Ja dat lijkt zo gemakkelijk.. maar is het niet..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:13 schreef Copycat het volgende:
Ze is 12, een kind. Hoe je het ook went of keert.
Lijkt me dus logisch dat je de relatie afkapt. .
Dat heeft ze gedaan omdat ze me zo leuk vond.. oke als ik wist dat ze 12 was had ik natuurlijk nooit met haar genomen..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:14 schreef Martuh het volgende:
Ga voor d'r zus
Ik zou het uitmaken. Ze heeft al die tijd tegen je zitten te liegen, plus zij is 12. Twaalf. TWAALF. Je bent VIJF jaar ouder dan haar. Dat kan gewoon niet op deze leeftijd.
Volg je hart.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:09 schreef nexesenzyme het volgende:
Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden..ze is het eerste meisje wat ik echt leuk vind, dus van de ene kant denk ik fuck die leeftijd.. age is just a number..
Zeker was het leuk!!! Leukste tijd uit me leven.. tot nu toe dan..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef kless het volgende:
Sterkte.
Ga door met waar je mee bezig was. Het was hardstike leuk toch?
Laat dat leeftijds verschil je niet dwars zitten. Er zijn grotere problemen!!
Precies, je ballen die er afgesneden worden in de gevangenis bijvoorbeeld.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:15 schreef kless het volgende:
Laat dat leeftijds verschil je niet dwars zitten. Er zijn grotere problemen!!
Puberen.. ze heb grotere tiete dan elk 12 jarig kind bij elkaarquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:16 schreef Sjoewe het volgende:
Zonder vervelend te willen doen: niet mee door gaan. Ik bedoel, ze moet nog echt gaan puberen etc.
Niet alleen bij mij maar bij me ouders,haar ouders,haar familie,mijn vrienden en de rest v/d omgeving..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:17 schreef Copycat het volgende:
Je wilt het niet snappen, denk ik.
Twaalf is en blijft een kind, hoezeer ze in jouw optiek ook overkomt als 'volwassen' tiener.
De pubertijd gaat niet alleen over de lichamelijke verandering he...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:18 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Puberen.. ze heb grotere tiete dan elk 12 jarig kind bij elkaar![]()
IHet lijkt zo makkelijk om er niet mee door te gaan maar was dat maar zo
Omdat ik van haar hou misschien..anders post ik dit niet eens.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:18 schreef Dawnbreaker het volgende:
waarom ben je je de heletijd aan het verdedigen... ?
zij heeft gelogen... ze verdient die 14 inch van je deeptroath
In gedrag is ze ook zo..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef Juudje87 het volgende:
[..]
De pubertijd gaat niet alleen over de lichamelijke verandering he...![]()
Wat wil je nou eigenlijk dan? Iedereen die je aanraadt om er een eind aan te maken spreek je fel tegen, dus je hebt voor jezelf al lang een besluit gemaakt of niet?quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Omdat ik van haar hou misschien..anders post ik dit niet eens.
Dat deed ze omdat ze me zo leuk vond en aan iedereen heeft gevraagd of ze willen zeggen dat ze 14 is..
En omdat ze wist als ik wist dat zij 12 omg is dat ik nooit iets met der zou willen.
Zelfs der eigen ma heeft dat verteld tegen mijn ouders ( van dat ze 14 is )![]()
![]()
![]()
Ze woont in Belgie.. dat is dus anders als hier..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:22 schreef Rev- het volgende:
12... nooit haar op school opgehaald ofzo? (basisschool dus)
ik bedoel fucking 7 maanden, dan heb je het echt wel over dit soort dingen.
Of je lult of je bent fucking blind
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef nexesenzyme het volgende:
Zelfs der eigen ma heeft dat verteld tegen mijn ouders ( van dat ze 14 is )![]()
![]()
![]()
Dit is geen gezonde basis voor een gelijkwaardige relatie en als pappa en mamma mee gaan werken is er iets al helemaal niet in de haak.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:21 schreef nexesenzyme het volgende:
Dat deed ze omdat ze me zo leuk vond en aan iedereen heeft gevraagd of ze willen zeggen dat ze 14 is..
En omdat ze wist als ik wist dat zij 12 omg is dat ik nooit iets met der zou willen.
![]()
![]()
Ik weet het niet.. van de ene kant uitmaken andere kant niet omdat ik haar nog leuk vind.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:23 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Wat wil je nou eigenlijk dan? Iedereen die je aanraadt om er een eind aan te maken spreek je fel tegen, dus je hebt voor jezelf al lang een besluit gemaakt of niet?
Mja je moest mijn ouders eens horen toen ik vertelde dat ze over haar leeftijd gelogen hadquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:24 schreef Copycat het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar.
Haar ouders liegen dus voor dochterlief die op haar twaalfde een relatie heeft met een 17-jarige?
subtielquote:Op woensdag 16 februari 2005 00:24 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Ze woont in Belgie.. dat is dus anders als hier..
Mja, puberen is wel wat anders dan secundaire geslachtskenmerken ontwikkelen. Tuurlijk is het niet makkelijk om er niet mee door te gaan, was dat maar ooit het geval.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:18 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Puberen.. ze heb grotere tiete dan elk 12 jarig kind bij elkaar![]()
IHet lijkt zo makkelijk om er niet mee door te gaan maar was dat maar zo
Zo gek ben ik nou ook weer niet.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:27 schreef VjenneKloetn het volgende:
Post eens ff een fotoje van der, kunnen we het beter beoordelen.
jaja.quote:
Dat is het dus niet.. ze is niet zon breezAh sletje geval.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:27 schreef stijgende_ster het volgende:
wtf? Die ouders steun(d)en dat liegen dus gewoon? En die vinden het dus ook prima dat hun jonge spruit verkering met een jongen van 17 heeft? Rare lui.. Maar tja, Ik zou me idd maar ns af gaan vragen waarom ze zolang tegen je gelogen heeft, en waarom ze in eerste instantie loog.. Mss dacht ze: Oh, VeRkErInG mEt EeN oUdE JoNgEn, DaS sToEr!! Ga iig op je eigen gevoel af en niet op wat haar ouders en zij zelf ervan vinden. Mss is het het beste dat je met je eigen ouders gaat praten?
Sterkte iig..![]()
Je kan het gezicht wel blurren ofzo...quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:28 schreef nexesenzyme het volgende:
Zo gek ben ik nou ook weer niet.
Ik schaam me er zeker over..quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:32 schreef Björk het volgende:
Je zegt tig keer in je verhaal dat ze 12 is maar het echt niet lijkt enz.
Lijkt erop dat je eigenlijk geen relatie wil met iemand van 12, maar toch iets hebt.
En je schaamt je ervoor tegen over andere mensen.
Ze heeft op het begin in je relatie al meteen tegen je gelogen. Dat vind ik sowieso al fout.
En ik zou het wel weten, 5 jaar verschil is wel heel erg veel, ( tenminste, als je alle 2 nog niet volwassen bent, in leeftijd dan )
En dan zeg je ook nog , "dadelijk denken ze dat ik pedo ben".
Als je zo denkt
ligt er maar net hoe je er tegen aan kijkt, sommige boeit het echt helemaal niets dat zij 12 is en hij 17.quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:34 schreef nexesenzyme het volgende:
[..]
Ik schaam me er zeker over..
Ja dat weet ik ook wel..maar komt omdat ze wis dat ik niks met haar wilde als ze 12 zou zijn.. en ze vond me zo leuk enz..
5 jaar is veel ja
Ik weet als zij 20 is ik 25 dan boeit het niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |