Vreemd, meestal denken mensen dat pas nadat ze mijn fotoboek gezien hebben.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:22 schreef Slaaitjuh het volgende:
[..]
ik ben er altijd vanuit gegaan dat jij een meisje wastot ik je fotoboek net zeg
Over verwerpelijke ideeën gesproken...quote:Op zaterdag 26 februari 2005 16:22 schreef Herr-Wheelchair het volgende:
Ideeën zijn er om te verwerpen.
Vrienden onder elkaar vragen niet om aandacht, die krijgen ze gewoon.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:06 schreef Conflict het volgende:
ej Dirkh, waarom is mijn topic dicht? Ik dacht dat we vrienden waren
Da's kei liefquote:Op zaterdag 26 februari 2005 19:14 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Vrienden onder elkaar vragen niet om aandacht, die krijgen ze gewoon.
Het ware gevoel van bier en ambient lijkt mij dermate verrukkelijk dat het op een internetforum niet te reproduceren is, uw poging om dat toch te doen zie ik als een poging om alle overige users te plagen met iets wat zij niet hebben en u wel, iets wat enkel jaloerse reacties zou opleveren.quote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:30 schreef bofneger het volgende:
Waarom wordt die verrukkelijke combinatie van Beck's en Ambient nu in de kiem gesmoord?
Beck's is zo ongelooflijk lekker....
Het is nog vroeg...
Bedankt voor de info. Ik zal voortaan iets meer rekening houden met de keuze van mijn biermerk en muziek, voordat ik een topic open. Al met al blijft het natuurlijk een fan-tas-ti-sche avondquote:Op zaterdag 26 februari 2005 20:37 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Het ware gevoel van bier en ambient lijkt mij dermate verrukkelijk dat het op een internetforum niet te reproduceren is, uw poging om dat toch te doen zie ik als een poging om alle overige users te plagen met iets wat zij niet hebben en u wel, iets wat enkel jaloerse reacties zou opleveren.
Bovenaan deze pagina.quote:Op zondag 27 februari 2005 01:30 schreef kikoooooo het volgende:
waar is braun eigenlijk?
quote:
Dat weet ik ook wel, je kunt toch onmogelijk alle topics kennen? Geen probleem toch?quote:Op zondag 27 februari 2005 18:17 schreef hallo_mensen het volgende:
@ Kroepoek , ik had niet in de gaten dat die al bestond
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2005 18:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, je kunt toch onmogelijk alle topics kennen? Geen probleem toch?
ja dat wil ik ook welleens wetenquote:Op zondag 27 februari 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
Dirkh. Waarom is het topic van BrauN op slot?
Uhuhquote:Op zondag 27 februari 2005 19:59 schreef tommy4487 het volgende:
[..]
ja dat wil ik ook we leens weten
Er werd goed meegedaan in het topic.
Het was een redelijk leuk topic
Ik heb het gevoel dat je hem alleen maar gesloten hebt om de naam van de TT
ja wat hij zegtquote:Op zondag 27 februari 2005 19:57 schreef Bupatih het volgende:
Dirkh. Waarom is het topic van BrauN op slot?
Nou ja zegquote:Op zondag 27 februari 2005 20:02 schreef Dirkh het volgende:
Je hebt gelijk Bupatih, was ik te snel mee. Mijn fout, ik zag de OP en heb meteen gesloten. Had even wat verder moeten kijken dan mijn neus lang is. En die is lang.
BrauN, ook mijn excuses daarvoor.
Ik zal het je nog sterker vertellen. Dirkh heeft de OP niet eens gelezen. Hij ziet in Active topics de TS 'BrauN' en klikt op de slotjes-knop.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:04 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Nou ja zeg
Het is een schande.
Waarom alleen maar oordelen op de OP?
Alleen maar omdat het BrauN is, hèDirkh, wat doe je?
Het begint een beetje belachelijk te worden, net als zijn bans. Die zijn behoorlijk onduidelijk.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef Dirkh het volgende:
Het is dankzij andere users dat het topic uberhaupt een kans maakt om wat te worden, wat dat betreft was ik dus te snel en had niet goed gekeken.
Een plaatje in je OP en whehehe erbij, doen bij mij meteen belletjes rinkelen, nekharen schieten omhoog en krijg meteen moordneigingen.
Precies!! De reacties waren niet echt je van het.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef Dirkh het volgende:
Het is dankzij andere users dat het topic uberhaupt een kans maakt om wat te worden, wat dat betreft was ik dus te snel en had niet goed gekeken.
In het vervolg niet zo snel meer oordelen.quote:Een plaatje in je OP en whehehe erbij, doen bij mij meteen belletjes rinkelen, nekharen schieten omhoog en krijg meteen moordneigingen.
Ik wacht dan altijd nog even, maar dan wordt het uiteindelijk toch ook niks.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef Dirkh het volgende:
Een plaatje in je OP en whehehe erbij, doen bij mij meteen belletjes rinkelen, nekharen schieten omhoog en krijg meteen moordneigingen.
Jadiejadieja.quote:Op zondag 27 februari 2005 20:06 schreef BrauN het volgende:
[..]
Ik zal het je nog sterker vertellen. Dirkh heeft de OP niet eens gelezen. Hij ziet in Active topics de TS 'BrauN' en klikt op de slotjes-knop.
Ik heb ze even bekeken, maar ze zijn van dermate laag niveau dat je wat mij betreft deze twee kuttopics moet koesteren, als verborgen schatten waar slotjesgeile moderators hun zweterige klauwen nog niet op hebben gelegd, topics die je verborgen moet houden zodat je de crew kunt uitlachen wanneer je je teneergeslagen voelt.quote:Op zondag 27 februari 2005 21:53 schreef kanaiken het volgende:
Het grote -wees hier eng- topic
Croupouque, ik heb nog twee topics in onzin zonder slot, wat moet ik daar nu mee doen?
quote:Op zondag 27 februari 2005 21:57 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik heb ze even bekeken, maar ze zijn van dermate laag niveau dat je wat mij betreft deze twee kuttopics moet koesteren, als verborgen schatten waar slotjesgeile moderators hun zweterige klauwen nog niet op hebben gelegd, topics die je verborgen moet houden zodat je de crew kunt uitlachen wanneer je je teneergeslagen voelt.
Jawel, maar dan beter.quote:Op zondag 27 februari 2005 22:01 schreef kanaiken het volgende:
[..]
hulde voor deze prozaïsche beschrijving
schrijf je wel eens?![]()
Wiequote:Op maandag 28 februari 2005 19:37 schreef Ruis het volgende:
en wanneer stapt Tessje net als C. "vrijwillig" op?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |