abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25149207
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:06 schreef Zzyzx het volgende:

[..]

Rancuneus schepsel.
leg uit
[Dit bericht is gewijzigd door Kreator]
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:36:58 #52
26458 Tjabbo
2.5 TwinTurbo
pi_25149689
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:20 schreef ThaFreak het volgende:

[..]

het wachten is op tjabbo......
overigens zie ik niets om te wissen, wat had je gedacht dat iedereen aaah en oooooh zou zeggen en je geeft het zelf al aan in je openingspost
Tjabbo was ff eten.

En op wat redelijk grof taalgebruik na zie ik inderdaad niets dat verwijderd hoeft te worden.

Chiren,
Met jou verhaaltje kun je niet veel natuurlijk. Het is leuk, maar daar blijft het bij.

Ik vind het wel een interessante discussie, ook al is hij vaker gevoerd.
Soms gaat een discussie een bepaalde kant op.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:41:58 #53
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25149757
LOL, die motorrijder was waarschijnlijk alleen maar geirriteerd dat je hem voor de poten reed, zag het waarschijnlijk niet eens als race.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  vrijdag 18 februari 2005 @ 19:54:32 #54
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25149927
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 19:36 schreef Tjabbo het volgende:
Ik vind het wel een interessante discussie, ook al is hij vaker gevoerd.
Soms gaat een discussie een bepaalde kant op.
Wat is er interessant aan dan?
Een motor is gewoon sneller dan een auto en het feit dat de genoemde motorrijder in OP er de brui aan gaf geeft alleen maar aan dat ie met meer verstand rond rijd dan de TS.

De rest van de discussie past weer in hetzelfde rijtje als:
Elke marrokaan steelt.
Elke surinamer is lui.
Elke vrouw zeikt en zeurt. (hoewel daar weer wel een kern van waarheid in zit )
Elke mod hier is bevooroordeeld.

Het is gewoon weer generalisatie ten top maar het echte dieptepunt zit er in dat een paar puisterige pubertjes er genoegen in schijnen te scheppen als ze de motorrijder die hen net daarvoor inhaalde verderop onder een wit laken terug zien.
Dat vind ik persoonlijk diep triest maar als jij dat okee vind.......
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_25150028
Wat ik helaas nog niet gelezen hier heb, is dat voornamelijk de automobilist de schuldige is in tweezijdige ongevallen. Altijd hetzelfde verhaal, dat ze de motorrijder niet hebben gezien. Wel typisch vind ik dat, gezien de veroordelingen over motorrijders.
Hoe vaak ik wel niet ben gezien met de motor, dat kan ik lang niet op 2 handen tellen. Je moet ook wel goed opletten, want anders lig je dus zelf in de kreukels.
Sinds ik motor ben gaan rijden ben ik ook beter gaan autorijden. Meer anticiperen en bewuster deelnemen aan het verkeer.
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_25150078
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:01 schreef Romius het volgende:
Wat ik helaas nog niet gelezen hier heb, is dat voornamelijk de automobilist de schuldige is in tweezijdige ongevallen. Altijd hetzelfde verhaal, dat ze de motorrijder niet hebben gezien.
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 18:40 schreef hollander172 het volgende:
Neem je ook even mee in je staatje dat er dikwijls motorrijders ondersteboven worden gereden omdat sommige automobilisten liever met hun radio spelen dan op de weg te letten?
?

Je hebt helemaal gelijk....
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:06:37 #57
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25150099
Denk dat daar voor een groot deel waarheid in zit. Maar aan de andere kant is mijn persoonlijke ervaring met motorrijders vooral op sportmotoren dat het toch wel show-off types zijn Heb je natuurlijk in de auto ook, maar daar zit je toch ietwat beschermder.

En jaloers zijn omdat een motor sneller is: Motorrijbewijs halen + motor kopen is waarschijnlijk goedkoper dan snelle auto halen. Voor de prijs van een beetje sportwagen koop je een motor en een klein autotje voor erbij. If you can't beat them join them Tis maar net waar je voorkeur ligt imho.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:16:02 #58
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25150240
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:06 schreef Five_Aces het volgende:
En jaloers zijn omdat een motor sneller is: Motorrijbewijs halen + motor kopen is waarschijnlijk goedkoper dan snelle auto halen. Voor de prijs van een beetje sportwagen koop je een motor en een klein autotje voor erbij. If you can't beat them join them Tis maar net waar je voorkeur ligt imho.
Qua kosten zal het weinig uitmaken, ik weet dan ook niet wat je verstaat onder "snelle" auto.
Met voorkeur heeft het weinig te maken, je benadering is er eentje van een automobilist pur sang. Motorrijden gaat niet om snel zijn maar om de vrijheid die je hebt, tuurlijk is het leuk te weten dat je eigenlijk op een motorblok met twee wielen zit met meer vermogen dan een gemiddelde middenklasser.
De echte lol zit overigens in de bochten, iets dat totaal niet met autorijden te vergelijken is.

Overigens is het voor mij makkelijk, leuke motor en een underpowered gebakkie voor de boodschappen. Altijd vervoer en ook nog eens op twee heel verschillende manieren.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
pi_25150267
Ik denk dat je beter kan kijken naar de verhoudingen. Hoeveel % van de motorrijders is betrokken bij een ongeval en hoeveel % van de automobilisten zijn betrokken bij een ongeval?

Dat er een hoger aantal doden verhoudingsgewijs onder de motorrijders zou zijn zal meer in het feit liggen dat men kwetsbaarder is (ontbreken van gordel, kooiconstructie ed) dan dat je de oorzaak kan afschuiven om asociaal rijgedrag. Ik hoef in de categorie auto alleen al de golf gti te noemen waar vele 18 jarige jongens in rondscheuren alsof de openbare weg altijd een circuit is. Dat het vaak goed afloopt ligt meer aan het feit dat je nog iets om je heen hebt wat een eventuele klap kan opvangen.

ontopic:

sprint tegen een motor, vrijwel altijd kansloos. Ik rij zelf geen motor, en rij ook geen auto. Ik vind het allebei wel wat hebben (auto tuning ed, niet overdone) maar een motor heeft toch meer pit. Ik heb wel een keer een sprint gezien van een Yamaha R1, zo'n blauw-witte, gaat best hard moet ik zeggen. Daar kan menig Golfje nog een puntje aan zuigen.
pi_25150300
om wat voor auto met gaten in de motorkap en brulpijp gaat t nou hier? of durf je dat niet te zeggen
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:21:29 #61
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25150322
@ 18 jarige + GTi comment: Op je 18e kan je ook op een 25KW motor stappen die nog een heel stuk sneller is als een GTi of wat dan ook. En ook daar heb je jongeren op een motor die zich exact zo gedragen.
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:34:25 #62
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_25150489
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:21 schreef Five_Aces het volgende:
@ 18 jarige + GTi comment: Op je 18e kan je ook op een 25KW motor stappen die nog een heel stuk sneller is als een GTi of wat dan ook. En ook daar heb je jongeren op een motor die zich exact zo gedragen.
Die 25kW regel is daar juist voor, vergeet niet dat een auto veel meer massa heeft en de gevolgen bij aanrijdingen desastreus kunnen zijn. Is het niet door de eerste klap danwel door de massa die "door duwt".

Om de discussie dan maar verstandig te verlaten, stap eens op een motor en kijk hoe het is, de meesten doen het echt wel rustig aan in het begin. Voor diegenen die niet genoeg hebben aan de openbare weg zijn er circuitdagen die financieel gezien best haalbaar zijn. Mocht je nog niet genoeg adrenalineshots daarvan krijgen dan kan je er ook voor kiezen met een kentekenloze motor alleen maar races te rijden. De SV650 cup is een leuk voorbeeld van betaalbaar racen.
Voor auto's heb je dit dingen niet dus is de openbare weg de enige uitlaatklep en dat geeft je soms wel te denken als je die sjonnies door een woonwijk ziet scheuren in hun GTI'tje.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  vrijdag 18 februari 2005 @ 20:42:30 #63
88663 Five_Aces
S50B32 @ 340 bavarian horses
pi_25150599
Die circuitdagen voor auto's zijn er ook wel, dat is het probleem niet. (Als je in Limburg woont kan je altijd nog naar de ring, kan je blazen wat je wilt )
RICE WAS NEVER A FAST FOOD SO HOW THE HELL IS IT A FAST CAR
///M - The Most Powerful Letter In The Alphabeth
pi_25153414
Nou, nou, stoere jongen hoor. Idioot.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_25154715
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 23:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nou, nou, stoere jongen hoor. Idioot.
!
quote:
om wat voor auto met gaten in de motorkap en brulpijp gaat t nou hier? of durf je dat niet te zeggen
Ik durf het best te zeggen, maar het was totaal niet relevant, want geen enkele auto sprint een motor eruit. De reden dat ik met die gaten en 'brulpijp' kwam was om mijn herrie aan te tonen
Dat ie meer herrie maakt dan vooruit komt is daarbij wederom niet relevant
Maargoed, voor de geinteresseerden:



In het rood alleen, en zonder de 2liter turbo motor met 4wd Anders had ik die fucker wel kunnen hebben
(Y)
pi_25154997
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:58 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Dat geloof ik best maar het is niets voor mij. Zou voor mij pure zelfmoord zijn om op zo'n race machine te gaan zitten
[..]

Maar dat komt vaak niet naar voren in het rijgedrag van motorrijders. Mss is dat een verkeerde perceptie van mij zou ook kunnen maar de statistieken wijzen toch uit dat de kans op een dodelijk ongeluk op de motor zoveel groter is dan in de auto.
dat heeft er mee te maken dat als er iets gebeurt je op je muil gaat... als een koekblikker (ja ben ik zelf ook ) niet uit zn doppen kijkt rijdt hij meteen een motorrijder kapot en zelf heeft ie 2 krasjes en een deukje...

helaas ontstaat het merendeel verkeersdoden op de motor zo en niet door asociaal rijgedrag...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25155079
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:18 schreef chiren het volgende:

[..]

!
[..]

Ik durf het best te zeggen, maar het was totaal niet relevant, want geen enkele auto sprint een motor eruit. De reden dat ik met die gaten en 'brulpijp' kwam was om mijn herrie aan te tonen
Dat ie meer herrie maakt dan vooruit komt is daarbij wederom niet relevant
Maargoed, voor de geinteresseerden:

[afbeelding]

In het rood alleen, en zonder de 2liter turbo motor met 4wd Anders had ik die fucker wel kunnen hebben
als hij dr zin in had ook niet
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25155118
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:34 schreef Youp het volgende:

[..]

als hij dr zin in had ook niet
Dat was zegmaar cynisch.
Laten we zeggen, dan had ik hem in ieder geval bij kunnen houden
(Y)
pi_25155259
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Fazer 600 doet er zo'n 3 seconden over om op de 100 te komen met een goede berijder
Da's wel erg optimistisch. Een vriend van me heeft een Fazer 600, en kan best rijden, maar hij wint het toch niet van de Cosworth van een andere kennis. Moet zeggen dat die ook wel erg rap is En ik ken een Nissan GTi-R (foto van het type is al eerder gepost in het topic) die het heel veel motors erg lastig kan maken. En dan is er uiteraard de Delta Integrale nog, die in rally-uitvoering in iets meer dan 2.5 seconde naar de 100 gaat, op onverhard...

Overigens is het verhaal "een motor wint het per definitie van een auto" niet waar. Wel in 99% van de gevallen, maar zeker niet per definitie. Auto's kunnen ook de 1 PK per kg halen (en wel meer dan dat). Daarnaast zijn 4 wielen nu eenmaal sneller in de bochten vanwege de veel betere grip ten opzichte van een motor.
pi_25155301
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:35 schreef chiren het volgende:

[..]

Dat was zegmaar cynisch.
Laten we zeggen, dan had ik hem in ieder geval bij kunnen houden
tot de 50
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25155371
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:42 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Da's wel erg optimistisch. Een vriend van me heeft een Fazer 600, en kan best rijden, maar hij wint het toch niet van de Cosworth van een andere kennis. Moet zeggen dat die ook wel erg rap is En ik ken een Nissan GTi-R (foto van het type is al eerder gepost in het topic) die het heel veel motors erg lastig kan maken. En dan is er uiteraard de Delta Integrale nog, die in rally-uitvoering in iets meer dan 2.5 seconde naar de 100 gaat, op onverhard...

Overigens is het verhaal "een motor wint het per definitie van een auto" niet waar. Wel in 99% van de gevallen, maar zeker niet per definitie. Auto's kunnen ook de 1 PK per kg halen (en wel meer dan dat). Daarnaast zijn 4 wielen nu eenmaal sneller in de bochten vanwege de veel betere grip ten opzichte van een motor.
delta integrale rally uitvoering met 450+pk's

en idd in de bochten zijn ze sneller.. maar sprinten.. no way in 99% van de gevallen ja EN voor de prijs van een uber motor (R1 ofzo) heb je nog geen uber auto die de R1 kwijt kan rijden
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25155452
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:44 schreef Youp het volgende:

[..]

tot de 50
Nuh uh!
All the way, die motor gaat in dit klote weer toch niet voluit
(Y)
pi_25155484
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:52 schreef chiren het volgende:

[..]

Nuh uh!
All the way, die motor gaat in dit klote weer toch niet voluit
jij krijgt ook geen grip met dit weer dan maar idd in dit weer zou je wel sneller kunnen zijn, tenzij rossi er op zit
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25155572
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:54 schreef Youp het volgende:

[..]

jij krijgt ook geen grip met dit weer dan maar idd in dit weer zou je wel sneller kunnen zijn, tenzij rossi er op zit
Met 4wd en 3 banden meer die ook allemaal nog eens dikker zijn dan een motorband ben je met een auto die in 5,2 seconden op de 100 zit sneller weg dan een motor die in gemiddeld 4 seconden op de 100 zit, als we het over regen hebben dan ja inderdaad

Agh ja, feit blijft gewoon dat je met een hell of a 4wd auto moet komen om het een motor moeilijk te maken bij het stoplicht...
(Y)
pi_25155605
Ik zeg het maar weer eens...

Als een R1 die 180 kilo oid 180 pk's heeft, hoort een Audi RS6 die 1800 kilo weegt 1800 pk's te hebben, std. heeft ie maar 450 pk

Zie je eigenlijk hoe weinig vermogen blikken hebben als je het vergelijkt met hun gewicht. (of je moet het over Dauer 962 en dat soort apparaten hebben, 1100 kilo en 730 pk, 700 nm, specs waar je U tegen zegt dus.)
pi_25155626
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:58 schreef chiren het volgende:

[..]

Met 4wd en 3 banden meer die ook allemaal nog eens dikker zijn dan een motorband ben je met een auto die in 5,2 seconden op de 100 zit sneller weg dan een motor die in gemiddeld 4 seconden op de 100 zit, als we het over regen hebben dan ja inderdaad

Agh ja, feit blijft gewoon dat je met een hell of a 4wd auto moet komen om het een motor moeilijk te maken bij het stoplicht...
liever RWD... 4wiel betekend de eerste 10cm rustig optrekken en daar verlies je snelheid op
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25155652
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:01 schreef Youp het volgende:

[..]

liever RWD... 4wiel betekend de eerste 10cm rustig optrekken en daar verlies je snelheid op
MAAARRrrr, als je 1000pk (ik zeg maar iets) op de achterwielen gooit, zal je toch alleen maar spinnen? Ja of je moet superslicks hebben
(Y)
pi_25155697
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:03 schreef chiren het volgende:

[..]

MAAARRrrr, als je 1000pk (ik zeg maar iets) op de achterwielen gooit, zal je toch alleen maar spinnen? Ja of je moet superslicks hebben
nee... dan moet je met de koppeling om kunnen gaan en heeeeeeeeeeeeeeeeele brede banden monteren en de juiste overbrengingsverhouding kiezen RWD wint het van 4wd op sprinten... zo is het nou eenmaal
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25155698
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:03 schreef chiren het volgende:

[..]

MAAARRrrr, als je 1000pk (ik zeg maar iets) op de achterwielen gooit, zal je toch alleen maar spinnen? Ja of je moet superslicks hebben
Nee, brede wielen helpen enorm.

Dauer 962 (730 pk 700 nm) Le Mans bijv. had een test ofzo gelezen, ding heeft vrijwel geen wielspin (als je ermee kan omgaan), ding gaat in 2.6 seconden naar de 100. Dat doet vrijwel geen enkele ultra supersport motor hem na (en dat ding kost volgens mij 100 supersports bij elkaar dus dat is geen eerlijk vergelijk nee).
pi_25155761
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:05 schreef yup het volgende:

[..]

Nee, brede wielen helpen enorm.

Dauer 962 (730 pk 700 nm) Le Mans bijv. had een test ofzo gelezen, ding heeft vrijwel geen wielspin (als je ermee kan omgaan), ding gaat in 2.6 seconden naar de 100. Dat doet vrijwel geen enkele ultra supersport motor hem na (en dat ding kost volgens mij 100 supersports bij elkaar dus dat is geen eerlijk vergelijk nee).
Dodge Viper GTS Stryker TT Stage 3... 1150pk en 12xx nm koppel... op de achterwielen en op 395 bandjes ofzo gaat goed... <9 sec quarter mile... 2e hands viper GTS in nederland 60k met 20.000km (nagenoeg nieuw dus) 40k dollar voor dat TT stage 3 pakket... dus <100k... redelijk goedkoop voor die snelheid en ze zijn nu bezig met de TT RS (rocket sledge) met 1700pk
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25155821
Ahw kijk zo leer ik ook weer wat

En nu begint het topic tenminste weer te lijken op wat ik wil (ik dacht zo van, 'Mijn topic, wat doe je !)

En wtf men, 1700pk uit een Viper
Wat is eigenlijk het meeste aantal pk uit een auto ooit gehaald? Een fabrieksauto dan, getuned. Geen 8 meter lange draggers met 20 V12-en ofzo
(Y)
pi_25155923
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:12 schreef chiren het volgende:
Ahw kijk zo leer ik ook weer wat

En nu begint het topic tenminste weer te lijken op wat ik wil (ik dacht zo van, 'Mijn topic, wat doe je !)

En wtf men, 1700pk uit een Viper
Wat is eigenlijk het meeste aantal pk uit een auto ooit gehaald? Een fabrieksauto dan, getuned. Geen 8 meter lange draggers met 20 V12-en ofzo
geen idee... de TT Stage 3 viper heeft wel het wereldrecord topsnelheid gehaald ooit in de jaren 90... ver in de 400km/h... ze doelen nu met de 1700pk op iets boven de 500km/h volgensmij

trouwens 1700pk uit een 8 liter is net boven de 200pk per liter... aangezien dat ding 2 enoooorme turbo's heeft is dat best te doen (ookal is het maar een 20klepper) er zijn jappen die veel meer vermogen per liter hebben
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25156016
Dat is waar, ik kan me een 1300+pk supra herinneren, 3liter, dus dat is 433,3 pk per liter... Maar ik denk dat het viperblok misschien wat minder tunable is dan zo'n 2JZ. Ander zou je er in principe (433,3*8=) 3500pk uit moeten kunnen persen
(Y)
pi_25156051
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:23 schreef chiren het volgende:
Dat is waar, ik kan me een 1300+pk supra herinneren, 3liter, dus dat is 433,3 pk per liter... Maar ik denk dat het viperblok misschien wat minder tunable is dan zo'n 2JZ. Ander zou je er in principe (433,3*8=) 3500pk uit moeten kunnen persen
is minder tunable... maar waarschijnlijk valt er uit het viper blok wel meer koppel te halen de viper met 1150pk is nog erg laagtoerig... bij 5000 rpm ofzo levert hij zn max vermogen al dus dat betekend een heeeele berg koppel (dat staat in verband met elkaar ja, ik ben te lui om nu de formule te gaan typen want dan moet ik eerst weer wat nakijken iig hoe lager het toerental waarbij het vermogen vrij komt, hoe hoger het koppel)
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25156843
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 01:18 schreef Youp het volgende:
er zijn jappen die veel meer vermogen per liter hebben
Skyline met meer dan 1600 PK
pi_25156920
1000+rwhp drag supra vs big bore hayabusa met wat weight savings

http://www.badassride.com/videos/busa_vs_supra.wmv

Met de juiste auto laat je vrijwel alle motoren achter je.
"Welfare culture is bad not just because, as in Europe, it's bankrupting the state, but because it enfeebles the citizenry, it erodes self-reliance and resourcefulness."
-Mark Steyn
pi_25157469
Vet filmpje blijft dat, die soundtrack ook van Rob Zombie
'T was alleen wel bekend dat die motorgast niet echt een goede rijder was, daarintegen reed hij wel met nos en die supra niet. Busa verliest ook veel met schakelen, supra was geloof ik 3speed automaat afgesteld om een zo snel mogelijke tijd op de quarter mile neer te zetten (correct me if I'm wrong). Ook vet om te zien hoe die Busa ff een wheelie popt bij 115 km/u. Alleen jammer voor hem dat de suup wint

Maar het is dus zeker mogelijk, alleen moet je er helaas wel veel geld tegenaan smijten. Er was ook nog ergens een filmpje van een raceboot vs f1 vs racebike, allen van Honda dacht ik. Was ook mooi om te zien hoe ongelofelijk stront die motor werd getrokken
(Y)
pi_25157599
Offtopic maar een R1 bijv. (LANGVANZELEVENNIET de snelste motor in rechte lijn, maar wel verdomde snel) kan ook zijn voorwiel liften... Bij 200 km/u...

Een ding moet iedereen niet uit het oog verliezen.

Een Hayabusa kost niks (denk een factortje of 10) vergeleken met een auto die zulke prestaties (van de Hayabusa dus) kan neerzetten...

Een std. Hayabusa vlamt al 99.9% van het hele wegennet in Nederland, zelfs extreem getunede kleine wagentjes (Golf 1 GTi met 450 pk oid) houd hem niet bij.

In mijn ogen respect voor de zieke motherfucker op 2 wielen...
pi_25157640
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 17:47 schreef chiren het volgende:
ten eerste hoort hij mij wel flink toeren brullen (motorkap met 'gaten', open air intake en remus demper)
Op een Daewoo, lol, het moet niet gekker worden!
pi_25157645
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:18 schreef chiren het volgende:

In het rood alleen, en zonder de 2liter turbo motor met 4wd Anders had ik die fucker wel kunnen hebben
Ow sorry, niet goed gelezen.
Maar al had je een GTi-R, zelfs dán nog had je niet gewonnen van een doordeweekse alledaagse niks speciaal zijnde motor.

Die GTi-R's zijn trouwens wel toffe karretjes om mee te scheuren
pi_25157651
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 02:26 schreef StefanP het volgende:
1000+rwhp drag supra vs big bore hayabusa met wat weight savings

http://www.badassride.com/videos/busa_vs_supra.wmv

Met de juiste auto laat je vrijwel alle motoren achter je.
Je bedoelt het net andersom he. Met een huis- tuin en keukenmotor laat je al vrijwel ALLE auto's achter je

Je kan het wel de juiste auto noemen, maar die kan jij niet betalen, en ik ook niet, en waarschijnlijk niemand hier op fok

Als je een (ik noem maar iets) een RR Fireblade koopt (tegenwoordig ook al voor haast een appel en een ei) dan laat je echt wel de porsches en ferrari's achter je hoor.
pi_25157656
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 03:53 schreef yup het volgende:

Een std. Hayabusa vlamt al 99.9% van het hele wegennet in Nederland, zelfs extreem getunede kleine wagentjes (Golf 1 GTi met 450 pk oid) houd hem niet bij.
Als ik ff gok hoeveel auto's er zijn in nederland, ik heb geen idee hoor, maar zeg iets van (krap geteld) 5 miljoen. En dan tel ik denk ik echt krap?!

99,9 procent zou dan betekenen dat er in nederland 5000 auto's rondrijden die een busa eruitscheuren...........sorry, maar ik denk dat je die 99,9% iets moet bijstellen hoor.

Ik gok eerder 99,999% ofzo, dat zouden er 50 zijn, en zelfs dat vind ik nog veel.
pi_25157669
quote:
Oh ja en de statistieken omtrent motorrijden en de kans op een dodelijk ongeluk. Ik begrijp nooit waarom motorrijders denken dat ze onsterfelijk zijn.
Precies mijn reden om mijn rijbewijs NIET te halen
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_25157674
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 04:38 schreef -Xerxes- het volgende:

[..]

Als ik ff gok hoeveel auto's er zijn in nederland, ik heb geen idee hoor, maar zeg iets van (krap geteld) 5 miljoen. En dan tel ik denk ik echt krap?!

99,9 procent zou dan betekenen dat er in nederland 5000 auto's rondrijden die een busa eruitscheuren...........sorry, maar ik denk dat je die 99,9% iets moet bijstellen hoor.

Ik gok eerder 99,999% ofzo, dat zouden er 50 zijn, en zelfs dat vind ik nog veel.
Jaja sorry zoeits bedoelde ik

Sterker nog, volgens mij bestaat er in NL geen enkele auto die sneller is dan een std. Hayabusa...? Of je moet hier Lingenfelter TT Corvettes (1000+ pk's), Dauer 962 Le Mans, McLaren F1, dat soort apparaten hebben...

Ik denk dat je met een Ferrari Enzo een Busa wel moeilijk kan maken, maar toch lijkt het me dat de Busa sneller is, alleen op zeer hoge snelheden zal de Ferrari weglopen me dunkt... (top van Enzo is 350 km/u, std. Busa haalt iets over 300).
  zaterdag 19 februari 2005 @ 09:26:33 #95
42136 Herr.Flick
De triangeljosti!
pi_25158020
quote:
Op vrijdag 18 februari 2005 20:42 schreef Five_Aces het volgende:
(Als je in Limburg woont kan je altijd nog naar de ring, kan je blazen wat je wilt )
Is die alleen voor limbo's dan?
Kan me nog herinneren dat ik er ook op mocht....

en flick is echt geen limbo



En waarom lult iedereen pver een hayabusha
Dit is toch echt niet de snelste fiets(hooguit op topsnelheid),de SS van Yamaha of Suzuki(nieuwe GSX1000) gaan over het vermogen van een haya met minder gewicht.

[ Bericht 20% gewijzigd door Herr.Flick op 19-02-2005 09:36:49 ]
Herr.Flick
4844 4479 7710 3249
pi_25158178
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 09:26 schreef Herr.Flick het volgende:

[..]

Is die alleen voor limbo's dan?
Kan me nog herinneren dat ik er ook op mocht....

en flick is echt geen limbo



En waarom lult iedereen pver een hayabusha
Dit is toch echt niet de snelste fiets(hooguit op topsnelheid),de SS van Yamaha of Suzuki(nieuwe GSX1000) gaan over het vermogen van een haya met minder gewicht.
idd, de nieuwste GSXR1000 zet 180 achterwielpk's neer, dus meer dan 200 krukaspk's met alleen een ander uitlaatsysteem.
Ik heb overigens ook ergens een site gezien, waar ze de tijden van sprintjes hadden geplaatst, zowel auto's als motoren. De eerste auto stond op de 20e plaats, de McLaren F1.
Provisie retour bij je Hypotheek? Klik hier
pi_25158180
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 00:42 schreef johnwoo het volgende:

[..]

Da's wel erg optimistisch. Een vriend van me heeft een Fazer 600, en kan best rijden, maar hij wint het toch niet van de Cosworth van een andere kennis
Zeg toch niet dat ie van een Cosworth wint, zegt me niks die auto. Zeg alleen dat ie in 3 sec op de 100 kan zitten.

0-200 is trouwens veel leuker! FJR1300 @ 245kg @ 143.5pk @ 132nM doet 0-200 in 8.3 seconden

[ Bericht 15% gewijzigd door Rietvaerder op 19-02-2005 10:32:18 ]
pi_25158413
op de afsluitdijk al weer wat jaartjes terug, mijn man had een kawasaki 1100 of 1300 de ander reed in een bmw d8.
Bij Den Oever zwaaide we naar elkaar en gingen ieder een andere kant op
pi_25158432
quote:
Op zaterdag 19 februari 2005 02:26 schreef StefanP het volgende:
1000+rwhp drag supra vs big bore hayabusa met wat weight savings

http://www.badassride.com/videos/busa_vs_supra.wmv

Met de juiste auto laat je vrijwel alle motoren achter je.
moet je op die busa eens een turbo kitje schroeven... die dingen zijn tunable tot 500pk (en over een tijdje misschien wel meer) dan wil ik die supra dat nog wel eens zien winnen en trouwens weight savings zijn niet slim voor een dragrace met een busa... hij lift zn voorwiel zo al van de grond, dat zou betekenen dat je minder hard op kan trekken het eerste stuk...
Hopeloos benzine verslaafd
pi_25158443
Dat is ook altijd zo leuk. Een nieuwe Busa kost ca 15.000 euro. Een nieuwe Supra was in 1996 84.836 euro. En dan nog 40.000 euro aan tuning? Dan vind ik wel dat je mag winnen Dat gun ik die jongen dan gewoon.

Voor 3000 euro koop je al een GSX-R1100W bijvoorbeeld met 155pk Je moet het gewoon eigenlijk niet vergelijken want die verhoudingen liggen heel anders....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')