Ik ben je eeuwig dankbaar! (Ook al is er weinig kont te zien ........)quote:Op vrijdag 25 februari 2005 22:37 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
[afbeelding]
Morris Fischer... (GTST, VR. 25-02-2005)

Misschien moet Valentein nog uit de kast komenquote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:56 schreef Nano het volgende:
Ik snap niet wat je in Joris ziet hoor.

Neequote:Op zaterdag 26 februari 2005 12:56 schreef Nano het volgende:
Ik snap niet wat je in Joris ziet hoor.

Het leek wel of hij een string aanhadquote:Op zaterdag 26 februari 2005 11:34 schreef Valentein het volgende:
[..]
Ik ben je eeuwig dankbaar! (Ook al is er weinig kont te zien ........)

Het is maar waar je oplet.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:13 schreef Beach het volgende:
[..]
Het leek wel of hij een string aanhad

Joris moet optieven.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:29 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Die jorris puttman is dan ook een beetje fout![]()

Martine is ontvoerd & het was deel 1 van haar exit.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 14:47 schreef Woelli het volgende:
Wat is der gisteren gebeurd met GTST?

Jee, kijk anders ZELF even op gtst.nl.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:40 schreef Beach het volgende:
Wat gebeurt er maandag en de rest van de week?

Blader even een topic terug.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 17:40 schreef Beach het volgende:
Wat gebeurt er maandag en de rest van de week?

Trentsetterquote:Op zaterdag 26 februari 2005 21:23 schreef Woelli het volgende:
[..]
Tjah sorry kan der niks aan doen dat ik een trentsetter ben !!!

Ik denk dat het inderdaad in is om spelfouten te maken!quote:

* Edit: Niet lieve reactie over breezers...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 22:01 schreef Airelle het volgende:
[..]
Ik denk dat het inderdaad in is om te laten zien dat JE NIET KUNT SPELLEN!
Aargh!
Trouwens gelukkig maar dat de komma-stijl ( ,, ) niet is aangeslagen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |