Hahahahquote:Op vrijdag 18 februari 2005 21:10 schreef Kamphuys het volgende:
Gelijk heb je. Zo heb ik het meegemaakt dat een dame niet alleen alleen maar kwam door penetratie, maar ook nog eens alleen als ze bovenop me zat. Goh, vervelend![]()
jahquote:Op zaterdag 19 februari 2005 14:06 schreef Peetje81 het volgende:
Als er dan toch een keuze gemaakt moet worden tussen beiden... Tong!!!
Precies, mijn idee... Het wordt wat anders als het "de tijd van de maand is", maar anders... echt super om te doen. En what's the problem? Huidige bed-partner is wat terughoudend omdat ze niet kan goed kan genieten omdat ze denkt dat het voor mij niet prettig is. Maar ik zal haar wel even opleiden dat ze dat maar moet vergeten...quote:Op zondag 20 februari 2005 18:41 schreef maimaimai het volgende:
weetje hoeveel jongens beffen lekker vinden!!!!!! SERIEUS!!!!! Kheb veel vriendinnetjes die beffen vinden kietelen :S of vies vinden en hun vriendjes smeeeeeeeeeeeeken of ze t pleeeeeeeeeeeease maar heeeeeeel ff mogen doen!!!! Alsje je toch goed doucht enzo is t toch niet erg?
Zolang d'r eens in de 2 weken gewassen wordt zal je er niet dood aan gaan...quote:Op zondag 20 februari 2005 18:41 schreef maimaimai het volgende:
Alsje je toch goed doucht enzo is t toch niet erg?
Da's wel héél verleidelijk.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen. Helaas doe ik het veel te weinig.
Any volunteers?
quote:Op woensdag 23 februari 2005 13:06 schreef stribe het volgende:
mijn vriendin vindt t ook lekker maar ik mag het alleen als ze zich gedoucht heeft.
Ja dat begrijp ik wel deels, aangezien als je je gedoucht heb je zeker weten dat t allemaal schoon is enzo, hoe je je daarover geen zorgen te maken en kan je je helemaal laten gaan (wel zo belangrijk vind ikquote:Op woensdag 23 februari 2005 13:06 schreef stribe het volgende:
mijn vriendin vindt t ook lekker maar ik mag het alleen als ze zich gedoucht heeft.
zo sprak onze 35 jarige maagdquote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:43 schreef M_Schtoppel het volgende:
Ik vind het heerlijk om een vrouw te beffen. Helaas doe ik het veel te weinig.
Any volunteers?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |