmm... die rechter wil ik wel mee chillen in het bubbelbad
nee, het is rocsicle: Fotoboek van rocksiclequote:Op zondag 20 februari 2005 00:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die rechter; is dat niet rockchick ofzo? Zo'n soort nickname iig.
Mooie meid
Xelektra.... vers uit de grootste bron van leedvermaak genaamd B&H met de o zo lollig userfoto, naakt of niet reeksenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:00 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Die rechter; is dat niet rockchick ofzo? Zo'n soort nickname iig.
Mooie meid
hmnn, ze lijkt me wel een beetje een eng wijf...maarja, wel een lekker eng wijf...quote:Op zondag 20 februari 2005 00:05 schreef blieblie het volgende:
[..]
Xelektra.... vers uit de grootste bron van leedvermaak genaamd B&H met de o zo lollig userfoto, naakt of niet reeksen.
Dat werd tijdquote:Op zondag 20 februari 2005 04:16 schreef FlowDesign het volgende:
En weer thuis, was wel een gezellige avond.
Die DJ die op zaterdag in de stunt draait vliegt er binnenkort uit als het goed is
waarom vliegt ie er uit en wie wordt de volgende?quote:Op zondag 20 februari 2005 04:16 schreef FlowDesign het volgende:
En weer thuis, was wel een gezellige avond.
Die DJ die op zaterdag in de stunt draait vliegt er binnenkort uit als het goed is
Vanwege die ENORME BAGGER HERRIE die hij teweeg brengt als hij "mixt" (dit is een beledeging voor enig andere fatsoenlijke DJ).quote:Op zondag 20 februari 2005 12:05 schreef Molluck het volgende:
[..]
waarom vliegt ie er uit en wie wordt de volgende?
Bakkerijquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:16 schreef blieblie het volgende:
[..]
Miller, Stunt, Bar to Alex, Boston pub... En dan heb je 80% wel gehad gok ik zo.
1 v/d redenen om langs te komen was ook om ff huiswerk te maken.quote:Op zondag 20 februari 2005 15:40 schreef kib het volgende:
Heej Flow als je nog langs wil komen straks bel dan eerst ff want ik weet niet of ik het ga halen met m huiswerken Maz is hier ook nog, we zijn een beetje gaar van gister. Ik weet nog niet wat we vanavond gaan doen, misschien gaan we wel gewoon een filmpje kijken of ff de stad in om te poolen ofzo.
wtf .. we moeten nog 2 a 3 kantjes samenvatten voor OPL voor morgen zie ik net..
16 pagina's kleine tekst :/quote:Op zondag 20 februari 2005 16:18 schreef FlowDesign het volgende:
Wat moeten we eigenlijk samenvatten voor OPL?
Iets uit die PROMA Gebruikershandleiding?
het ligt niet aan mij als een edit geen edit doet ... dan moeten ze dit forum maar eens werkend krijgenquote:Op zondag 20 februari 2005 17:22 schreef daNpy het volgende:
Moeilijk he die edit knop
Als je goed kijkt zie je dat hij 50mm gezakt is...
Dat lijkt me dus echt een k*tfilmquote:Op zondag 20 februari 2005 23:20 schreef Blueman het volgende:
Shall we dance is wel een film die erg voor de hand ligt.
Maar wel geinig
Om als jongen alleen te zien is het idd een k*tfilm!quote:Op zondag 20 februari 2005 23:21 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat lijkt me dus echt een k*tfilm
Jij hebt je dus opgeofferd omdat het meisje waarmee je naar de bios was die film graag wilde zien?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:29 schreef Blueman het volgende:
[..]
Om als jongen alleen te zien is het idd een k*tfilm!
Nee joh!quote:Op zondag 20 februari 2005 23:31 schreef FlowDesign het volgende:
Jij hebt je dus opgeofferd omdat het meisje waarmee je naar de bios was die film graag wilde zien?
Jij hebt die film op DVD?quote:Op zondag 20 februari 2005 23:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Nee joh!
Waarom naar de bios als je hem al op DVD kan bekijken...
Altijd die vechtfilms is ook niet goed hequote:
True, maar nog geen reden om zulke mukfilms op DVD te hebbenquote:Op maandag 21 februari 2005 00:01 schreef Blueman het volgende:
[..]
Altijd die vechtfilms is ook niet goed he
![]()
Heb je ook weer gelijk in.quote:Op maandag 21 februari 2005 00:09 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
True, maar nog geen reden om zulke mukfilms op DVD te hebben
Er bestaan wel betere niet-vechtfilms hoor
Jou moet ik binnenkort eens mailen.quote:Op maandag 21 februari 2005 09:14 schreef gazylady2 het volgende:
Damn, weekend zit er weer op!
Is het bij jullie ook zo wit trouwens?
Das ook toevallig. Als er EEN foute tent in Valkenwaard zit...quote:Op maandag 21 februari 2005 09:39 schreef Molluck het volgende:
Skihut Ekskuus in Valkenswaard is trouwens wel lachen
M-E-E-L-M-E-R-O-E-L-M-E-E-L-M-Equote:Op maandag 21 februari 2005 09:19 schreef Blueman het volgende:
[..]
Jou moet ik binnenkort eens mailen.
Help me dat eens herinneren
ja lol, ik geef toe dat het fout was, maar met 5 bier in een kwartier is alles leukquote:Op maandag 21 februari 2005 11:21 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
Das ook toevallig. Als er EEN foute tent in Valkenwaard zit...![]()
Waar ben je nog meer geweest?
quote:Op maandag 21 februari 2005 21:57 schreef FlowDesign het volgende:
http://www.eggsplosion.com/2005/02/21/super-hard/
quote:Op maandag 21 februari 2005 23:20 schreef FlowDesign het volgende:
Juup© is op natuurreis geweest?
Het ligt er natuurlijk aan wat ze brengen.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 10:34 schreef r8ality het volgende:
Grrrr. Sta je om 11 uur op, stond de TPG om 10.15 aan de deur, sta je om 9.30 op, zijn ze er nu nog niet..
Fuckin forum was bekant heel de dag kapoet.quote:Op dinsdag 22 februari 2005 18:17 schreef gazylady2 het volgende:
ook een goeiemorgen!
Is het hier nou zo druk vanwege die database problemen
Ahh. Dat. Vet!quote:Op woensdag 23 februari 2005 02:19 schreef r8ality het volgende:
- Omvormer *check
- 7 inch touchscreen tft *check
- 5.1 Creative set *check
- GPS Ontvanger *morgen, check
- Rest van de carputer, 3 weken *check
Blingbling.
Vette 6 pitter erin?quote:Op woensdag 23 februari 2005 10:27 schreef daNpy het volgende:
Verlaagd*check
Console*busy
Strutbars en verstevigingskruis
Marathon uitlaat
Luchtfilter
Speakers achterin en in de deuren
En more to come
En ikke dan? tis nie eerlijk!!!quote:Op woensdag 23 februari 2005 12:03 schreef Inu het volgende:
Ik heb gewoon geen internet meerAls het goed is vanmiddag inbreken op een draadloos netwerkje bij mij in de buurt en dan kan ik weer internetten
Jullie zijn niet echt ver gekomen in de laatste paar dagen
Het feestje zaterdag was erg leujk, bier was niet op en we waren met zn 20-en fso. Wel een leujke jongen leren kennenKomt meestal ook in de Stunt, alleen kheb hem nog nooit gezien. Hij doet Werktuigbouwkunde op de Fontys
![]()
Nja, les begint zo weer, dus misschien tot straks
Wat is jalours?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:17 schreef NiPpY83 het volgende:
Nu ben ik helemaal jalours
quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:02 schreef Partygurl het volgende:
Fotos inu!
quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:31 schreef Blueman het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n lekkere wedstrijd heb gezien als Barcelona - Chelsea.
Ja.. ging me dan meer om het aanvallen van Barcelona he..quote:Op woensdag 23 februari 2005 22:51 schreef daNpy het volgende:
[..]
Rukkers met hun Italiaanse verdedigings-stijl
Van wie heb je dat nou weer gehoord dan?quote:Op woensdag 23 februari 2005 20:13 schreef Blueman het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bronnen gehoord dat je zelfs met die kerel hebt staan kussen Inu
Vriendje van een vriendinnetje van jou is stagiaire waar ik werkquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:56 schreef Inu het volgende:
Van wie heb je dat nou weer gehoord dan?
en wie mag dat dan wel niet zijn?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:41 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vriendje van een vriendinnetje van jou is stagiaire waar ik werk
Duidelijk?
Zegt de naam Tim je iets?quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:43 schreef Inu het volgende:
en wie mag dat dan wel niet zijn?
Hij was lannen met vrienden geloof ik.quote:Op woensdag 23 februari 2005 23:53 schreef Inu het volgende:
Wat een sukkelHij was er niet eens bij
Linda wel...
Jah, bij de scoutingquote:Op woensdag 23 februari 2005 23:55 schreef Blueman het volgende:
[..]
Hij was lannen met vrienden geloof ik.
Maar ik ben slapen![]()
jaquote:
Good girlquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:56 schreef Inu het volgende:
* Inu heeft ingebroken op iemands draadloze verbinding en nu heb ik dus lekker internet
Barca - AC Milan was veel beter, Chelsea voetbalde idd belabberd al helemaal als je weet dat ze 62 voetballers in het team hebben die een miljoen euro of meer per jaar verdienenquote:Op woensdag 23 februari 2005 22:31 schreef Blueman het volgende:
Lang geleden dat ik zo'n lekkere wedstrijd heb gezien als Barcelona - Chelsea.
quote:Op donderdag 24 februari 2005 09:56 schreef omegaproject het volgende:
Tering ... zit nu al een week te wachten op mijn salaris, en het is NOG STEEDS niet gestort![]()
![]()
Heb nu niet eens meer genoeg geld om vanavond van Roermond naar Eindhoven te reizen![]()
Ik zal moeten zwart-rijden ben ik bang .... en dat is kut, want er wordt eigenlijk áltijd wel gecontrolleerd.....
Hierover gaat OGD echt een hele dikke klacht krijgen
Euhmmmm in jouw geval een beetje laat dusquote:Voor medewerkers kenmerkt OGD zich door de open sfeer, waarin initiatief beloond wordt.
Had vorige week al gebeld hoe het zat, ze "waren later met het afsluiten van Januari bij mij, omdat ze niet zeker waren of ik de 31e gewerkt had". Nu zeg ik je, als ik gewerkt heb dan zal ik ze dat écht wel laten horen... maar nee, ze moesten er een week over doen om er achter te komen of ik wel of niet gewerkt had (ff bellen komen ze niet op). Met als gevolg dat het nog ongeveer een week zou duren tot mijn salaris van Januari overgemaakt zou worden. Nu een week later ... NOG NIKS!quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:10 schreef Juup© het volgende:
[..]
[..]
Euhmmmm in jouw geval een beetje laat dus
Knap waardeloos, ik heb ook zo'n werkgever gehad die soms "VERGAT" te betalen. Op een gegeven moment liep hij 1.5 maand achter de lul.quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:25 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Had vorige week al gebeld hoe het zat, ze "waren later met het afsluiten van Januari bij mij, omdat ze niet zeker waren of ik de 31e gewerkt had". Nu zeg ik je, als ik gewerkt heb dan zal ik ze dat écht wel laten horen... maar nee, ze moesten er een week over doen om er achter te komen of ik wel of niet gewerkt had (ff bellen komen ze niet op). Met als gevolg dat het nog ongeveer een week zou duren tot mijn salaris van Januari overgemaakt zou worden. Nu een week later ... NOG NIKS!
Dat is inderdaad wel héél erg ...quote:Op donderdag 24 februari 2005 10:27 schreef Juup© het volgende:
[..]
Knap waardeloos, ik heb ook zo'n werkgever gehad die soms "VERGAT" te betalen. Op een gegeven moment liep hij 1.5 maand achter de lul.
Daar hebben ze een naam voor:quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:03 schreef NiPpY83 het volgende:
Tja dat probleem ik echter nooit, verdien toch bijna niks. Leef van mijn studiefinanc en tja das elke maand ongeveer om dezelfde tijd
En zo hoort het :>quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:15 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Daar hebben ze een naam voor:
uitkering trekker
*aandacht geeft*quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:35 schreef Inu het volgende:
Volgens mij heb ik mn rib gekneust door het hoestenDoet btje auw
Hoestdrank nemen en rustig aan doen hequote:Op donderdag 24 februari 2005 11:35 schreef Inu het volgende:
Volgens mij heb ik mn rib gekneust door het hoestenDoet btje auw
Waarom denk je dat je die pillen krijgt? Om ze niet te nemen?quote:Op donderdag 24 februari 2005 11:54 schreef Inu het volgende:
En ik heb geen hoestdrank... heb pillen die ik drie per dag moet nemen, maar daar word ik helemaal suf van, dus dat doe ik niet... eentje per dag is genoeg
Nja, het zijn verdovende pillen, dus het is gewoon drugs en als ik die drie per dag neem ben ik continu stoned... sniej zo fijn ensow...quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:08 schreef Blueman het volgende:
[..]
Waarom denk je dat je die pillen krijgt? Om ze niet te nemen?
Maargoed.. eigen keuze.
12 uur geweest!
Nog 5 uur voor we klaar zijn!
Van onze stagiaire kwam vandaag zijn nieuwe speeltje binnen
[afbeelding]
Linkje naar meer info
En nog meer info
Moet eerst 4 uur opladen dus zometeen is dat klaar. Eens meekijken naar dat ding want zag er wel cool uit...
Hele dag stonedquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:11 schreef Inu het volgende:
Nja, het zijn verdovende pillen, dus het is gewoon drugs en als ik die drie per dag neem ben ik continu stoned... sniej zo fijn ensow...
Hoe zijn jullie er eigenlijk achter gekomen dat jullie mij allebei kennen?
Het schijnt zo te zijn jaquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:38 schreef omegaproject het volgende:
ik zie trouwens dat DuchessX de prijsvraag van vorige week gewonnen heeft
Vond jouw PSP avatar mooier!quote:Op donderdag 24 februari 2005 12:38 schreef omegaproject het volgende:
*gaap*
ok ... tijd om richting huis te vertrekken
Ja ik verander gewoon eens in de paar weken van avatar, volgende wordt weer een geen-anime avatar. Maar iets anders leuks met een PSP ... en ik heb hem thuis al op mn pc staanquote:Op donderdag 24 februari 2005 12:50 schreef Blueman het volgende:
[..]
Vond jouw PSP avatar mooier!
Succes met zwartrijden btw..
'k zal het je nog sterker vertellen. Paar weken geleden was ik ook met de trein naar mijn werk (in Roermond) en zoals gebruikelijk had ik een enkeltje gekocht voor de heenweg (ik kan vaak met mijn vader heen en/of terug rijden) maar toen ik 's avonds terug naar huis wilde waren alle kaartjes-automaten buiten dienst. Dat was niet alles, het loket was ook al gesloten. Ikhad dus geen enkele mogelijkheid om een kaartje te kopen! Ik ben toen maar naar de conducteur gelopen en gezegd dat ik geen kaartje kon kopen. "Dan kan je niet met de trein mee hè" zegt die kerel ... ik vroeg of ik bij hem een kaartje kon kopen "ja dat kan, dat kost 2x de prijs van een normaal kaartje. Én daarbovenop komt nog een boete voor zwartrijden á 35 euri"quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:08 schreef Blueman het volgende:
Best belachelijk eigenlijk dat het aan de balie duurder is..
Ja, het ergste is nog wel dat ze van dat '2x prijs vh kaartje + boete' gewoon officieel beleid gemaakt hebben, zonder uitzondering. Dus als jij geen kaartje kan kopen door omstandigheden, en je loopt naar de conducteur toe om het te melden en evt. een kaartje te kopen... dan krijg je automatisch een boete voor zwartrijden. Zélfs als je vóór het vertrek van de trein naar de conducteur stapt ...quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:29 schreef Blueman het volgende:
Ja... qua klantvriendelijkheid is het bij de NS bij sommige mensen ver te zoeken...
Maar denk ook wel dat je als conducteur zijnde veel smoezen hoort. Maargoed wil nog niet zeggen dat je dan zo moet reageren. Ik krijg ook wel eens paar keer op een dag dezelfde vraag, wil toch ook niet zeggen dat degene die mij hem de 10e keer stelt een grommend antwoord terug moet krijgen van mij. Probeer je dan toch ook op je vriendelijkst te doen.
Eigenlijk is dat gewoon gruwelijke onzin. Af en toe heb je er conducteurs bij die een hand over zijn hart strijken maar de meeste niet.quote:Op donderdag 24 februari 2005 13:42 schreef omegaproject het volgende: Dus als jij geen kaartje kan kopen door omstandigheden, en je loopt naar de conducteur toe om het te melden en evt. een kaartje te kopen... dan krijg je automatisch een boete voor zwartrijden. Zélfs als je vóór het vertrek van de trein naar de conducteur stapt ...![]()
hmnn, daar kom ik ook wel eensquote:Op donderdag 24 februari 2005 11:54 schreef Inu het volgende:
Kleuter verdronken in zwembad Den Bosch
Daar ga ik ook wel eens zwemmenGedsiederrie...
En ik heb geen hoestdrank... heb pillen die ik drie per dag moet nemen, maar daar word ik helemaal suf van, dus dat doe ik niet... eentje per dag is genoeg
Ik zou ook ff een paar liter zwarte koffie naar binnen werkenquote:Op donderdag 24 februari 2005 13:54 schreef Blueman het volgende:
Takke, zit een beetje in te dutten.
Even niets te doen.
Denk dat magazijn eens een beetje ga reorganiseren en opruimen.
Is wel koud daar maargoed, beter dan hier in lekker warme ruimte in slaap vallen
Ga eens die server installeren manquote:Op donderdag 24 februari 2005 15:32 schreef kib het volgende:
[..]
Ik zou ook ff een paar liter zwarte koffie naar binnen werken
Ook al gedaan.quote:Op donderdag 24 februari 2005 15:32 schreef kib het volgende:
Ik zou ook ff een paar liter zwarte koffie naar binnen werken
hahaha... wat ze al niet verzinnen tegenwoordigquote:Op donderdag 24 februari 2005 16:09 schreef Blueman het volgende:
Hmmm: Vibrator uit de muur in Tilburg
GAAN WE LEKKER HAKKUH DAAAAAAAANNNNNNNNNNNNN????????!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 24 februari 2005 16:50 schreef Partygurl het volgende:
Goeiemiddag
Bijna weekend
Headlinerrrrrrrrr
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 03:39 schreef FlowDesign het volgende:
Een winkel waar men mannen verkoopt is
zojuist geopend en vrouwen kunnen er winkelen om een man te kiezen uit
een groot aanbod.
De winkel heeft 6 etages en hoe hoger hoe beter zullen we maar zeggen.
Er is één maar: als je eenmaal voor een etage hebt gekozen mag je niet
terug, tenzij je het gebouw wilt verlaten...
Komt er een vrouw die zaak binnen stappen om een man te kopen, ziet ze
het bordje bij de eerste etage:
Etage 1. Deze mannen hebben een baan.
Nou, denkt de vrouw, dat is beter dan m'n ex, maar wat zou er verder
zijn?
Ze gaat een etage hoger en leest: Etage 2.
Deze mannen hebben een baan en houden van kinderen.
Super, roept de vrouw, maar wat zou
hierboven dan zijn?
Zo gezegd, zo gedaan.
Etage 3. Deze mannen hebben een baan, houden van kinderen en zien er
bijzonder goed uit.
De vrouw begint haast te kwijlen en sprint de trap weer op!
Etage 4. Deze mannen hebben een baan, houden van kinderen, zien er
bijzonder goed uit en helpen met het huishouden.
De vrouw kan het bijna niet meer aan en lijkt even als een blok te
vallen voor het vooruitzicht.
Heel aantrekkelijk, zegt ze, maar wat zou hierboven dan zijn?!
Etage 5. Deze mannen hebben een baan, houden van kinderen, zien er
ijzonder goed uit, helpen met het huishouden en zijn bijzonder
romantisch.
OH MIJN GOD!! roept de vrouw uit, ik ben in de hemel!!!
Dan moet de 6e etage echt te mooi voor woorden zijn!!!
Zo gezegd.....
Etage 6.
U bent bezoeker nr 3.445.473.333 op deze etage.
Er zijn geen mannen op deze etage.
-->Deze etage bestaat enkel als bewijs dat het onmogelijk is om een ideale man te vinden. <--
Dank u voor uw bezoek en een fijne dag verder!
Heb ik...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:55 schreef febster het volgende:
Waarom kan ik nergens een goede versie van Gwen Stefani - Rich Girl vinden?
quote:Op vrijdag 25 februari 2005 08:12 schreef Inu het volgende:
Gaat er morgennacht eigenlijk iemand richting Helmond?
Zal vanavond eens foto's posten van mijn telefoon.quote:Geachte heer,
Wij bedanken u voor uw e-mailbericht en geven hierop graag de volgende
reactie.
Onze excuses voor het verlate antwoord. Door omstandigheden hebben wij uw
e-mailbericht nog niet eerder kunnen beantwoorden.
U geeft aan dat uw toestel een vlek in het display heeft. U vraagt wat u
hieraan kunt doen.
Volgens onze gegevens heeft u vandaag telefonisch contact gehad met T-Mobile
Klantenservice. Onze medewerker heeft u doorverbonden met de afdeling After
Sales voor een ophaalafspraai. U bent ervan op de hoogte dat de vlek in uw
display op val of stootschade wijst en dat dit buiten de garantie valt. Wij
gaan ervan uit dat uw vraag hiermee naar tevredenheid is beantwoord.
Wij vertrouwen erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Als u nog vragen
heeft, kunt u die stellen via www.t-mobile.nl.
Met vriendelijke groet,
Monique Biben
Medewerkster T-Mobile Klantenservice
Internet: www.t-mobile.nl
Welkom meneer Juup!quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:40 schreef Juup© het volgende:
Ik lag net plat, maar ben weer op de beenOftewel goedenmorgennnnnnnn
http://members.chello.nl/(...)0-%20Rich%20Girl.mp3quote:Op vrijdag 25 februari 2005 01:55 schreef febster het volgende:
Waarom kan ik nergens een goede versie van Gwen Stefani - Rich Girl vinden?
Jawel joh..quote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:05 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Op vrijdagmiddag tussen al die 15-jarigen zeker? Nee dank je.
Wie ga je helpen?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 17:41 schreef NiPpY83 het volgende:
WEEKEND, word vermoeiend weekend :S moet verhuizen
Neej ik ga nie verhuizen ik help verhuizen
En zo was ie toen je 'm kreeg? Of hoe komt t?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:10 schreef Blueman het volgende:
De foto's van mijn toestel met de vlek:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Heb die nu een maand of 7 en heb geen idee hoe het komt.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:11 schreef FlowDesign het volgende:
En zo was ie toen je 'm kreeg? Of hoe komt t?
Daar lijkt het idd wel op.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:12 schreef Blueman het volgende:
[..]
Heb die nu een maand of 7 en heb geen idee hoe het komt.
Toen ik de klacht omschreef zeiden ze bij T-Mobile al meteen: Knelschade.
En dat valt niet binnen de garantie.
Oftewel heel bagger...quote:Op vrijdag 25 februari 2005 18:19 schreef FlowDesign het volgende:
Daar lijkt het idd wel op.
Hulde voor deze manquote:Op vrijdag 25 februari 2005 16:18 schreef Molluck het volgende:
[..]
http://members.chello.nl/(...)0-%20Rich%20Girl.mp3
![]()
ik niet..of tis pas na 1 uur ofzoquote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:18 schreef FlowDesign het volgende:
Gaan er nog mensen naar stratumseind vanavond?
Knelschadequote:Op vrijdag 25 februari 2005 20:29 schreef NiPpY83 het volgende:
Knelschade?????
Ik moet me neef helpen in Tilburg,
graag gedaan, ik neem aan dat je hem binnenhebt, kan ik hem er weer afhalen?quote:
Waarvan?quote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:38 schreef daNpy het volgende:
*Gaar.
Veel werken (paar dagen van 900 tot 2100u) en nog school.quote:
Ik weet het, stinken wel smaken zeer goedquote:Op vrijdag 25 februari 2005 21:45 schreef FlowDesign het volgende:
Oh. my. god.
Joost heeft zo'n kant&klaar stomen maaltijd in de magnetron opgewarmt met zalm en brocolli...
Als ik die lucht ruik dan moet ik serieus kotsen... het is net alsof je je kop in een kliko stopt waar al een maand of 3 rottend afval in ligt te vergaan![]()
![]()
Niet dat ie ff de achterdeur openzet ofzo...
Zit daar ook brocolli in? Want dat komt hier dus niet meer het huis inquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:47 schreef febster het volgende:
[..]
Ik weet het, stinken wel smaken zeer goed
Zeg maar dat de tagliatelle met zalm en kaassaus ook erg goed te doen is
Neeuh, alleen zalm ruikt ook redelijk hoor, maar altijd wel erg lekker die dingenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:49 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Zit daar ook brocolli in? Want dat komt hier dus niet meer het huis in
Van de geur van zalm krijg ik tenminste geen kotsneigingenquote:Op vrijdag 25 februari 2005 23:13 schreef febster het volgende:
[..]
Neeuh, alleen zalm ruikt ook redelijk hoor, maar altijd wel erg lekker die dingen
Arie en Sylvester vind ik echt saai... maar das mijn mening.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:08 schreef Blueman het volgende:
Even wat cabaret dvd's bij een vriend van me gekeken
Najib Amhali - Veni Vidi Vici
Zeer gave kerel die het heel leuk brengt met leuke grappen
Arie en Sylvester - Samengevat
Kort stukje van gekeken maar ook zeer gaaf
Arie en Sylvester - Rammen
Zeer gave show!
eenschquote:Op zaterdag 26 februari 2005 02:08 schreef Blueman het volgende:
Even wat cabaret dvd's bij een vriend van me gekeken
Najib Amhali - Veni Vidi Vici
Zeer gave kerel die het heel leuk brengt met leuke grappen
Arie en Sylvester - Samengevat
Kort stukje van gekeken maar ook zeer gaaf
Arie en Sylvester - Rammen
Zeer gave show!
gezellige avond gehad?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 04:46 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Misschien moet jouw moeder haar kut wat vaker wassen dan
Sylvester lult de dingen van Arie aan elkaar en Arie isquote:
Dat komt uit "Neuk Het Systeem".quote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:39 schreef amaranta het volgende:
He Flow, ik weet niet of het Theo Maassen is, meen van wel, maar eh, heb jij toevallig die show op dvd staan met die sketch van mengvoeders united? Weet niet hoe die show heet.
Die laatste van hem, ben ik pas geweest was wel oke...
Nog meer stampuhquote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:32 schreef Partygurl het volgende:
hehe vind die feestjes gewoon goed gezellig!
vanavond naar de dusk
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:08 schreef gazylady2 het volgende:
jeetje wat een respect voor de vrouw hier allemaal zeg!
Heb je wel je miniskirt aan?quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:15 schreef Blueman het volgende:
Zooo..
al klaar voor vanavond..
Nu nog wachten tot ik opgepikt wor
quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:28 schreef gazylady2 het volgende:
[..]
waar the fuck is die kotssmiley?
Jij bent zeker de leukste thuisquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:17 schreef FlowDesign het volgende:
Heb je wel je miniskirt aan?
*linda de mol*quote:
Dus, je zou ze, als het ware, op dvd kunnen branden? Als jij daar tijd en zin voor zou hebben...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:24 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Dat komt uit "Neuk Het Systeem".
Ik heb ze niet op DVD, maar gewoon op m'n harde schijf staan.
In principe zou dat kunnen ja... ik heb ze gewoon met DC++ gedownload.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:11 schreef Mex_ het volgende:
[..]
Dus, je zou ze, als het ware, op dvd kunnen branden? Als jij daar tijd en zin voor zou hebben...
Wat denk je zelf? Gewoon beeld en geluid natuurlijkquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:12 schreef Mex_ het volgende:
Of heb je alleen het geluid zonder beeld?
ja, you wish ja..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |