Zou ik niet doen, igg niet voor dat je zeker weet dat de interresse wederzijds is. Ik moet er niet aan denken dat iemand me constant ff aanraakt........tenzij............ik helemaal van mn stuk ben...quote:Op zondag 27 februari 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
Ik begreep laatst van dat bnn programma op de vrijdag dat je vrouwen ook moet aanraken steeds tijdens de conversatiekan iemand dit confirmeren?
Niet net hetgene wat TS zegt maar dan andersom???quote:Op zondag 27 februari 2005 18:49 schreef Sessy het volgende:
Nou van mezelf weet ik wel zeker dat ik versierd wil worden. Dat is, ten eerste durf ik zelf niks en weet ik ook totaal niet hoe het moet. Ten tweede is het toch wel ergens plezierig om te weten dat een man moeite doet en het risico van afwijzing voor lief neemt als hij toenadering zoekt, dan ben je toch net een stukje interessanter voor hem blijkbaar dan dat hij maar achterover kan leunen en lui niks doen in de afwachting of niet een beter iemand voorbij komt, zo, weet je.
Maar ja da's mijn persoonlijke mening.
Wat is daar nou erg aan?quote:Op zondag 27 februari 2005 23:01 schreef Myriam7 het volgende:
[..]
Zou ik niet doen, igg niet voor dat je zeker weet dat de interresse wederzijds is. Ik moet er niet aan denken dat iemand me constant ff aanraakt
Alsjeblieft, doe dit niet.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
oke dat zijn nog eens goede tips. noteert investeren in drankjes en complmenten over ogen. die heb ik genoteerd. Ik begreep laatst van dat bnn programma op de vrijdag dat je vrouwen ook moet aanraken steeds tijdens de conversatiekan iemand dit confirmeren?
Wanneer ik iemand niet leuk vind of wanneer ik geen bepaalde interesse heb in die persoon dan vind ik het aanraken ook niet prettig..maw ik kan het niet van iedereen waarderen.quote:
Dat komt door je sprankelende persoonlijkheid en dito uitstraling.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Nooit zoeken meiden eens toenadering
Ja dat denk ik ook en helaas pik ik ook altijd de verkeerde eruit, dus vandaar misschien wel handig om ze nu eens achter mijn kontje aan te laten lopenquote:Op zondag 27 februari 2005 19:25 schreef Frezer het volgende:
[..]! Dan bent u, indien u inderdaat een vrouw-mensch bent, altijd een uitzondering op de regel geweest.
* Frezer achter kontje aanloopt.quote:Op maandag 28 februari 2005 13:04 schreef Evil-Angel het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook en helaas pik ik ook altijd de verkeerde eruit, dus vandaar misschien wel handig om ze nu eens achter mijn kontje aan te laten lopen![]()
quote:Op maandag 28 februari 2005 20:28 schreef Frezer het volgende:
[..]
* Frezer achter kontje aanloopt..
Overigens biedt dit je natuurlijk net zo min garantie op het in contact komen met de "juiste" persoon..
Juistem.quote:Op maandag 28 februari 2005 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
1 Vrouwen zijn gewoon verwende nesten, altijd wel een vent of meerdere die ze wel wil nemen. Dat nodigt dus niet uit tot eigen actie, dat is niet nodig en komt eventueel op latere leeftijd als toch blijkt dat de haantjes de voorsten niet per se de besten blijken te zijn.
2 Vrouwen vinden het leuker om een hele grote bek te hebben over mannen met foute opmerkingen dan om zelf iets te doen. Dan schijten ze immers zeven kleuren bagger.
3 Vrouwen hebben ergens in de oertijd het idee opgevat, alle emancipatie ten spijt (die vooral oost-indisch is), dat mannen hen dienen te veroveren en keer op keer poging moeten doen om hun fort binnen te dringen. Het hoofse ideaal ziet men nog steeds terug in dit onzinnige idee, niet beseffend dat het hoofse ideaal vooral iets is uit de literatuur en weinig van doen heeft met de fysieke wereld. Bovendien zetten vrouwen zichzelf op zo'n hoog 'pedestal' dat ze er eigenlijk alleen van af kunnen flikkeren.
4 Een grote groep is waanzinnig aandachtsgeil. De meesten zullen dit ten stelligste ontkennen, maar in de zee van aandacht is de vrouw die nooit na wordt gekeken een schreeuwende in de woestijn. Vrouwen kunnen niet zonder aandacht en zullen, indien er niet iets heel drastisch is gebeurd, altijd oogcontact zoeken als ze een leuke jongen zien. Dat wil echter niet zeggen dat ze ook daar verder iets mee willen, het gaat om de jacht en niet om de buit.
5 Als je in een gelegenheid bent en je ziet ze en ze hebben aandacht voor je en ze zien dat je dat doorhebt, dan DIEN je wat te doen. Als je dan niet direct tot actie overgaat groeit de drempel of ben je een homo of bezet. Het KAN niet dat je gewoon liever andere dingen doet dan je tijd verdoen aan een oppervlakkig praatje en het scoren van een telefoonnummer dat je weinig boeit ondanks de fysieke aantrekkingskracht.
Conclusie: de vrouw staat nog het dichtst bij haar dierlijke aard en daarom zijn ze zo verdomd lekker ook. Als je denkt dat dit bovenstaande een beklag is, geenszins, ik vind het helemaal prima zo...![]()
![]()
Zo maak je toch geen reclame voor jezelf. Wacht, laat mij maar!quote:Op zondag 27 februari 2005 01:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
te bieden? dat klinkt wel erg hoor
ik ben armlastig, niet knap, heb geen humor en loop in lompen. Ik ben wel schoon en net en probeer aardig te doen. maargoed veel heb ik niet te bieden natuurlijk!
En hij kan goed zwarte piet en ober spelenquote:Op zaterdag 5 maart 2005 23:12 schreef ChiPMaN het volgende:
[..]
Zo maak je toch geen reclame voor jezelf. Wacht, laat mij maar!
ahum.....
Mijn client, BloodhoundFromHell, is 1.85mtr, beschikt over blond haar, heeft een knap gezicht. Daarbij verdient hij een ton per jaar (hij krijgt het alleen niet), is hilarisch, netjes, schoon en een echt heer.
Als laatste, hij stuurt je morgen rode rozen!![]()
Dit vind ik soms zóóó irritant. Soms heb ik er gewoon geen zin inquote:Op maandag 28 februari 2005 15:56 schreef Tranceptor het volgende:
5 Als je in een gelegenheid bent en je ziet ze en ze hebben aandacht voor je en ze zien dat je dat doorhebt, dan DIEN je wat te doen. Als je dan niet direct tot actie overgaat groeit de drempel of ben je een homo of bezet. Het KAN niet dat je gewoon liever andere dingen doet dan je tijd verdoen aan een oppervlakkig praatje en het scoren van een telefoonnummer dat je weinig boeit ondanks de fysieke aantrekkingskracht.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |