Tjabbo was ff eten.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:20 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
het wachten is op tjabbo......
overigens zie ik niets om te wissen, wat had je gedacht dat iedereen aaah en oooooh zou zeggenen je geeft het zelf al aan in je openingspost
Wat is er interessant aan dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 19:36 schreef Tjabbo het volgende:
Ik vind het wel een interessante discussie, ook al is hij vaker gevoerd.
Soms gaat een discussie een bepaalde kant op.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:01 schreef Romius het volgende:
Wat ik helaas nog niet gelezen hier heb, is dat voornamelijk de automobilist de schuldige is in tweezijdige ongevallen. Altijd hetzelfde verhaal, dat ze de motorrijder niet hebben gezien.
?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 18:40 schreef hollander172 het volgende:
Neem je ook even mee in je staatje dat er dikwijls motorrijders ondersteboven worden gereden omdat sommige automobilisten liever met hun radio spelen dan op de weg te letten?![]()
Qua kosten zal het weinig uitmaken, ik weet dan ook niet wat je verstaat onder "snelle" auto.quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:06 schreef Five_Aces het volgende:
En jaloers zijn omdat een motor sneller is: Motorrijbewijs halen + motor kopen is waarschijnlijk goedkoper dan snelle auto halen. Voor de prijs van een beetje sportwagen koop je een motor en een klein autotje voor erbij. If you can't beat them join themTis maar net waar je voorkeur ligt imho.
Die 25kW regel is daar juist voor, vergeet niet dat een auto veel meer massa heeft en de gevolgen bij aanrijdingen desastreus kunnen zijn. Is het niet door de eerste klap danwel door de massa die "door duwt".quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:21 schreef Five_Aces het volgende:
@ 18 jarige + GTi comment: Op je 18e kan je ook op een 25KW motor stappen die nog een heel stuk sneller is als een GTi of wat dan ook. En ook daar heb je jongeren op een motor die zich exact zo gedragen.
quote:Op vrijdag 18 februari 2005 23:11 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Nou, nou, stoere jongen hoor. Idioot.
Ik durf het best te zeggen, maar het was totaal niet relevant, want geen enkele auto sprint een motor eruit. De reden dat ik met die gaten en 'brulpijp' kwam was om mijn herrie aan te tonenquote:om wat voor auto met gaten in de motorkap en brulpijp gaat t nou hier? of durf je dat niet te zeggen
dat heeft er mee te maken dat als er iets gebeurt je op je muil gaat... als een koekblikker (ja ben ik zelf ookquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:58 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Dat geloof ik best maar het is niets voor mij. Zou voor mij pure zelfmoord zijn om op zo'n race machine te gaan zitten
[..]
Maar dat komt vaak niet naar voren in het rijgedrag van motorrijders. Mss is dat een verkeerde perceptie van mij zou ook kunnen maar de statistieken wijzen toch uit dat de kans op een dodelijk ongeluk op de motor zoveel groter is dan in de auto.
als hij dr zin in had ook nietquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:18 schreef chiren het volgende:
[..]!
[..]
Ik durf het best te zeggen, maar het was totaal niet relevant, want geen enkele auto sprint een motor eruit. De reden dat ik met die gaten en 'brulpijp' kwam was om mijn herrie aan te tonen![]()
Dat ie meer herrie maakt dan vooruit komt is daarbij wederom niet relevant![]()
Maargoed, voor de geinteresseerden:
[afbeelding]
In het rood alleen, en zonder de 2liter turbo motor met 4wdAnders had ik die fucker wel kunnen hebben
Da's wel erg optimistisch. Een vriend van me heeft een Fazer 600, en kan best rijden, maar hij wint het toch niet van de Cosworth van een andere kennis. Moet zeggen dat die ook wel erg rap isquote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:26 schreef Rietvaerder het volgende:
Fazer 600 doet er zo'n 3 seconden over om op de 100 te komen met een goede berijder
tot de 50quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:35 schreef chiren het volgende:
[..]
Dat was zegmaar cynisch.
Laten we zeggen, dan had ik hem in ieder geval bij kunnen houden![]()
delta integrale rally uitvoering met 450+pk'squote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:42 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Da's wel erg optimistisch. Een vriend van me heeft een Fazer 600, en kan best rijden, maar hij wint het toch niet van de Cosworth van een andere kennis. Moet zeggen dat die ook wel erg rap isEn ik ken een Nissan GTi-R (foto van het type is al eerder gepost in het topic) die het heel veel motors erg lastig kan maken. En dan is er uiteraard de Delta Integrale nog, die in rally-uitvoering in iets meer dan 2.5 seconde naar de 100 gaat, op onverhard...
Overigens is het verhaal "een motor wint het per definitie van een auto" niet waar. Wel in 99% van de gevallen, maar zeker niet per definitie. Auto's kunnen ook de 1 PK per kg halen (en wel meer dan dat). Daarnaast zijn 4 wielen nu eenmaal sneller in de bochten vanwege de veel betere grip ten opzichte van een motor.
jij krijgt ook geen grip met dit weer danquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:52 schreef chiren het volgende:
[..]
Nuh uh!
All the way, die motor gaat in dit klote weer toch niet voluit![]()
Met 4wd en 3 banden meer die ook allemaal nog eens dikker zijn dan een motorband ben je met een auto die in 5,2 seconden op de 100 zit sneller weg dan een motor die in gemiddeld 4 seconden op de 100 zit, als we het over regen hebben dan ja inderdaadquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:54 schreef Youp het volgende:
[..]
jij krijgt ook geen grip met dit weer dan![]()
maar idd in dit weer zou je wel sneller kunnen zijn, tenzij rossi er op zit
liever RWD... 4wiel betekend de eerste 10cm rustig optrekkenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:58 schreef chiren het volgende:
[..]
Met 4wd en 3 banden meer die ook allemaal nog eens dikker zijn dan een motorband ben je met een auto die in 5,2 seconden op de 100 zit sneller weg dan een motor die in gemiddeld 4 seconden op de 100 zit, als we het over regen hebben dan ja inderdaad
Agh ja, feit blijft gewoon dat je met een hell of a 4wd auto moet komen om het een motor moeilijk te maken bij het stoplicht...
MAAARRrrr, als je 1000pk (ik zeg maar iets) op de achterwielen gooit, zal je toch alleen maar spinnen? Ja of je moet superslicks hebbenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:01 schreef Youp het volgende:
[..]
liever RWD... 4wiel betekend de eerste 10cm rustig optrekkenen daar verlies je snelheid op
nee... dan moet je met de koppeling om kunnen gaan en heeeeeeeeeeeeeeeeele brede banden monteren en de juiste overbrengingsverhouding kiezenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:03 schreef chiren het volgende:
[..]
MAAARRrrr, als je 1000pk (ik zeg maar iets) op de achterwielen gooit, zal je toch alleen maar spinnen? Ja of je moet superslicks hebben
Nee, brede wielen helpen enorm.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:03 schreef chiren het volgende:
[..]
MAAARRrrr, als je 1000pk (ik zeg maar iets) op de achterwielen gooit, zal je toch alleen maar spinnen? Ja of je moet superslicks hebben
Dodge Viper GTS Stryker TT Stage 3... 1150pk en 12xx nm koppel... op de achterwielen en op 395 bandjes ofzoquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:05 schreef yup het volgende:
[..]
Nee, brede wielen helpen enorm.
Dauer 962 (730 pk 700 nm) Le Mans bijv. had een test ofzo gelezen, ding heeft vrijwel geen wielspin (als je ermee kan omgaan), ding gaat in 2.6 seconden naar de 100. Dat doet vrijwel geen enkele ultra supersport motor hem na (en dat ding kost volgens mij 100 supersports bij elkaar dus dat is geen eerlijk vergelijk nee).
geen idee... de TT Stage 3 viper heeft wel het wereldrecord topsnelheid gehaald ooit in de jaren 90... ver in de 400km/h... ze doelen nu met de 1700pk op iets boven de 500km/h volgensmijquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:12 schreef chiren het volgende:
Ahw kijk zo leer ik ook weer wat
En nu begint het topic tenminste weer te lijken op wat ik wil (ik dacht zo van, 'Mijn topic, wat doe je!)
En wtf men, 1700pk uit een Viper
Wat is eigenlijk het meeste aantal pk uit een auto ooit gehaald? Een fabrieksauto dan, getuned. Geen 8 meter lange draggers met 20 V12-en ofzo
is minder tunable... maar waarschijnlijk valt er uit het viper blok wel meer koppel te halenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:23 schreef chiren het volgende:
Dat is waar, ik kan me een 1300+pk supra herinneren, 3liter, dus dat is 433,3 pk per liter... Maar ik denk dat het viperblok misschien wat minder tunable is dan zo'n 2JZ. Ander zou je er in principe (433,3*8=) 3500pk uit moeten kunnen persen
quote:Op zaterdag 19 februari 2005 01:18 schreef Youp het volgende:
er zijn jappen die veel meer vermogen per liter hebben
Op een Daewoo, lol, het moet niet gekker worden!quote:Op vrijdag 18 februari 2005 17:47 schreef chiren het volgende:
ten eerste hoort hij mij wel flink toeren brullen (motorkap met 'gaten', open air intake en remus demper)
Ow sorry, niet goed gelezen.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:18 schreef chiren het volgende:
In het rood alleen, en zonder de 2liter turbo motor met 4wdAnders had ik die fucker wel kunnen hebben
Je bedoelt het net andersom he. Met een huis- tuin en keukenmotor laat je al vrijwel ALLE auto's achter jequote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:26 schreef StefanP het volgende:
1000+rwhp drag supra vs big bore hayabusa met wat weight savings
http://www.badassride.com/videos/busa_vs_supra.wmv
Met de juiste auto laat je vrijwel alle motoren achter je.
Als ik ff gok hoeveel auto's er zijn in nederland, ik heb geen idee hoor, maar zeg iets van (krap geteld) 5 miljoen. En dan tel ik denk ik echt krap?!quote:Op zaterdag 19 februari 2005 03:53 schreef yup het volgende:
Een std. Hayabusa vlamt al 99.9% van het hele wegennet in Nederland, zelfs extreem getunede kleine wagentjes (Golf 1 GTi met 450 pk oid) houd hem niet bij.
Precies mijn reden om mijn rijbewijs NIET te halenquote:Oh ja en de statistieken omtrent motorrijden en de kans op een dodelijk ongeluk. Ik begrijp nooit waarom motorrijders denken dat ze onsterfelijk zijn.
Jaja sorry zoeits bedoelde ikquote:Op zaterdag 19 februari 2005 04:38 schreef -Xerxes- het volgende:
[..]
Als ik ff gok hoeveel auto's er zijn in nederland, ik heb geen idee hoor, maar zeg iets van (krap geteld) 5 miljoen. En dan tel ik denk ik echt krap?!
99,9 procent zou dan betekenen dat er in nederland 5000 auto's rondrijden die een busa eruitscheuren...........sorry, maar ik denk dat je die 99,9% iets moet bijstellen hoor.
Ik gok eerder 99,999% ofzo, dat zouden er 50 zijn, en zelfs dat vind ik nog veel.
Is die alleen voor limbo's dan?quote:Op vrijdag 18 februari 2005 20:42 schreef Five_Aces het volgende:
(Als je in Limburg woont kan je altijd nog naar de ring, kan je blazen wat je wilt)
idd, de nieuwste GSXR1000 zet 180 achterwielpk's neer, dus meer dan 200 krukaspk's met alleen een ander uitlaatsysteem.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 09:26 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Is die alleen voor limbo's dan?
Kan me nog herinneren dat ik er ook op mocht....
en flick is echt geen limbo
En waarom lult iedereen pver een hayabusha
Dit is toch echt niet de snelste fiets(hooguit op topsnelheid),de SS van Yamaha of Suzuki(nieuwe GSX1000) gaan over het vermogen van een haya met minder gewicht.
Zeg toch niet dat ie van een Cosworth wint, zegt me niks die auto. Zeg alleen dat ie in 3 sec op de 100 kan zitten.quote:Op zaterdag 19 februari 2005 00:42 schreef johnwoo het volgende:
[..]
Da's wel erg optimistisch. Een vriend van me heeft een Fazer 600, en kan best rijden, maar hij wint het toch niet van de Cosworth van een andere kennis
moet je op die busa eens een turbo kitje schroeven... die dingen zijn tunable tot 500pk (en over een tijdje misschien wel meer) dan wil ik die supra dat nog wel eens zien winnenquote:Op zaterdag 19 februari 2005 02:26 schreef StefanP het volgende:
1000+rwhp drag supra vs big bore hayabusa met wat weight savings
http://www.badassride.com/videos/busa_vs_supra.wmv
Met de juiste auto laat je vrijwel alle motoren achter je.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |