Volgens mij wel, maar ik ben vergeten wat het wasquote:Op zaterdag 19 februari 2005 19:02 schreef blieblie het volgende:
Komt er nog iets zinnigs op tv vanavond?
Geen pilletjes meer?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:33 schreef Inu het volgende:
tee vee pee
Ik hang vandaag in Helmond ergens aan een flesje bier
Die pilletjes komen uit de plaatselijke "apotheek"???quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:43 schreef Inu het volgende:
Kheb vanochtend mn laatste pilletje gehad, anders zit ik zo suf op die verjaardag idd... En normaal komen van zijn verjaardagen niemand nuchter ervanaf... 90 liter bier en het moest opEn van die pilletjes word ik stoned
Met het te doen gebruikelijke overschattingsgevaarquote:
Ik ga er alleen op als het wegdek echt droog is en als het niet al te druk is (lees: als we er vroeg in de ochtend zijn).quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:58 schreef blieblie het volgende:
Jullie gaan allemaal de ring op?
Wordt spannend.
Ik wil ook wel mee.
Ik rijd ieder jaar naar Zwisterland of Oostenrijk en terug over de Autobahn, dat is minstens net zo gevaarlijk tegenwoordig. Moet je ook continu goed opletten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 20:57 schreef daNpy het volgende:
[..]
Met het te doen gebruikelijke overschattingsgevaar
Wordt zeker vet, maar kijk gvd uit op de ring
+ Dat de baan wel eens rare dingen "doet".quote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:04 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik rijd ieder jaar naar Zwisterland of Oostenrijk en terug over de Autobahn, dat is minstens net zo gevaarlijk tegenwoordig. Moet je ook continu goed opletten.
Het verneukeratieve is dat je helemaal focused op die baan zit te letten om goede lijnen te rijden en dat je dan automatisch zou kunnen vergeten dat je weleens ingehaald kan worden. Dus wel goed in je spiegels blijven kijken.
quote:Op woensdag 16 februari 2005 00:09 schreef nexesenzyme het volgende:
Hoi,
Ik weet echt niet wat ik nu moet doen..
Heb/Had 7 maanden met mijn vriendin.. ik ben zelf 17 zei heeft al die tijd gezegd dat ze 14 was..
Kom er nu achter dat ze 12 is![]()
Wat moet ik in godsnaam doen.. ik hou veel van haar![]()
Als je haar ziet, schat je haar 15/16 ik heb vrienden die haar 17 schatten.
Kleed zich als 15 etc jarige..
Gedraagt zich al helemaal als een 15 jarige .. ik kan het gewoon niet geloven dat ze 12 is.
Als je andere 12 jarige ziet zou je echt nooit geloven dat zij ook 12 is.
Ze gaat ook gewoon naar feesten ec..iets wat een 12 jarige normaal nooit zal doen.
Praat als 15 jarige.. begrijpt alles hetzelfde als mij etc.
Kan gewoon niet.. maar toch is het zo, en ik hou heel veel van haar..
Maar ik vind zelf de leeftijd errrgggggg jong
Als je haar ziet geloof je echt nooit dat ze 12 is..
Ik moest gewoon lachen toen ik het te horen kreeg omdat het zo onwaarschijnlijk was..
Maar toch is het zo.
Ik heb nog nooit zoveel van iemand gehouden..ze is het eerste meisje wat ik echt leuk vind, dus van de ene kant denk ik fuck die leeftijd.. age is just a number..
Maar van de andere kant.. ik ga echt niet tegen iemand zeggen dat ze 12 is.. denken ze straks dat ik pedo ben.. Zou het zelf ook niet normaal vinden van iemand anders.
Ohja sex natuurlijk nog niet gedaan, ook toen ik dacht dat ze "14" was. Nu al helemaal niet, maar daar gaat het bij mij ook niet om, In tegenstelling tot bij andere kerels..
Maar echt.. als je haar ziet en hoort etc en ze zou zeggen dat ze 12 is..geloof je dat echt nooit.
Haar ouders hebben het er niet moeilijk mee.. die vinden me een leuke jongen.. ik mag er ook blijven slapen etc, natuurlijk niet bij haar in bed maar dat begrijp ik nu heel goed.
Haar zus is 15 zou je ookal van zeggen dat ze 17/18 is.. gedraagt zich ook heel volwassen en ziet er oud uit..
Ik kan het gewoon niet geloven![]()
Wat moet ik doen en ga niet dom zitten doen, heb het er al moeilijk genoeg mee![]()
Braaktopicquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:12 schreef blieblie het volgende:
Waarom hebben jullie me nooit op dit topic gewezen??? vriendin loog over leeftijd..![]()
![]()
die openingspost
[..]
Ik drink m'n bier liever gewoon zo en hang m'n snikkel wel ergens anders inquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:25 schreef Molluck het volgende:
gaat er nog iemand met zijn snikkel in het bier hangen op Stratums Eind vanavond?
Dasnie sneu... das grappigquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:22 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Braaktopic![]()
Nee, ik kijk bijna nooit in R&P, dat sneue gedoe daar word ik misselijk van.
Ik stem voorquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:36 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Ik drink m'n bier liever gewoon zo en hang m'n snikkel wel ergens anders in
Ech waor?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:55 schreef febster het volgende:
Voor de duidelijkheid, het halve topic hangt er meestal semi zat op zaterdagavond rond
Slaap zequote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:00 schreef Partygurl het volgende:
Goodevening,
Koppijn, moe, mannengezeur, tijd om te gaan slapen dus
have fun iedereen vanavond
dat zou wel een verklaring zijn waarom het hier zo rustig is...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:55 schreef febster het volgende:
Voor de duidelijkheid, het halve topic hangt er meestal semi zat op zaterdagavond rond
Slaap lekker!!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:00 schreef Partygurl het volgende:
Goodevening,
Koppijn, moe, mannengezeur, tijd om te gaan slapen dus
have fun iedereen vanavond
Miller, Stunt, Bar to Alex, Boston pub... En dan heb je 80% wel gehad gok ik zo.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:02 schreef Molluck het volgende:
[..]
dat zou wel een verklaring zijn waarom het hier zo rustig is...
welk café?
Aria? (zie url) Giovanni?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:18 schreef blieblie het volgende:
[afbeelding]
Hmmmm... die rechter wil ik wel mee chillen in het bubbelbad
Neej een vrouwtje welke op Fok zitquote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:21 schreef Molluck het volgende:
[..]
Aria? (zie url) Giovanni?
ok, Stunt en de Miller zijn wel ok...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |