Daarna nog geschiedenis en maatschappijleer. Duits bewaar ik voor morgen, dat is mijn favoriete vak.quote:
Duits was ook mijn favoriet. een tien voor m'n tenamen luistervaardigheid.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 23:56 schreef Suijk het volgende:
[..]
Daarna nog geschiedenis en maatschappijleer. Duits bewaar ik voor morgen, dat is mijn favoriete vak.
Of zo'n officier in een fout pak die je even de juiste normen en waarden ging bijbrengenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Luistervaardigheid had je het toch over? Of had je toen al casettebandjes, of ging dat toen nog weer anders?
Ligt eraan waar je moet spelenquote:Op zondag 20 februari 2005 00:18 schreef JeroenV het volgende:
Kom net van een feestje..
Morgen voetballen, denken jullie dat de wedstrijden door gaan? Ze geven heel erg slecht weer op.
halfuurtje maar, als ik er in lig wel minstens een uurquote:Op zaterdag 19 februari 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
Wat is een ligbad in je eigen huisje toch een lekkere luxe.
Heerlijk net even een half uurtje liggen dobberen.
waar in West 2 ??quote:Op zondag 20 februari 2005 00:22 schreef JeroenV het volgende:
Speel in West 2.
Zou mij goed uitkomen als het afgelast wordt, ik heb het super druk. Zo mijn bed eens opzoeken.
Zit in een veteranenelftal, het laagste wat er isquote:Op zondag 20 februari 2005 00:26 schreef just me het volgende:
[..]
waar in West 2 ??
ik zit ook in west 2
ja duh.. zo makkelijk kom je er niet vanafquote:Op zondag 20 februari 2005 00:27 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Zit in een veteranenelftal, het laagste wat er is. Is voor mij meer voor de lol.
quote:Op zondag 20 februari 2005 00:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Schitterend dat gesjor met die bank, ik zie het zo voor me.
WSE. And you?quote:Op zondag 20 februari 2005 00:28 schreef just me het volgende:
ja duh.. zo makkelijk kom je er niet vanaf
welke club?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |