quote:Op dinsdag 8 maart 2005 01:02 schreef beerke het volgende:
Enfin, mijn CP1's hebben wel degelijk een beschermlaag over het carbon heen zitten. En juist in die laag is een barst gekomen. Maar goed, die gasten bij Burton lossen het allemaal netjes op zoals het er nu naar uit ziet.
nah, 2002/2003 had je de C14 al met carbon, eerste revisie snapte door te dunne versteviging, 2de door te stijf bij de bevestigingspunten, C16 is van afgelopen jaar en is beter, lichter, stijver.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 17:59 schreef NoComment het volgende:
Hmm, wel minder dat ze zo snel stuk gaan.. je zou toch verwachten dat ze even nadenken voor ze zoiets produceren. Dit was trouwnes het eerste jaar dat er bindingen met carbon Highbacks waren toch, zo ja dan denk ik dat ze volgend jaar wel verbeterde modellen uitbrengen. Lijkt me in ieder geval vrij logisch als ze zowat alle carbon highbacks terug krijgen
Ik heb de C16's sinds vorig jaar april ofzo, voor 200 euro toen geen slechte deal.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 20:13 schreef beerke het volgende:
Yup, de P1 was vorig jaar ook al met carbon-highback verkrijgbaar. Echter, het kwam geregeld voor dat mensen bij het instappen van de lift hun highback versplinterden. Vandaar dat er dit jaar een beveiliging op de P1 is gekomen om dit te voorkomen. Bij een harde tik tegen de highback klapt deze naar binnen.
Overigens ben ik het helemaal met je eens hoor. Die highback moet gewoon heel blijven. Ongeacht wat voor vorm van snowboarden je beoefent. Zeker die C16 moet zich goed blijven houden bij freestylen. Die CP1 is nou niet de meest ideale binding om mee over een schans of rail te knallen.
Ik dacht overigens dat jij de C60 had, maar het is toch de versie van vorig jaar begrijp ik.
Ik wil je hoop op nog goedkoper spul niet verpesten maar de uitverkoop is op dit moment in volle gang en het wordt nu echt niet meer goedkoper... de laatste vier weken zijn de prijzen spectaculair gedaald en nu is het gewoon heel snel je slag slaan voordat het echt op is. Kans op nog lagere prijzen heb je denk ik niet meer. Ik zou iig zeker ff bij Duijvestein gaan kijken die hebben veel materiaal afgeprijsd nu. Schoenen zou ik nu voor rond de ¤150-160 kopen, dat zijn nu de modellen die normaal rond de ¤200 kosten en dat zijn prima schoenen. Maarreh... wat is je schoenmaat, je gewicht en je lengte? Dat speelt namelijk een héél belangrijke rol bij het kiezen van een board & binding en daar heb ik je nog niet over gehoord geloof ikquote:Op zondag 6 maart 2005 12:17 schreef UnleashMitch het volgende:
Ik kom nu op 329,- voor een Rossignol Scope+ met de bijbehorende Unit Binding Pack (ofzo), daar nog de schoenen bij. Ik weet alleen niet hoe goed de bindingen zijn. Totaal dus rond de 400,- a 450,-. Dan nog hopen op een uitverkoop ergens aangezien ik verwacht dat ik het setje over een mand of 2 pas ga kopen.
hm, ik zou eerder denken dat het andersom was, afgaande op mijn eigen ervaringenquote:Op vrijdag 11 maart 2005 15:13 schreef onanymous het volgende:
[...]
de eerste 4-5 weken loop je toch nog vrij veel kans op beschadigingen die je later niet meer oploopt
Snowboardleraar + reisleider, seizoener in de sneeuw en waarschijnlijk al veel meer weken poeder gezien dan wij bij elkaar.quote:walter kouw
Zojuist bereikte ons het vreselijke bericht dat Walter Kouw (psaiko), onze zeer toegewijde US collega is omgekomen bij een lawine in Mayrhofen (Oostenrijk). Walter werkte daar als reisleider.
Wij zijn totaal geschokt en kunnen op dit moment niets anders dan aan zijn familie en vrienden denken.
rust in vrede walt
Ken je hem dan??? Wel minder...quote:Op zaterdag 12 maart 2005 13:02 schreef fs180 het volgende:
psaiko dood?![]()
![]()
fuck men.. komt het toch wel iet wat dichtbij allemaal...![]()
neh dat weer niet, maar tis toch stuk anders dan dat je ergens hoort dat iemand ooit is doodgegaan door een lawinequote:Op zondag 13 maart 2005 11:06 schreef NoComment het volgende:
[..]
Ken je hem dan??? Wel minder...![]()
Never underestimate the force of nature...
Klinkt echt prachtig dude, heb je wat mooie plaatjes?? Deze paar regeltjes van je doen me weer in La Plagne wanenquote:Op zaterdag 12 maart 2005 18:48 schreef Kentaro het volgende:
zo ook weer terug, echt lekker geboard. heel veel bijgeleerd - oa dat uit een heli springen op 3600 meter best wel scary isWel heel veel off piste kilometers gemaakt. Een paar hele mooie couloirs genomen. Zelf ook nog een tricky situatie gemaakt op een extreem steile helling waar alles begon te schuiven. Gelukkig was het in een bos waardoor het niet zo heel breed afbreekt maar al met al blij dat alles goed is gegaan. Zeker als je thuis komt en je hoort wat er allemaal weer mis is gegaan met Nederlandse boarders. Gelukkig waren wij met supergoede Franse gidsen. Dat is uiteraard geen garantie maar die jongens waren echt heel voorzichtig en proffessioneel. Door echt steile couloirs werd iedereen met de walkie talkie begeleidt. Die walkie talkies zijn echt super wanneer je off piste bent.
quote:Op zondag 13 maart 2005 13:38 schreef 360sjors het volgende:
[..]
tot ik me realiseer dat het hier zo koud is omdat de fucking verwarming weer eens naar de klote is.
Wat zijn je schoenmaat en je gewicht?quote:Op dinsdag 15 maart 2005 09:53 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
verhaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |