ja dan moet hij bij de vrouwen gaan rijden, daar doen ze de 3kmquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:32 schreef tong80 het volgende:
Wel 2 kilometer te lang voor hem vandaag.
Ik voorspel dat het morgen zaterdag isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:29 schreef tommy4487 het volgende:
tis niet echt druk in dit topic ik kijk het ook op dit moment en voorspel een overwinning van de jong
Dus ze moeten elkaart kapot blijven cocureren ?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:25 schreef andre77 het volgende:
Dat vind ik echt onzin. Iedereen kan weleens vallen en als je valt in december wil dat niet zeggen dat je op de OS valt. Stel je voor dat Timmer op de 1000 meter valt, dan ga je toch niet met Els Murris rijden? Bovendien kan de vorm van een rijder in december erg verschillen met de vorm op de OS, al valt dat lastig te voorspellen. Als je medaillekandidaten hebt en niet-medaillekandidaten, dan moet je met de medaillekandidaten rijden.
Nee, toppers bij voorbaat aanwijzen. Dat wordt natuurlijk lastig als er meer medaillekandidaten zijn dan plaatsen, maar dat geldt volgend jaar alleen maar voor de lange afstanden mannen.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dus ze moeten elkaart kapot blijven cocureren ?
O nee, de selectiecommissie volgt altijd de regels. Dat betekent dat er een skate-off tussen De Jong en Romme nodig is om te bepalen wie de beste Nederlander in de WB-5000 meter is.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:11 schreef andre77 het volgende:Zou er nog een skate-off tussen Uytdehaage en Romme komen ?
Ze zagen het kopje van De Jong zelfs al hangen!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:51 schreef Ambrosius het volgende:
Geweldig ook die Snoeks & Hersman die de Jong al na 2 rondjes afschrijven als 'ie een paar seconden achter Grodum ligt. Uiteindelijk wint 'ie op een geweldige manier. Bob.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |