liever RWD... 4wiel betekend de eerste 10cm rustig optrekkenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:58 schreef chiren het volgende:
[..]
Met 4wd en 3 banden meer die ook allemaal nog eens dikker zijn dan een motorband ben je met een auto die in 5,2 seconden op de 100 zit sneller weg dan een motor die in gemiddeld 4 seconden op de 100 zit, als we het over regen hebben dan ja inderdaad
Agh ja, feit blijft gewoon dat je met een hell of a 4wd auto moet komen om het een motor moeilijk te maken bij het stoplicht...
MAAARRrrr, als je 1000pk (ik zeg maar iets) op de achterwielen gooit, zal je toch alleen maar spinnen? Ja of je moet superslicks hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:01 schreef Youp het volgende:
[..]
liever RWD... 4wiel betekend de eerste 10cm rustig optrekkenen daar verlies je snelheid op
nee... dan moet je met de koppeling om kunnen gaan en heeeeeeeeeeeeeeeeele brede banden monteren en de juiste overbrengingsverhouding kiezenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:03 schreef chiren het volgende:
[..]
MAAARRrrr, als je 1000pk (ik zeg maar iets) op de achterwielen gooit, zal je toch alleen maar spinnen? Ja of je moet superslicks hebben
Nee, brede wielen helpen enorm.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:03 schreef chiren het volgende:
[..]
MAAARRrrr, als je 1000pk (ik zeg maar iets) op de achterwielen gooit, zal je toch alleen maar spinnen? Ja of je moet superslicks hebben
Dodge Viper GTS Stryker TT Stage 3... 1150pk en 12xx nm koppel... op de achterwielen en op 395 bandjes ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:05 schreef yup het volgende:
[..]
Nee, brede wielen helpen enorm.
Dauer 962 (730 pk 700 nm) Le Mans bijv. had een test ofzo gelezen, ding heeft vrijwel geen wielspin (als je ermee kan omgaan), ding gaat in 2.6 seconden naar de 100. Dat doet vrijwel geen enkele ultra supersport motor hem na (en dat ding kost volgens mij 100 supersports bij elkaar dus dat is geen eerlijk vergelijk nee).
geen idee... de TT Stage 3 viper heeft wel het wereldrecord topsnelheid gehaald ooit in de jaren 90... ver in de 400km/h... ze doelen nu met de 1700pk op iets boven de 500km/h volgensmijquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:12 schreef chiren het volgende:
Ahw kijk zo leer ik ook weer wat
En nu begint het topic tenminste weer te lijken op wat ik wil (ik dacht zo van, 'Mijn topic, wat doe je!)
En wtf men, 1700pk uit een Viper
Wat is eigenlijk het meeste aantal pk uit een auto ooit gehaald? Een fabrieksauto dan, getuned. Geen 8 meter lange draggers met 20 V12-en ofzo
is minder tunable... maar waarschijnlijk valt er uit het viper blok wel meer koppel te halenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:23 schreef chiren het volgende:
Dat is waar, ik kan me een 1300+pk supra herinneren, 3liter, dus dat is 433,3 pk per liter... Maar ik denk dat het viperblok misschien wat minder tunable is dan zo'n 2JZ. Ander zou je er in principe (433,3*8=) 3500pk uit moeten kunnen persen
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:18 schreef Youp het volgende:
er zijn jappen die veel meer vermogen per liter hebben
Op een Daewoo, lol, het moet niet gekker worden!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:47 schreef chiren het volgende:
ten eerste hoort hij mij wel flink toeren brullen (motorkap met 'gaten', open air intake en remus demper)
Ow sorry, niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:18 schreef chiren het volgende:
In het rood alleen, en zonder de 2liter turbo motor met 4wdAnders had ik die fucker wel kunnen hebben
Je bedoelt het net andersom he. Met een huis- tuin en keukenmotor laat je al vrijwel ALLE auto's achter jequote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:26 schreef StefanP het volgende:
1000+rwhp drag supra vs big bore hayabusa met wat weight savings
http://www.badassride.com/videos/busa_vs_supra.wmv
Met de juiste auto laat je vrijwel alle motoren achter je.
Als ik ff gok hoeveel auto's er zijn in nederland, ik heb geen idee hoor, maar zeg iets van (krap geteld) 5 miljoen. En dan tel ik denk ik echt krap?!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:53 schreef yup het volgende:
Een std. Hayabusa vlamt al 99.9% van het hele wegennet in Nederland, zelfs extreem getunede kleine wagentjes (Golf 1 GTi met 450 pk oid) houd hem niet bij.
Precies mijn reden om mijn rijbewijs NIET te halenquote:Oh ja en de statistieken omtrent motorrijden en de kans op een dodelijk ongeluk. Ik begrijp nooit waarom motorrijders denken dat ze onsterfelijk zijn.
Jaja sorry zoeits bedoelde ikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 04:38 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als ik ff gok hoeveel auto's er zijn in nederland, ik heb geen idee hoor, maar zeg iets van (krap geteld) 5 miljoen. En dan tel ik denk ik echt krap?!
99,9 procent zou dan betekenen dat er in nederland 5000 auto's rondrijden die een busa eruitscheuren...........sorry, maar ik denk dat je die 99,9% iets moet bijstellen hoor.
Ik gok eerder 99,999% ofzo, dat zouden er 50 zijn, en zelfs dat vind ik nog veel.
Is die alleen voor limbo's dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:42 schreef Five_Aces het volgende:
(Als je in Limburg woont kan je altijd nog naar de ring, kan je blazen wat je wilt)
idd, de nieuwste GSXR1000 zet 180 achterwielpk's neer, dus meer dan 200 krukaspk's met alleen een ander uitlaatsysteem.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:26 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is die alleen voor limbo's dan?
Kan me nog herinneren dat ik er ook op mocht....
en flick is echt geen limbo
En waarom lult iedereen pver een hayabusha
Dit is toch echt niet de snelste fiets(hooguit op topsnelheid),de SS van Yamaha of Suzuki(nieuwe GSX1000) gaan over het vermogen van een haya met minder gewicht.
Zeg toch niet dat ie van een Cosworth wint, zegt me niks die auto. Zeg alleen dat ie in 3 sec op de 100 kan zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:42 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Da's wel erg optimistisch. Een vriend van me heeft een Fazer 600, en kan best rijden, maar hij wint het toch niet van de Cosworth van een andere kennis
moet je op die busa eens een turbo kitje schroeven... die dingen zijn tunable tot 500pk (en over een tijdje misschien wel meer) dan wil ik die supra dat nog wel eens zien winnenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:26 schreef StefanP het volgende:
1000+rwhp drag supra vs big bore hayabusa met wat weight savings
http://www.badassride.com/videos/busa_vs_supra.wmv
Met de juiste auto laat je vrijwel alle motoren achter je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |