Cool. Ik ga op de evenaar wonen!quote:Op zondag 27 februari 2005 00:38 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Er zijn hier inderdaad hele onderzoeken naar gedaan wist je dat.
Dat hoe noordelijker je komt, lees verder van de evenaar, dat mensen stugger en afstandelijker worden, op allerlei gebieden, niet alleen het flirten.
Ook op het gebied van gastvrijheid ook bijvoorbeeld, maar wees gerust BHFH in Noorwegen en Zweden enz is het nog veel erger dan hier![]()
ehh, het maakt geen indruk als je bij de vleeswaren staat met een leverworst in de hand..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:50 schreef Harry_Sack het volgende:
sta je dan bij de hagelslag of bij de pindakaas?
Nah...quote:Op zondag 27 februari 2005 09:55 schreef whosvegas het volgende:
Zou bhfh nu toch aan een vrouw komen?
Ehm , ehm laat maarquote:Op zondag 27 februari 2005 01:17 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
te bieden? dat klinkt wel erg hoor
ik ben armlastig, niet knap, heb geen humor en loop in lompen. Ik ben wel schoon en net en probeer aardig te doen. maargoed veel heb ik niet te bieden natuurlijk!
nou moe, ben je eerlijk is het nog niet goed..quote:
Het ligt er aan of je aantrekkelijk bent of niet en of het je dus siert om oogcontact te maken..quote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:47 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik zoek zelf eigenlijk nooit meer toenadering, omdat dat toch niet werkt, maar ik ben toch wel regelmatig in supermarkt, winkelstraat of andere gelegenheden. Nooit zoeken meiden eens toenadering, ook al zoek je oogcontact , dan nog loopt iedereen star langs je heen. In veel andere landen is dit vaak wel anders, want hier is vaak juist het winkelcentrum, of de supermarkt DE gelegenheid voor meiden om een date te regelen.
Ligt dit aan de cultuur, of zijn Nederlandse meiden gewoon zo onbenaderbaar in het openbare leven. In Nederland zie ik nooit groepjes meiden in de supeermarkt, of winkelcentrum die jongens aanspreken voor een date! Zelfs niet als je laat zien dat je er open voor staat!
quote:Op zondag 27 februari 2005 16:39 schreef Evil-Angel het volgende:
Ik zoek zelf geen toenadering meer omdat ik dat altijd heb gedaan![]()
Ik vind het nu gewoon wel eens tijd worden dat een vent dat voor mij doet...![]()
En zo niet is het jammer![]()
Ik wist niet dat ze nog bestonden.quote:Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga een keer naar de kroeg zoek toe nadering tot een leuk vrouwtje. Investeer wat drankjes en ouwehoer gezellig wat over koetjes en kalfjes. Geef haar af en toe een complimentje over haar ogen etc.
Moet eens zien hoe makelijk dat dat gaat veel makelijker dan in het winkelcentrum.
Gewoon op jacht gaan bereik je het meeste mee.
oke dat zijn nog eens goede tips. noteert investeren in drankjes en complmenten over ogen. die heb ik genoteerd. Ik begreep laatst van dat bnn programma op de vrijdag dat je vrouwen ook moet aanraken steeds tijdens de conversatiequote:Op zondag 20 februari 2005 10:36 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ga een keer naar de kroeg zoek toe nadering tot een leuk vrouwtje. Investeer wat drankjes en ouwehoer gezellig wat over koetjes en kalfjes. Geef haar af en toe een complimentje over haar ogen etc.
Moet eens zien hoe makelijk dat dat gaat veel makelijker dan in het winkelcentrum.
Gewoon op jacht gaan bereik je het meeste mee.
Ik zou maar oppassen. We weten wat er met Lubbers is gebeurdquote:Op zondag 27 februari 2005 21:48 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
oke dat zijn nog eens goede tips. noteert investeren in drankjes en complmenten over ogen. die heb ik genoteerd. Ik begreep laatst van dat bnn programma op de vrijdag dat je vrouwen ook moet aanraken steeds tijdens de conversatiekan iemand dit confirmeren?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |