De belg...quote:Op zaterdag 26 maart 2005 15:29 schreef Coelho het volgende:
waar heb je beelden? NL2 zendt toch weer eens niet uit???
Waarom? Klier kon niet anders. Wesemann klopt een Boonen ook niet in de sprint. En besides Klier heeft al vaker voor Wesemann moeten knechten verleden jaar. Dus kan ook eens voor zichzelf gaan. Klier zal in de Ronde wel weer de ideale knecht voor Wese zijn. Dus Klier het enigste wat die verkeerd deed was op minder dan 1 km nog eens overnemen. Had beter in het wiel gebleven.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 16:49 schreef Lortnoc het volgende:
Boonen erg sterk! Verdiende winnaar.
Maar wat dacht Klier nu? Die heeft gewoon een uur knecht voor Boonen gespeeld. Boonen zat zelfs bij hem in het wiel voor de sprint. Pure domheid, denk dat Wesemann wel flink link zal zijn.
Dekker heeft lekker getest en zal nu wel met vertrouwen de RVV in gaan.
Dat 'ie nog overnam was idd geen slimme zet.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 17:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Waarom? Klier kon niet anders. Wesemann klopt een Boonen ook niet in de sprint. En besides Klier heeft al vaker voor Wesemann moeten knechten verleden jaar. Dus kan ook eens voor zichzelf gaan. Klier zal in de Ronde wel weer de ideale knecht voor Wese zijn. Dus Klier het enigste wat die verkeerd deed was op minder dan 1 km nog eens overnemen. Had beter in het wiel gebleven.
Klier probeerde bergop Boonen af te matten maar dat lukte niet. Op die laatste kasseistrook toen Boonen dat helemaal voor zijn rekening nam was Klier blij dat die meekon. Ik had dus het idee dat Klier niet rapper en beter kon meer. En ja dan beter 2e worden dan met 7 man sprinten en het alsnog niet halen. Zeker weten doe ik dat niet maar kans zat er dik in dat Wese het ook niet afmaakte.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:46 schreef placebeau het volgende:
Straf werk van Boonen en Klier. Ik snap alleen niet waarom klier niets ondernam, in de sprint was hij sowieso verloren.
Ja, Boonen was idd sterker op de kasseien. Maar goed, zich zo in de luren laten leggen in de laatste kilometer door een veel jongere rennerquote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:50 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Klier probeerde bergop Boonen af te matten maar dat lukte niet. Op die laatste kasseistrook toen Boonen dat helemaal voor zijn rekening nam was Klier blij dat die meekon. Ik had dus het idee dat Klier niet rapper en beter kon meer. En ja dan beter 2e worden dan met 7 man sprinten en het alsnog niet halen. Zeker weten doe ik dat niet maar kans zat er dik in dat Wese het ook niet afmaakte.
Trouwens voor T-Mobile was het de dag van de 2e plaatsen. In het Criterium Int. won Galvez de 1e rit voor Zabel en Förster.
Boonen is snelller in de sprint. Maar ik snap wat je bedoeld.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:53 schreef placebeau het volgende:
[..]
Ja, Boonen was idd sterker op de kasseien. Maar goed, zich zo in de luren laten leggen in de laatste kilometer door een veel jongere renner
En vooral ook voor Parijs-Roubaix, waar hij drie jaar geleden voor het eerst naam maakte.quote:Op zaterdag 26 maart 2005 18:52 schreef Leatherface het volgende:
Knap werk van Boonen en Klier inderdaad.
Misschien Boonen toch maar opschrijven voor Vlaanderen's Mooiste?
quote:Critérium international - 2e étape: le classement
MONTHERME (Ardennes), 27 mars (AFP), 10:35
Classement de la 2e étape du Critérium international cycliste, une course de côtes courue dimanche des Vieilles Forges (Les Mazures) ŕ Monthermé:
1. Thomas Dekker (PBS/Rabobank)
les 98,5 km en 2 h 25:56. .
(moyenne: 40,498 km/h)
2. Jorg Jaksche (ALL) m.t.
3. Bobby Julich (USA) ŕ 03.
4. Ivan Basso (ITA) 10.
5. Ruben Plaza (ESP) 1:28.
6. Jens Voigt (ALL) 1:28.
7. Denis Menchov (RUS) 1:28.
8. David Blanco (ESP) 1:28.
9. Michael Boogerd (PBS) 1:28.
10. Benoît Vaugrenard (FRA) 1:50.