quote:
Cockpit is idd zo'n gevalletje ja. Je moet er gewoon ff aan wennen. Ook het feit dat de snelheid gewoon digitaal in getallen uitgedrukt wordt is wel ff wennen. Ik vind wat dat betreft analoge weergave toch wat relaxter omdat je dan jezelf niet constant 80 of 85 km p/h ziet rijden. Maar is ook gewoon een kwestie van wennen... En het schakelen van de Soes is gewoon heerlijk. Heel direct zonder bijgeluiden gewoon heel soepel
![]()
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 18:52 schreef Rietvaerder het volgende:Ey zit er geen middenbok onder
![]()
Je hebt er maar gelijk een paddockstand bijgekocht zie ik
![]()
Zit geen middenbok onder idd, alleen een jiffy die de grond niet kan raken als je plat door de bocht gaat
![]()
Zitten onder de steppies ook slijtbouten
![]()
quote:
Nu weet ik dat ik niks mag zeggen over taartscheppen en sneeuwschuiver maar tering wat heb jij een grote taartschep!
![]()
Die moet snel ingekort worden of niet?
![]()
Ik moet eerlijk zeggen dat 't me helemaal niet stoort op 1 of andere manier
![]()
Vind het vooralsnog wel best zo
![]()
Misschien als ik ergens een vervanger voor vind (incl reflector en kentekenverlichting) dat ik 'm meeneem, maar zoals ik al zeg, vooralsnog vind ik het zo wel best
![]()
quote:
Vind je het niet irritant dat je die koppeling moet inknijpen voordat je hem wilt starten
![]()
Ik wel, vooral als je jezelf staat aan te kleden naast de motor en je wilt hem vast starten...
Is wel even wennen, maar aan de andere kant, de BMW had heel veel rare specifieke dingen. Dus dat ik de koppeling in moet trekken om te starten vind ik eigenlijk wel min of meer niet geheel raar