Tja, als het kan heb ik het liefste het tegelijkertijd, lekker gebeft worden terwijl wat vingers een weg naar binnen vinden...
Wbt vingeren op de klit, opzich vind ik dat heel erg lekker, maar dan moet iemand het wel echt goed kunnen, bij mij, anders is dat meestal gewoonweg niet fijn.
Beffen is daarin wat vergevelijker, wordt minder snel aan de nare kant, maar het nare eraan is dat er niet veel mensen zijn van wie ik echt heel erg warm loop met beffen, vind het vooral in combi met penetratie lekker en dan moet je wel iemand treffen die 2 dingen tegelijk kan doen, meer kans op succes bij vrouwen als bij mannen
![]()
Het ligt er ook aan wanneer het gebeurt, wat vrij standaart is is dat voor het neuken gebeft wordt, dat vind ik dus echt niets, de kans dat je me dan klaar krijgt is heel klein, neuk je me eerst even goed zodat de orgasme's al lekker aan het rollen zijn dan wordt het een stuk makkelijker, uiteindelijk doe je me het grootste plezier door me lekker op te geilen en dan de sterren van de hemel te neuken
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.