abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25147366
Dat is leuk met dit weer (regen en wind en shit) !

Situatie: Een afgelegen 80km/u lange 2 baansweg. Ik stond vooraan bij het stoplicht, naast mij een oude man in een Daewoo, en achter mij een Yamaha Fazer 600cc. Ik wist dat motoren doorgaans sneller optrekken dan een auto bij het stoplicht (understatement) dus ik besloot om maar eens te kijken wat mijn beestje in petto had tegen een motor. VRIJ WEINIG haha, tot de 80 besloot de motor achter mij te blijven, omdat hij misschien vond dat het wel aardig opschoot, maar ik denk dat hij op een gegeven moment een natte bek kreeg vanwege het opspattende water ofzo want hij besloot me rechts in te gaan halen (hij was niet aan het plakken oid, dus als ik had geweten dat hij wilde inhalen had ik niet onnodig links blijven rijden, want wie weet wou die meneer helemaal niet racen ). Anyway, hij kwam me met best wel een vaart voorbij, maar bij de 120 hield 'ie in want volgens mij werd ie bijna van z'n motor afgeblazen en zag hij geen reet meer door de regen.

En toen kwam ik hem weer hard voorbij

Bij het volgende stoplicht ging hij naar rechts en ik rechtdoor, ik wilde nog even een duimpje opsteken, maar meneer keek me niet aan

Nou en dat was het, best leuk verhaaltje toch zo op deze regenachtige dag? Dacht ik ook

Zal nu vast wel een hoop geflame over me heenkrijgen

Meer mensen met sprint verhaaltjes?
(Y)
pi_25147408
Duh

98pk en 198kg tegen 100pk en wat is het, 1100kg?
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:21:49 #3
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_25147415
Volgende keer iets letterlijker tegen die motor sprinten. Optrekken tot 120 is leuk met motors, afremmen tot 0 is leuker.
pi_25147440
ik ben net lekker met mn motor in de blubber wezen spelen

hoezo vies weer
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25147503
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:21 schreef Zzyzx het volgende:
Volgende keer iets letterlijker tegen die motor sprinten. Optrekken tot 120 is leuk met motors, afremmen tot 0 is leuker.
tot de 120 maar? <10kw zeker
pi_25147507
Fazer 600 doet er zo'n 3 seconden over om op de 100 te komen met een goede berijder
pi_25147619
Waarschijnlijk had die kerel niet eens in de gaten dat je aan het sprinten was.
pi_25147652
Je moet altijd maar zo denken, wie het laatst lacht lacht het best.

Die motorrijder lacht en ziet vervolgens niet dat er een steen op de weg ligt. Moet je eens kijken wie er dan lacht
pi_25147690
Waarom nu altijd gelijk weer die haat Het ligt wel gevoelig geloof ik hè? Dat lage vermogen van koekblikkers
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:41:17 #10
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25147712
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:37 schreef MrX1982 het volgende:
Je moet altijd maar zo denken, wie het laatst lacht lacht het best.

Die motorrijder lacht en ziet vervolgens niet dat er een steen op de weg ligt. Moet je eens kijken wie er dan lacht
Als je maar hard genoeg rijd merk je niet eens wat van die steentjes. (moet het natuurlijk geen betonblok zijn van 50 bij 50)
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_25147724
Over een autoband heenrijden merk je ook niet eens
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:42:14 #12
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_25147729
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:40 schreef Rietvaerder het volgende:
Waarom nu altijd gelijk weer die haat Het ligt wel gevoelig geloof ik hè? Dat lage vermogen van koekblikkers
Motors zijn voor egoisten.
pi_25147749
Ow?
pi_25147751
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:41 schreef hollander172 het volgende:
Als je maar hard genoeg rijd merk je niet eens wat van die steentjes. (moet het natuurlijk geen betonblok zijn van 50 bij 50)
Het gaat om het idee van wie het laatst lacht, lacht het best. Het kan ook best een vogel zijn oid
pi_25147767
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:42 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

motorrijders heet zoiets, of zit je nog op de kleuterschool.
sprinten tegen een motor
[ Bericht 99% gewijzigd door Tjabbo op 1-1-2005 0:01 ]
pi_25147777
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:42 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

en jij bent zieligerd die zich laat intimideren door motorrijders terwijl ze het nieteens proberen
pi_25147816
Oh maar die gast had zeker wel door dat ik aan het sprinten was, ten eerste hoort hij mij wel flink toeren brullen (motorkap met 'gaten', open air intake en remus demper) en ik hoorde hem ook flink doortrekken toen hij langszij kwam, hij ging zelfs nog even door en liep uit, maar besloot toen denk ik maar op te houden vanwege de wind en regen, en daar kwam ik weer ! Ik was ook eerder bij het volgende stoplicht, dus ik lachtte inderdaad als laatst, en dus het best !!!!!!11 HiHi *0n3 LuV*

Daarom is het leuk om juist in dit weer een poging te wagen, met droog weer maak je geen schijn van kans natuurlijk .
(Y)
pi_25147833
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het gaat om het idee van wie het laatst lacht, lacht het best. Het kan ook best een vogel zijn oid
Of een file, of een wegversperring met paaltjes, kijken wie er dan lacht.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:49:52 #19
17709 hollander172
pi_25147859
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:43 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

En dat idee vind je leuk? Tijdje terug is er nog een jongen overleden van wat was het? Jaartje of 23? Vloog een eend tegen zijn helm en na een stukje glijden stond er een paaltje oid in de weg, ja leuk..... Het zal een vriend van je zijn.
pi_25147862
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:47 schreef chiren het volgende:
Oh maar die gast had zeker wel door dat ik aan het sprinten was, ten eerste hoort hij mij wel flink toeren brullen (motorkap met 'gaten', open air intake en remus demper)
Wel eens een helm op gehad en 100+ gereden? Nee dus....
pi_25147866
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:48 schreef slashme het volgende:

[..]

of een flitser van voren
pi_25147894
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:48 schreef slashme het volgende:
Vergeet de vangrail niet.

Oh ja en de statistieken omtrent motorrijden en de kans op een dodelijk ongeluk. Ik begrijp nooit waarom motorrijders denken dat ze onsterfelijk zijn.
pi_25147956
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Oh ja en de statistieken omtrent motorrijden en de kans op een dodelijk ongeluk. Ik begrijp nooit waarom motorrijders denken dat ze onsterfelijk zijn.
ach... het is het ultieme gevoel van vrijheid... meer niet

en tsjah... onstefelijk voelt een goede motorrijder zich niet.. hij moet zich juist bewust zijn van het feit dat hij hardstikke kwetsbaar is
pi_25147980
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:49 schreef hollander172 het volgende:
En dat idee vind je leuk? Tijdje terug is er nog een jongen overleden van wat was het? Jaartje of 23? Vloog een eend tegen zijn helm en na een stukje glijden stond er een paaltje oid in de weg, ja leuk..... Het zal een vriend van je zijn.
Ik heb geen problemen met motors of motorrijders. Motors zijn best geil en dan vooral het geluid. Maar wat ik asociaal en dom vind is dat motorrijders vaak denken dat ze onsterfelijk zijn en daardoor levensgevaarlijk rijden. Van mij mogen ze zichzelf te pletter rijden maar doe dat dan op een circuit waardoor je andere mensen geen trauma's bezorgt. Puur egoïsme is dat namelijk.
pi_25147995
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hou gewoon je bek eens eikel. Mensen doodwensen is niet tof.
pi_25148027
En willen we het aub houden bij het sprinten en niet gaan flamen en discussieren over dat een motor soms onveilig enzo? Danku

Motor merkt wel dat ik aan het sprinten was, want hij weet ook wel wanneer een auto rustig optrekt (zoals die opa naast me) of wanneer een auto op z'n flikker krijgt, vooral bij het stoplicht hoort hij ook wel dat ik met 6k toeren wegtrek
(Y)
pi_25148047
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:54 schreef Youp het volgende:
ach... het is het ultieme gevoel van vrijheid... meer niet
Dat geloof ik best maar het is niets voor mij. Zou voor mij pure zelfmoord zijn om op zo'n race machine te gaan zitten
quote:
en tsjah... onstefelijk voelt een goede motorrijder zich niet.. hij moet zich juist bewust zijn van het feit dat hij hardstikke kwetsbaar is
Maar dat komt vaak niet naar voren in het rijgedrag van motorrijders. Mss is dat een verkeerde perceptie van mij zou ook kunnen maar de statistieken wijzen toch uit dat de kans op een dodelijk ongeluk op de motor zoveel groter is dan in de auto.
pi_25148082
Stop nou met daarover discussieren, mijn topictitel heeft niets met dat te maken
(Y)
  vrijdag 18 februari 2005 @ 18:01:07 #29
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_25148102
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:45 schreef Youp het volgende:

[..]

en jij bent zieligerd die zich laat intimideren door motorrijders terwijl ze het nieteens proberen
Ik rijd niet eens auto. Maar auto's kun je tenminste mee carpoolen, kun je nog eens iets in vervoeren, kun je nog eens iets voor je medemens betekenen. Op een motor kun je alleen iemand met een kleine piemel kwijt, een uitgewoond stuk vrouw en een handtasje.
pi_25148109
Met wat voor auto was je eigenlijk aan het sprinten?
pi_25148143
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]
Zou voor mij pure zelfmoord zijn om op zo'n race machine te gaan zitten
Heb je er weer zoeen. In de auto kan je niks gebeuren joh....
pi_25148173
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:56 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Hou gewoon je bek eens eikel. Mensen doodwensen is niet tof.
Sterf. MrX1982 is een hardstikke toffe gozer, kan ik van jou niet zeggen.

Een motor is meer voor erbij. Een auto is handiger. Je kan een motor beter vergelijken met een cabrio ofzo, ook gewoon puur voor mooi weer en erbij.
je kent mijn status bewapend met wapens geen vastgoedmagnaat maar ze houden me in de gaten
pi_25148180
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:47 schreef chiren het volgende:
Oh maar die gast had zeker wel door dat ik aan het sprinten was, ten eerste hoort hij mij wel flink toeren brullen (motorkap met 'gaten', open air intake en remus demper) en ik hoorde hem ook flink doortrekken toen hij langszij kwam, hij ging zelfs nog even door en liep uit, maar besloot toen denk ik maar op te houden vanwege de wind en regen, en daar kwam ik weer ! Ik was ook eerder bij het volgende stoplicht, dus ik lachtte inderdaad als laatst, en dus het best !!!!!!11 HiHi *0n3 LuV*

Daarom is het leuk om juist in dit weer een poging te wagen, met droog weer maak je geen schijn van kans natuurlijk .
Je hebt zeker een abortuswaardig herseninhoud, met je theekransjespraat.

En kan dat Mrx1982 niet es opzouten met zijn geklootviool?
pi_25148190
MrX is het echt weer een gemiddelde automobilist

"Ik zou mezelf helemaal doodrijden op zo'n ding" (smoesje dat ze zeggen omdat ze niet durven motorrijden)

Hoe weet je dat motorrijders denken dat ze onsterfelijk zijn Integendeel juist..
pi_25148204
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:

[..]

Een motor is meer voor erbij. Een auto is handiger. Je kan een motor beter vergelijken met een cabrio ofzo, ook gewoon puur voor mooi weer en erbij.
Ja nog zo een jullie kunnen het idd vast goed vinden, beste maatjes zeker.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 18:06:48 #36
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_25148214
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:03 schreef slashme het volgende:

[..]

Heb je er weer zoeen. In de auto kan je niks gebeuren joh....
Rancuneus schepsel.
pi_25148258
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:05 schreef BMW_Master het volgende:

[..]

Je hebt zeker een abortuswaardig herseninhoud, met je theekransjespraat.

En kan dat Mrx1982 niet es opzouten met zijn geklootviool?
Mijn theekransjespraat is in ieder geval een stuk interessanter om te lezen dan jouw lompe geflame.

[BMW_Meester]
Met je turkenbak !
[/BMW_Meester]
(Y)
pi_25148271
Standaard discussie tussen koekblikkers en motorrijders.

Jaloers gewoon, allemaal.
pi_25148280
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:09 schreef Rietvaerder het volgende:
Standaard discussie tussen koekblikkers en motorrijders.

Jaloers gewoon, allemaal.
Wat voor auto heb je trouwens?
pi_25148294
Gvd zeg, ik roep Tjabbo erbij!

TJABBO wis eens een zooi offtopic geouwehoer
(Y)
pi_25148311
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:04 schreef Dagblad_De_Limburger het volgende:

Hoi Dagblad_De_Limburger

Altijd mooi om te zien dat sommige motorrijders niet tegen de waarheid kunnen. De waarheid is soms beangstigend
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:05 schreef Rietvaerder het volgende:
MrX is het echt weer een gemiddelde automobilist

"Ik zou mezelf helemaal doodrijden op zo'n ding" (smoesje dat ze zeggen omdat ze niet durven motorrijden)
Zoiets heet realisme dat zouden sommige motorrijders ook moeten hebben. Zou weer wat verkeersdoden schelen per jaar. Maakt mij verder niet uit. Kwestie van oorzaak en gevolg.
pi_25148345
Het enige wat ik beangstigend vind zijn niet-oplettende koekblikkers....

http://www.motor-forum.nl/forum/topic.php/88884/1
pi_25148350
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:10 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:

[..]

Wat voor auto heb je trouwens?
Geen en heb ook geen B-rijbewijs
pi_25148423
RELLLLLENNN!!!!!
http://www.autogespot.com De verzameling van bijzondere auto's!!
http://www.klassiekergespot.nl
©1983-2007 -Eddow-
pi_25148482
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:11 schreef chiren het volgende:
Gvd zeg, ik roep Tjabbo erbij!

TJABBO wis eens een zooi offtopic geouwehoer
het wachten is op tjabbo......
overigens zie ik niets om te wissen, wat had je gedacht dat iedereen aaah en oooooh zou zeggen en je geeft het zelf al aan in je openingspost
Uit de gouden korenaren schiep God de Twentenaren,
en uit het kaf en de resten de mensen uit het Westen
pi_25148656
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hoi Dagblad_De_Limburger

Altijd mooi om te zien dat sommige motorrijders niet tegen de waarheid kunnen. De waarheid is soms beangstigend
[..]

Zoiets heet realisme dat zouden sommige motorrijders ook moeten hebben. Zou weer wat verkeersdoden schelen per jaar. Maakt mij verder niet uit. Kwestie van oorzaak en gevolg.
Ik rij geen motor.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 18:38:01 #47
28280 Fugie
Porsche _O_
pi_25148789
volgens mij heeft die gozer nooit doorgehad dat je aan het racen was. Miss toen je hem weer passeerde. Verder is het totaal kansloos om te sprinte met een motor in de regen, das gewoon levensgevaarlijk.
En wat betreft motorrijders en automobilisten, een auto is comfortabel, een motor is leuk om mee te spelen. Dat je als motorrijder overigens enigzins zelfmoordneigend overkomt is waarschijnlijk omdat de gemiddelde automobilist niet weet hoehet is om op de motor te zitten, maw dus nooit kan inschatten of iets gevaarlijk of niet is. Dus mensen die nooit motor hebben gereden kunnen miss maar beter nix zeggen.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 18:40:51 #48
17709 hollander172
pi_25148839
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:11 schreef MrX1982 het volgende:
Hoi Dagblad_De_Limburger

Waar haal je dat nou weer vandaan? Als er iemand zich bewust is van zijn kwetsbare situatie zijn het motorrijders wel. Dat sommigen een deathwish hebben kan je niet elke motorrijder aanrekenen.
quote:
Nou kom op maar op met dat overzichtje dan, tot nu toe zie ik alleen een hoop ongefundamenteerd geouwehoer van je maar bewijzen zijn er tot nu toe niet.
Neem je ook even mee in je staatje dat er dikwijls motorrijders ondersteboven worden gereden omdat sommige automobilisten liever met hun radio spelen dan op de weg te letten?

Meervoud van motor is trouwens motoren en niet motors.
pi_25148871
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:38 schreef Fugie het volgende:
Dat je als motorrijder overigens enigzins zelfmoordneigend overkomt is waarschijnlijk omdat de gemiddelde automobilist niet weet hoehet is om op de motor te zitten, maw dus nooit kan inschatten of iets gevaarlijk of niet is. Dus mensen die nooit motor hebben gereden kunnen miss maar beter nix zeggen.
Amen
pi_25149199
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:20 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

het wachten is op tjabbo......
overigens zie ik niets om te wissen, wat had je gedacht dat iedereen aaah en oooooh zou zeggen en je geeft het zelf al aan in je openingspost
Neejoh jij ander modje Met dat geflame in mijn OP doelde ik op gezeur van 'HA als het droog was had je toch verloren' en vannuh 'denk je nu dat je stoer bent' en dat soort gedoe.

Niet een totale switch van onderwerp

Maarja ik denk dat er geen houden meer aan is, dus laat het anders maar zo
(Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')