Dan zul je zien dat de supermarkt bevolkt wordt door vrouwen in t-shirts met de opdruk: "Dat bepaal ik godverdomme zelf wel"quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:40 schreef Jominro het volgende:
Doe een T-Shirt aan met de tekst: ik ben neukbaar.........![]()
Eh..., hoe laat je dat precies zien dan, dat je er open voor staat?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
In Nederland zie ik nooit groepjes meiden in de supeermarkt, of winkelcentrum die jongens aanspreken voor een date! Zelfs niet als je laat zien dat je er open voor staat!
of met de tekst: "ik ook, maar niet door jou"quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:42 schreef nozem het volgende:
[..]
Dan zul je zien dat de supermarkt bevolkt wordt door vrouwen in t-shirts met de opdruk: "Dat bepaal ik godverdomme zelf wel"
Ik vermoed met een wanhopige blik in zijn ogen. Vreemd dat de vrouwtjes daar niet opgewonden van rakenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:48 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Eh..., hoe laat je dat precies zien dan, dat je er open voor staat?![]()
gulp open lijkt me het duidelijkst.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:48 schreef Pina_Colalalalalada het volgende:
[..]
Eh..., hoe laat je dat precies zien dan, dat je er open voor staat?![]()
Okee, dat zou zelfs mij afschrikkenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:52 schreef DaveM het volgende:
[..]
gulp open lijkt me het duidelijkst.
Wat voor een toenadering verwacht je dan in hemelsnaam op straat, BHFH?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
kunnen we even serieus en ontopic blijven, over waarom west europese meiden zo afstandelijk zijn altijd op straat en dus geen enkel initiatief nemen!
Wat ik net nog bedacht: wat voor leeftijdscategorie zoek je???? Na je zeventiende is het hangen in het winkelcentrum toch echt wel over denk ik. Je profiel geeft als geboortejaar 1912, dus misschien moet je gewoon niet in een winkelcentrum zoeken (een leeftijdsverschil van 76 is wel veel), maar in de verpleeghuissoos.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ligt dit aan de cultuur, of zijn Nederlandse meiden gewoon zo onbenaderbaar in het openbare leven. In Nederland zie ik nooit groepjes meiden in de supermarkt, of winkelcentrum die jongens aanspreken voor een date!
Je bent toch niet altijd moe?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:52 schreef petitlapin het volgende:
als ik na mijn werkdag in de trein, in de supermarkt, of in een winkelstraat ben, ben ik gewoon klotemoe en wil ik zo snel mogelijk naar huis, en heb ik geen zin dat vreemde mensen een gesprek met mij aanknopen
ik heb gewoon andere dingen aan mijn hoofd, en als ze me echt lastigvallen kunnen ze een filinke snauw verwachten
waar zie je dat wel dan? in Spanje, Italië, Duitsland, Frankrijk, Tunesië, Joegoslavië, Engeland, België?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zoek zelf eigenlijk nooit meer toenadering, omdat dat toch niet werkt, maar ik ben toch wel regelmatig in supermarkt, winkelstraat of andere gelegenheden. Nooit zoeken meiden eens toenadering, ook al zoek je oogcontact , dan nog loopt iedereen star langs je heen. In veel andere landen is dit vaak wel anders, want hier is vaak juist het winkelcentrum, of de supermarkt DE gelegenheid voor meiden om een date te regelen.
Ligt dit aan de cultuur, of zijn Nederlandse meiden gewoon zo onbenaderbaar in het openbare leven. In Nederland zie ik nooit groepjes meiden in de supeermarkt, of winkelcentrum die jongens aanspreken voor een date! Zelfs niet als je laat zien dat je er open voor staat!
Ja, maar nu niet. De vraag "waarom negeren vrouwen mij?" is al zovaak door BHFH gesteld, op zoveel verschillende manierenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:16 schreef Copycat het volgende:
Omdat het soms best wel vermakelijk is, Slarioux?![]()
zijn referentiekader is dan ook iets anders dan het jouwe ws.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:00 schreef Nightwulf het volgende:
Weet niet welke stad of dorp TS vandaan komt, maar hier in Den Haag gebeurt het mij best regelmatig dat wildvreemde meiden in de super of in de stad een praatje beginnen.
Denk dat TS misschien niet doorheeft dat ze meestal niet beginnen met : Wil je neuken?
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 17:54 schreef Bosbeetle het volgende:
meiden zoeken geen toenadering omdat ze geen wanhoop en frustratie uitstralende kerel hoeven !
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik weet alleen niet hoe ik meiden moet benaderen en daarom verwachtte ik eigenlijk dat ze mij wel zouden benaderen
Zelfs dat lukt hem nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:05 schreef wisky het volgende:
De rossebuurt is toch ook een openbaregelegenheid??
daar zitten allemaal dames achter de ramen die toenadering zoeken
Bij de aardappels. Nooit hebben ze Opperdoezen in de supermarkt...quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:50 schreef Harry_Sack het volgende:
sta je dan bij de hagelslag of bij de pindakaas?
alleen jammer dat ze er dan van uit zal gaan dat je maandverband haalt voor je vriendin..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 15:17 schreef Tique het volgende:
Maar dan moet je wel heel aandachtig gaan staan kijken naar de maandverband, willen ze je vast helpen omdat ze denken dat je niet weet wat je moet kopen, en dan zeg je gewoon, ik begrijp niet waarom jullie zoveel soorten nodig hebben! en dan praat je verder ofzo
is dat niet een soort vorm van verlegenheid/onzekerheid ?quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben niet echt verlegen, ik weet alleen niet hoe ik meiden moet benaderen
Dan krijgt BHFH rode wangetjesquote:Op zaterdag 19 februari 2005 21:27 schreef juiced het volgende:
Vraag de dames of je hun tiet even recht mag hangen. Dit eerst contact leidt tot gegarandeerd succes!!!
LOLquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:30 schreef darkie_blue het volgende:
Weet je wat je moet doen? Bij de vleesafdeling gaan staan, als een lekkere vrouw langsloopt, pak je de extra large verse worsten die in aanbieding zijn, kijk subtiel naar je broek en zegt met een zwoele stem: Mijn worst staat ook in aanbieding *smile + knipoog* Succes gegarandeerd.
Ga een keer naar de kroeg zoek toe nadering tot een leuk vrouwtje. Investeer wat drankjes en ouwehoer gezellig wat over koetjes en kalfjes. Geef haar af en toe een complimentje over haar ogen etc.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 18:01 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik ben niet echt verlegen, ik weet alleen niet hoe ik meiden moet benaderen en daarom verwachtte ik eigenlijk dat ze mij wel zouden benaderen als ik me maar veel ophou in aerea's waar meiden bivakkeren. (zoals winkelcentra en supermarkten)
Ik val bijna altijd op latina-achige meisjes en guess whyquote:Op donderdag 24 februari 2005 21:32 schreef Chello200 het volgende:
In de wat zuidelijker landen vind ik de meiden wat meer opener ja. Hier in de randstad is het uitermate verschrikkelijk als je gaat vergelijken. Maar dat heeft deels te maken met de verharding van de individu te maken. En om even te generaliseren, de Nederlandse vrouw is te geëmancipeerd. Dit belemmerd de gang van de natuur.
Lekker rustig toch ??quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zoek zelf eigenlijk nooit meer toenadering, omdat dat toch niet werkt, maar ik ben toch wel regelmatig in supermarkt, winkelstraat of andere gelegenheden. Nooit zoeken meiden eens toenadering, ook al zoek je oogcontact , dan nog loopt iedereen star langs je heen. In veel andere landen is dit vaak wel anders, want hier is vaak juist het winkelcentrum, of de supermarkt DE gelegenheid voor meiden om een date te regelen.
Ligt dit aan de cultuur, of zijn Nederlandse meiden gewoon zo onbenaderbaar in het openbare leven. In Nederland zie ik nooit groepjes meiden in de supeermarkt, of winkelcentrum die jongens aanspreken voor een date! Zelfs niet als je laat zien dat je er open voor staat!![]()
Amen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 16:20 schreef Nagz het volgende:
Alle nederlandse vrouwen mogen ter plekke sterven.
Meer geluk in de zin van 1 op 1000 in slagingspercentage?quote:Op donderdag 24 februari 2005 21:59 schreef ArmaniMania het volgende:
Nooit wil ik niet zeggen BHFH. In Amsterdam zijn bepaalde straatje zoeken meiden om de meter toenadering met je, misschien heb je daar meer geluk.
Als zij vrouwen nou allemaal even tot hun botte hersens laten doordringen dat een groep mannen het liefst benaderd worden in plaats van andersom, hoeven we niet meer 10000 topics over dit onderwerp te openen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 14:41 schreef hallodagg het volgende:
Als wij mannen nou allemaal even tot onze botte hersens laten doordringen dat vrouwen het liefst benaderd worden in plaats van andersom, hoeven we niet meer 10000 topics over dit onderwerp te openen.
zei de ''player''![]()
weet je het zeker??quote:Op zondag 27 februari 2005 00:46 schreef N.icka het volgende:
TS ik wil wel met je daten
Cool. Ik ga op de evenaar wonen!quote:Op zondag 27 februari 2005 00:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er zijn hier inderdaad hele onderzoeken naar gedaan wist je dat.
Dat hoe noordelijker je komt, lees verder van de evenaar, dat mensen stugger en afstandelijker worden, op allerlei gebieden, niet alleen het flirten.
Ook op het gebied van gastvrijheid ook bijvoorbeeld, maar wees gerust BHFH in Noorwegen en Zweden enz is het nog veel erger dan hier![]()
ehh, het maakt geen indruk als je bij de vleeswaren staat met een leverworst in de hand..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:50 schreef Harry_Sack het volgende:
sta je dan bij de hagelslag of bij de pindakaas?
Nah...quote:Op zondag 27 februari 2005 09:55 schreef whosvegas het volgende:
Zou bhfh nu toch aan een vrouw komen?
Ehm , ehm laat maarquote:Op zondag 27 februari 2005 01:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
te bieden? dat klinkt wel erg hoor
ik ben armlastig, niet knap, heb geen humor en loop in lompen. Ik ben wel schoon en net en probeer aardig te doen. maargoed veel heb ik niet te bieden natuurlijk!
nou moe, ben je eerlijk is het nog niet goed..quote:
Het ligt er aan of je aantrekkelijk bent of niet en of het je dus siert om oogcontact te maken..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ligt dit aan de cultuur, of zijn Nederlandse meiden gewoon zo onbenaderbaar in het openbare leven. In Nederland zie ik nooit groepjes meiden in de supeermarkt, of winkelcentrum die jongens aanspreken voor een date! Zelfs niet als je laat zien dat je er open voor staat!
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef Evil-Angel het volgende:
Ik zoek zelf geen toenadering meer omdat ik dat altijd heb gedaan![]()
Ik vind het nu gewoon wel eens tijd worden dat een vent dat voor mij doet...![]()
En zo niet is het jammer![]()
Ik wist niet dat ze nog bestonden.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga een keer naar de kroeg zoek toe nadering tot een leuk vrouwtje. Investeer wat drankjes en ouwehoer gezellig wat over koetjes en kalfjes. Geef haar af en toe een complimentje over haar ogen etc.
Moet eens zien hoe makelijk dat dat gaat veel makelijker dan in het winkelcentrum.
Gewoon op jacht gaan bereik je het meeste mee.
oke dat zijn nog eens goede tips. noteert investeren in drankjes en complmenten over ogen. die heb ik genoteerd. Ik begreep laatst van dat bnn programma op de vrijdag dat je vrouwen ook moet aanraken steeds tijdens de conversatiequote:Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga een keer naar de kroeg zoek toe nadering tot een leuk vrouwtje. Investeer wat drankjes en ouwehoer gezellig wat over koetjes en kalfjes. Geef haar af en toe een complimentje over haar ogen etc.
Moet eens zien hoe makelijk dat dat gaat veel makelijker dan in het winkelcentrum.
Gewoon op jacht gaan bereik je het meeste mee.
Ik zou maar oppassen. We weten wat er met Lubbers is gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oke dat zijn nog eens goede tips. noteert investeren in drankjes en complmenten over ogen. die heb ik genoteerd. Ik begreep laatst van dat bnn programma op de vrijdag dat je vrouwen ook moet aanraken steeds tijdens de conversatiekan iemand dit confirmeren?
Zou ik niet doen, igg niet voor dat je zeker weet dat de interresse wederzijds is. Ik moet er niet aan denken dat iemand me constant ff aanraakt........tenzij............ik helemaal van mn stuk ben...quote:Op zondag 27 februari 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Ik begreep laatst van dat bnn programma op de vrijdag dat je vrouwen ook moet aanraken steeds tijdens de conversatiekan iemand dit confirmeren?
Niet net hetgene wat TS zegt maar dan andersom???quote:Op zondag 27 februari 2005 18:49 schreef Sessy het volgende:
Nou van mezelf weet ik wel zeker dat ik versierd wil worden. Dat is, ten eerste durf ik zelf niks en weet ik ook totaal niet hoe het moet. Ten tweede is het toch wel ergens plezierig om te weten dat een man moeite doet en het risico van afwijzing voor lief neemt als hij toenadering zoekt, dan ben je toch net een stukje interessanter voor hem blijkbaar dan dat hij maar achterover kan leunen en lui niks doen in de afwachting of niet een beter iemand voorbij komt, zo, weet je.
Maar ja da's mijn persoonlijke mening.
Wat is daar nou erg aan?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:01 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, igg niet voor dat je zeker weet dat de interresse wederzijds is. Ik moet er niet aan denken dat iemand me constant ff aanraakt
Alsjeblieft, doe dit niet.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
oke dat zijn nog eens goede tips. noteert investeren in drankjes en complmenten over ogen. die heb ik genoteerd. Ik begreep laatst van dat bnn programma op de vrijdag dat je vrouwen ook moet aanraken steeds tijdens de conversatiekan iemand dit confirmeren?
Wanneer ik iemand niet leuk vind of wanneer ik geen bepaalde interesse heb in die persoon dan vind ik het aanraken ook niet prettig..maw ik kan het niet van iedereen waarderen.quote:
Dat komt door je sprankelende persoonlijkheid en dito uitstraling.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nooit zoeken meiden eens toenadering
Ja dat denk ik ook en helaas pik ik ook altijd de verkeerde eruit, dus vandaar misschien wel handig om ze nu eens achter mijn kontje aan te laten lopenquote:Op zondag 27 februari 2005 19:25 schreef Frezer het volgende:
[..]! Dan bent u, indien u inderdaat een vrouw-mensch bent, altijd een uitzondering op de regel geweest.
* Frezer achter kontje aanloopt.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:04 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook en helaas pik ik ook altijd de verkeerde eruit, dus vandaar misschien wel handig om ze nu eens achter mijn kontje aan te laten lopen![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
* Frezer achter kontje aanloopt..
Overigens biedt dit je natuurlijk net zo min garantie op het in contact komen met de "juiste" persoon..
Juistem.quote:Op maandag 28 februari 2005 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
1 Vrouwen zijn gewoon verwende nesten, altijd wel een vent of meerdere die ze wel wil nemen. Dat nodigt dus niet uit tot eigen actie, dat is niet nodig en komt eventueel op latere leeftijd als toch blijkt dat de haantjes de voorsten niet per se de besten blijken te zijn.
2 Vrouwen vinden het leuker om een hele grote bek te hebben over mannen met foute opmerkingen dan om zelf iets te doen. Dan schijten ze immers zeven kleuren bagger.
3 Vrouwen hebben ergens in de oertijd het idee opgevat, alle emancipatie ten spijt (die vooral oost-indisch is), dat mannen hen dienen te veroveren en keer op keer poging moeten doen om hun fort binnen te dringen. Het hoofse ideaal ziet men nog steeds terug in dit onzinnige idee, niet beseffend dat het hoofse ideaal vooral iets is uit de literatuur en weinig van doen heeft met de fysieke wereld. Bovendien zetten vrouwen zichzelf op zo'n hoog 'pedestal' dat ze er eigenlijk alleen van af kunnen flikkeren.
4 Een grote groep is waanzinnig aandachtsgeil. De meesten zullen dit ten stelligste ontkennen, maar in de zee van aandacht is de vrouw die nooit na wordt gekeken een schreeuwende in de woestijn. Vrouwen kunnen niet zonder aandacht en zullen, indien er niet iets heel drastisch is gebeurd, altijd oogcontact zoeken als ze een leuke jongen zien. Dat wil echter niet zeggen dat ze ook daar verder iets mee willen, het gaat om de jacht en niet om de buit.
5 Als je in een gelegenheid bent en je ziet ze en ze hebben aandacht voor je en ze zien dat je dat doorhebt, dan DIEN je wat te doen. Als je dan niet direct tot actie overgaat groeit de drempel of ben je een homo of bezet. Het KAN niet dat je gewoon liever andere dingen doet dan je tijd verdoen aan een oppervlakkig praatje en het scoren van een telefoonnummer dat je weinig boeit ondanks de fysieke aantrekkingskracht.
Conclusie: de vrouw staat nog het dichtst bij haar dierlijke aard en daarom zijn ze zo verdomd lekker ook. Als je denkt dat dit bovenstaande een beklag is, geenszins, ik vind het helemaal prima zo...![]()
![]()
Zo maak je toch geen reclame voor jezelf. Wacht, laat mij maar!quote:Op zondag 27 februari 2005 01:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
te bieden? dat klinkt wel erg hoor
ik ben armlastig, niet knap, heb geen humor en loop in lompen. Ik ben wel schoon en net en probeer aardig te doen. maargoed veel heb ik niet te bieden natuurlijk!
En hij kan goed zwarte piet en ober spelenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:12 schreef ChiPMaN het volgende:
[..]
Zo maak je toch geen reclame voor jezelf. Wacht, laat mij maar!
ahum.....
Mijn client, BloodhoundFromHell, is 1.85mtr, beschikt over blond haar, heeft een knap gezicht. Daarbij verdient hij een ton per jaar (hij krijgt het alleen niet), is hilarisch, netjes, schoon en een echt heer.
Als laatste, hij stuurt je morgen rode rozen!![]()
Dit vind ik soms zóóó irritant. Soms heb ik er gewoon geen zin inquote:Op maandag 28 februari 2005 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
5 Als je in een gelegenheid bent en je ziet ze en ze hebben aandacht voor je en ze zien dat je dat doorhebt, dan DIEN je wat te doen. Als je dan niet direct tot actie overgaat groeit de drempel of ben je een homo of bezet. Het KAN niet dat je gewoon liever andere dingen doet dan je tijd verdoen aan een oppervlakkig praatje en het scoren van een telefoonnummer dat je weinig boeit ondanks de fysieke aantrekkingskracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |